"Ik heb de hele dag al niet gegeten" checkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:52 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet gepoept of niemand heeft er melding van gemaakt vandaag. Niet zo gek dat ze dan niet meer zo graag eet.
Wat bespoor je in NAO?
Zeggen ze, denk je of bedoel je met elkaar?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:59 schreef wolferl het volgende:
Jaap en Denniks hebben nog nooit sex gehad.
Daar ben ik niet verbaasd om.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:59 schreef wolferl het volgende:
Jaap en Denniks hebben nog nooit sex gehad.
Ze scheppen op dat ze veel sex hebben met meisjes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeggen ze, denk je of bedoel je met elkaar?
Ze blijft maar doen alsof alles bij haar thuis koek en ei was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:01 schreef CocaColaLight het volgende:
die natteasia geloven dat ze minimaal 3 keer per dag sex had.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:05 schreef wolferl het volgende:
Nadia heeft duidelijk BOULIMIA NERVOSA.
Nadia heeft zichzelf een "emo-eter" genoemd, ze herkende zich wat dat betreft in Jaap.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:05 schreef wolferl het volgende:
Wat schat ik ze toch goed inquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nadia heeft zichzelf een "emo-eter" genoemd, ze herkende zich wat dat betreft in Jaap.
Die zijn over het algemeen iets slankerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:05 schreef wolferl het volgende:
Iedereen is omgeschakeld naar RTL-gedragquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:09 schreef CocaColaLight het volgende:
WTF is er gebeurt?
Ik ben er even een paar dagen tussen uit geweest. En kijk vanavond weer voor het eerst naar de streams en iedereen is ERG aardig tegen iedereen....
Das met Anorexia skattiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen iets slanker![]()
Zoiets dacht ik al, seks mag ook op RTL.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:10 schreef Haunter het volgende:
[..]
Iedereen is omgeschakeld naar RTL-gedrag![]()
quote:
Die zien er juist 'normaal'/gezet/dik uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen iets slanker![]()
Nou mischien doet Nadia dat ook, stiekemquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:13 schreef Dievas het volgende:
[..]
Die zien er juist 'normaal'/gezet/dik uit.
Er was onlangs iets over bij Oprah.
Een vrouw die 9 jaar lang haar man voor de gek wist te houden,
en telkens in de garage of kledingkast in zakjes overgaf.
Iedere week ( ? ) gooide ze 20kg aan kots weg![]()
Ze wast 'r gezicht nooit voor het slapen, en smeert liever een extra laag mascara op d'r wimpers dan dat ze het verwijdert.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:12 schreef wolferl het volgende:
[..]bovenmatige lichamelijke oefening (ze traint elke dag) vasten(ze vreet nauwelijks, Natasia vroeg nog of ze der bord nog leeg ging eten, deed ze niet) schaamte, laag gevoel van eigenwaarde(ze schaamt zich duidelijk voor der lichaam) sterk verstoord lichaamsbeeld, extreme aandacht voor uiterlijk(is alleen maar bezig met der zelf reinigen en mooi maken)
Tja het blijft een ijdeltuit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze wast 'r gezicht nooit voor het slapen, en smeert liever een extra laag mascara op d'r wimpers dan dat ze het verwijdert.
Het was een erg schokkende aflevering.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou mischien doet Nadia dat ook, stiekem![]()
Ook ja, anorexia patienten willen niet meer eten, en als ze eten, dan spugen ze het weer uit.quote:
Neeheej, als je even in de Updates kijkt kom je een foto van Nadia tegen.... pas op voor je hart.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Zijn ze de hele week al zo tegen elkaar?
Nee, dat zijn ze niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus die zijn over het algemeen ook heel dun.
Is niet waar. Iemand had hier boven al een uitleg gegeven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook ja, anorexia patienten willen niet meer eten, en als ze eten, dan spugen ze het weer uit.
Boulimia patienten krijgen enorme vreetbuien, en spugen dan alles weer uit.
Dus die zijn over het algemeen ook heel dun.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
Natasia. Dit is echt een uniekum voor mij.
Mens, als je niet weet hoe je een woord hoort uit te spreken, gebruik het dan niet.
Ook sporten ze minder dan een anorexia patiënt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:24 schreef Dievas het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet.
Omdat ze wel 6/7/8 vreetbuien per dag kunnen hebben die duizenden calorieen bevatten.
Overgeven verlost dara niet van.
Niet te vergeten laxeermiddelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook sporten ze minder dan een anorexia patiënt.
Ik heb nog even er op gegoogled, maar jullie hebben gelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is niet waar. Iemand had hier boven al een uitleg gegeven.![]()
Was het niet erger dan dat? Ik meende te horen 'oh ja, dat is ook zo'.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:30 schreef wolferl het volgende:
Dimitri: Je kind is vandaag jarig.
Natasia: Ja, mijn kindje is jarig.
Huub: Weetje nog wie het is.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
Huub feliciteerd N met Jairo. Aan de reactie van N te horen was ze het vergeten.
Ga nou eens je tandjes poetsen! Ze zei het maar een keer of 5quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:25 schreef mazaru het volgende:
Wat een zeikerd die natasja, nou moet Jaap zijn mond weer gaan spoelen.
Als ze zo graag moedertje speelt, moet ze lekker naar huis gaan, daar zitten twee kindertjes zonder moeder.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:30 schreef wolferl het volgende:
Huub: Weetje nog wie het is.
En daar kijkt Nadia de hele dag naar uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:35 schreef Yollie het volgende:
Nadia en Dennix zoenen...
Same thoughts here...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:36 schreef mootie het volgende:
Dus het idee is: Nadia en Dennix negeren elkaar ongeveer overdag, maar in bed zijn ze billemaatjes?
Heeft zeker ook niks beters te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:40 schreef Haunter het volgende:
Mag Dimitri omdat hij jarig is nog een tijdje blijven?
Dat gaat toch echt nergens over?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same thoughts here...
Ze zijn zeker bang voor reacties van de anderen.
Doe je ding....alleen als anderen het niet zien![]()
Zonder zendersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:41 schreef wolferl het volgende:
Hebbe ze nou sex of een vergadering in bed?
Of is dit uber geile praatsex.
Ik kijk bijna niet, luister meer. En vind het gewoon leuk hier.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Dimitri begrijpt niet waarom we kijken.
Nee dit is geen sex, dit is een speech die hij nu houdt met Nadia.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gaat toch echt nergens over?![]()
Zijn ze nu al zo gefrustreerd dat ze er maar bovenop duiken? Of denken ze dat het hoort?
En nogmaal, ik hoor Dennix nog gillen tegen Lieke dat haar ouders zich kapot schamen omdat ze sex op tv heeft...... wat ligt hij nou te doen dan?![]()
Op een of andere manier vind ik het zo irri dat die butlers met het spel mee spelen, had liever gehad dat ze gewoon hun werk doen, sorry kan het niet helpenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:40 schreef Haunter het volgende:
Mag Dimitri omdat hij jarig is nog een tijdje blijven?
De po(o)t verwijt de ketel...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gaat toch echt nergens over?![]()
Zijn ze nu al zo gefrustreerd dat ze er maar bovenop duiken? Of denken ze dat het hoort?
En nogmaal, ik hoor Dennix nog gillen tegen Lieke dat haar ouders zich kapot schamen omdat ze sex op tv heeft...... wat ligt hij nou te doen dan?![]()
Dimitri is nu het spel aan het spelen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:43 schreef maril het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik het zo irri dat die butlers met het spel mee spelen, had liever gehad dat ze gewoon hun werk doen, sorry kan het niet helpenDimi had al thuis moeten zitten.
Ben het met je eens, hoor. Mitch is daarin veel strakker, die heeft nog een druk leven naast de kooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:43 schreef maril het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik het zo irri dat die butlers met het spel mee spelen, had liever gehad dat ze gewoon hun werk doen, sorry kan het niet helpenDimi had al thuis moeten zitten.
Allukmaar...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:44 schreef Dievas het volgende:
[..]
Ik vang 'em graag op.
Komt uit Amsterdam toch?
Maar Dimitri bemoeit zich niet echt met dingen. Dat is toch meer het werk van Palma en Herma, en zeker Melisa, stoker pur sang.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben het met je eens, hoor. Mitch is daarin veel strakker, die heeft nog een druk leven naast de kooi.
Heb je gelijk in, neemt niet weg dat 'ie van mij gewoon om 24.00u opkrassen mag.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Dimitri bemoeit zich niet echt met dingen. Dat is toch meer het werk van Palma en Herma, en zeker Melisa, stoker pur sang.
Dan heeft 'ie pech gehad.quote:
Ik vind Mitch goed echt waar zolang hij zich niet met Amanda bezig houdt , want dan zit hij in het spel , maar bv Melissa zit voordurend de bewoners te adviseren , heb ik zo,n gruwlijke hekel aan.denk altijd bemoei je er niet mee mens.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben het met je eens, hoor. Mitch is daarin veel strakker, die heeft nog een druk leven naast de kooi.
Ik woon een kilometer of 15 bij hem vandaan, maar hij komt er bij mij niet in hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:48 schreef Dievas het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie pech gehad.
Ik vind overigens ook dat een butler butler en geen zoen/bank/drank maatje moet zijn.
Blijkbaar denkt talpa daar anders over.
Heeft ze een taxi gebeld?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
Natasia is ermee bezig om naar huis te gaan.
Graag! Behalve z'n bovenlijf vind ik 'm helemaal niet leuk! En hij blijft altijd veels te lang.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:43 schreef maril het volgende:
[..]
Jammer, maar ik denk niet dat je nog iets zult missen. Welterustenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:51 schreef bosb het volgende:
godver, ik moet betalen en Ideal doet het niet..... ga maar tukken denk ik.
Kopje koffie moet kunnen, tochquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik woon een kilometer of 15 bij hem vandaan, maar hij komt er bij mij niet in hoor.
Gok zomaar dat Nadia nog op Dennis ligt en dat Huub en Lieke nog even gaan neuken en dan de rest van de nacht weer ouwehoeren over de advocaat van lieke????? naja dankzij Ideal kan ik voor 2en naar bedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, maar ik denk niet dat je nog iets zult missen. Welterusten![]()
Ik hoop dat ze oprot, zonder dat ze haar matsenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze er achter gesprekken over.![]()
Mis ik toch nog iets dankzij Ideal??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:54 schreef farceman het volgende:
Na haar trap heeft Natasia dus van achter haar 24 uur moeten aanvragen.
Om de aandacht dus af te leiden, wat we hier al vermoeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |