Kondigde Jamesbrownie aan dat hij op een vriendinnetje voor Jack aan het hopen is:quote:
Showde Merel Teunquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een poesje besproken, het is nog niet helemaal zeker, want dat ligt aan de nestjes, maar waarschijnlijk heb ik over een maand of 3 tot 5 een nieuw poesje, dat duurt nog even, maar dat komt omdat er een wachtlijst is.
Maar het kan natuurlijk ook fout gaan, of dat er alleen katertjes geboren worden ofzo, dus ik ga heel erg duimen.
De 9e is de eerste poes uitgeteld, als daar geen poesje bij zit, moet ik wachten op de volgende, die gaat komende maand pas gedekt worden en de kittens mogen pas met 12 weken weg, dus duurt nog wel even, maar ik is iig blij!
Kom maar weer op met de poezenbeestenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:40 schreef Merel het volgende:[/b]
[..]
Jeetje dat is goedkoop voor zo'n ding!
Dit is onze Teun
Wie, ik?quote:
Leuk he kleine katjesquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:43 schreef Sorbootje het volgende:
Toen Lodewijk vanochtend een aanloop nam en met vier klauwen tegelijk in mijn nieuwe kleding ging hangen ( met mij d'r in) en Fleur tegelijkertijd liefdevol in mijn tenen beet vond ik het helemaal niet meer zo'n leuk stel![]()
Hihi ! Dat kan onze Charlie ook zo goed.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:43 schreef Sorbootje het volgende:
Toen Lodewijk vanochtend een aanloop nam en met vier klauwen tegelijk in mijn nieuwe kleding ging hangen ( met mij d'r in) en Fleur tegelijkertijd liefdevol in mijn tenen beet vond ik het helemaal niet meer zo'n leuk stel![]()
Kittensquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:04 schreef Nenootje het volgende:
Hobbes vond het daarnet wel een interessant idee om zichzelf op de bank te hijsen via m'n blote arm![]()
Tell me about itquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
Thx Stormqueen, maar zo onschuldig als hij oogt, is ie echt niet hahazit vol kattenkwaad
Lodewijk de kledinghanger ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:21 schreef Sorbootje het volgende:
Die is lief!!![]()
(ruilen voor Lodewijk de kledinghanger?)
Ze heeft weinig tot niks naar binnen gekregen hoor, hoogstens 1 likje toen ik die foto maaktequote:Op donderdag 5 juli 2007 20:22 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ze krijgt dan wel straf van jou, maar de hapjes die ze naar binnen weet te werken zijn ook al weer een beloning die ze dan binnen heeft. Dus netto trekt ze zich er weinig van aan. Ging ze voor de kaas of lust ze ook pasta ?
Wat is dit ?
[afbeelding]
-
-
-
-
-
-
-
Juist ja, al twee jaar oud maar in zo'n doosje van een kittenpakket past meneer nog best:
[afbeelding]
Ik heb daarom scheepstouw gepaktquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:54 schreef ook_gek het volgende:
ik had ook een keer zo iets voor tessa gemaakt. Binnen 2 uur was het koortje kapot en was het einde verhaal met het speeltje![]()
Omdat hij in mijn kleding hing met vier klauwen tegelijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:48 schreef Slut. het volgende:
[..]
Lodewijk de kledinghanger ?
Het klinkt grappig, maar hoezo kledinghanger ?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:57 schreef ook_gek het volgende:
Tessa heeft iets nieuws gevonden.
Plinten van de laminaat los trekken en verstoppen onder de bank
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:06 schreef Sorbootje het volgende:
En even in de herhaling omdat ie zo lief is
[afbeelding]
Hij slaapt altijd alleen, behalve in de namiddag. Dan ligt hij bij me, of komt in het hoekje van m'n arm liggen (zoals nu). Dat is ons vaste knuffeltijdstipquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef ook_gek het volgende:
hoe krijg je het voor elkaar dat hobbes zo kan slapen alleen.
Tessa slaat op naast of tegen me aan als ik in de zelfde ruimte ben
tessa is wat dat betreft niet weg te slaan bij me. Op mijn schouder, in mijn nek, op mijn been, rug, arm voeten als ze maar in contact met me isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:32 schreef Nenootje het volgende:
[..]
Hij slaapt altijd alleen, behalve in de namiddag. Dan ligt hij bij me, of komt in het hoekje van m'n arm liggen (zoals nu). Dat is ons vaste knuffeltijdstipMeestal ligt hij wel bij me in de buurt hoor, op de leuning van de bank of zo.
Oké, ik schrok al, ik was al aan het kijken in de postsquote:
Soms doen katten dingen waarom je in een deuk ligt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:43 schreef freecell het volgende:
Blauwe oogjes zijn![]()
Ik had net de wasmand op de vensterbank gezet na het ophangen van de was. Ga rustig achter de PC zitten, hoor op een gegeven moment tevreden geluiden uit de vensterbank.
Jaina in de wasmand, op de vensterbankIk gauw een foto maken (komt nog, ik kan ze niet overzetten van camera op PC, dus ff wachten tot TARA thuis is)
Wil ik nog een foto maken, gaat ze met haar pootjes tegen de rand staan, klapt ze met wasmand en al van de vensterbank
Ging allemaal goed, alleen een lichtelijk geschrokken kat
Mijn poes slaapt zo:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef ook_gek het volgende:
hoe krijg je het voor elkaar dat hobbes zo kan slapen alleen.
Tessa slaat op naast of tegen me aan als ik in de zelfde ruimte ben
Maar ze ziet er niet erg ontvreden uitquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:59 schreef Lief-visje het volgende:
Ja ze heeft wel wat schrammen opgelopen...
Je weet wel dat dat gevaarlijk is als ze daarmee spelen terwijl jij er niet op let?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:28 schreef kyraaa het volgende:
Mijn poezen spelen sinds kort (sinds ze de kastdeur hebben weten open te maken) met bolletjes wol.
Ze blijven de hele dag maar spelen.
Ssst, Ik heb geen werkquote:Op zondag 8 juli 2007 14:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je weet wel dat dat gevaarlijk is als ze daarmee spelen terwijl jij er niet op let?
ik heb sinds vrijdag de 350Dquote:Op zondag 8 juli 2007 15:39 schreef tonja het volgende:
Ik ben volgende week ook weer van de partij met foto's. Ik heb net een Canon EOS 400Dbestelt
Wel een lang filmpje, maar grappig, hoe doe je dat met muziek eronder zetten?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:28 schreef kyraaa het volgende:
Mijn poezen spelen sinds kort (sinds ze de kastdeur hebben weten open te maken) met bolletjes wol.
Ze blijven de hele dag maar spelen.
poezenfilmpje met wol![]()
Windows movie maker, dan gewoon een liedje bij je filmpje zetten, beetje een leuk clipje maken en dan filmbestand opslaanquote:
Gewoon dichtplakkenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Verhuizen met Guus is erg vermoeiend![]()
[afbeelding]
Geloof me, de verleiding is grootquote:
Polle heeft een look-a-like. Een van jouw mannetjes heeft dus ook al zo'n vrolijk hartje op z'n neusquote:
Wat een beauty!quote:Op zondag 8 juli 2007 16:02 schreef Scandalous het volgende:
Weer eens wat foto's van lieveMoshi
![]()
met fashionable sjaal
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen idee, moederpoes zorgt erg goed voor haar kindjes en wordt onrustig als we ze oppakken omdat ze dan gaan piepen en zij haar baby gaat zoeken. We hebben dus nog niet echt gekeken of er ook poesjes bijzitten, maar dat zou best kunnen. Voor rode poesjes heb je nl. een rode vader én een rode moeder nodig en die hebben wij dus allebei.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef Sief89 het volgende:
cute!!!rode katjes zijn geweldig
allemaal katertjes zeker?
Ja, dat is wel de bedoeling ja. Dit is ons eerste en enige nestje, we wilden gewoon heel graag 1 keer een nestje. Binnenkort mag vaderpoes alvast langs de dierenarts en zodra het kan mag moederpoes ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:17 schreef Bluezz het volgende:
En succes met het zoeken van goeie baasjes
Ga je nu ook je kat laten steriliseren? (vanwege het overschot van katjes)
Het is wel errug liev, dat wel
Maar ook erg liefquote:Op maandag 9 juli 2007 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Verhuizen met Guus is erg vermoeiend![]()
[afbeelding]
Fleur is honderd procent pers. Die extreem platte koppies zijn pas de laatste jaren "erin gefokt" en er zijn steeds meer mensen die inzien dat die extreme kopvorm gewoon zielig is die weer wat meer in de richting van de kopvorm fokken zoals die vroeger was. Dat voorkomt een hoop oogproblemen en ademhalingsproblemen en alles wat er nog meer kan ontsteken..quote:Op maandag 9 juli 2007 15:15 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Wat een beauty!![]()
En Fleur en Lodewijk ook.. Is Fleur een pers? Ze lijkt er wel een beetje op maar dan met een minder plat koppie.. ben benieuwd
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef Doemijdiemaar het volgende:
** Doemijdiemaar doet beschuit met muisjes eten vandaag!
[afbeelding]
4 of 5 dacht de dierenarts..het werden er ZES!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Zo trots op onze poes, ze doet het echt geweldig!!
[afbeelding]
Even snel een foto van de eerstgeboren kitten, mams houdt haar kittens erg goed in de gaten.
Ziet eruit alsof ze halfdronken die tent in is gezeildquote:Op maandag 9 juli 2007 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Na een dolle avond, uithijgen in het speeltentje
(witte dingetje is favoriet speelgoed, nl een half pingpongballetje)
[afbeelding]
Ja idd, die extreem platte koppies zijn resultaat van teveel in dezelfde kringen fokken, waardoor de zwaktes steeds sterker worden (ja das een paradoxquote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Fleur is honderd procent pers. Die extreem platte koppies zijn pas de laatste jaren "erin gefokt" en er zijn steeds meer mensen die inzien dat die extreme kopvorm gewoon zielig is die weer wat meer in de richting van de kopvorm fokken zoals die vroeger was. Dat voorkomt een hoop oogproblemen en ademhalingsproblemen en alles wat er nog meer kan ontsteken..
Fleur![]()
Dat klopt niet hoor, die platte kopjes zijn geen bijproduct van een hoog inteeltpercentage ofzo, maar dat wordt expres gedaan (door selectie) omdat in de rasstandaard van de Pers staat dat de neus plat moet zijn enzo, nu is de Pers altijd al wat platter geweest dan andere kattenrassen (Fleurtje is geen extreme pers maar heeft ook minder neus dan de gemiddelde kat), maar de gedachte werd blijkbaar dat hoe platter het gezichtje werd, hoe beter de kat aan de rasstandaard zou voldoen. Volkomen doorgeschoten dus, maar er zijn heel veel fokkers in Nederland die vinden dat de platte Pers de enige Pers is, en een Pers met neus een soort fokfoutje. Nou vraag ik je ! Als je op show komt met een Pers met neus wordt je kat soms best wel de grond ingeboord door de keurmeester.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:34 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Ja idd, die extreem platte koppies zijn resultaat van teveel in dezelfde kringen fokken, waardoor de zwaktes steeds sterker worden (ja das een paradox).. Vind die platte koppies echt lelijk, Fleur is echter een beauty
zat een Pers bij ons in het asiel die zo'n plat snoetje had dat ze d'r mond niet meer dicht kon doen, echt zielig
ook had ze hele erge ademhalingsproblemen.. daar ben ik echt een tegenstander van dus!
Lol, "Ik doe niks hoor"quote:
Ik niet, zonder rasstandaarden gaan de unieke eigenschappen van rassen sneller verloren. Gezondheid en karakter zijn natuurlijk het belangrijkst, maar dat kan makkelijk samen gaan met de vorm van schoonheid die een bepaald ras maakt tot wat hij is. Dus geen Oosterlingen met kleine oren, of Somali's met streepjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:18 schreef Sief89 het volgende:
Nu vind ik sowieso rasstandaard onzin..
Het is eigenlijk best een fotogenieke katquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Die eerste foto van Jaina is echt cute !! Zo klein ineens. Ze is net een beeldje, ook in haar tweede pose.
Ok ik had het beter moeten formuleren. Ik vind rasstandaard onzin als het belangrijker wordt geacht dan de gezondheid van de kat, of als een kat waardeloos wordt gevonden als hij/zij niet aan de rasstandaard voldoetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik niet, zonder rasstandaarden gaan de unieke eigenschappen van rassen sneller verloren. Gezondheid en karakter zijn natuurlijk het belangrijkst, maar dat kan makkelijk samen gaan met de vorm van schoonheid die een bepaald ras maakt tot wat hij is. Dus geen Oosterlingen met kleine oren, of Somali's met streepjes.
Bij de Pers vind ik zelf de rasstandaard zelf niet verkeerd, maar wel de extreme manier waarop die door velen wordt geinterpreteerd, zelfs op een manier dat je katten krijgt met kwalen, dat vind ik niet kunnen, want gezondheid gaat boven een leuk uiterlijk.
Ik vind een kat een kat. Een kat met stamboom is in mijn ogen niet minder kat dan een vuilnisbakkenras.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:18 schreef Sief89 het volgende:
Ja ik weet dat het expres wordt gedaan, juist omdat het inderdaad de rasstandaard is en door zogenaamde experts het mooist wordt gevonden. Belachelijk als je het mij vraagt.. Nu vind ik sowieso rasstandaard onzin.. Ik ben echt wel een fan van raskatten maar ik vind dat ook al zou ie geen prijs winnen, het nog wel die liefste kat van de wereld kan zijn
De hele achterkamer verbouwen ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef Rewimo het volgende:
Verhuizen is zó leukklik
[afbeelding]
[afbeelding]
Liefffquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:07 schreef Slut. het volgende:
Echt leuke foto's !
Kat in de zak
Mijn mannen :
[afbeelding] [afbeelding]
Voor het eerst dat ze samen op 1 plek liggen, en slapen zonder te knokken
Dat geeft echt een fijn gevoel om ze een keer in vrede bij elkaar te zienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:14 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Lieffflijkt me niks leuker dan wanneer je katten dikke maatjes zijn!
Wat is dat voor apart ras? Iets oosters zeker?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:11 schreef tonja het volgende:
Nou, boeie hoor, zo'n nieuw fototoestel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yep, oosterse kortharen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Wat is dat voor apart ras? Iets oosters zeker?
Ja he, het enthousiasme druipt er werkelijk vanaf.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:14 schreef Slut. het volgende:
Mooie foto's !
Wat kijken ze geinteresseerd zeg, haha![]()
Ah, dacht al zoietsquote:
Eehm..niet allemaal houden denk ik, volgens mij vonden m'n ouders dat niet zo'n goed idee. M'n broertje en ik wel trouwens hahaquote:Op maandag 9 juli 2007 23:27 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een lieve humpies! Wat ga je er mee doen?![]()
*vriendje voor het beeldscherm sleurt en naar kittens wijst*![]()
Wat een boeffie!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef vanDekaart het volgende:
Ik heb hier een jong katje te logeren![]()
alleen nog maar 8 dagen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die grote pupillen op de laatste foto!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef vanDekaart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze konden niemand voor haar vinden en me huisgenoot zit nu in Soedan dus wou ik hem wel ff een tijdje, maar ze hebben iemand gevonde en nou moet ik haar terug gevenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:04 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Wat een boeffie!!!![]()
![]()
TE schattig!! ben helemaal verliefd
![]()
die laatste foto met die klauwtjes... *smelt* waarom heb je dit schatje te logeren?
Ik ga het proberen, dank jequote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:16 schreef Sief89 het volgende:
nee idd begrijp ik.. misschien dan toch op je knieën gaan om te smeken of ze mag blijvensucces!!
![]()
dEUS heeft daar een handje van, zo gauw we ergens een plastic tas met handvatten laten liggen kruipt hij erin en vaak steekt hij bij het naar buiten gaan zijn kopje door een handvat, wil dan weglopen, hoort de tas die om zijn nek hangt achter zich ritselen, vlucht voor tas, tas vlucht mee, rent trap af (andere katten die op het kabaal afgekomen zijn rennen inmiddels mee), rent in volkomen paniek de trap weer op omdat hij nog steeds achtervolgd wordt door de kwaad ritselende tas (andere katten vinden keihard geritsel ook eng en rennen erachteraan), schiet met tas en al onder de bank, tegen die tijd ben ik er meestal bij, vis ik hem vanonder de bank/bed/tafel/watdanook en ontdoe ik meneer van tas.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Rewimo het volgende:
freecell, zorg wel dat je de handvatten van de tas even doorknipt. Voor de veiligheid. Kan ze er niet in verstrikt raken.
Lijkt een beetje op Charlie !quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef vanDekaart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zij is 8 weken, net bij haar moeder weg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:27 schreef Slut. het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Charlie !
Alleen ietsje jonger denk ik.
Hoe jong is hij/zij ?
Wat een ontzettende poeperd
Charlie is nu 12 weken, dus scheelt idd wel watquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:31 schreef vanDekaart het volgende:
[..]
zij is 8 weken, net bij haar moeder weg.
nog ff een action shot van obikoeloe
[afbeelding]
Hmm woon je toevallig in de buurt van Tsjernobyl?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:32 schreef Slut. het volgende:
[afbeelding]
Charlie is niet meer fotogeniek.
Of hij trekt een maffe kop,
of hij kijkt net op het laatste moment de andere kant op.
hij lijkt net blauw op de foto![]()
Ze zijn idd als twee druppels waterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:33 schreef Slut. het volgende:
[..]
Charlie is nu 12 weken, dus scheelt idd wel wat
Maar wat een droppie
Haha neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:38 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hmm woon je toevallig in de buurt van Tsjernobyl?
Wel toevallig!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:38 schreef vanDekaart het volgende:
[..]
Ze zijn idd als twee druppels water![]()
Wat een mooierds!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:23 schreef Sorbootje het volgende:
Helemaal eens met jullie standpunt over de platte koppies. Ik vind dat een kat wel op een kat moet lijken, niet op een uil! (daar moet ik altijd aan denken als ik een pers zie met neusgaten op zn voorhoofd...)
Hier nog even drie plaatjes van de afgepeigerde poezels na het buitenspelen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(net bij de dierenarts geweest voor de tweede enting. Fleur is een echte dramaqueen, wat een theater maakte ze ervan!Lodewijk was cool en beheersd)
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef Bluezz het volgende:
Harry en Loesje![]()
![]()
![]()
Skippy, poes óf verhaard niet óf je hebt een nieuw kussen
*Vriendje in zn nek grijpt en nog harder naar de kittenfoto's wijst*quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:51 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Eehm..niet allemaal houden denk ik, volgens mij vonden m'n ouders dat niet zo'n goed idee. M'n broertje en ik wel trouwens hahaMaar het is dus wel de bedoeling om nieuwe baasjes te zoeken voor de katjes. Voor 2 katjes hebben we die al en verder zijn er nog wat bekenden die "misschien" ook wel een katje willen, maar dat is dus allemaal nog niet erg zeker. Nou ja, we zien wel, waar we geen nieuwe baasjes voor vinden blijven gewoon zolang bij ons wonen.
Wat een mooiert.quote:
aah wat liefquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:32 schreef Slut. het volgende:
[afbeelding]
Charlie is niet meer fotogeniek.
Of hij trekt een maffe kop,
of hij kijkt net op het laatste moment de andere kant op.
hij lijkt net blauw op de foto![]()
is dat een kat?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:48 schreef tonja het volgende:
De allerlaatste foto (voor vandaag dan)
Erg slechte foto, maar Harry staat er zo raar op..
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Net of er G-krachten op z'n gezicht staan
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
dEUS heeft daar een handje van, zo gauw we ergens een plastic tas met handvatten laten liggen kruipt hij erin en vaak steekt hij bij het naar buiten gaan zijn kopje door een handvat, wil dan weglopen, hoort de tas die om zijn nek hangt achter zich ritselen, vlucht voor tas, tas vlucht mee, rent trap af (andere katten die op het kabaal afgekomen zijn rennen inmiddels mee), rent in volkomen paniek de trap weer op omdat hij nog steeds achtervolgd wordt door de kwaad ritselende tas (andere katten vinden keihard geritsel ook eng en rennen erachteraan), schiet met tas en al onder de bank, tegen die tijd ben ik er meestal bij, vis ik hem vanonder de bank/bed/tafel/watdanook en ontdoe ik meneer van tas.
Je zou denken dat hij inmiddels bang is van plastic zakken en er dus niet meer in vast komt te zitten, maar nee hoor![]()
Jaina is nu nog klein genoeg voor zo'n zak, Mimosa scheurt nog wel eens uit een papieren zak wanneer ze haar kontje erin wil keren. Gelukkig kwam m'n vriend aanzetten met XL papieren zakken van de Bristol:
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt een leuke foto van Charlie !!
En het zwarte oppaskittentje, wat een kleintje nog !
Superschattig die laatste foto op het toetsenbordquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:20 schreef vanDekaart het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, dank je![]()
[afbeelding]
Dank je. Mimosa is een Vlaams boerderijpoesje, van een kortharige cyperse moeder. Haar broer Ernesto lijkt sprekend op zijn moeder alleen dan met lang haar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:20 schreef Sief89 het volgende:
[..]
WAT EEN BEAUTY! is dat een ragdoll ofzo? echt een prachtbeest! mijn complimenten
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:47 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Dank je. Mimosa is een Vlaams boerderijpoesje, van een kortharige cyperse moeder. Haar broer Ernesto lijkt sprekend op zijn moeder alleen dan met lang haar.
Broer en zus:
[afbeelding]
Niet zo'n goed idee; eerst een slok nemen en dan bovenstaande lezenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
dEUS heeft daar een handje van, zo gauw we ergens een plastic tas met handvatten laten liggen kruipt hij erin en vaak steekt hij bij het naar buiten gaan zijn kopje door een handvat, wil dan weglopen, hoort de tas die om zijn nek hangt achter zich ritselen, vlucht voor tas, tas vlucht mee, rent trap af (andere katten die op het kabaal afgekomen zijn rennen inmiddels mee), rent in volkomen paniek de trap weer op omdat hij nog steeds achtervolgd wordt door de kwaad ritselende tas (andere katten vinden keihard geritsel ook eng en rennen erachteraan), schiet met tas en al onder de bank, tegen die tijd ben ik er meestal bij, vis ik hem vanonder de bank/bed/tafel/watdanook en ontdoe ik meneer van tas.
Je zou denken dat hij inmiddels bang is van plastic zakken en er dus niet meer in vast komt te zitten, maar nee hoor![]()
Marktplaats.nl?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:07 schreef Rewimo het volgende:
Iemand trouwens een goedkoop adresje voor radiatorhangmatjes?
Praxisquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:07 schreef Rewimo het volgende:
Iemand trouwens een goedkoop adresje voor radiatorhangmatjes?
Als je een tientje al te duur vindt dan ben ik bang dat je ze niet gaat vinden...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ze wel gezien hier en daar maar ik vind een tientje nog best veel voor zo'n ding (ik wil er 3), dus ik vroeg me af of ze ergens goedkoper te krijgen zijn. Liefst wel nieuw trouwens
Ik vroeg me gewoon af of ze ergens goedkoper te krijgen zijn. Of is een tientje een gebruikelijke prijs voor die dingen? Ik heb gaskachels nu, dus ik heb er niet eerder naar gekekenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Als je een tientje al te duur vindt dan ben ik bang dat je ze niet gaat vinden...
Haha, een soort kattenhangmatquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Er staat trouwens wel een hele gave op Marktplaats maar die is wel wat boven de begroting
tien euro is volgens mij wel normaal, meestal zijn ze nog wat duurder denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af of ze ergens goedkoper te krijgen zijn. Of is een tientje een gebruikelijke prijs voor die dingen? Ik heb gaskachels nu, dus ik heb er niet eerder naar gekeken
Maar je weet wel zeker dat ze zo'n mandje aan de verwarming gebruiken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Dat doe ik dus echt nietZe krijgen al een superdeluxe krabpaal
Ja hoor, doen zequote:Op woensdag 11 juli 2007 10:47 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Maar je weet wel zeker dat ze zo'n mandje aan de verwarming gebruiken?
Ik heb er eentje voor 5 euro gekocht, vorig jaar in een dierenwinkel in Amsterdam..maar daar heb je nu niks aanquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af of ze ergens goedkoper te krijgen zijn. Of is een tientje een gebruikelijke prijs voor die dingen? Ik heb gaskachels nu, dus ik heb er niet eerder naar gekeken
Haha, vriendje's nek is nu pijnlijk? Heeft ie de hint gesnapt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:38 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
*Vriendje in zn nek grijpt en nog harder naar de kittenfoto's wijst*
Stuntel wilt vast wel een lief rood vriendje of vriendinnetje.![]()
We wonen net samen... dus eigenlijk hoort vriendje me een katje te geven, vinden jullie ook niet?![]()
Hij speelt stommertjequote:Op woensdag 11 juli 2007 22:36 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Haha, vriendje's nek is nu pijnlijk? Heeft ie de hint gesnapt?![]()
Maar mocht je denken aan een van onze kittens als vriendje of vriendinnetje voor Stuntel, dan moet je misschien wel even weten dat wij nou niet echt in de buurt van Amsterdam wonen.
Overigens hebben we sinds vanavond nog maar 5 kittens.Gisteravond viel ons al op dat 1 van de kittens erg klein en rustig bleef vergeleken bij haar felle en dikke broertjes en zusjes. We zijn toen gaan bijvoeren met speciale kittenmelk en dat leek eerst wel wat te helpen, maar vanmiddag ging het toch weer slechter met haar. Vanavond dan nog met haar bij de dierenarts geweest en daar een pep-shot glucosewater (dacht ik) gekregen. Maar het heeft niet meer geholpen, 2 uur later stopte ze in mijn hand met ademhalen. Nu ligt ze op een mooi plekje in onze tuin.
Moederpoes leek haar vanmiddag niet te missen met nog 5 kindjes om haar heen maar nu is ze toch wat onrustig..
praatpoezen, heeeerlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef freecell het volgende:
Ze vinden elkaar echt tof hè?
Wij beginnen hier in huis steeds meer te merken dat Jaina stiekem toch een volledig oosters karakter heeft
Ze kletst ons de oren van de kop, is een echte kroelkat en héél eigenwijs
Wat wel handig is: Als ik haar naam noem en er een lokgeluidje bij maak, hoor ik altijd wel ergsn "mieuw" Dus ik weet altijd waar ze uithangt
Dat klinkt me bekend in de oren. Stuntel kan nog geen 5 minuten zn bek houden als er mensen om hem heen hangen. Je word er wel eens gek van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef freecell het volgende:
Ze vinden elkaar echt tof hè?
Wij beginnen hier in huis steeds meer te merken dat Jaina stiekem toch een volledig oosters karakter heeft
Ze kletst ons de oren van de kop, is een echte kroelkat en héél eigenwijs
Wat wel handig is: Als ik haar naam noem en er een lokgeluidje bij maak, hoor ik altijd wel ergsn "mieuw" Dus ik weet altijd waar ze uithangt
Friesland?? hahahquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:03 schreef Sief89 het volgende:
Wat een beauty!
woon helaas niet in Brabant
![]()
Die heeft een extreem hoog knuffelgehalte.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:01 schreef QueenR het volgende:
Ik heb hier een hele lieve Noorse boskat zitten, ongeveer 5 jaar oud en echt een droppie. Ik wil zelf niet meer dan 2 katten, dus kan hem niet houden. Dus mocht er hier iemand zijn die oprechte belangstelling heeft voor hem, liefst in brabant, laat het me even weten!
[afbeelding]
Uhuhquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Poezels die van QueenR af komen zijn buitengewoon leuk![]()
Een dikke aanvallende ijsbeerquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:57 schreef Slut. het volgende:
Zoals Patrick (Intelligence) al zei heb ik een enorm grappige foto van Frummel gemaakt
Hier issie :
[afbeelding]
Ik heb echt liggen huilen van het lachen toen ik de foto net had gemaakt,
't is net een dikke ijsbeer
whehe leuke foto.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:57 schreef Slut. het volgende:
Zoals Patrick (Intelligence) al zei heb ik een enorm grappige foto van Frummel gemaakt
Hier issie :
[afbeelding]
Ik heb echt liggen huilen van het lachen toen ik de foto net had gemaakt,
't is net een dikke ijsbeer
Haha geen flauw idee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
whehe leuke foto.
ik heb 1 vraag. WAAR komt in gods naam je user name vandaan![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:29 schreef tonja het volgende:
Loes sprong net weg toen ik afdrukte.
[afbeelding]
Aaah..doe maar niet zo'n ontstoken arm. Je moet hem wel in happy houden he! Ook voor het geval hij nog wat kilometertjes moet rijden in zn nieuwe auto.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef Queen_Minny het volgende:
Hij speelt stommertje. Als hij niet snel toegeeft ben ik toch echt gedwongen andere maatregelen te nemen...Zoals het porren van zn ontstoken arm.
(en hopen dat ik geen rotschop krijg of ram met zn goeie arm... het heeft zo zn nadelen een vriend met zwarte band te hebben...)
En Amsterdam... ach vriendje heeft net een nieuwe auto... daar moeten toch ook wat kilometertjes opkomen niet waar?![]()
Stuntel (lees Minny) eist een poeze vriendje of vriendinnetje.
En arm klein poezekindje![]()
Echt he!quote:
Ze zijn tabby blotched, dat is recessief en komt dus van allebei. Hoogstens dat papa wat meer rufuspolygenen heeft bijgedragen waardoor ze wat dieper rood zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Wat zijn die rooie poesjes prachtig getekendDat hebben ze dus van papa
Sterkte morgen, papa
Ikeaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef Rewimo het volgende:
Ikea
Volgens mij zie je bij katten het ouder worden voornamelijk aan hun ogen. Het gekleurde deel wordt langzamerhand "bobbelig" in plaats van vlak.
Ropi heeft wel een grijs baardje!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef senesta het volgende:
Wat luxe Autica, en wat een prachtige kat.
Worden katten nooit grijs door ouderdom eigenlijk?
Mijn hond heeft een hele grijze bek ondertussen, bij donkere katten is me dat nooit opgevallen.
Morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |