En daar kijkt Nadia de hele dag naar uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:35 schreef Yollie het volgende:
Nadia en Dennix zoenen...
Same thoughts here...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:36 schreef mootie het volgende:
Dus het idee is: Nadia en Dennix negeren elkaar ongeveer overdag, maar in bed zijn ze billemaatjes?
Heeft zeker ook niks beters te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:40 schreef Haunter het volgende:
Mag Dimitri omdat hij jarig is nog een tijdje blijven?
Dat gaat toch echt nergens over?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same thoughts here...
Ze zijn zeker bang voor reacties van de anderen.
Doe je ding....alleen als anderen het niet zien![]()
Zonder zendersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:41 schreef wolferl het volgende:
Hebbe ze nou sex of een vergadering in bed?
Of is dit uber geile praatsex.
Ik kijk bijna niet, luister meer. En vind het gewoon leuk hier.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Dimitri begrijpt niet waarom we kijken.
Nee dit is geen sex, dit is een speech die hij nu houdt met Nadia.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gaat toch echt nergens over?![]()
Zijn ze nu al zo gefrustreerd dat ze er maar bovenop duiken? Of denken ze dat het hoort?
En nogmaal, ik hoor Dennix nog gillen tegen Lieke dat haar ouders zich kapot schamen omdat ze sex op tv heeft...... wat ligt hij nou te doen dan?![]()
Op een of andere manier vind ik het zo irri dat die butlers met het spel mee spelen, had liever gehad dat ze gewoon hun werk doen, sorry kan het niet helpenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:40 schreef Haunter het volgende:
Mag Dimitri omdat hij jarig is nog een tijdje blijven?
De po(o)t verwijt de ketel...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gaat toch echt nergens over?![]()
Zijn ze nu al zo gefrustreerd dat ze er maar bovenop duiken? Of denken ze dat het hoort?
En nogmaal, ik hoor Dennix nog gillen tegen Lieke dat haar ouders zich kapot schamen omdat ze sex op tv heeft...... wat ligt hij nou te doen dan?![]()
Dimitri is nu het spel aan het spelen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:43 schreef maril het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik het zo irri dat die butlers met het spel mee spelen, had liever gehad dat ze gewoon hun werk doen, sorry kan het niet helpenDimi had al thuis moeten zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |