Nataisa wordt er een beetje moe van dat ze het steeds weg raussen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
D: de tv tijd is opgemaakt... door Huub enzo...
Dennis zou het aan een touwtje doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zeker van Denniks, nu hoopt ie dat Dimitri hem terug bezorgd bij de rechtmatige eigenaar (Denniks dus) dan kan die hem op een eerlijke manier belonen (blowjob?).
Oe ja die Denniks is sneaky bezig.
Moge het een goed tukkie zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:39 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tis ook al laat:)
ik ga tukkie doen
tot morgn allen![]()
Het viel mij juist op vandaag dat je haar rechterwang vrijwel niet te zien krijgt. Alsof ze instructies heeft die van de camera's af te houden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:43 schreef Kinga het volgende:
ZOOO... die krassen zie je nog goed bij Nadia.
Het is bijzonderder dat Nadia het aandurft.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:46 schreef akveor het volgende:
En D besluit dan toch maar wat te eten....
Iedereen eet, dus kan hij niet achter blijven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:46 schreef akveor het volgende:
En D besluit dan toch maar wat te eten....
Ze heeft nog niet gepoept of niemand heeft er melding van gemaakt vandaag. Niet zo gek dat ze dan niet meer zo graag eet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:50 schreef Dievas het volgende:
[..]
Het is bijzonderder dat Nadia het aandurft.
Ik bespoor in haar een verleden van NAO eetstoornissen
Mooie cap, niet alleen om de schrammen, maar ook door de blik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |