Zo close was het dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:57 schreef Skic. het volgende:
[..]
Are you serious? Drie tiebreaks? Ik heb alleen de eerste set gemist geloof ik. Bier.![]()
Maar dat gezap vanwege de regen, reclame, nieuws, overgaan naar een andere wedstrijd, zappen van BBC1 naar BBC2 en RTL7 helpt ook niet echt.
Ik heb geen tennisverstand, kijk het nu zo'n 15 jaar.
Daarom gaf ik aan dat Hewitt erg goed zijn best heeft gedaan. Het was gewoon erg close + een mooie partij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:57 schreef Skic. het volgende:
[..]
Are you serious? Drie tiebreaks? Ik heb alleen de eerste set gemist geloof ik. Bier.![]()
![]()
volgende ronde eruit, met meer breaks dan de tegenstanderquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:01 schreef Skic. het volgende:
Ben benieuwd hoever Djokovic komt.
Jezus.... jij kijkt echt alleen voor de lekkere wijven, of niet?quote:
Jezus, jij past echt scorebordjournalistiek toequote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef XL het volgende:
[..]
Jezus.... jij kijkt echt alleen voor de lekkere wijven, of niet?
Het ging mij om de spelling.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef XL het volgende:
[..]
Ja wat anders, voor het tennis ofzo?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef XL het volgende:
[..]
Wil iedereen aub even luisteren naar God hier en weer over (het majestieuze) tennis(spel, en niet de poppetjes) ouwehoeren. Thnxquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef mitt het volgende:
In B&H zijn vast schitterende topics over deze vrouwen te vinden.
Hier wordt het nogal eentonig.
`quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef mitt het volgende:
In B&H zijn vast schitterende topics over deze vrouwen te vinden.
Hier wordt het nogal eentonig.
waarvan dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:17 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Hey, ik grapte over de persoon boven me hoor. Ik weet heus wel waar ik fan van ben
.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:27 schreef Cerubo het volgende:
Dude, die foto van Ana op pagina 1 van dit topic wat jij hebt gepost....
... heb ik gemaakt![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |