tis maar Lenny...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kan ook chagereinige vrijdag heten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Wel als je het foutloos schrijft.... [afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Wel als je het foutloos schrijft.... [afbeelding]
Ze was te oud voor jouquote:
*knuffel geeft*....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze was te oud voor jou
JJ, je mag mij wel aanraken hoor
Doedoeiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
maareuuuhhh..ik ben er weer vandoor...ga ff 24 kijken...dus schatjes, tot gauw en lief zijn als ik er niet ben he....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
houdoe!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
maareuuuhhh..ik ben er weer vandoor...ga ff 24 kijken...dus schatjes, tot gauw en lief zijn als ik er niet ben he....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He kut hadde er wa teguh? Gat gouw op unne sepke sabbele ofzo kut.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
tis maar dat ik jullie zo lief vind....![]()
..maar dat ge-Brabants....
![]()
![]()
![]()
Waor hedde gij nou last vanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
He kut hadde er wa teguh? Gat gouw op unne sepke sabbele ofzo kut.
Ouwe damplocquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:36 schreef shifto het volgende:
en ik ben weer roken
paf paf (ipv fap fap lol)
haje is geen brabantsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nijmegen..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Limburgsquote:
Eensquote:
discriminatie!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:46 schreef cablegunmaster het volgende:
325 was beter dan 326 ^_^
Kijk, Papier is nou eens echt het lichtende voorbeeld van vriendelijkheid!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er staat koffie in de TT! 14.gif
Nijmeegsquote:
Zuid Holland ftw!!!quote:
Is die OP nou al OPgeknapt MPG????????????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef MPG het volgende:
FRUSTIE!!![afbeelding]
Waar is 325 nou hene? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Whehe.. Eer is werken jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Zuid Holland ftw!!!![]()
Al sta ik er nu wel alleen voor...![]()
De OP is prima in orde hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:55 schreef OA het volgende:
[..]
Is die OP nou al OPgeknapt MPG????????????![]()
Ook goedquote:
Ik bedoel dat met een enter na #320...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
De OP is prima in orde hoor
Kiek maar hiero, in dit topic
De N325 loopt toch tussen Arnhem en Nijmengen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef MPG het volgende:
FRUSTIE!!![afbeelding]
Dat is ook gefixtquote:
A325 toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De N325 loopt toch tussen Arnhem en Nijmengen?
quote:
Rare jongens, die Arnhemmers...quote:[..]
A325 toch?
ik bedoel topic 325![]()
[KSC #325] About:Black Coffee,The Master Coffeequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef MPG het volgende:
FRUSTIE!!![afbeelding]
Done!quote:
En lapo aangepast!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
[KSC #325] About:Black Coffee,The Master Coffee
Terug
en vol
quote:
N/Aquote:
quote:
Mwaa mwaa... redelijk. Zal geen super uitslag zijn, maar wel redelijk gemaakt denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef OA het volgende:
MPG, hoe ging dat hertentamen eigk?
Hopen dat je het deze keer hebt gehaald.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaa mwaa... redelijk. Zal geen super uitslag zijn, maar wel redelijk gemaakt denk ik
Hoi. Koffie?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef Koffiefilterzakje het volgende:
Hallo
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef Koffiefilterzakje het volgende:
Hallo
Waarom?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef Koffiefilterzakje het volgende:
Hallo
Ja hoor....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
Hopen dat je het deze keer hebt gehaald.![]()
Maar je gevoel is iig goed!![]()
Zie mijn editquote:
Ik gok op Shiftoquote:
Deze is te obviousquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:52 schreef OA het volgende:
Wel mooi trouwens dat we bij een nieuwe/onbekende user direct aan een kloon denken...![]()
Je schold mij ook uit voor clown ja, toen ik hier pas kwam. Maar goed. Rij je zometeen mee? Ik wil graag op tijd vertrekken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:52 schreef OA het volgende:
Wel mooi trouwens dat we bij een nieuwe/onbekende user direct aan een kloon denken...![]()
Mja.. dat wel.quote:
Ga je zometeen nog wat met dat ding doen dat je vanochtend achterin hebt gelegd?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:55 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Je schold mij ook uit voor clown ja, toen ik hier pas kwam. Maar goed. Rij je zometeen mee? Ik wil graag op tijd vertrekken.
Heit ie wat gejat ja?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ga je zometeen nog wat met dat ding doen dat je vanochtend achterin hebt gelegd?
Niet als jij erbij bent jongen. Maar ik ga er wel nog wat mee doen ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ga je zometeen nog wat met dat ding doen dat je vanochtend achterin hebt gelegd?
Ambtenaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Linker deurklink
www.watdoejedan.nlquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Mja.. dat wel.![]()
Of het is iemand die al een tijdje meeleest en nu "De Grote Stap" heeft genomen...![]()
Of weer een kloon....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |