heb jij het vorige topic verwijderd ?quote:
YEAH YEAH YEAH.....quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
YEAH YEAH YEAH.....![]()
![]()
]YEAH YEAH YEAH.....
![]()
![]()
]YEAH YEAH YEAH.....
![]()
![]()
]YEAH YEAH YEAH.....
![]()
![]()
]YEAH YEAH YEAH.....
![]()
![]()
]YEAH YEAH YEAH.....
![]()
![]()
]YEAH YEAH YEAH.....
![]()
![]()
]YEAH YEAH YEAH.....
![]()
![]()
]YEAH YEAH YEAH.....
![]()
![]()
]YEAH YEAH YEAH.....
![]()
![]()
]YEAH YEAH YEAH.....
![]()
![]()
![]()
ja dat dus ja....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb jij het vorige topic verwijderd ?OMFG
waarom kan ik het vorige topic niet meer lezen![]()
Idd...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Doe toch eens rustig!
niks mis mee schat..Frust heeft weer zo'n bui....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:14 schreef cablegunmaster het volgende:
was mijn TT titel zo ernstig? about: Black Coffeee Master Coffee
?
als jij onder mijn buro duikt, terwijl ik net een post wil doen...quote:
Is ie dat ook?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niks mis mee schat..Frust heeft weer zo'n bui......gaat wel weer over...
![]()
Wie heeft dat dan wel gedaan en waarom?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geen idee..ik kan volgens mij niet eens topics verwijderen
-->> 128quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als jij onder mijn buro duikt, terwijl ik net een post wil doen...
kan ik er wat aan doen dat ik van slag raak
quote:
dee alleen wat jij mij vroeg hoor...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als jij onder mijn buro duikt, terwijl ik net een post wil doen...
kan ik er wat aan doen dat ik van slag raak
of 51, als er geen foto's of filmpjes bij zittenquote:
He, Sherlockquote:
je luistert wel goedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dee alleen wat jij mij vroeg hoor...![]()
kan er niet bij....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je luistert wel goed
was je al klaar?![]()
kom terug hier![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toen ik vanochtend in jou aan het prutsen was, vond je dat heeuleeemaaaaal nie zo erg als nu![]()
.. willen wij dit weten?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toen ik vanochtend in jou aan het prutsen was, vond je dat heeuleeemaaaaal nie zo erg als nu![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
typoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:19 schreef cablegunmaster het volgende:
ach jahet word pas ernstig als het persoonlijk word het frutsel
Alweer...quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:20 schreef cablegunmaster het volgende:
TT : " Waar frutsel de schuld krijgt van het mysterieuze verdwenen KSC 325
ja duh..IK ben er weer....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:20 schreef shifto het volgende:
ben 2 sec weg en topic is alweer bijna vol, gaat wel ERG snel zeg
effe testen op 326 of ik dat echt kan hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:20 schreef cablegunmaster het volgende:
TT : " Waar frutsel de schuld krijgt van het mysterieuze verdwenen KSC 325
Oh jee.....quote:
Er wordt niet gep(f)rutst aan mijn TT....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:21 schreef cablegunmaster het volgende:
KSC #236 Gewone boze koffie? kan ook
236?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:21 schreef cablegunmaster het volgende:
KSC #236 Gewone boze koffie? kan ook
Echt niet...quote:
yeah right mister perfect.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
bijna nooit, betrap me maar eens (niet op interpunctie en hoofdlettergebruik)
Wel als je het foutloos schrijft....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kan ook chagereinige vrijdag heten![]()
Heeft ie zo'n kleintje ja?quote:
tis maar Lenny...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kan ook chagereinige vrijdag heten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Wel als je het foutloos schrijft.... [afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Wel als je het foutloos schrijft.... [afbeelding]
Ze was te oud voor jouquote:
*knuffel geeft*....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze was te oud voor jou
JJ, je mag mij wel aanraken hoor
Doedoeiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
maareuuuhhh..ik ben er weer vandoor...ga ff 24 kijken...dus schatjes, tot gauw en lief zijn als ik er niet ben he....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
houdoe!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
maareuuuhhh..ik ben er weer vandoor...ga ff 24 kijken...dus schatjes, tot gauw en lief zijn als ik er niet ben he....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He kut hadde er wa teguh? Gat gouw op unne sepke sabbele ofzo kut.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
tis maar dat ik jullie zo lief vind....![]()
..maar dat ge-Brabants....
![]()
![]()
![]()
Waor hedde gij nou last vanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
He kut hadde er wa teguh? Gat gouw op unne sepke sabbele ofzo kut.
Ouwe damplocquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:36 schreef shifto het volgende:
en ik ben weer roken
paf paf (ipv fap fap lol)
haje is geen brabantsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nijmegen..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Limburgsquote:
Eensquote:
discriminatie!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:46 schreef cablegunmaster het volgende:
325 was beter dan 326 ^_^
Kijk, Papier is nou eens echt het lichtende voorbeeld van vriendelijkheid!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er staat koffie in de TT! 14.gif
Nijmeegsquote:
Zuid Holland ftw!!!quote:
Is die OP nou al OPgeknapt MPG????????????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef MPG het volgende:
FRUSTIE!!![afbeelding]
Waar is 325 nou hene? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Whehe.. Eer is werken jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Zuid Holland ftw!!!![]()
Al sta ik er nu wel alleen voor...![]()
De OP is prima in orde hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:55 schreef OA het volgende:
[..]
Is die OP nou al OPgeknapt MPG????????????![]()
Ook goedquote:
Ik bedoel dat met een enter na #320...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
De OP is prima in orde hoor
Kiek maar hiero, in dit topic
De N325 loopt toch tussen Arnhem en Nijmengen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef MPG het volgende:
FRUSTIE!!![afbeelding]
Dat is ook gefixtquote:
A325 toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De N325 loopt toch tussen Arnhem en Nijmengen?
quote:
Rare jongens, die Arnhemmers...quote:[..]
A325 toch?
ik bedoel topic 325![]()
[KSC #325] About:Black Coffee,The Master Coffeequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef MPG het volgende:
FRUSTIE!!![afbeelding]
Done!quote:
En lapo aangepast!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
[KSC #325] About:Black Coffee,The Master Coffee
Terug
en vol
quote:
N/Aquote:
quote:
Mwaa mwaa... redelijk. Zal geen super uitslag zijn, maar wel redelijk gemaakt denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef OA het volgende:
MPG, hoe ging dat hertentamen eigk?
Hopen dat je het deze keer hebt gehaald.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaa mwaa... redelijk. Zal geen super uitslag zijn, maar wel redelijk gemaakt denk ik
Hoi. Koffie?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef Koffiefilterzakje het volgende:
Hallo
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef Koffiefilterzakje het volgende:
Hallo
Waarom?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef Koffiefilterzakje het volgende:
Hallo
Ja hoor....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
Hopen dat je het deze keer hebt gehaald.![]()
Maar je gevoel is iig goed!![]()
Zie mijn editquote:
Ik gok op Shiftoquote:
Deze is te obviousquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:52 schreef OA het volgende:
Wel mooi trouwens dat we bij een nieuwe/onbekende user direct aan een kloon denken...![]()
Je schold mij ook uit voor clown ja, toen ik hier pas kwam. Maar goed. Rij je zometeen mee? Ik wil graag op tijd vertrekken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:52 schreef OA het volgende:
Wel mooi trouwens dat we bij een nieuwe/onbekende user direct aan een kloon denken...![]()
Mja.. dat wel.quote:
Ga je zometeen nog wat met dat ding doen dat je vanochtend achterin hebt gelegd?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:55 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Je schold mij ook uit voor clown ja, toen ik hier pas kwam. Maar goed. Rij je zometeen mee? Ik wil graag op tijd vertrekken.
Heit ie wat gejat ja?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ga je zometeen nog wat met dat ding doen dat je vanochtend achterin hebt gelegd?
Niet als jij erbij bent jongen. Maar ik ga er wel nog wat mee doen ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ga je zometeen nog wat met dat ding doen dat je vanochtend achterin hebt gelegd?
Ambtenaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Linker deurklink
www.watdoejedan.nlquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Mja.. dat wel.![]()
Of het is iemand die al een tijdje meeleest en nu "De Grote Stap" heeft genomen...![]()
Of weer een kloon....![]()
We gaan lekker chillen dit weekend. Een dagje Amsterdam en voor de rest lekker van elkaar genieten!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:12 schreef OA het volgende:
Frits!!![]()
Lekker weekend!![]()
Ga je nog wat ondernemen met of zonder den vrouw?![]()
Vanavond lekker niets doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We gaan lekker chillen dit weekend. Een dagje Amsterdam en voor de rest lekker van elkaar genieten!
Heb jij plannen?
Moet je allleen maar facturen inboeken en verder niets?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
En trouwens, mijn eerste week facturen inboeken zit erop
Het is best leuk werk, leuke mensen en relaxte sfeer!
Leuke plannen OA!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:20 schreef OA het volgende:
[..]
Vanavond lekker niets doen.
Misschien nog ff naar Rotterdam, voor een spiegelreflexcamera kijken.
Morgen heb ik een bedrijfsuitje naar een waterpretparkiets in Zoetermeer.
Zondag vervolgens F1 kijken en verder weet ik het niet.![]()
[..]
Moet je allleen maar facturen inboeken en verder niets?
En je hebt blijkbaar een pc zonder inernettoegang...![]()
Ojaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Leuke plannen OA!
Maar daar komt ook verandering in omdat vanaf 16 juli mijn OV-Jaarkaart niet meer garant staan voor gratis reizen
Maak je wel foto's?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
[afbeelding] Me pjoeter maakt lawaai. Ik denk dat er zo iets stuk gaat. [afbeelding]
Daag kuukiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga weer naar m'n internetloze huis. Doeidoei koffieleuters.
Check!quote:
Fijn!quote:
Zijn moeder controleert snachts of hij de PC wel uit heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:06 schreef Sander170 het volgende:
> > cablegunmaster < <
Dan hoop ik maar dat je dit berichtje leest.
Ik heb effe een vraagje omdat ik je graag wat beter wil leren kennen uiteraard.
Maar waarom kan en mag jij s'nachts hier niet op Fok! komen?
PS: Ik lees ook altijd jou berichten ook al ben ik er op dat tijdstip niet.![]()
en terecht, 18-jarigen moeten slapen snachtsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zijn moeder controleert snachts of hij de PC wel uit heeft.
Eerlijk waar Sebasser?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zijn moeder controleert snachts of hij de PC wel uit heeft.
Rustig dagje gisteren!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 06 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
048. 082 Papierversnipperaar
054. 075 Lenny_Leonard
085. 058 OA
129. 046 MPG
162. 040 Hijacking
213. 034 Paaskonijn
221. 033 Kuukske
244. 030 juon_jacket1
Disclaimer: dit is een automatisch gegenereerde post; scriptfouten onder voorbehoud.
das niet fijn! Neem snel een bakkiequote:Opzaterdag 7 juli 2007 10:28schreef Lenny_Leonard het volgende:
kuuut heb echt een dikke kate
In het ziekenhuis, ik laat me ombouwenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mogguh kerel, waar hang jij de laatste tijd uit?
Euh.. ja.. thanx.. heb net genomen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
das niet fijn! Neem snel een bakkie[afbeelding]
*gooit snel een bakkie vol voor L_L
OA, jij ook?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
In het ziekenhuis, ik laat me ombouwen:P
Truequote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:06 schreef BrandX het volgende:
[..]je wil helemaal geen jongen zijn. blijf maar gewoon meiske. [afbeelding]
quote:
quote:
HFquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding]
btw, ik ben weg, ga lekker HOMM spelen. Is alweer lang geleden, en ik hoef voor het eerst sinds.... nou maanden geloof ik, dit weekend niets te doen! Geen cursus, geen jureren en er is zelfs geen bokswedstrijd!!!!
laterzzz! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb thuis weer internet*O*.
Nu nogquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kankererge kater.
Barbaar O|oquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor een mok Senseo![]()
Sinds ik Senseo drink lust ik gewone roodmerk koffie niet meer.
senseoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor een mok Senseo![]()
Sinds ik Senseo drink lust ik gewone roodmerk koffie niet meer.
Hoe was het afgelopen? Wie waren de grootste verliezers/winnaars?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jepjep.
Oeh oeh ik had gister winst!
Echt een zieke avond qua grofheid vond ik. Tim 100 euro winst, Koentje 50 verlies, Bram 25 verlies, Hans 60 verlies, Josh 10 verlies, ik 5 winst, tom 10 winst, bart 15 winst. Zoiets.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoe was het afgelopen? Wie waren de grootste verliezers/winnaars?
Yes!quote:
ik ook...... vrees ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:05 schreef crossover het volgende:
Gelukkig*;
Ik ga een saaie avond tegenmoet vrees ik:{
Saai is ook tof voor een keer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:05 schreef crossover het volgende:
Gelukkig![]()
Ik ga een saaie avond tegenmoet vrees ik
ik moet piraat spelen tot morgen 13:00.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:05 schreef crossover het volgende:
Gelukkig![]()
Ik ga een saaie avond tegenmoet vrees ik
Nissan sunny 1.4E 5HB E2 volgens het kenteken. Een 1.4 16 klepper uit 1994 voor 1550 euro. Grijs. En ik krijg nog 300 euro terug voor de restanten van mijn Renault.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:18 schreef Kuukske het volgende:
Tof Papier, wat voor één?
Oh ja. die saaiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:23 schreef eer-ik het volgende:
[img=578xnull]http://tebruut.nl/bril.png[/img]
besteld
waar haal je die nou weer zo snel vandaan!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nissan sunny 1.4E 5HB E2 volgens het kenteken. Een 1.4 16 klepper uit 1994 voor 1550 euro. Grijs. En ik krijg nog 300 euro terug voor de restanten van mijn Renault.[afbeelding][afbeelding]
relaxed jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh ja. die saaie [afbeelding]
Zelfde adres waar ik 1,5 jaar geleden de Renault kocht. En ik wist vantevoren gewoon dat ze iets voor me hadden. Heb je The Secret gezien?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
waar haal je die nou weer zo snel vandaan!
nee? waar gaat die over?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zelfde adres waar ik 1,5 jaar geleden de Renault kocht. En ik wist vantevoren gewoon dat ze iets voor me hadden. Heb je The Secret gezien?
Hi Bengelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Coole zonnebril.![]()
Goedenavond allemaal.![]()
![]()
Een vage praat film over dat iedereen zijn eigen werkelijkheid creëert en gelukkig en rijk kan worden door een positieve instelling.quote:
Ik snap het niet.... hoezo dit in relatie tot je nieuwe auto?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hi Bengel[afbeelding]O-)
[..]
Een vage praat film over dat iedereen zijn eigen werkelijkheid creëert en gelukkig en rijk kan worden door een positieve instelling.
Tof papiertje.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zelfde adres waar ik 1,5 jaar geleden de Renault kocht. En ik wist vantevoren gewoon dat ze iets voor me hadden. Heb je The Secret gezien?
Waarom diequote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hi Bengel [afbeelding]![]()
![]()
[..]
Een vage praat film over dat iedereen zijn eigen werkelijkheid creëert en gelukkig en rijk kan worden door een positieve instelling.
Ik bedacht vantevoren dat ze een zinnige auto voor me hadden en toen ik in de Nissan had gereden (De derde auto die ik testte) wist ik dat ik 300 euro voor de Renault ging krijgen. En zo gebeurde het ook. Je krijgt gewoon waar je om vraagt. Zei ik al dat het een hele vage film is?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik snap het niet.... hoezo dit in relatie tot je nieuwe auto?
(Nog) nix. Ik ben heel lief!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom die. Wat heb je uitgevreten?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik bedacht vantevoren dat ze een zinnige auto voor me hadden en toen ik in de Nissan had gereden (De derede auto die ik testte) wist ik dat ik 300 euro voor de Renault ging krijgen. En zo gebeurde het ook. Je krijgt gewoon waar je om vraagt. Zei ik al dat het een hele vage film is?[afbeelding][afbeelding]
neequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie nog toffe dingen gedaan
neequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
gaan jullie nog toffe dingen doen?
Zo kom je wel over.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
(Nog) nix. Ik ben heel lief! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:20 schreef BrandX het volgende:
maar goed, ik ga heroes kijken. Ciao!
Ik ben te eerlijk om te bedriegen. Ik probeer het wel eens maar het lukt nooit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo kom je wel over.
Maar schijn kan bedriegen natuurlijk.
[..]
Have fun.
Dankje, zal ik doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:16 schreef Kuukske het volgende:
Veel plezier. Eet ook een punt voor mij.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje, zal ik doen
Ga nu ff doesen, en dan ben ik weg![]()
daaaaaaaag lieve kijkbuiskindertjes
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:39 schreef crossover het volgende:
Dat is een retorische vraag, ik werk verdomme in een koekjesfabriek![]()
Ik hoop dat dit uitdaait op een sub-forum: "Koekjes, koekjes en koekjes bij de koffie."quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
Even in lurkstand, kijken waar dit naar toe gaat.![]()
Ik heb vandaag al genoeg geld uitgegeven, dus blijf even thuis. zoals bijna elk weekendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit uitdaait op een sub-forum: "Koekjes, koekjes en koekjes bij de koffie."
Maarre Bengel, ga je vanavond nog uit om te dansen en waar gaan we dan naar toe?![]()
![]()
Wat doe je dan bij een verhuizing?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook geld uitgeven.
.. Daar heb je een puntquote:
Eerst slowen, dan komt het zweet vanzelfquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al genoeg geld uitgegeven, dus blijf even thuis. zoals bijna elk weekend
Maar je wil graag slowdansen of je in het zweet werken?
Ja duhh,quote:
Van slowen ga ik al zweten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst slowen, dan komt het zweet vanzelf [afbeelding]
Het loopt altijd uit de hand als ik ga dansen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja duhh,
Ziet er wel super uit, zal wel heerlijk zijn een ruimte echt voor jullie tweetjes he.
[..]
Van slowen ga ik al zweten?Het is wel dansen toch? Of wat doen we?
Je raakt er emotioneel bij betrokken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het loopt altijd uit de hand als ik ga dansen.Ik ben echt een keurige jongen, maar op een of andere manier verandert dansen altijd in ... eeuh... knuffelen
![]()
Natuurlijk. Dansen is een intieme bezigheid.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je raakt er emotioneel bij betrokken?
En dan een loser smiley, ja jij bent leuk bezig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dansen is een intieme bezigheid. [afbeelding] [afbeelding]
Loser? Welke? Deze?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan een loser smiley, ja jij bent leuk bezig.![]()
Nee, die andere. Kijk je nooit naar wat er bij die dingen staat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Loser? Welke? Deze? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |