quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:06 schreef Sorbootje het volgende:
En even in de herhaling omdat ie zo lief is
[afbeelding]
Hij slaapt altijd alleen, behalve in de namiddag. Dan ligt hij bij me, of komt in het hoekje van m'n arm liggen (zoals nu). Dat is ons vaste knuffeltijdstipquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef ook_gek het volgende:
hoe krijg je het voor elkaar dat hobbes zo kan slapen alleen.
Tessa slaat op naast of tegen me aan als ik in de zelfde ruimte ben
tessa is wat dat betreft niet weg te slaan bij me. Op mijn schouder, in mijn nek, op mijn been, rug, arm voeten als ze maar in contact met me isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:32 schreef Nenootje het volgende:
[..]
Hij slaapt altijd alleen, behalve in de namiddag. Dan ligt hij bij me, of komt in het hoekje van m'n arm liggen (zoals nu). Dat is ons vaste knuffeltijdstipMeestal ligt hij wel bij me in de buurt hoor, op de leuning van de bank of zo.
Oké, ik schrok al, ik was al aan het kijken in de postsquote:
Soms doen katten dingen waarom je in een deuk ligt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:43 schreef freecell het volgende:
Blauwe oogjes zijn![]()
Ik had net de wasmand op de vensterbank gezet na het ophangen van de was. Ga rustig achter de PC zitten, hoor op een gegeven moment tevreden geluiden uit de vensterbank.
Jaina in de wasmand, op de vensterbankIk gauw een foto maken (komt nog, ik kan ze niet overzetten van camera op PC, dus ff wachten tot TARA thuis is)
Wil ik nog een foto maken, gaat ze met haar pootjes tegen de rand staan, klapt ze met wasmand en al van de vensterbank
Ging allemaal goed, alleen een lichtelijk geschrokken kat
Mijn poes slaapt zo:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef ook_gek het volgende:
hoe krijg je het voor elkaar dat hobbes zo kan slapen alleen.
Tessa slaat op naast of tegen me aan als ik in de zelfde ruimte ben
Maar ze ziet er niet erg ontvreden uitquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:59 schreef Lief-visje het volgende:
Ja ze heeft wel wat schrammen opgelopen...
Je weet wel dat dat gevaarlijk is als ze daarmee spelen terwijl jij er niet op let?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:28 schreef kyraaa het volgende:
Mijn poezen spelen sinds kort (sinds ze de kastdeur hebben weten open te maken) met bolletjes wol.
Ze blijven de hele dag maar spelen.
Ssst, Ik heb geen werkquote:Op zondag 8 juli 2007 14:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je weet wel dat dat gevaarlijk is als ze daarmee spelen terwijl jij er niet op let?
ik heb sinds vrijdag de 350Dquote:Op zondag 8 juli 2007 15:39 schreef tonja het volgende:
Ik ben volgende week ook weer van de partij met foto's. Ik heb net een Canon EOS 400Dbestelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |