5 new balls in de kwartfinalesquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:17 schreef borisz het volgende:
new balls please
het was meer een TVPquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
5 new balls in de kwartfinales
en dan is Murray nog geblesseerd
Ik weet niet of ze het nog steeds doen maar een paar jaar geleden was het Dodgy - Good Enoghquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:22 schreef jnsnrbrt het volgende:
Weet iemand hoe dat muziekje heet dat ze bij RTL net aan het einde van de uitzending draaiden?
Die van mij ook, dus ik greep jouw (anders bedoelde) opmerking aanquote:
Nee, die is het niet... Ik kan kan het hier ook niet neuriën natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het nog steeds doen maar een paar jaar geleden was het Dodgy - Good Enogh
Sharapovaquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef viezerdt het volgende:
Hahahaah wie is dat die in de op staat te rekken?
Sharapova.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef viezerdt het volgende:
Hahahaah wie is dat die in de op staat te rekken?
Ik hoorde het net ook. 'He's halfway there.'quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
djoko gaat strippen als ie wimbledon wint (aldus McEnroe)![]()
Priceless..quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:00 schreef Grimm het volgende:
Wat een moment van rtl7 om er tussen uit te gaan voor het journaalen dan krijg je ook nog de slagzin "als je niks wilt missen"te zien
Als rafa dat nou ook zal doen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
en Ivanovicquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:21 schreef morgane het volgende:
[..]
Als rafa dat nou ook zal doen...dan kan je me opvegen!
![]()
Ik droomde vannacht dat Ivanovic hetzelfde zeiquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:22 schreef Tim86 het volgende:
Ik droomde vannacht dat Ivanovic hetzelfde zei![]()
Dat was geen droom... toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is 't engelse woord voor gravel? Als McEnroe 't zegt lijkt 't wel kleiquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:26 schreef TheGeneral het volgende:
Wel leuk om te horen wat McEnroe allemaal te vertellen heeft.
clay assquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is 't engelse woord voor gravel? Als McEnroe 't zegt lijkt 't wel klei.
Goed hoor dat jij 't wel weet mr Genius, dank voor je bijdragequote:
Moet je maar niet zo wijs doen eppoquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goed hoor dat jij 't wel weet mr Genius, dank voor je bijdrage.
Ok, dat Ana moge winnen danquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bijna iedereen...er is nog nooit zo veel kritiek op de organisatie geweest als dit jaar..en terecht..quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
djoko wilde zondag spelen
geen tennis meer vandaag
achquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bijna iedereen...er is nog nooit zo veel kritiek op de organisatie geweest als dit jaar..en terecht..
Drie duidelijke blunders:
-No play on sunday
-Het schema van gisteren met veel te weinig single partijen terwijl er veel ruimte was en spelers die die dag toch niet hoefden te spelen
-1pm begin lokale tijd gisteren en vandaag op de hoofdbanen..vragen om problemen, zeker als je de voorspellingen bekeek
Ik ben met IceTea eens, ook Hewitt liet subliem tennis zienquote:
Ik vond van niet. Ik heb hem wel eens beter zien spelen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben met IceTea eens, ook Hewitt liet subliem tennis zien.
geen tennis meer vandaagquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:04 schreef Buakaw het volgende:
Zijn ze alweer bezog met tennisen? Zoja Federer ook?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:08 schreef Quippe het volgende:
[..]
geen tennis meer vandaag![]()
net op BBC, zijn de zeilen eraf, gaan ze sproeien![]()
Hewitt speelde goed. Was ook beter over de hele wedstrijd genomen dan Djoko, maar chokete verschrikkelijk op de belangrijke momenten (en was dus eigenlijk niet beter)quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Ik heb hem wel eens beter zien spelen!
Ik vond het erg gelijk opgaan eigenlijk. Ik vond het een erg mooie match om tegen te kijken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hewitt speelde goed. Was ook beter over de hele wedstrijd genomen dan Djoko, maar chokete verschrikkelijk op de belangrijke momenten (en was dus eigenlijk niet beter)
Je kan veel zeggen maar Hewitt heeft goed gespeeld. Hij is niet bepaald van de baan geslagen door Djokovic. Dat zegt ook al veel over Hewitt. Dat Djokovic een goede speler is, en dat hij nog groter zal gaan worden is al wel duidelijk als je naar zijn atp ranking geschiedenis kijkt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:34 schreef Skic. het volgende:
Ik vond Djokovic duidelijk de betere in deze partij. Na zijn 'blessure', ookal was het niet ernstig kwam Hewitt pas een beetje terug, maar ik had het gevoel dat alleen maar kwam door het mindere spel door Djokovic. Zoals de BBC-commentator zei, die gozer wordt na het Federertijdperk een grote nr1-topper.
Okee, complete onzin, sorrie God.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef Daklem het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar Hewitt heeft goed gespeeld. Hij is niet bepaald van de baan geslagen door Djokovic. Dat zegt ook al veel over Hewitt. Dat Djokovic een goede speler is, en dat hij nog groter zal gaan worden is al wel duidelijk als je naar zijn atp ranking geschiedenis kijkt.
Om nou te zeggen dat Djokovic duidelijk beter was is complete onzin, want hij heeft niet met grote cijfers gewonnen. Het was gewoon close.
Dat het zo close is gebleven zegt genoeg over de vechtlust van Hewitt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Skic. het volgende:
Kijk naar de 1st service en het breakpoint-aantallen, zegt genoeg.
Hewitt had er meer en had bovendien meer gebroken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Skic. het volgende:
Kijk naar de 1st service en het breakpoint-aantallen, zegt genoeg.
Zegt wat over eigen fouten van Djokovic en waarschijnlijk over het uitglijden constant, en zijn daaruit voortkomende 'blessure',quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat het zo close is gebleven zegt genoeg over de vechtlust van Hewitt.![]()
Hij had er inderdaad meer, en niet meer gebroken, anders had hij wel gewonnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hewitt had er meer en had bovendien meer gebroken.
Your point is?
Hij heeft vaker gebroken dan Djoko. Leer tellenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:49 schreef Skic. het volgende:
[..]
Hij had er inderdaad meer, en niet meer gebroken, anders had hij wel gewonnen.
Hij is er toch niet slecht vanaf gekomen hoor, als je naar de scores kijkt. Dat zegt genoeg over de vechtlust. Ik vond het een heerlijke partij om naar te kijken. Djokovic was beter (hij heeft gewonnen), maar ik vind jouw reactie erg onsportief tegenover de tegenstander die gewoon erg goed gespeeld heeft.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:49 schreef Skic. het volgende:
[..]
Zegt wat over eigen fouten van Djokovic en waarschijnlijk over het uitglijden constant, en zijn daaruit voortkomende 'blessure',
Volgens mij heeft dr iemand Djokovic posters boven zijn bed hangenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij heeft vaker gebroken dan Djoko. Leer tellen
Link? Lijkt me onmogelijk om meer te breken dan je winnende tegenstander.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij heeft vaker gebroken dan Djoko. Leer tellen
Ik hoef je niet eens een link te geven. Heb je tennisverstand?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:52 schreef Skic. het volgende:
[..]
Link? Lijkt me onmogelijk om meer te breken dan je winnende tegenstander.
Are you serious? Drie tiebreaks? Ik heb alleen de eerste set gemist geloof ik. Bier.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik hoef je niet eens een link te geven. Heb je tennisverstand?
Djokovic wint 3 tiebreaks..In die sets hebben ze evenveel gebroken dus.
De enige niet tiebreak set is door Hewitt gewonnen met 1 break meer.
Zo close was het dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:57 schreef Skic. het volgende:
[..]
Are you serious? Drie tiebreaks? Ik heb alleen de eerste set gemist geloof ik. Bier.![]()
Maar dat gezap vanwege de regen, reclame, nieuws, overgaan naar een andere wedstrijd, zappen van BBC1 naar BBC2 en RTL7 helpt ook niet echt.
Ik heb geen tennisverstand, kijk het nu zo'n 15 jaar.
Daarom gaf ik aan dat Hewitt erg goed zijn best heeft gedaan. Het was gewoon erg close + een mooie partij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:57 schreef Skic. het volgende:
[..]
Are you serious? Drie tiebreaks? Ik heb alleen de eerste set gemist geloof ik. Bier.![]()
![]()
volgende ronde eruit, met meer breaks dan de tegenstanderquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:01 schreef Skic. het volgende:
Ben benieuwd hoever Djokovic komt.
Jezus.... jij kijkt echt alleen voor de lekkere wijven, of niet?quote:
Jezus, jij past echt scorebordjournalistiek toequote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef XL het volgende:
[..]
Jezus.... jij kijkt echt alleen voor de lekkere wijven, of niet?
Het ging mij om de spelling.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef XL het volgende:
[..]
Ja wat anders, voor het tennis ofzo?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef XL het volgende:
[..]
Wil iedereen aub even luisteren naar God hier en weer over (het majestieuze) tennis(spel, en niet de poppetjes) ouwehoeren. Thnxquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef mitt het volgende:
In B&H zijn vast schitterende topics over deze vrouwen te vinden.
Hier wordt het nogal eentonig.
`quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef mitt het volgende:
In B&H zijn vast schitterende topics over deze vrouwen te vinden.
Hier wordt het nogal eentonig.
waarvan dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:17 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Hey, ik grapte over de persoon boven me hoor. Ik weet heus wel waar ik fan van ben
.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:27 schreef Cerubo het volgende:
Dude, die foto van Ana op pagina 1 van dit topic wat jij hebt gepost....
... heb ik gemaakt![]()
.
Ana Ivanovic......do I have to say morequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:35 schreef Cerubo het volgende:
Omg, staan die foto's serieus daar. Hoe komen ze daar uberhaupt aan.
quote:1926: Play will resume at 1100 on Friday and this time Nadal gets the jump on Federer as he is up first on Centre Court against Berdych. Fed will then pick up his quarter-final against Ferrero with the scores tied at 5-5 in the first set. Ivanovic and Venus then go head-to-head in their semi-final.
Over on Court One, Marcos Baghdatis is first on against Djokovic, followed by Roddick versus Gasquet. Justine Henin rounds off the play there in her semi against Marion Bartoli.
That's your lot. Some of us will see you early doors. The rest of us say au revoir til next time.
quote:Friday:
Headline:
Scattered showers at first. Becoming mostly dry later.
Today:
Rather cloudy with only a few sunny intervals and scattered light showers, but becoming mostly dry with sunny spells later in the afternoon. The moderate to fresh westerly wind will slowly ease later. Maximum temperature 21 deg C (70 deg F).
Tonight:
Remaining rather cloudy with perhaps a few light showers in the west. Eastern areas mostly dry with a few clear spells. Minimum temperature 12 deg C (54 deg F).
12 uur NLtijdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:13 schreef morgane het volgende:
ah, centre court. Dat wordt dan vast wel uitgezondenmaar vanaf 11 uur dus? of is 't dan 11 uur engelse tijd?
Ik ga voor Fed - Roddick & Djoko - Nadal alhoewel ik niet veel weet van de sterkte van Baghdatis.quote:Roger Federer SUI (1)
v
Juan Carlos Ferrero ESP (20)
Andy Roddick USA (3)
v
Richard Gasquet FRA (12)
Marcos Baghdatis CYP (10)
v
Novak Djokovic SRB (4)
Tomas Berdych CZE (7)
v
Rafael Nadal ESP (2)
Dit wordt een Henin - V Wiliiamsquote:Justine Henin BEL (1)
v
Marion Bartoli FRA (18)
Ana Ivanovic SRB (6)
v
Venus Williams USA (23)
En kijk anders ook op BBC1/2, gisteren zonden zij de wedstrijd tussen Nadal en Youzjni uit, terwijl RTL 7 Hewitt tegen Djokovic interessanter vond.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:00 schreef morgane het volgende:
Nog 2 uur en dan weer tennisik hoop dat de wedstrijd van Rafa nu wel helemaal uitgezonden wordt.
Inderdaad! Ik denk dat het nog wel eens een dag kan worden met verrassende uitslagen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:34 schreef mitt het volgende:
Het zou voor Berdych mooi zijn om eindelijk een groot resultaat neer te zetten op een Grand Slam, en daar heeft hij best kansen toe aangezien Nadal niet van z'n spel houdt.
Ik ben benieuwd of Djokovic het nog een ronde kan flikken, en dat Gasquet er een wedstrijd van maakt tegen Roddick.
Ik ben ook zeer benieuwd naar deze wedstrijd, Roddick speelde op gras voor zover ik heb gezien eigenlijk alleen tegen Stephanek op Queens goed. Daarna was het niet bijzonder of de tegenstander was gewoon matig. Zo had hij zeker twee sets kunnen verliezen op Wimbledon (Verdasco heeft setpunten gehad en Mathieu zelfs drie in de tie-break van de laatste set). Gasquet daarentegen, serveert goed vind ik. Al moet ik wel alleen op de statistieken afgaan, want ik heb alleen wat beelden gezien tegen Tsonga. Die brak hij toch regelmatig, Roddick is een beetje een zelfde soort speler als die Tsonga, dus ik durf niet te zeggen dat Roddick zeker doorgaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:37 schreef Norrage het volgende:
Ik ben vooral enorm benieuwd naar Gasquet - Roddick...Gasquet heeft het in zich iedereen te verslaan, en Roddick speelt zo ontzettend niet imponerend de laatste tijd maar wint alles op vechtlust, waar Gasquet het vooral steeds verliest op vechtlust.
Wat een contrast in die wedstrijd. Zou wel eens de klassieker van het toernooi kunnen worden. Ik hoop dat Gasquet er door komt, want Roddick tegen Federer weten we ondertussen de uitslag ook wel van
Ik denk dat de organisatie van Wimbledon helemaal niets heeft geleerd van de afgelopen dagen. Er had gewoon begonnen moeten worden met Federer - Ferrero en Roddick - Gasquet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:20 schreef ericajax het volgende:
wat denkt men hier van Nadal - Berdych?
Ik zou het wel weten: vrouwenfinale niet door laten gaan op zaterdag, maar op zondag twee finales spelen of de mannenfinale moeten verplaatsen naar maandag. Dan mogen de dames gewoon lekker een dag wachten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
De dames zijn pas als derde. In het slechtste scenario kan morgen de vrouwenfinale niet doorgaan, damn ze nemen wel een risico zeg
.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:05 schreef Ambrosius het volgende:
Helaas de BBC ook naar Nadal, ik wil graag ook beelden van Djokovic - Baghdatis, bidden dat Sporza dat gaat uitzenden dan maar. Of wachten op BBC2, geen idee hoe laat die gaan uitzenden.
quote:Afternoon
*
12:00 pm
Wimbledon 2007
Ik ben te lui om elke 5 minuten te moeten wisselen van BBC1 naar BBC2 en vise versa.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:07 schreef Cerubo het volgende:
Ik ga BBC kijken denk ik, commentaar van RTL en Barbara komen me keel uit.
Hoezo? Ik vind het wel eerlijk eigenlijk. De bovenste helft heeft voldoende rusttijd gehad, en Nadal en consorten niet dus om die eerder te laten spelen vandaag (scheelt maar 2 uur rusttijd) vind ik wel eerlijk, want dan hebben ze voor de volgende wedstrijd meer rusttijd (Als de opeenvolgende wedstrijden echt beginnen te tellen. Nu is dat nog iets minder)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:00 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik denk dat de organisatie van Wimbledon helemaal niets heeft geleerd van de afgelopen dagen. Er had gewoon begonnen moeten worden met Federer - Ferrero en Roddick - Gasquet.
Was de vrouwenfinale al niet sowieso verschoven naar zondag? Of is dat nog niet officieel?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
De dames zijn pas als derde. In het slechtste scenario kan morgen de vrouwenfinale niet doorgaan, damn ze nemen wel een risico zeg
.
Volgens mij is het nog steeds de bedoeling om die zaterdag te spelen hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Was de vrouwenfinale al niet sowieso verschoven naar zondag? Of is dat nog niet officieel?
Idem dito. Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:03 schreef TheGeneral het volgende:
Jan denkt dat Nadal er vandaag afvliegt
Ik snapte maar niet waarom ik wedstrijden van gister zag, dacht dat het regende. Bleek ik naar BBC 2 te zitten kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:08 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik ben te lui om elke 5 minuten te moeten wisselen van BBC1 naar BBC2 en vise versa.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:12 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik snapte maar niet waarom ik wedstrijden van gister zag, dacht dat het regende. Bleek ik naar BBC 2 te zitten kijken
Ik kon die reden inderdaad wel bedenken, maar Federer kan er niets aan doen dat die anderen de dupe zijn geworden van de organisatie natuurlijk. En stel dat Nadal z'n partij af krijgt vandaag, maar Federer niet terwijl hij door zijn plaatsing gewoon af heeft gedwongen om zijn wedstrijden samen met de andere spelers in het bovenste deel van de loting het eerste mag beginnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef Norrage het volgende:
Hoezo? Ik vind het wel eerlijk eigenlijk. De bovenste helft heeft voldoende rusttijd gehad, en Nadal en consorten niet dus om die eerder te laten spelen vandaag (scheelt maar 2 uur rusttijd) vind ik wel eerlijk, want dan hebben ze voor de volgende wedstrijd meer rusttijd (Als de opeenvolgende wedstrijden echt beginnen te tellen. Nu is dat nog iets minder)
Toch is het inderdaad ergens wel een beetje raar, maar ik denk dat het zo gedaan is vanwege bovenstaande reden
Aandoenlijk hoe jullie blijven hopen en telkens de deksel op jullie neus krijgenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:03 schreef TheGeneral het volgende:
Jan denkt dat Nadal er vandaag afvliegt
Valt wel mee, alleen tegen Youzhny een beetje. Maar toen hij gebelesseerd raakte wist ik al genoeg.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Aandoenlijk hoe jullie blijven hopen en telkens de deksel op jullie neus krijgen.
We zullen zien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Aandoenlijk hoe jullie blijven hopen en telkens de deksel op jullie neus krijgen.
Ja, maar wat als de mannen QF's vandaag niet afgemaakt kunnen worden? Is een misschien wel groter risico...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Hij werd gisteren al vaak gebroken ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:17 schreef TheGeneral het volgende:
Goed serveren zal vandaag voor Baghdatis best lastig kunnen worden. Hij gooit die bal bij zijn service geloof ik bijna 10 meter de lucht in. Die zal dan gelijk door de wind worden gegrepen.
15.00 - Well, we're going to continue this match on BBC1, so if you want to keep watching this match please press the red button and choose Court 2. Otherwise, you can switch to BBC1 to see the end of this match.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:12 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik snapte maar niet waarom ik wedstrijden van gister zag, dacht dat het regende. Bleek ik naar BBC 2 te zitten kijken
Ah oké, waarschijnlijk vanwege de ticketverkoop enzo...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds de bedoeling om die zaterdag te spelen hoor.
Sinds wanneer? Ik ontvang die zender niet, en de streams laten ook niets zien, helaas.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:02 schreef Skic. het volgende:
BBC2 heeft nu Djokovic.
Nee, is een ander.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Ik ontvang die zender niet, en de streams laten ook niets zien, helaas.
De chair umpire is toch zeker niet Sandra de Jenken, dan mis ik een hoop.
Kun je dat even voor me checken?![]()
Spreekt ze de "f" heel duidelijk uit als ze "fifteen" zegt, dan is het de Jenken.
berdych ook, beide in de tie-breakquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:06 schreef Cerubo het volgende:
Baghdatis is slordig zeg.
Tandje hoop ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:08 schreef TheArt het volgende:
Tomas, Tomas, Tomas. Tantje erbij!
Inderdaad, het is vervelend. zeker als je er niet zo goed tegen kan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Gremen het volgende:
Wel bagger met die wind als je de eerste 6 punten van de tie-break aan de verkeerde kan staat
Dude wat? Federer heeft vandaag nog niet gespeeld hoor. Hij moet na Nadal - Berdych. Gisteren is zijn wedstrijd gestaakt door de regen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, en waarom worden er wel 10 partijen ofzo op de andere banen gespeeld?
Lol, je hoeft niet kwaad te worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dude wat? Federer heeft vandaag nog niet gespeeld hoor. Hij moet na Nadal - Berdych. Gisteren is zijn wedstrijd gestaakt door de regen.
Kwaad? Ik wordt toch niet kwaad?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, je hoeft niet kwaad te worden.
Aha, natuurlijk.
jup, bij de games wisselt het steeds af dus maakt het iets minder uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad, het is vervelend. zeker als je er niet zo goed tegen kan.
Ah, dacht dat je geïrriteerd reageerde. Mijn fout dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kwaad? Ik wordt toch niet kwaad?Ik zeg toch wat er aan de hand is?
Precies. Berdych serveerde gewoon bagger in die tie-break, soms zit het tegen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Ambrosius het volgende:
SET Nadal, maar Berdych doet niks voor Nadal onder.
Zeker, ook lekker sportiefquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Djokovic - Baghdatis. Wat een machtige partij.
Djokovic is ook geen makkelijke horde, dat worden gravelrally'squote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:35 schreef Federer-fan het volgende:
Straks staat Nadal weer in de finale.
Ik zag het ook!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef TheGeneral het volgende:
James Bond is er ook!
welkequote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef TheGeneral het volgende:
James Bond is er ook!
Inderdaad!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef Fukjoeman het volgende:
'look there's 007'Ik mag dat commentaar op bbc wel :p
Op Sporza word ik gek van dat commentaar door die Belgen. Die Djokovic zo de hemel in zitten te prijzenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef Daklem het volgende:
Kga wel de partij van Djokovic kijken! Heb genoeg van RTL7 commentaar.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Op Sporza word ik gek van dat commentaar door die Belgen. Die Djokovic zo de hemel in zitten te prijzen![]()
Het sloeg ook nergens op toen dat wijf bij dat ene punt zei: "Djokovic blijft vechten als een leeuw en zo maakte hij het punt.." Onzin, Baghdatis moest juist rennen. En ze vinden dat Djokovic wel mag zeggen dat hij Federer kan verslaan op gras maar Amerikanen nietOmdat hij het met een zekere sereniteit en kalmte zei...My god..
![]()
Die gozer is populair en zo gedraagt ie zich ook, hij vindt zichzelf maar al te leuk![]()
Het gaat niet om het uiterlijk bij mannentennis. Bij vrouwentennis is het een compleet ander verhaalquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef Mirri het volgende:
En dat haar van hemZoooo irritant
![]()
Daar kun je echt niets mee, dat is gewoon een heg die je moet snoeien...![]()
Lolquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:14 schreef Mirri het volgende:
Hij kent Ana Ivanovic toch goed? Geen wonder dat je dan arrogant wordt, dat zou ik ook zijn.
Cerubo, zie jij hem daarom niet als een soort van "concurrent", omdat jij liever in zijn plaats had gestaan?![]()
Hij dacht; Ik heb nog 2 challanges over. laten we het eens proberenquote:
Vast en zeker omdat Ana hem niet wil omdat Ana op meisjes valt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:17 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Lol. Hij heeft een vriendin
, en die heet niet Ana Ivanovic
.
En als ie dat niet had gedaan, had ie gehoopt dat ie flink gezopen had.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:19 schreef Chivu het volgende:
Volgens mij heeft Berdych gewoon zwaar zitten zuipen voordat 'ie de baan op kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |