Wel een lang filmpje, maar grappig, hoe doe je dat met muziek eronder zetten?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:28 schreef kyraaa het volgende:
Mijn poezen spelen sinds kort (sinds ze de kastdeur hebben weten open te maken) met bolletjes wol.
Ze blijven de hele dag maar spelen.
poezenfilmpje met wol![]()
Windows movie maker, dan gewoon een liedje bij je filmpje zetten, beetje een leuk clipje maken en dan filmbestand opslaanquote:
Gewoon dichtplakkenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Verhuizen met Guus is erg vermoeiend![]()
[afbeelding]
Geloof me, de verleiding is grootquote:
Polle heeft een look-a-like. Een van jouw mannetjes heeft dus ook al zo'n vrolijk hartje op z'n neusquote:
Wat een beauty!quote:Op zondag 8 juli 2007 16:02 schreef Scandalous het volgende:
Weer eens wat foto's van lieveMoshi
![]()
met fashionable sjaal
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen idee, moederpoes zorgt erg goed voor haar kindjes en wordt onrustig als we ze oppakken omdat ze dan gaan piepen en zij haar baby gaat zoeken. We hebben dus nog niet echt gekeken of er ook poesjes bijzitten, maar dat zou best kunnen. Voor rode poesjes heb je nl. een rode vader én een rode moeder nodig en die hebben wij dus allebei.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef Sief89 het volgende:
cute!!!rode katjes zijn geweldig
allemaal katertjes zeker?
Ja, dat is wel de bedoeling ja. Dit is ons eerste en enige nestje, we wilden gewoon heel graag 1 keer een nestje. Binnenkort mag vaderpoes alvast langs de dierenarts en zodra het kan mag moederpoes ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:17 schreef Bluezz het volgende:
En succes met het zoeken van goeie baasjes
Ga je nu ook je kat laten steriliseren? (vanwege het overschot van katjes)
Het is wel errug liev, dat wel
Maar ook erg liefquote:Op maandag 9 juli 2007 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Verhuizen met Guus is erg vermoeiend![]()
[afbeelding]
Fleur is honderd procent pers. Die extreem platte koppies zijn pas de laatste jaren "erin gefokt" en er zijn steeds meer mensen die inzien dat die extreme kopvorm gewoon zielig is die weer wat meer in de richting van de kopvorm fokken zoals die vroeger was. Dat voorkomt een hoop oogproblemen en ademhalingsproblemen en alles wat er nog meer kan ontsteken..quote:Op maandag 9 juli 2007 15:15 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Wat een beauty!![]()
En Fleur en Lodewijk ook.. Is Fleur een pers? Ze lijkt er wel een beetje op maar dan met een minder plat koppie.. ben benieuwd
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef Doemijdiemaar het volgende:
** Doemijdiemaar doet beschuit met muisjes eten vandaag!
[afbeelding]
4 of 5 dacht de dierenarts..het werden er ZES!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Zo trots op onze poes, ze doet het echt geweldig!!
[afbeelding]
Even snel een foto van de eerstgeboren kitten, mams houdt haar kittens erg goed in de gaten.
Ziet eruit alsof ze halfdronken die tent in is gezeildquote:Op maandag 9 juli 2007 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Na een dolle avond, uithijgen in het speeltentje
(witte dingetje is favoriet speelgoed, nl een half pingpongballetje)
[afbeelding]
Ja idd, die extreem platte koppies zijn resultaat van teveel in dezelfde kringen fokken, waardoor de zwaktes steeds sterker worden (ja das een paradoxquote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Fleur is honderd procent pers. Die extreem platte koppies zijn pas de laatste jaren "erin gefokt" en er zijn steeds meer mensen die inzien dat die extreme kopvorm gewoon zielig is die weer wat meer in de richting van de kopvorm fokken zoals die vroeger was. Dat voorkomt een hoop oogproblemen en ademhalingsproblemen en alles wat er nog meer kan ontsteken..
Fleur![]()
Dat klopt niet hoor, die platte kopjes zijn geen bijproduct van een hoog inteeltpercentage ofzo, maar dat wordt expres gedaan (door selectie) omdat in de rasstandaard van de Pers staat dat de neus plat moet zijn enzo, nu is de Pers altijd al wat platter geweest dan andere kattenrassen (Fleurtje is geen extreme pers maar heeft ook minder neus dan de gemiddelde kat), maar de gedachte werd blijkbaar dat hoe platter het gezichtje werd, hoe beter de kat aan de rasstandaard zou voldoen. Volkomen doorgeschoten dus, maar er zijn heel veel fokkers in Nederland die vinden dat de platte Pers de enige Pers is, en een Pers met neus een soort fokfoutje. Nou vraag ik je ! Als je op show komt met een Pers met neus wordt je kat soms best wel de grond ingeboord door de keurmeester.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:34 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Ja idd, die extreem platte koppies zijn resultaat van teveel in dezelfde kringen fokken, waardoor de zwaktes steeds sterker worden (ja das een paradox).. Vind die platte koppies echt lelijk, Fleur is echter een beauty
zat een Pers bij ons in het asiel die zo'n plat snoetje had dat ze d'r mond niet meer dicht kon doen, echt zielig
ook had ze hele erge ademhalingsproblemen.. daar ben ik echt een tegenstander van dus!
Lol, "Ik doe niks hoor"quote:
Ik niet, zonder rasstandaarden gaan de unieke eigenschappen van rassen sneller verloren. Gezondheid en karakter zijn natuurlijk het belangrijkst, maar dat kan makkelijk samen gaan met de vorm van schoonheid die een bepaald ras maakt tot wat hij is. Dus geen Oosterlingen met kleine oren, of Somali's met streepjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:18 schreef Sief89 het volgende:
Nu vind ik sowieso rasstandaard onzin..
Het is eigenlijk best een fotogenieke katquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Die eerste foto van Jaina is echt cute !! Zo klein ineens. Ze is net een beeldje, ook in haar tweede pose.
Ok ik had het beter moeten formuleren. Ik vind rasstandaard onzin als het belangrijker wordt geacht dan de gezondheid van de kat, of als een kat waardeloos wordt gevonden als hij/zij niet aan de rasstandaard voldoetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik niet, zonder rasstandaarden gaan de unieke eigenschappen van rassen sneller verloren. Gezondheid en karakter zijn natuurlijk het belangrijkst, maar dat kan makkelijk samen gaan met de vorm van schoonheid die een bepaald ras maakt tot wat hij is. Dus geen Oosterlingen met kleine oren, of Somali's met streepjes.
Bij de Pers vind ik zelf de rasstandaard zelf niet verkeerd, maar wel de extreme manier waarop die door velen wordt geinterpreteerd, zelfs op een manier dat je katten krijgt met kwalen, dat vind ik niet kunnen, want gezondheid gaat boven een leuk uiterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |