sterker nog, ik zou hem zijn ketting in zijn gezicht smijtenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als mijn vriend voor zijn ex een ketting met twee hartjes en voor mij een ketting met een staaf koopt, zou ik ook niet echt vrolijk zijn, denk ik.
h en l hebben vrij vanavond brian en amanda moeten leveren vanavondquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef akveor het volgende:
Zit Huub in een afvloeingsregeling ofzo? Het lijkt wel dat ie de laatste tijd minder in beeld is.
En wéérquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geloof jij nog dat hier een relatie wordt verbroken ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij ziet het goed. Het is inmiddels de B en A show.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef akveor het volgende:
Zit Huub in een afvloeingsregeling ofzo? Het lijkt wel dat ie de laatste tijd minder in beeld is.
daar begrijp ik helemaal niets van....... en ik durf het bijna niet te zeggen... maar ik misquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:13 schreef cobain94 het volgende:
FF een doekie pakken..want het slijm loopt hier van de monitor..
da's op zich al best een bevredigend antwoordquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: ik vind het een goede vraag. Alleen ben ik bang dat Amanda daar in haar eentje nooit opkomt.
RTL stylo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
[..]
sterker nog, ik zou hem zijn ketting in zijn gezicht smijten
Amanda is veel te rustig.
Brian is wel de laatste daar om zich zo achterbaks te gedragen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Vreemd, dat had ik nooit achter Brian gezocht.
Lekker toch, die pammetjes.quote:
41% in de popo..... ik denk het nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:16 schreef wolferl het volgende:
Ik vrees dat Huub binnenkort getoneelhaakt wordt.
Volgens mij zou die dat niet eens erg vindenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:16 schreef wolferl het volgende:
Ah gelukkig. De soap continueert!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:16 schreef noekje het volgende:
A: ik wist niet dat het erg kon maar het kan altijd erger bij jou.
B: tssss
A: ik vind het lief dat je iets voor me meeneemt maar als je dan ook iets voor haar koopt...
Ook een ketting?? Toen moest ik erover nadenken. Als ik toen impulsief reageerde dan zou ik je verrot schelden.
Het kan altijd erger..als er bijv. een hartje op stond..en nu?
Wat ga je hier aan doen?
doe rustig die kerel is ff niet in beeldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:16 schreef wolferl het volgende:
Ik kijk nu echt naar een RLS.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:17 schreef Copycat het volgende:
Ik houd van je. That's it? De feiten die daar tegenover staan zijn met die vier lege woordjes weggevaagd?
Goddamn!
Sjeezzz Huub heeft bijna 7 maanden de show gemaakt dag en nacht. Nu is hij een paar dagen wat minder in beeld en moet hij gelijk de toneelhaak krijgen? wake up plsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:16 schreef wolferl het volgende:
RTL duldt geen lichamelijk geweld.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even zonder flauwekul te maken. Er heerst hier een conflict. Wat gaat het resultaat worden, een volgende kapote deur en uithuisplaatsing van de para-broer, of vannacht toch weer uiting van dierlijke lusten zonder gebruikmaking van de grijze celletjes?
hij hoort zijn eigen naam gewoon graagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:19 schreef Zora01 het volgende:
waarom praat hij altijd over zichzelf in derde persoon..
Brian is niet meer verliefd op Tamara, Brian houdt van Amanda...
Het laatste. Maar eerst giechelen omdat ze zo'n leuke fake-discussie hebben gevoerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even zonder flauwekul te maken. Er heerst hier een conflict. Wat gaat het resultaat worden, een volgende kapote deur en uithuisplaatsing van de para-broer, of vannacht toch weer uiting van dierlijke lusten zonder gebruikmaking van de grijze celletjes?
lachen héquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:22 schreef farscapevr6 het volgende:
hup huub krijgt de schuld alweer
das lonken naar een andere wereldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Brian: Godverrrdomme!
Wat denk je nu?
A: ik denk dat het niet zo is
B: pffffs
A: ja maar Huub zei
B: die klootzak zei dat toen ik een cadeau aan het kopen was?
Ik ben veel te goed voor deze wereld.
Niet te geloven dat in een ruzie over Tamara Huub ter sprake komt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Brian: Godverrrdomme!
Wat denk je nu?
A: ik denk dat het niet zo is
B: pffffs
A: ja maar Huub zei
B: die klootzak zei dat toen ik een cadeau aan het kopen was?
Ik ben veel te goed voor deze wereld.
quote:
lach me er serieus elke keer weer slap om, tis echt niet te gelovenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:22 schreef Desii het volgende:
[..]
lachen hé
die kunnen ze echt niet toneelhaken.... hij is niet eens in beeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |