Ik ben met IceTea eens, ook Hewitt liet subliem tennis zienquote:
Ik vond van niet. Ik heb hem wel eens beter zien spelen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben met IceTea eens, ook Hewitt liet subliem tennis zien.
geen tennis meer vandaagquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:04 schreef Buakaw het volgende:
Zijn ze alweer bezog met tennisen? Zoja Federer ook?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:08 schreef Quippe het volgende:
[..]
geen tennis meer vandaag![]()
net op BBC, zijn de zeilen eraf, gaan ze sproeien![]()
Hewitt speelde goed. Was ook beter over de hele wedstrijd genomen dan Djoko, maar chokete verschrikkelijk op de belangrijke momenten (en was dus eigenlijk niet beter)quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Ik heb hem wel eens beter zien spelen!
Ik vond het erg gelijk opgaan eigenlijk. Ik vond het een erg mooie match om tegen te kijken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hewitt speelde goed. Was ook beter over de hele wedstrijd genomen dan Djoko, maar chokete verschrikkelijk op de belangrijke momenten (en was dus eigenlijk niet beter)
Je kan veel zeggen maar Hewitt heeft goed gespeeld. Hij is niet bepaald van de baan geslagen door Djokovic. Dat zegt ook al veel over Hewitt. Dat Djokovic een goede speler is, en dat hij nog groter zal gaan worden is al wel duidelijk als je naar zijn atp ranking geschiedenis kijkt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:34 schreef Skic. het volgende:
Ik vond Djokovic duidelijk de betere in deze partij. Na zijn 'blessure', ookal was het niet ernstig kwam Hewitt pas een beetje terug, maar ik had het gevoel dat alleen maar kwam door het mindere spel door Djokovic. Zoals de BBC-commentator zei, die gozer wordt na het Federertijdperk een grote nr1-topper.
Okee, complete onzin, sorrie God.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef Daklem het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar Hewitt heeft goed gespeeld. Hij is niet bepaald van de baan geslagen door Djokovic. Dat zegt ook al veel over Hewitt. Dat Djokovic een goede speler is, en dat hij nog groter zal gaan worden is al wel duidelijk als je naar zijn atp ranking geschiedenis kijkt.
Om nou te zeggen dat Djokovic duidelijk beter was is complete onzin, want hij heeft niet met grote cijfers gewonnen. Het was gewoon close.
Dat het zo close is gebleven zegt genoeg over de vechtlust van Hewitt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Skic. het volgende:
Kijk naar de 1st service en het breakpoint-aantallen, zegt genoeg.
Hewitt had er meer en had bovendien meer gebroken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Skic. het volgende:
Kijk naar de 1st service en het breakpoint-aantallen, zegt genoeg.
Zegt wat over eigen fouten van Djokovic en waarschijnlijk over het uitglijden constant, en zijn daaruit voortkomende 'blessure',quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat het zo close is gebleven zegt genoeg over de vechtlust van Hewitt.![]()
Hij had er inderdaad meer, en niet meer gebroken, anders had hij wel gewonnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hewitt had er meer en had bovendien meer gebroken.
Your point is?
Hij heeft vaker gebroken dan Djoko. Leer tellenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:49 schreef Skic. het volgende:
[..]
Hij had er inderdaad meer, en niet meer gebroken, anders had hij wel gewonnen.
Hij is er toch niet slecht vanaf gekomen hoor, als je naar de scores kijkt. Dat zegt genoeg over de vechtlust. Ik vond het een heerlijke partij om naar te kijken. Djokovic was beter (hij heeft gewonnen), maar ik vind jouw reactie erg onsportief tegenover de tegenstander die gewoon erg goed gespeeld heeft.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:49 schreef Skic. het volgende:
[..]
Zegt wat over eigen fouten van Djokovic en waarschijnlijk over het uitglijden constant, en zijn daaruit voortkomende 'blessure',
Volgens mij heeft dr iemand Djokovic posters boven zijn bed hangenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij heeft vaker gebroken dan Djoko. Leer tellen
Link? Lijkt me onmogelijk om meer te breken dan je winnende tegenstander.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij heeft vaker gebroken dan Djoko. Leer tellen
Ik hoef je niet eens een link te geven. Heb je tennisverstand?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:52 schreef Skic. het volgende:
[..]
Link? Lijkt me onmogelijk om meer te breken dan je winnende tegenstander.
Are you serious? Drie tiebreaks? Ik heb alleen de eerste set gemist geloof ik. Bier.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik hoef je niet eens een link te geven. Heb je tennisverstand?
Djokovic wint 3 tiebreaks..In die sets hebben ze evenveel gebroken dus.
De enige niet tiebreak set is door Hewitt gewonnen met 1 break meer.
Zo close was het dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:57 schreef Skic. het volgende:
[..]
Are you serious? Drie tiebreaks? Ik heb alleen de eerste set gemist geloof ik. Bier.![]()
Maar dat gezap vanwege de regen, reclame, nieuws, overgaan naar een andere wedstrijd, zappen van BBC1 naar BBC2 en RTL7 helpt ook niet echt.
Ik heb geen tennisverstand, kijk het nu zo'n 15 jaar.
Daarom gaf ik aan dat Hewitt erg goed zijn best heeft gedaan. Het was gewoon erg close + een mooie partij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:57 schreef Skic. het volgende:
[..]
Are you serious? Drie tiebreaks? Ik heb alleen de eerste set gemist geloof ik. Bier.![]()
![]()
volgende ronde eruit, met meer breaks dan de tegenstanderquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:01 schreef Skic. het volgende:
Ben benieuwd hoever Djokovic komt.
Jezus.... jij kijkt echt alleen voor de lekkere wijven, of niet?quote:
Jezus, jij past echt scorebordjournalistiek toequote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef XL het volgende:
[..]
Jezus.... jij kijkt echt alleen voor de lekkere wijven, of niet?
Het ging mij om de spelling.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef XL het volgende:
[..]
Ja wat anders, voor het tennis ofzo?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef XL het volgende:
[..]
Wil iedereen aub even luisteren naar God hier en weer over (het majestieuze) tennis(spel, en niet de poppetjes) ouwehoeren. Thnxquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef mitt het volgende:
In B&H zijn vast schitterende topics over deze vrouwen te vinden.
Hier wordt het nogal eentonig.
`quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef mitt het volgende:
In B&H zijn vast schitterende topics over deze vrouwen te vinden.
Hier wordt het nogal eentonig.
waarvan dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:17 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Hey, ik grapte over de persoon boven me hoor. Ik weet heus wel waar ik fan van ben
.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:27 schreef Cerubo het volgende:
Dude, die foto van Ana op pagina 1 van dit topic wat jij hebt gepost....
... heb ik gemaakt![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |