Hij is echt een bang mietje ......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
Gaat mr. Wehkamp uit de jacuzzi nu Huub erbij komt?
Dan ga ik er even lekker snel van tussen.quote:
Haartjes zijn nat, hij moet even stylenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is echt een bang mietje ......
Nu mis je iets unieks: het konijntjesspel van Brian en Amandaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan ga ik er even lekker snel van tussen.
Tot slot (ik ga even vier uurtjes slaap inlassen) Liever kijk ik naar Nadia in badpak, die zich niet zo prettig voelt over het volgens haar niet zo welgevormde buikje, dan dat ik streams voor mijn kiezen krijg van de haar-tieten-insmerende-beveiligings-deursluiter die denkt dat er geen mooiere menselijke melkklieren op de wereld zijn dan die van haar.
Truste Fok![]()
Japio zegt het juist "Hij wordt erg boos als z'n haartjes nat worden"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Haartjes zijn nat, hij moet even stylen![]()
Whats new ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu mis je iets unieks: het konijntjesspel van Brian en AmandaWelterusten
![]()
ja ik zag het vanmiddag in die saaie cos al. bloemschikken, yoepieee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag moesten we het ook al puur van onszelf hebben...
Haha nee echt zei ze dat?....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:19 schreef Disana het volgende:
Nadia tegen Huub: Jij hebt alles wel iets groter. Huub: Ja dat hoor ik vaak.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:18 schreef jakester het volgende:
laters rudie
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:19 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
ja ik zag het vanmiddag in die saaie cos al. bloemschikken, yoepieee.toevallig opende ik net de locale krant en zag daar die kerel van dat bloemschikken in staan. krant was van vorige week!!! Hij vertelde in dat stukkie text dat hij de bloemversieringen voor de bruiloft voor de kooi mocht gaan verzorgen.
Eerlijk gezegd vergeleken Nadia en Huub de grootte van hun handenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha nee echt zei ze dat?....![]()
![]()
![]()
Dus Denniks is E10?
Ah zo o komen roddels in de wereld Disana...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vergeleken Nadia en Huub de grootte van hun handen![]()
Huub is gewoon super adrem... met een geweldig gevoel voor humor!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:23 schreef wolferl het volgende:
Ik lach me een ongeluk hier, Huub is echt een clown.
Stuk beter dat terror Denniks.
Ik probeerde het alleen maar een beetje spannender te maken...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah zo o komen roddels in de wereld Disana...![]()
Die is in de badkamer zijn kapsel op orde brengen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Zegt Nix nu ook nog wat?
Is dit een hit and run post? Ik verwacht je morgen gewoon weer op je post hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:24 schreef beequeen het volgende:
A: Je kunt niet kussen.
B: Dan kus ik je op je andere lippen.
A: Doe maar gewoon waar je goed in bent.
B: Ik hen geen zin in kabeljauw.
A: Fuck you.
Nite all.![]()
Ah, thanks ik zag alleen een achterhoofd, nam aan dat ie van Nix wasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die is in de badkamer zijn kapsel op orde brengen.
Alleen Dimitri, Nadia, Huub, Natasia en Jaap zitten in de Jacuzzi.
queeniequote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:24 schreef beequeen het volgende:
B: Ik heb geen zin in kabeljauw.
Nite all.![]()
Nee die herken je niet meer aan zijn kapsel. Dat zit nu zo in de war.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah, thanks ik zag alleen een achterhoofd, nam aan dat ie van Nix was
Tot strax bij dequote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:24 schreef beequeen het volgende:
B: Ik heb geen zin in kabeljauw.
Nite all.![]()
Gelukt!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Haartjes zijn nat, hij moet even stylen![]()
Zeker van Denniks, nu hoopt ie dat Dimitri hem terug bezorgd bij de rechtmatige eigenaar (Denniks dus) dan kan die hem op een eerlijke manier belonen (blowjob?).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Dimitri vindt een briefje van tien bankbiljet in de jacuzzi.
welk bankbiljet?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Dimitri vindt een briefje van tien bankbiljet in de jacuzzi.
Foutjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:37 schreef farscapevr6 het volgende:
zo heeft ie toch al 30 euro bij elkaar hehehe
Zal wel van hem zelf zijn.. de miljonairs hebben toch geen cent op zak?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:35 schreef Kinga het volgende:
Dimitri vindt 20 euro in de jacuzzi.
Nataisa wordt er een beetje moe van dat ze het steeds weg raussen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
D: de tv tijd is opgemaakt... door Huub enzo...
Dennis zou het aan een touwtje doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zeker van Denniks, nu hoopt ie dat Dimitri hem terug bezorgd bij de rechtmatige eigenaar (Denniks dus) dan kan die hem op een eerlijke manier belonen (blowjob?).
Oe ja die Denniks is sneaky bezig.
Moge het een goed tukkie zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:39 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tis ook al laat:)
ik ga tukkie doen
tot morgn allen![]()
Het viel mij juist op vandaag dat je haar rechterwang vrijwel niet te zien krijgt. Alsof ze instructies heeft die van de camera's af te houden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:43 schreef Kinga het volgende:
ZOOO... die krassen zie je nog goed bij Nadia.
Het is bijzonderder dat Nadia het aandurft.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:46 schreef akveor het volgende:
En D besluit dan toch maar wat te eten....
Iedereen eet, dus kan hij niet achter blijven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:46 schreef akveor het volgende:
En D besluit dan toch maar wat te eten....
Ze heeft nog niet gepoept of niemand heeft er melding van gemaakt vandaag. Niet zo gek dat ze dan niet meer zo graag eet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:50 schreef Dievas het volgende:
[..]
Het is bijzonderder dat Nadia het aandurft.
Ik bespoor in haar een verleden van NAO eetstoornissen
Mooie cap, niet alleen om de schrammen, maar ook door de blik.quote:
"Ik heb de hele dag al niet gegeten" checkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:52 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet gepoept of niemand heeft er melding van gemaakt vandaag. Niet zo gek dat ze dan niet meer zo graag eet.
Wat bespoor je in NAO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |