quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Wel als je het foutloos schrijft.... [afbeelding]
Ze was te oud voor jouquote:
*knuffel geeft*....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze was te oud voor jou
JJ, je mag mij wel aanraken hoor
Doedoeiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
maareuuuhhh..ik ben er weer vandoor...ga ff 24 kijken...dus schatjes, tot gauw en lief zijn als ik er niet ben he....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
houdoe!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
maareuuuhhh..ik ben er weer vandoor...ga ff 24 kijken...dus schatjes, tot gauw en lief zijn als ik er niet ben he....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He kut hadde er wa teguh? Gat gouw op unne sepke sabbele ofzo kut.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
tis maar dat ik jullie zo lief vind....![]()
..maar dat ge-Brabants....
![]()
![]()
![]()
Waor hedde gij nou last vanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
He kut hadde er wa teguh? Gat gouw op unne sepke sabbele ofzo kut.
Ouwe damplocquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:36 schreef shifto het volgende:
en ik ben weer roken
paf paf (ipv fap fap lol)
haje is geen brabantsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nijmegen..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Limburgsquote:
Eensquote:
discriminatie!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:46 schreef cablegunmaster het volgende:
325 was beter dan 326 ^_^
Kijk, Papier is nou eens echt het lichtende voorbeeld van vriendelijkheid!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er staat koffie in de TT! 14.gif
Nijmeegsquote:
Zuid Holland ftw!!!quote:
Is die OP nou al OPgeknapt MPG????????????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef MPG het volgende:
FRUSTIE!!![afbeelding]
Waar is 325 nou hene? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Whehe.. Eer is werken jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Zuid Holland ftw!!!![]()
Al sta ik er nu wel alleen voor...![]()
De OP is prima in orde hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:55 schreef OA het volgende:
[..]
Is die OP nou al OPgeknapt MPG????????????![]()
Ook goedquote:
Ik bedoel dat met een enter na #320...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
De OP is prima in orde hoor
Kiek maar hiero, in dit topic
De N325 loopt toch tussen Arnhem en Nijmengen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef MPG het volgende:
FRUSTIE!!![afbeelding]
Dat is ook gefixtquote:
A325 toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De N325 loopt toch tussen Arnhem en Nijmengen?
quote:
Rare jongens, die Arnhemmers...quote:[..]
A325 toch?
ik bedoel topic 325![]()
[KSC #325] About:Black Coffee,The Master Coffeequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef MPG het volgende:
FRUSTIE!!![afbeelding]
Done!quote:
En lapo aangepast!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
[KSC #325] About:Black Coffee,The Master Coffee
Terug
en vol
quote:
N/Aquote:
quote:
Mwaa mwaa... redelijk. Zal geen super uitslag zijn, maar wel redelijk gemaakt denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef OA het volgende:
MPG, hoe ging dat hertentamen eigk?
Hopen dat je het deze keer hebt gehaald.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaa mwaa... redelijk. Zal geen super uitslag zijn, maar wel redelijk gemaakt denk ik
Hoi. Koffie?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef Koffiefilterzakje het volgende:
Hallo
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef Koffiefilterzakje het volgende:
Hallo
Waarom?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef Koffiefilterzakje het volgende:
Hallo
Ja hoor....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
Hopen dat je het deze keer hebt gehaald.![]()
Maar je gevoel is iig goed!![]()
Zie mijn editquote:
Ik gok op Shiftoquote:
Deze is te obviousquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:52 schreef OA het volgende:
Wel mooi trouwens dat we bij een nieuwe/onbekende user direct aan een kloon denken...![]()
Je schold mij ook uit voor clown ja, toen ik hier pas kwam. Maar goed. Rij je zometeen mee? Ik wil graag op tijd vertrekken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:52 schreef OA het volgende:
Wel mooi trouwens dat we bij een nieuwe/onbekende user direct aan een kloon denken...![]()
Mja.. dat wel.quote:
Ga je zometeen nog wat met dat ding doen dat je vanochtend achterin hebt gelegd?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:55 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Je schold mij ook uit voor clown ja, toen ik hier pas kwam. Maar goed. Rij je zometeen mee? Ik wil graag op tijd vertrekken.
Heit ie wat gejat ja?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ga je zometeen nog wat met dat ding doen dat je vanochtend achterin hebt gelegd?
Niet als jij erbij bent jongen. Maar ik ga er wel nog wat mee doen ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ga je zometeen nog wat met dat ding doen dat je vanochtend achterin hebt gelegd?
Ambtenaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Linker deurklink
www.watdoejedan.nlquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Mja.. dat wel.![]()
Of het is iemand die al een tijdje meeleest en nu "De Grote Stap" heeft genomen...![]()
Of weer een kloon....![]()
We gaan lekker chillen dit weekend. Een dagje Amsterdam en voor de rest lekker van elkaar genieten!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:12 schreef OA het volgende:
Frits!!![]()
Lekker weekend!![]()
Ga je nog wat ondernemen met of zonder den vrouw?![]()
Vanavond lekker niets doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We gaan lekker chillen dit weekend. Een dagje Amsterdam en voor de rest lekker van elkaar genieten!
Heb jij plannen?
Moet je allleen maar facturen inboeken en verder niets?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
En trouwens, mijn eerste week facturen inboeken zit erop
Het is best leuk werk, leuke mensen en relaxte sfeer!
Leuke plannen OA!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:20 schreef OA het volgende:
[..]
Vanavond lekker niets doen.
Misschien nog ff naar Rotterdam, voor een spiegelreflexcamera kijken.
Morgen heb ik een bedrijfsuitje naar een waterpretparkiets in Zoetermeer.
Zondag vervolgens F1 kijken en verder weet ik het niet.![]()
[..]
Moet je allleen maar facturen inboeken en verder niets?
En je hebt blijkbaar een pc zonder inernettoegang...![]()
Ojaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Leuke plannen OA!
Maar daar komt ook verandering in omdat vanaf 16 juli mijn OV-Jaarkaart niet meer garant staan voor gratis reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |