Dude wat? Federer heeft vandaag nog niet gespeeld hoor. Hij moet na Nadal - Berdych. Gisteren is zijn wedstrijd gestaakt door de regen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, en waarom worden er wel 10 partijen ofzo op de andere banen gespeeld?
Lol, je hoeft niet kwaad te worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dude wat? Federer heeft vandaag nog niet gespeeld hoor. Hij moet na Nadal - Berdych. Gisteren is zijn wedstrijd gestaakt door de regen.
Kwaad? Ik wordt toch niet kwaad?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, je hoeft niet kwaad te worden.
Aha, natuurlijk.
jup, bij de games wisselt het steeds af dus maakt het iets minder uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad, het is vervelend. zeker als je er niet zo goed tegen kan.
Ah, dacht dat je geïrriteerd reageerde. Mijn fout dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kwaad? Ik wordt toch niet kwaad?Ik zeg toch wat er aan de hand is?
Precies. Berdych serveerde gewoon bagger in die tie-break, soms zit het tegen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Ambrosius het volgende:
SET Nadal, maar Berdych doet niks voor Nadal onder.
Zeker, ook lekker sportiefquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Djokovic - Baghdatis. Wat een machtige partij.
Djokovic is ook geen makkelijke horde, dat worden gravelrally'squote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:35 schreef Federer-fan het volgende:
Straks staat Nadal weer in de finale.
Ik zag het ook!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef TheGeneral het volgende:
James Bond is er ook!
welkequote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef TheGeneral het volgende:
James Bond is er ook!
Inderdaad!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef Fukjoeman het volgende:
'look there's 007'Ik mag dat commentaar op bbc wel :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |