Pubers in tha house?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
Die butlers van tegenwoordig..
[afbeelding]
Teaser.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:35 schreef noekje het volgende:
omg, ze hebben het echt gepakt.
*legt pink op de onderlip*
voor hoeveel uur...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat het uitmaken...
Ben benieuwd voor hoeveel dagen
Ben het met je eens.... hoe ze erachter gekomen zijn, is errug laag... maar ze heeft volkomen gelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
Het is ook wel heel grof........ 2 hartjes voor een ex...... en Amanda krijgt een staaf!
Fimpjes volgen vast wel., Werk ze.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef blomst het volgende:
Word leuk straks, en ik moet zo naar het werk
nee, de ex krijgt hartjes en Amanda een staafjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:41 schreef Katewalker het volgende:
Dus aan de ketting voor zijn ex zitten twee hartjes..aan de ketting van Amanda ook?..ik zie alleen een langwerpig hangertje..
Dat is wel een type van, ik niet neuken, jullie ook niet neuken. Dan gooit ze haar hoofd naar achteren en lacht hysterisch evil hard.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:41 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Zou Melissa soms jaloers zijn dat Amanda met Brian gaat?!
nee zit een staafje aan.. een wortel noemt ze het zelfquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:41 schreef Katewalker het volgende:
Dus aan de ketting voor zijn ex zitten twee hartjes..aan de ketting van Amanda ook?..ik zie alleen een langwerpig hangertje..
Ik zou eerder in uren rekenen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef noekje het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoeveel glazen deuren heeft de villa nog ? Wel handig om te weten voor dadelijk .....
zou het niet zo zijn dat die 2 hartjes eigenlijk voor Amanda waren, maar omdat ze zo brutaal was om in zijn tas te zoeken en dat doosje te pakken, dat Brian niet anders durfde dan te zeggen "die is voor jou" omdat het lullig is om te zeggen "die is voor mijn ex"?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
Het is ook wel heel grof........ 2 hartjes voor een ex...... en Amanda krijgt een staaf!
Amanda heeft een staafjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:41 schreef Katewalker het volgende:
Daar gaat zijn goeie reputatie...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef farceman het volgende:
Oohhhh Yess eindelijk!!!!
Die Melissa is zo goed !
Go Amanda Go amanda!!!!
We steunen je tegen die vuile rat, hij moet maar eens toegeven dat hij je alleen wilt neuken
Er is toch een andere lul in huis......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef noekje het volgende:
symbolisch ; hartjes voor liefde, en een staaf voor de sexquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, de ex krijgt hartjes en Amanda een staafje![]()
Ga nu streams volgen en kom er zelf achter zou ik zeggen... geheid vuurwerk binnen nu en 5 minutenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef RB.Dean het volgende:
Waarom gaat het uit? Iemand daar een update over?
En dan Nadia naar Brian? Mooie switchquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Er is toch een andere lul in huis......Bij Dennix kan ze wel terecht
Nee... Het is al eens eerder uitgeweest. 2 Weken was het uit tot het anale tent moment?quote:
Een wortel...hahahaha..ik begrijp dat ze boos is...ow ow ow ow ow ..wanneer gaat ze naar Brian?...ik ga maar ff een wijntje inschenken...dit wordt leukleukleuk...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef Zora01 het volgende:
[..]
nee zit een staafje aan.. een wortel noemt ze het zelf
Die is ingehuurd om te stoken, die is voor niemand bang.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Zoo Melissa durft wel om met die witte tas waar het cadeautje rond te lopen door het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |