Hij is echt een bang mietje ......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
Gaat mr. Wehkamp uit de jacuzzi nu Huub erbij komt?
Dan ga ik er even lekker snel van tussen.quote:
Haartjes zijn nat, hij moet even stylenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is echt een bang mietje ......
Nu mis je iets unieks: het konijntjesspel van Brian en Amandaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan ga ik er even lekker snel van tussen.
Tot slot (ik ga even vier uurtjes slaap inlassen) Liever kijk ik naar Nadia in badpak, die zich niet zo prettig voelt over het volgens haar niet zo welgevormde buikje, dan dat ik streams voor mijn kiezen krijg van de haar-tieten-insmerende-beveiligings-deursluiter die denkt dat er geen mooiere menselijke melkklieren op de wereld zijn dan die van haar.
Truste Fok![]()
Japio zegt het juist "Hij wordt erg boos als z'n haartjes nat worden"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Haartjes zijn nat, hij moet even stylen![]()
Whats new ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu mis je iets unieks: het konijntjesspel van Brian en AmandaWelterusten
![]()
ja ik zag het vanmiddag in die saaie cos al. bloemschikken, yoepieee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag moesten we het ook al puur van onszelf hebben...
Haha nee echt zei ze dat?....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:19 schreef Disana het volgende:
Nadia tegen Huub: Jij hebt alles wel iets groter. Huub: Ja dat hoor ik vaak.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:18 schreef jakester het volgende:
laters rudie
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:19 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
ja ik zag het vanmiddag in die saaie cos al. bloemschikken, yoepieee.toevallig opende ik net de locale krant en zag daar die kerel van dat bloemschikken in staan. krant was van vorige week!!! Hij vertelde in dat stukkie text dat hij de bloemversieringen voor de bruiloft voor de kooi mocht gaan verzorgen.
Eerlijk gezegd vergeleken Nadia en Huub de grootte van hun handenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha nee echt zei ze dat?....![]()
![]()
![]()
Dus Denniks is E10?
Ah zo o komen roddels in de wereld Disana...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vergeleken Nadia en Huub de grootte van hun handen![]()
Huub is gewoon super adrem... met een geweldig gevoel voor humor!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:23 schreef wolferl het volgende:
Ik lach me een ongeluk hier, Huub is echt een clown.
Stuk beter dat terror Denniks.
Ik probeerde het alleen maar een beetje spannender te maken...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah zo o komen roddels in de wereld Disana...![]()
Die is in de badkamer zijn kapsel op orde brengen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Zegt Nix nu ook nog wat?
Is dit een hit and run post? Ik verwacht je morgen gewoon weer op je post hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:24 schreef beequeen het volgende:
A: Je kunt niet kussen.
B: Dan kus ik je op je andere lippen.
A: Doe maar gewoon waar je goed in bent.
B: Ik hen geen zin in kabeljauw.
A: Fuck you.
Nite all.![]()
Ah, thanks ik zag alleen een achterhoofd, nam aan dat ie van Nix wasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die is in de badkamer zijn kapsel op orde brengen.
Alleen Dimitri, Nadia, Huub, Natasia en Jaap zitten in de Jacuzzi.
queeniequote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:24 schreef beequeen het volgende:
B: Ik heb geen zin in kabeljauw.
Nite all.![]()
Nee die herken je niet meer aan zijn kapsel. Dat zit nu zo in de war.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah, thanks ik zag alleen een achterhoofd, nam aan dat ie van Nix was
Tot strax bij dequote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:24 schreef beequeen het volgende:
B: Ik heb geen zin in kabeljauw.
Nite all.![]()
Gelukt!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Haartjes zijn nat, hij moet even stylen![]()
Zeker van Denniks, nu hoopt ie dat Dimitri hem terug bezorgd bij de rechtmatige eigenaar (Denniks dus) dan kan die hem op een eerlijke manier belonen (blowjob?).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Dimitri vindt een briefje van tien bankbiljet in de jacuzzi.
welk bankbiljet?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Dimitri vindt een briefje van tien bankbiljet in de jacuzzi.
Foutjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:37 schreef farscapevr6 het volgende:
zo heeft ie toch al 30 euro bij elkaar hehehe
Zal wel van hem zelf zijn.. de miljonairs hebben toch geen cent op zak?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:35 schreef Kinga het volgende:
Dimitri vindt 20 euro in de jacuzzi.
Nataisa wordt er een beetje moe van dat ze het steeds weg raussen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
D: de tv tijd is opgemaakt... door Huub enzo...
Dennis zou het aan een touwtje doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zeker van Denniks, nu hoopt ie dat Dimitri hem terug bezorgd bij de rechtmatige eigenaar (Denniks dus) dan kan die hem op een eerlijke manier belonen (blowjob?).
Oe ja die Denniks is sneaky bezig.
Moge het een goed tukkie zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:39 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tis ook al laat:)
ik ga tukkie doen
tot morgn allen![]()
Het viel mij juist op vandaag dat je haar rechterwang vrijwel niet te zien krijgt. Alsof ze instructies heeft die van de camera's af te houden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:43 schreef Kinga het volgende:
ZOOO... die krassen zie je nog goed bij Nadia.
Het is bijzonderder dat Nadia het aandurft.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:46 schreef akveor het volgende:
En D besluit dan toch maar wat te eten....
Iedereen eet, dus kan hij niet achter blijven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:46 schreef akveor het volgende:
En D besluit dan toch maar wat te eten....
Ze heeft nog niet gepoept of niemand heeft er melding van gemaakt vandaag. Niet zo gek dat ze dan niet meer zo graag eet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:50 schreef Dievas het volgende:
[..]
Het is bijzonderder dat Nadia het aandurft.
Ik bespoor in haar een verleden van NAO eetstoornissen
Mooie cap, niet alleen om de schrammen, maar ook door de blik.quote:
"Ik heb de hele dag al niet gegeten" checkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:52 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet gepoept of niemand heeft er melding van gemaakt vandaag. Niet zo gek dat ze dan niet meer zo graag eet.
Wat bespoor je in NAO?
Zeggen ze, denk je of bedoel je met elkaar?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:59 schreef wolferl het volgende:
Jaap en Denniks hebben nog nooit sex gehad.
Daar ben ik niet verbaasd om.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:59 schreef wolferl het volgende:
Jaap en Denniks hebben nog nooit sex gehad.
Ze scheppen op dat ze veel sex hebben met meisjes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeggen ze, denk je of bedoel je met elkaar?
Ze blijft maar doen alsof alles bij haar thuis koek en ei was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:01 schreef CocaColaLight het volgende:
die natteasia geloven dat ze minimaal 3 keer per dag sex had.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:05 schreef wolferl het volgende:
Nadia heeft duidelijk BOULIMIA NERVOSA.
Nadia heeft zichzelf een "emo-eter" genoemd, ze herkende zich wat dat betreft in Jaap.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:05 schreef wolferl het volgende:
Wat schat ik ze toch goed inquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nadia heeft zichzelf een "emo-eter" genoemd, ze herkende zich wat dat betreft in Jaap.
Die zijn over het algemeen iets slankerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:05 schreef wolferl het volgende:
Iedereen is omgeschakeld naar RTL-gedragquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:09 schreef CocaColaLight het volgende:
WTF is er gebeurt?
Ik ben er even een paar dagen tussen uit geweest. En kijk vanavond weer voor het eerst naar de streams en iedereen is ERG aardig tegen iedereen....
Das met Anorexia skattiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen iets slanker![]()
Zoiets dacht ik al, seks mag ook op RTL.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:10 schreef Haunter het volgende:
[..]
Iedereen is omgeschakeld naar RTL-gedrag![]()
quote:
Die zien er juist 'normaal'/gezet/dik uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen iets slanker![]()
Nou mischien doet Nadia dat ook, stiekemquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:13 schreef Dievas het volgende:
[..]
Die zien er juist 'normaal'/gezet/dik uit.
Er was onlangs iets over bij Oprah.
Een vrouw die 9 jaar lang haar man voor de gek wist te houden,
en telkens in de garage of kledingkast in zakjes overgaf.
Iedere week ( ? ) gooide ze 20kg aan kots weg![]()
Ze wast 'r gezicht nooit voor het slapen, en smeert liever een extra laag mascara op d'r wimpers dan dat ze het verwijdert.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:12 schreef wolferl het volgende:
[..]bovenmatige lichamelijke oefening (ze traint elke dag) vasten(ze vreet nauwelijks, Natasia vroeg nog of ze der bord nog leeg ging eten, deed ze niet) schaamte, laag gevoel van eigenwaarde(ze schaamt zich duidelijk voor der lichaam) sterk verstoord lichaamsbeeld, extreme aandacht voor uiterlijk(is alleen maar bezig met der zelf reinigen en mooi maken)
Tja het blijft een ijdeltuit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze wast 'r gezicht nooit voor het slapen, en smeert liever een extra laag mascara op d'r wimpers dan dat ze het verwijdert.
Het was een erg schokkende aflevering.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou mischien doet Nadia dat ook, stiekem![]()
Ook ja, anorexia patienten willen niet meer eten, en als ze eten, dan spugen ze het weer uit.quote:
Neeheej, als je even in de Updates kijkt kom je een foto van Nadia tegen.... pas op voor je hart.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Zijn ze de hele week al zo tegen elkaar?
Nee, dat zijn ze niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus die zijn over het algemeen ook heel dun.
Is niet waar. Iemand had hier boven al een uitleg gegeven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook ja, anorexia patienten willen niet meer eten, en als ze eten, dan spugen ze het weer uit.
Boulimia patienten krijgen enorme vreetbuien, en spugen dan alles weer uit.
Dus die zijn over het algemeen ook heel dun.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
Natasia. Dit is echt een uniekum voor mij.
Mens, als je niet weet hoe je een woord hoort uit te spreken, gebruik het dan niet.
Ook sporten ze minder dan een anorexia patiënt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:24 schreef Dievas het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet.
Omdat ze wel 6/7/8 vreetbuien per dag kunnen hebben die duizenden calorieen bevatten.
Overgeven verlost dara niet van.
Niet te vergeten laxeermiddelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook sporten ze minder dan een anorexia patiënt.
Ik heb nog even er op gegoogled, maar jullie hebben gelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is niet waar. Iemand had hier boven al een uitleg gegeven.![]()
Was het niet erger dan dat? Ik meende te horen 'oh ja, dat is ook zo'.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:30 schreef wolferl het volgende:
Dimitri: Je kind is vandaag jarig.
Natasia: Ja, mijn kindje is jarig.
Huub: Weetje nog wie het is.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
Huub feliciteerd N met Jairo. Aan de reactie van N te horen was ze het vergeten.
Ga nou eens je tandjes poetsen! Ze zei het maar een keer of 5quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:25 schreef mazaru het volgende:
Wat een zeikerd die natasja, nou moet Jaap zijn mond weer gaan spoelen.
Als ze zo graag moedertje speelt, moet ze lekker naar huis gaan, daar zitten twee kindertjes zonder moeder.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:30 schreef wolferl het volgende:
Huub: Weetje nog wie het is.
En daar kijkt Nadia de hele dag naar uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:35 schreef Yollie het volgende:
Nadia en Dennix zoenen...
Same thoughts here...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:36 schreef mootie het volgende:
Dus het idee is: Nadia en Dennix negeren elkaar ongeveer overdag, maar in bed zijn ze billemaatjes?
Heeft zeker ook niks beters te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:40 schreef Haunter het volgende:
Mag Dimitri omdat hij jarig is nog een tijdje blijven?
Dat gaat toch echt nergens over?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same thoughts here...
Ze zijn zeker bang voor reacties van de anderen.
Doe je ding....alleen als anderen het niet zien![]()
Zonder zendersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:41 schreef wolferl het volgende:
Hebbe ze nou sex of een vergadering in bed?
Of is dit uber geile praatsex.
Ik kijk bijna niet, luister meer. En vind het gewoon leuk hier.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Dimitri begrijpt niet waarom we kijken.
Nee dit is geen sex, dit is een speech die hij nu houdt met Nadia.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gaat toch echt nergens over?![]()
Zijn ze nu al zo gefrustreerd dat ze er maar bovenop duiken? Of denken ze dat het hoort?
En nogmaal, ik hoor Dennix nog gillen tegen Lieke dat haar ouders zich kapot schamen omdat ze sex op tv heeft...... wat ligt hij nou te doen dan?![]()
Op een of andere manier vind ik het zo irri dat die butlers met het spel mee spelen, had liever gehad dat ze gewoon hun werk doen, sorry kan het niet helpenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:40 schreef Haunter het volgende:
Mag Dimitri omdat hij jarig is nog een tijdje blijven?
De po(o)t verwijt de ketel...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gaat toch echt nergens over?![]()
Zijn ze nu al zo gefrustreerd dat ze er maar bovenop duiken? Of denken ze dat het hoort?
En nogmaal, ik hoor Dennix nog gillen tegen Lieke dat haar ouders zich kapot schamen omdat ze sex op tv heeft...... wat ligt hij nou te doen dan?![]()
Dimitri is nu het spel aan het spelen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:43 schreef maril het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik het zo irri dat die butlers met het spel mee spelen, had liever gehad dat ze gewoon hun werk doen, sorry kan het niet helpenDimi had al thuis moeten zitten.
Ben het met je eens, hoor. Mitch is daarin veel strakker, die heeft nog een druk leven naast de kooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:43 schreef maril het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik het zo irri dat die butlers met het spel mee spelen, had liever gehad dat ze gewoon hun werk doen, sorry kan het niet helpenDimi had al thuis moeten zitten.
Allukmaar...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:44 schreef Dievas het volgende:
[..]
Ik vang 'em graag op.
Komt uit Amsterdam toch?
Maar Dimitri bemoeit zich niet echt met dingen. Dat is toch meer het werk van Palma en Herma, en zeker Melisa, stoker pur sang.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben het met je eens, hoor. Mitch is daarin veel strakker, die heeft nog een druk leven naast de kooi.
Heb je gelijk in, neemt niet weg dat 'ie van mij gewoon om 24.00u opkrassen mag.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Dimitri bemoeit zich niet echt met dingen. Dat is toch meer het werk van Palma en Herma, en zeker Melisa, stoker pur sang.
Dan heeft 'ie pech gehad.quote:
Ik vind Mitch goed echt waar zolang hij zich niet met Amanda bezig houdt , want dan zit hij in het spel , maar bv Melissa zit voordurend de bewoners te adviseren , heb ik zo,n gruwlijke hekel aan.denk altijd bemoei je er niet mee mens.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben het met je eens, hoor. Mitch is daarin veel strakker, die heeft nog een druk leven naast de kooi.
Ik woon een kilometer of 15 bij hem vandaan, maar hij komt er bij mij niet in hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:48 schreef Dievas het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie pech gehad.
Ik vind overigens ook dat een butler butler en geen zoen/bank/drank maatje moet zijn.
Blijkbaar denkt talpa daar anders over.
Heeft ze een taxi gebeld?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
Natasia is ermee bezig om naar huis te gaan.
Graag! Behalve z'n bovenlijf vind ik 'm helemaal niet leuk! En hij blijft altijd veels te lang.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:43 schreef maril het volgende:
[..]
Jammer, maar ik denk niet dat je nog iets zult missen. Welterustenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:51 schreef bosb het volgende:
godver, ik moet betalen en Ideal doet het niet..... ga maar tukken denk ik.
Kopje koffie moet kunnen, tochquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik woon een kilometer of 15 bij hem vandaan, maar hij komt er bij mij niet in hoor.
Gok zomaar dat Nadia nog op Dennis ligt en dat Huub en Lieke nog even gaan neuken en dan de rest van de nacht weer ouwehoeren over de advocaat van lieke????? naja dankzij Ideal kan ik voor 2en naar bedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, maar ik denk niet dat je nog iets zult missen. Welterusten![]()
Ik hoop dat ze oprot, zonder dat ze haar matsenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze er achter gesprekken over.![]()
Mis ik toch nog iets dankzij Ideal??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:54 schreef farceman het volgende:
Na haar trap heeft Natasia dus van achter haar 24 uur moeten aanvragen.
Om de aandacht dus af te leiden, wat we hier al vermoeden
Kijkend naar gisteren denk ik dat Nadia het heel vervelend vindt als Dennis aan haar buik zit.... Gister draaide ze zich ook in een hele rare bocht zodat hij daar niet bij kon.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
Raar hoor, net als gisteren. Nadia en Dennis praten en betasten even, draaien zich dan weer van elkaar af, en beginnen dan opnieuw.
Ze zou toch niet zwanger zijn van Huubquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:56 schreef maril het volgende:
Waar is Lieke eigenlijk heb ze de hele dag nauwlijks gezien, is ze ziek?
Toch zoent ze wel met hem.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:57 schreef bosb het volgende:
[..]
Kijkend naar gisteren denk ik dat Nadia het heel vervelend vindt als Dennis aan haar buik zit.... Gister draaide ze zich ook in een hele rare bocht zodat hij daar niet bij kon.....
Naar de dokter geweest, en daarna iets met advocaat, er loopt nog iets over haar portretrecht ofzo.... Ze is er goed chago van iigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:56 schreef Day het volgende:
Ik heb vandaag niet veel kunnen COSSEN, wat is er aan de hand met Lieke?
Haar vriendje Paulus mist het bos.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:56 schreef Day het volgende:
Zei ze dat, of kon je dat uit het gesprek opmaken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:54 schreef farceman het volgende:
Na haar trap heeft Natasia dus van achter haar 24 uur moeten aanvragen.
Om de aandacht dus af te leiden, wat we hier al vermoeden
Ja idd, maar ze schaamt zich volgens mij heeel erg voor haar buik, was ook het eerste waar haar moeder over begon aan de tel (buikwandcorrectie gehad)quote:
Ook ik ben benieuwd, vandaag nauwelijks hier geweest. Vanmorgen had Lieke een gesprek met een advocaat over een kweste met portretrecht. Verder weet ik het niet, maar ze is wel behoord saai en vervelend sindsdien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:56 schreef Day het volgende:
Jij komt uit het oosten des land?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:56 schreef maril het volgende:
Waar is Lieke eigenlijk heb ze de hele dag nauwlijks gezien, is ze ziek?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:51 schreef farceman het volgende:
Natasia gaf net aan er eigenlijk wel klaar mee te zijn en er mee bezig te zijn om naar huis te gaan.
Ze bedoelde overleg met achter om eerder te mogen gaan
Die grap hebben ze wel een tijdje volgehouden o.a. naar Palma. Ik was er vanochtend niet, maar ik begreep dat ze zowel naar de dokter als de advocaat moest. Het eerste vanwege een vermoedelijke blaasontsteking (ze moet vaak plassen), het tweede i.v.m. een portretrecht-kwestie. Ook vroeg ze zich vanavond af hoe lang ze 'dit' nog vol kon houden, wat leek te verwijzen naar de saaiheid.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:57 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ze zou toch niet zwanger zijn van Huub![]()
![]()
van duie 24 uur zei ze en dat andere vermoed ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zei ze dat, of kon je dat uit het gesprek opmaken?
Toevallig had ik de uitzending gezien, gisteravond, waar dat allemaal in was.
ze moet nog een corset dragen een aantal weken. Misschien zit er nog een litteken of zo dat gevoelig is?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:58 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja idd, maar ze schaamt zich volgens mij heeel erg voor haar buik, was ook het eerste waar haar moeder over begon aan de tel (buikwandcorrectie gehad)
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Die grap hebben ze wel een tijdje volgehouden o.a. naar Palma. Ik was er vanochtend niet, maar ik begreep dat ze zowel naar de dokter als de advocaat moest. Het eerste vanwege een vermoedelijke blaasontsteking (ze moet vaak plassen), het tweede i.v.m. een portretrecht-kwestie. Ook vroeg ze zich vanavond af hoe lang ze 'dit' nog vol kon houden, wat leek te verwijzen naar de saaiheid.
Buikwandcorrectie?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:58 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja idd, maar ze schaamt zich volgens mij heeel erg voor haar buik, was ook het eerste waar haar moeder over begon aan de tel (buikwandcorrectie gehad)
Ja dat is waar, ze lijkt behoorlijk onzeker over haar buik. Ze heeft ook gezegd dat ze spijt had van de ingreep, omdat ze nog steeds veel vocht vasthoudt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:58 schreef bosb het volgende:
[..]
heb je vista of xp? als je nl. de windows sidebar download kun je gratis maand kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:59 schreef bosb het volgende:
[..]
Werkt niet, dus ik heb geen streams op het moment
Ik zat te denken aan dat modellenbureau waar ze stond (is) ingeschreven.... of het was een castingbureau. Misschien doen die moeilijk nu ze dagelijks op tv is....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
Waarom zou Lieke iets moeten regelen over portretrecht? Onzin! Het moet iets anders zijn.
Ze heeft gewoon een SOA opgelopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Die grap hebben ze wel een tijdje volgehouden o.a. naar Palma. Ik was er vanochtend niet, maar ik begreep dat ze zowel naar de dokter als de advocaat moest. Het eerste vanwege een vermoedelijke blaasontsteking (ze moet vaak plassen), het tweede i.v.m. een portretrecht-kwestie. Ook vroeg ze zich vanavond af hoe lang ze 'dit' nog vol kon houden, wat leek te verwijzen naar de saaiheid.
xp.. dus dat gaat niet werkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef farceman het volgende:
[..]
heb je vista of xp? als je nl. de windows sidebar download kun je gratis maand kijken
Geloof ik nooitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:02 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dat modellenbureau waar ze stond (is) ingeschreven....
Ze noemde dat omdat ze het in haar woede achter had gezegd dat ze het zou doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:00 schreef farceman het volgende:
[..]
van duie 24 uur zei ze en dat andere vermoed ik.
jawel , ik heb dat nl. ook en met deze truc lukt het zonder enig problem binnen 3 minquote:
Daar zijn ze weken geleden al op getest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:02 schreef Dievas het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een SOA opgelopen.
In elk grapje zit een kern van de waarheid, ook in die van Huub.
Wat voor geintje maakte Huub dan?quote:
O.k. Maar dan nog, J de M. heeft een leger aan juristen in huis, en dan zou Lieke zelf naar haar advocaat moeten gaan? Gaat er bij mij niet in.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:02 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dat modellenbureau waar ze stond (is) ingeschreven.... of het was een castingbureau. Misschien doen die moeilijk nu ze dagelijks op tv is....
Iedereen had het er over toen ze schoonmaakster was, dat ze gewoon gecast was ofzo.
quote:
Heb ook nooit gezegd dat ze er heen moest... Ze zei alleen dat er nog wat lag met een advocaat en portretrecht. Misschien was alleen een handtekening nodig of wat dan ook..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O.k. Maar dan nog, J de M. heeft een leger aan juristen in huis, en dan zou Lieke zelf naar haar advocaat moeten gaan? Gaat er bij mij niet in.
Is wel een raar verhaal, ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O.k. Maar dan nog, J de M. heeft een leger aan juristen in huis, en dan zou Lieke zelf naar haar advocaat moeten gaan? Gaat er bij mij niet in.
thnx ga het morgen proberenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:04 schreef farceman het volgende:
[..]
jawel , ik heb dat nl. ook en met deze truc lukt het zonder enig problem binnen 3 min
De Gouden Kooi gadget + 1 maand gratis streams ook op XP!
Hij kan die papieren dan ook opsturen/ per koerier/ zelf langskomen....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:05 schreef bosb het volgende:
[..]
Heb ook nooit gezegd dat ze er heen moest... Ze zij alleen dat er nog wat lag met een advocaat en portretrecht. Misschien was alleen een handtekening nodig of wat dan ook..
Het mooiste is nog dat ze het zelf niet door heeft.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze het zelf niet door heeft.
Kijk bijvoorbeeld naar dat filmpje waar ze meerdere malen intrapt op Jaap. Ze heeft een witte broek aan waar haar dochter niet meer in zou passen. Het textiel staat op knappen, tegen die vadsige uitpuilende reet aan.
Maar goed: ze heeft tijdens het verblijf in de villa wèl mooi twee gratis littekentjes onder haar tieten gescoord.![]()
Ik had je gemist.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ook ik ben benieuwd, vandaag nauwelijks hier geweest. Vanmorgen had Lieke een gesprek met een advocaat over een kweste met portretrecht. Verder weet ik het niet, maar ze is wel behoord saai en vervelend sindsdien.
Of ze heeft het wel door en denkt al ik zelf maar hard genoeg schreeuw dat ik mooi ben, gaan anderen het ook geloven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze het zelf niet door heeft.
Kijk bijvoorbeeld naar dat filmpje waar ze meerdere malen intrapt op Jaap. Ze heeft een witte broek aan waar haar dochter niet meer in zou passen. Het textiel staat op knappen, tegen die vadsige uitpuilende reet aan.
Maar goed: ze heeft tijdens het verblijf in de villa wèl mooi twee gratis littekentjes onder haar tieten gescoord.![]()
Had ze al gedaan voor ze de sauna in ging.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
De borst-inwrijf-sessie is ons bespaard gebleven.
[afbeelding]
Natasia en opkrassen gaat heel goed samen. Helaas ook letterlijk..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:13 schreef cindy10 het volgende:
please geef me geen hoop dat natasja opkrast!!![]()
de klap dat ze blijft is dan zo hard.....![]()
Het hangt veel te scheef en ongelijk om er iets op aan te sluiten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had ze al gedaan voor ze de sauna in ging.
Wanneer komt de melkboer chocomel bij d'r aftappen?
Hij mist de broekzakken aan de binnenkant van z'n dekbed.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:15 schreef avonne het volgende:
wat iss dennis nou de hele tijd aan het doen
frummel de frummel, rondkijken, frummel de frummel.
En jij denkt dat Talpa dat laatste zal toestaan, terwijl zij daar is...?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke was vanmorgen bij een externe advocaat, dat hoorde ik haar zeggen. Kan zijn dat de zaak al langer loopt OF dat ze juist een zaak heeft tegen Talpa - en dus niet van 'het leger van Talpa' gebruik kan maken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Of ze heeft het wel door en denkt al ik zelf maar hard genoeg schreeuw dat ik mooi ben, gaan anderen het ook geloven.
Ja dat vraag ik me ook af ,ik word er gek van.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:15 schreef avonne het volgende:
wat iss dennis nou de hele tijd aan het doen
frummel de frummel, rondkijken, frummel de frummel.
hoop elke dag als ik kom lezen....dat er staat yessssss natasia heeft de goudenkooi verlatenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Natasia en opkrassen gaat heel goed samen. Helaas ook letterlijk..
Juist als Talpa iets tegen haar begint mogen ze haar het recht op juridisch bijstand niet ontzeggen. Zouden ze dat wel doen weet Talpa zeker dat ze een eventuele zaak verliezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij denkt dat Talpa dat laatste zal toestaan, terwijl zij daar is...?
Hoef je niet hier voor te komen lezen hoor, als iedereen de vlag uit heeft hangen, weet je genoeg.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoop elke dag als ik kom lezen....dat er staat yessssss natasia heeft de goudenkooi verlaten![]()
Hij probeert ten alle tijden zijn tv moment te scorenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:18 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af ,ik word er gek van.
Die gast kan niet rustig liggen
Als Talpa iets tegen een werknemer begint, lijkt mij dat de werknemer per direct op non-actief wordt gezet..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist als Talpa iets tegen haar begint mogen ze haar het recht op juridisch bijstand niet ontzeggen. Zouden ze dat wel doen weet Talpa zeker dat ze een eventuele zaak verliezen.
tja bedacht me ook al,dat als het maandelijkse alarm plots klinkt op een andere dag....dat ze losgelaten isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoef je niet hier voor te komen lezen hoor, als iedereen de vlag uit heeft hangen, weet je genoeg.![]()
Maare, ze zijn geen werknemer. Ze zijn deelnemers aan een spel(show)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als Talpa iets tegen een werknemer begint, lijkt mij dat de werknemer per direct op non-actief wordt gezet..
dat denken wij......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maare, ze zijn geen werknemer. Ze zijn deelnemers aan een spel(show)
Ramen en deuren sluitenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:23 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja bedacht me ook al,dat als het maandelijkse alarm plots klinkt op een andere dag....dat ze losgelaten is![]()
Juridisch kunnen ze geen werknemer zijn. Anders zou ook ontslagrecht van toepassing zijn. Dat valt niet te rijmen met een maandelijkse exit-stemming. De werkgever kan dat nooit als reden voor ontslag aanvoeren !quote:
Ze hebben allemaal contracten moeten ondertekenen... en ook Talpa zegt dan....als het je niet bevalt....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maare, ze zijn geen werknemer. Ze zijn deelnemers aan een spel(show)
dat ligt aan de bepalingen in het contractquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juridisch kunnen ze geen werknemer zijn. Anders zou ook ontslagrecht van toepassing zijn. Dat valt niet te rijmen met een maandelijkse exit-stemming. De werkgever kan dat nooit als reden voor ontslag aanvoeren !
In die exit-stemming geloof je toch zelf ook niet (meer), mag ik hopen. Dat is meerder malen duidelijk geweest dat de redactie zich ermee bemoeit of iemand er al dan niet uit mag.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juridisch kunnen ze geen werknemer zijn. Anders zou ook ontslagrecht van toepassing zijn. Dat valt niet te rijmen met een maandelijkse exit-stemming. De werkgever kan dat nooit als reden voor ontslag aanvoeren !
die stemmingen is puur show,slaat allang nergens meer opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In die exit-stemming geloof je toch zelf ook niet (meer), mag ik hopen. Dat is meerder malen duidelijk geweest dat de redactie zich ermee bemoeit of iemand er al dan niet uit mag.
Op de stream is genoeg te zien dat hij doe-het-zelver is gewordenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
Het is wel duidelijk wat Dennis aan het doen is, lijkt me.
al is het op een still niet te zien
[afbeelding]
En hij schijnt te denken dat Nadia slaapt. Niets is minder waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op de stream is genoeg te zien dat hij doe-het-zelver is geworden
Waarom niet? Je durft toch ook zomaar naar de radio te bellen over ehm... vieze dingen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
Misschien een leuke titel voor de volgende COS (die ik natuurlijk niet ga openen): Daar waar Dennis er geen ruk aan vindt...
Haar handen boven haar hoofd, ze ligt met haar vingers te spelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En hij schijnt te denken dat Nadia slaapt. Niets is minder waar![]()
BiBroZaLO in de maakquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:37 schreef webextreme.nl het volgende:
wtf is dennis aan het doen?
Ik heb dat allemaal niet in de vingers, ben beter in mijn mondje roeren, ofzoiets...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom niet? Je durft toch ook zomaar naar de radio te bellen over ehm... vieze dingen?![]()
Oh, kom op... zoveel kan er niet mis gaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb dat allemaal niet in de vingers, ben beter in mijn mondje roeren, ofzoiets...![]()
Wat zeg je nou !quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb dat allemaal niet in de vingers, ben beter in mijn mondje roeren, ofzoiets...![]()
Ik zie niks.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
Lieke net uit bed, en nu alweer.
Jammer idd, die nachtklok van Talpa is ook zo triest dat alle miljonaira om 02.30 moeten gaan slapen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met dit soort saaiheid en vroeg slapen blijft er niets over van de nachtploeg ......
Netjes. Viel mee, of niet soms.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
Hij staat er; Cos 1929 Dennis doet het zelf. Zonder foto's en met maar 1 zinnetje ter inleiding.
Aan Huub natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:58 schreef F04 het volgende:
Dennis zal vast wel aan Natasia hebben gedacht.
Dan nu deze nog vol krijgen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
Hij staat er; Cos 1929 Dennis doet het zelf. Zonder foto's en met maar 1 zinnetje ter inleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |