Ik zat te denken aan dat modellenbureau waar ze stond (is) ingeschreven.... of het was een castingbureau. Misschien doen die moeilijk nu ze dagelijks op tv is....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
Waarom zou Lieke iets moeten regelen over portretrecht? Onzin! Het moet iets anders zijn.
Ze heeft gewoon een SOA opgelopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Die grap hebben ze wel een tijdje volgehouden o.a. naar Palma. Ik was er vanochtend niet, maar ik begreep dat ze zowel naar de dokter als de advocaat moest. Het eerste vanwege een vermoedelijke blaasontsteking (ze moet vaak plassen), het tweede i.v.m. een portretrecht-kwestie. Ook vroeg ze zich vanavond af hoe lang ze 'dit' nog vol kon houden, wat leek te verwijzen naar de saaiheid.
xp.. dus dat gaat niet werkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef farceman het volgende:
[..]
heb je vista of xp? als je nl. de windows sidebar download kun je gratis maand kijken
Geloof ik nooitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:02 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dat modellenbureau waar ze stond (is) ingeschreven....
Ze noemde dat omdat ze het in haar woede achter had gezegd dat ze het zou doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:00 schreef farceman het volgende:
[..]
van duie 24 uur zei ze en dat andere vermoed ik.
jawel , ik heb dat nl. ook en met deze truc lukt het zonder enig problem binnen 3 minquote:
Daar zijn ze weken geleden al op getest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:02 schreef Dievas het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een SOA opgelopen.
In elk grapje zit een kern van de waarheid, ook in die van Huub.
Wat voor geintje maakte Huub dan?quote:
O.k. Maar dan nog, J de M. heeft een leger aan juristen in huis, en dan zou Lieke zelf naar haar advocaat moeten gaan? Gaat er bij mij niet in.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:02 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dat modellenbureau waar ze stond (is) ingeschreven.... of het was een castingbureau. Misschien doen die moeilijk nu ze dagelijks op tv is....
Iedereen had het er over toen ze schoonmaakster was, dat ze gewoon gecast was ofzo.
quote:
Heb ook nooit gezegd dat ze er heen moest... Ze zei alleen dat er nog wat lag met een advocaat en portretrecht. Misschien was alleen een handtekening nodig of wat dan ook..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O.k. Maar dan nog, J de M. heeft een leger aan juristen in huis, en dan zou Lieke zelf naar haar advocaat moeten gaan? Gaat er bij mij niet in.
Is wel een raar verhaal, ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O.k. Maar dan nog, J de M. heeft een leger aan juristen in huis, en dan zou Lieke zelf naar haar advocaat moeten gaan? Gaat er bij mij niet in.
thnx ga het morgen proberenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:04 schreef farceman het volgende:
[..]
jawel , ik heb dat nl. ook en met deze truc lukt het zonder enig problem binnen 3 min
De Gouden Kooi gadget + 1 maand gratis streams ook op XP!
Hij kan die papieren dan ook opsturen/ per koerier/ zelf langskomen....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:05 schreef bosb het volgende:
[..]
Heb ook nooit gezegd dat ze er heen moest... Ze zij alleen dat er nog wat lag met een advocaat en portretrecht. Misschien was alleen een handtekening nodig of wat dan ook..
Het mooiste is nog dat ze het zelf niet door heeft.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze het zelf niet door heeft.
Kijk bijvoorbeeld naar dat filmpje waar ze meerdere malen intrapt op Jaap. Ze heeft een witte broek aan waar haar dochter niet meer in zou passen. Het textiel staat op knappen, tegen die vadsige uitpuilende reet aan.
Maar goed: ze heeft tijdens het verblijf in de villa wèl mooi twee gratis littekentjes onder haar tieten gescoord.![]()
Ik had je gemist.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ook ik ben benieuwd, vandaag nauwelijks hier geweest. Vanmorgen had Lieke een gesprek met een advocaat over een kweste met portretrecht. Verder weet ik het niet, maar ze is wel behoord saai en vervelend sindsdien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |