"Ik heb de hele dag al niet gegeten" checkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:52 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet gepoept of niemand heeft er melding van gemaakt vandaag. Niet zo gek dat ze dan niet meer zo graag eet.
Wat bespoor je in NAO?
Zeggen ze, denk je of bedoel je met elkaar?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:59 schreef wolferl het volgende:
Jaap en Denniks hebben nog nooit sex gehad.
Daar ben ik niet verbaasd om.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:59 schreef wolferl het volgende:
Jaap en Denniks hebben nog nooit sex gehad.
Ze scheppen op dat ze veel sex hebben met meisjes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeggen ze, denk je of bedoel je met elkaar?
Ze blijft maar doen alsof alles bij haar thuis koek en ei was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:01 schreef CocaColaLight het volgende:
die natteasia geloven dat ze minimaal 3 keer per dag sex had.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:05 schreef wolferl het volgende:
Nadia heeft duidelijk BOULIMIA NERVOSA.
Nadia heeft zichzelf een "emo-eter" genoemd, ze herkende zich wat dat betreft in Jaap.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:05 schreef wolferl het volgende:
Wat schat ik ze toch goed inquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nadia heeft zichzelf een "emo-eter" genoemd, ze herkende zich wat dat betreft in Jaap.
Die zijn over het algemeen iets slankerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:05 schreef wolferl het volgende:
Iedereen is omgeschakeld naar RTL-gedragquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:09 schreef CocaColaLight het volgende:
WTF is er gebeurt?
Ik ben er even een paar dagen tussen uit geweest. En kijk vanavond weer voor het eerst naar de streams en iedereen is ERG aardig tegen iedereen....
Das met Anorexia skattiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen iets slanker![]()
Zoiets dacht ik al, seks mag ook op RTL.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:10 schreef Haunter het volgende:
[..]
Iedereen is omgeschakeld naar RTL-gedrag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |