Naamtopic!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:50 schreef Polonium-120 het volgende:
ehmhoe weet je dat ik paddestoeltjes op mijn *** heb?
Volgens mij omdat je graag in de bosjes grutquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:50 schreef Polonium-120 het volgende:
ehmhoe weet je dat ik paddestoeltjes op mijn *** heb?
Dat was tof.quote:...hoe weet je dat ik paddestoeltjes op mijn *** heb?...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[b]I Told 'Em I Already Got One[/b]
[afbeelding]
quote:
Kan ik nog ergens mee helpen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
sinds we naar rtl gaan mag het weer.... door de slechte reclame inkomsten moet ik er nu extra hard aan trekken
![]()
Ik trek me maar ff terugquote:
Je hebt een raar oorquote:
Nou die rechter... Maar denk niet dat ut kwaadaardig is . Maar sterktequote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die rechter... Maar denk niet dat ut kwaadaardig is . Maar sterkte
Voor de kijkers links
Ohquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat is een been!
Van dat wijf wat erachter ligt!
Aan de andere kant zie je tetten!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die rechter... Maar denk niet dat ut kwaadaardig is . Maar sterkte
Voor de kijkers links
quote:
Mazzel (ben geen guy) slaap ze sjemug 4 uur.. G'dmmmmmquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Polonium-120 het volgende:
hi guys, moet er weer vandoor... 04.00 opstaan![]()
![]()
Jezus, succes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Polonium-120 het volgende:
hi guys, moet er weer vandoor... 04.00 opstaan![]()
![]()
Neinquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:34 schreef Soury het volgende:
Lullig
Nou waar zeik dan overquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein![]()
Mijn favo fokkerts staan er nog!![]()
Nou ...............quote:
Ben benieuwd hoe lang je het vol gaat houden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ...............![]()
Ik heb net ritueel gedag gezegd in de cos... Ik ben DGK helemaal zat
Nah kom op zeg ... gaat wel ver met die media aandacht en nep ruziesquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang je het vol gaat houden.![]()
Ik kijk al weken niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah kom op zeg ... gaat wel ver met die media aandacht en nep ruzies![]()
Echt niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
Goed dan... Wat een complete ruk nep zooi !!! Mag hier als ik het in de COS zeg word ik afgeslacht![]()
Genau.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:12 schreef Soury het volgende:
Er stonden foto's daar (COS) van (ik denk Nadia) maar dat doet er niet toe, die een paar regelrechte verwondingen han in haar gezicht en nek... Niet normaal. Mazzel met die kutzooi. Hou daar niet zo van.. Hier is ut leuker
Als ik zou willen stoken zou ik zeggen... Zeg dat is in de COSquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:12 schreef Soury het volgende:
Er stonden foto's daar (COS) van (ik denk Nadia) maar dat doet er niet toe, die een paar regelrechte verwondingen had in haar gezicht en nek... Niet normaal. Mazzel met die kutzooi. Hou daar niet zo van.. Hier is ut leuker
Ja ik had um in zijn gezicht en nek gekrabtquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had um in zijn gezicht en nek gekrabt![]()
Ik kom daar nooit meer, en ben tamelijk pissigquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ik zou willen stoken zou ik zeggen... Zeg dat is in de COS![]()
Wie is het? En belangrijker... Is het een man of een vrouw?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:18 schreef Soury het volgende:
Ik kom daar nooit meer, en ben tamelijk pissig
Goftedomme...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wie is het? En belangrijker... Is het een man of een vrouw?![]()
Ja, regel jij even wat met je vrienden in het rood/blauwquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Tyfus, wat is de COS weer een heerlijke bende.
Ja en dan die naieve kutwijven over me heen ... Dank !!!hoofdstuk COS is dichtquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ik zou willen stoken zou ik zeggen... Zeg dat is in de COS![]()
Precies... Slaat nergens op deze puinbak.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies... Slaat nergens op deze puinbak.
Afslachten die handel...
Censuur...
Vooral van lelijke kras caps.
Daar ben ik nou juist zo boos over.... En hak iig de knoop door. Dan KAN en MAG niet .quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies... Slaat nergens op deze puinbak.
Afslachten die handel...
Censuur...
Vooral van lelijke kras caps.
Hup naar de FB om het te regelen Ianquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Hou die bende nou eensch strak verdomme!
Niet editten maar WISSEN die kutposts!
Idd... wrom??quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn FOBO is helemaal LEEG.
Alles word anders zodra ze bij RTL zitten johquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
Daar ben ik nou juist zo boos over.... En hak iig de knoop door. Dan KAN en MAG niet .
Ben het eecht spuug zat.. de druppel was eigenlijk al dat Jaap aan Liekes juk stond te sjorren maar dat kan nog
(script) spel zijn maar deze foto's duwen me een andere kant op. Kappen met de kut zooi...![]()
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alles word anders zodra ze bij RTL zitten joh![]()
Ik heb geen chips meer![]()
Dat zag ik al aan je avatar...quote:
Ik heb anders al om 5 uur gegeten en nu heb ik honger en wil ik chips en er is niks meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:34 schreef Soury het volgende:
Lekker belangrijk
Krijg de griepquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zag ik al aan je avatar...
Je bent nu een nog niet uit de kast gay uit Shrek in far far away in the closet land??![]()
Ik ben voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ian blauw + Überstormbahnführer tagje = saubere COS.![]()
Sterkte en all yoursquote:
Zit je ermee?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
EN NOU WEET IK GVD NOG NIET WIE HET IS![]()
![]()
Dit dus volgens mij:quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
EN NOU WEET IK GVD NOG NIET WIE HET IS![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent nu een nog niet uit de kast gay uit Shrek in far far away in the closet land??![]()
Doe jij dan ook weer een gewone avatar ipv een poppetje uit Shrek in far far away in the closet landquote:
Dat is het heul niet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe jij dan ook weer een gewone avatar ipv een poppetje uit Shrek in far far away in the closet land![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt wel... je moet niet alleen het script lezen maar ook de plaatjes kijken![]()
Okee dat zegt genoeg het is japans.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Balthier#Balthier
Stelletje stommerdts!
Niet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee dat zegt genoeg het is japans.
Dan is het een dwerg utje.
1 of ander modje vond dat je z'n subfora niet mocht vervuilenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Goftedomme, wie heeft mijn compleet nutteloze en volledig offtopic post in het topic van Thera weggehaald!
Mijn tvp, wat doe je!?
Wat nou niet?quote:
Ik heb de engelse versie!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat nou niet?
Het is japans, dus klein en dus onzijdig![]()
[DIG]quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
1 of ander modje vond dat je z'n subfora niet mocht vervuilen![]()
Die link helpt mij niet echt van het idee af dat het een poppetje uit Shrek in far far away in the closet land is, of je het nou "Final Fantasy" noemt of niet... hij kan zo meespelen in Shrek in far far away in the closet land.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Balthier#Balthier
Stelletje stommerdts!
Hij staat gewoon nog in nieuwe topic's ukkie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[DIG]![]()
Nou moet ik het topic steeds zoeken!![]()
Wordt jij gesponsordt door die de makerdts van die rodt film ofzeaux!?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die link helpt mij niet echt van het idee af dat het een poppetje uit Shrek in far far away in the closet land is, of je het nou "final fantasy" noemt of niet... hij kan zo meespelen in Shrek in far far away in the closet land.
Er is gewoon een bookmark knop hé?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij staat gewoon nog in nieuwe topic's ukkie.
Mare ik vind een abonneer knop ook wel wat voor fok.
Of je bookmarkt het topic ff met deze knop:quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[DIG]![]()
Nou moet ik het topic steeds zoeken!![]()
Spuit 11quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je bookmarkt het topic ff met deze knop: [afbeelding]
Nee..... jij wel door FF??quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wordt jij gesponsordt door die de makerdts van die rodt film ofzeaux!?![]()
Ja dat zag ik ookquote:
Ja, zo leer je nog is wat. Ik kwam er laatst ook achter dat er een meld knop wasquote:
Kek hè, nsb-knopjes!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, zo leer je nog is wat. Ik kwam er laatst ook achter dat er een meld knop was![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zag ik al aan je avatar...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe jij dan ook weer een gewone avatar ipv een poppetje uit Shrek in far far away in the closet land![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die link helpt mij niet echt van het idee af dat het een poppetje uit Shrek in far far away in the closet land is, of je het nou "Final Fantasy" noemt of niet... hij kan zo meespelen in Shrek in far far away in the closet land.
Heel kekquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Kek hè, nsb-knopjes!
Vertel eens?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Enig idee hoevaak ik daarop zit te rammen?![]()
Ik heb peukenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vertel eens?
Ik nog nooit... Hoewel ik me maar een paar x net heb kunnen beheersen.![]()
Ik heb bonbons, ze zijn alleen niet zo lekker![]()
Niet, sterker nog, ik had de naam niet moeten laten vallen want voor je het weet komt er nu een of andere ranzige gay Shrek versie met die naam, waarbij ik dan mooi naar de centen voor het bedenken van de titel kan fluitenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze kunnen trots op je zijn.
Hoeveel krijg je per name-drop?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet, sterker nog, ik had de naam niet moeten laten vallen want voor je het weet komt er nu een of andere razige gay Shrek versie met die naam, waarbij ik dan mooi naar de centen voor het bedenken van de titel kan fluiten![]()
Oeh... bonbons.... daar heb ik eigenlijk nooit trek in, maar nu zou ik dat wel lekker vinden (en natuurlijk heb ik ze niet in huisquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vertel eens?
Ik nog nooit... Hoewel ik me maar een paar x net heb kunnen beheersen.![]()
Ik heb bonbons, ze zijn alleen niet zo lekker![]()
Neuh... dan komen er edit-lines in m'n posts...... en als er iets is waar ik een hekel aan heb...quote:
Dat stilt met hongertrek niet. Voordat iemand voorstelt dat ik dan maar een boterham moet nemen (nee dat wil ik niet)quote:
Vaker niet dan wel heb ik ontdekt. Die edit lijnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
Neuh... dan komen er edit-lines in m'n post...... en als er iets is waar ik een hekel aan heb...
Als je binnen 5 minuten edit dan idd niet...... na 5 minuten welquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vaker niet dan wel heb ik ontdekt. Die edit lijnen.
Ik had vorige week een doosje leonidas bonbons gekocht voor iemand. Toen kreeg ik gratis een doosje met 12 gratis kleine bonbonnetjes... Die had ik niet af gegeven (foei veulen). Maar nog niet opgegeten. En ik moet zeggen dat ze me echt heel erg tegen vallen, maar ja ik hou ook niet van bonbons met vruchtenvullingquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
Oeh... bonbons.... daar heb ik eigenlijk nooit trek in, maar nu zou ik dat wel lekker vinden (en natuurlijk heb ik ze niet in huis)
Oh is dat hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
Als je binnen 5 minuten edit dan idd niet...... na 5 minuten wel
En geloof me.... ik edit wat af binnen 5 minuten![]()
Hebben Leandra en ik niet ooit bijna een eigen Newbie-hulp topic gehad?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh is dat het![]()
Ik leer wat vanavond zeg.
Wel een eigen SC trouwens.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hebben Leandra en ik niet ooit bijna een eigen Newbie-hulp topic gehad?![]()
Je bent zelf nog een newbyquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk das dan wel weer gaaf...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel een eigen SC trouwens.
Van Prospera...
![]()
Prospera kwaad maken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk das dan wel weer gaaf...
Ik wil ook een eigen topic reeks![]()
Idd... we zijn vriendelijk en hulpvaardig als dat nodig is en toch staan we niet als zodanig bekend....quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe staan we bekend dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... we zijn vriendelijk en hulpvaardig als dat nodig is en toch staan we niet als zodanig bekend....
Hoe kan dat nou??![]()
Gek toch dat je dat niet vaker lukt...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Op de eerste pagina van het Liesssseks topic.
Als ik mijn best doe ben ik sneller dan fok! aankanquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gek toch dat je dat niet vaker lukt...
*Kijkt eens naar de eerste blz van het topic*
*Kijkt vervolgens eens naar boven*
Nee gebeurt haast nooit![]()
Krijg jij ook wel is van die berichten van... "Je mag niet 2x in een korte tijd een posting doen". Die krijg ik somsquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik mijn best doe ben ik sneller dan fok! aankan![]()
Maar dan krijg ik weer op mijn flikker van APK...![]()
Regelmatig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Krijg jij ook wel is van die berichten van... "Je mag niet 2x in een korte tijd een posting doen". Die krijg ik somsEn dan weet ik dat ik rustig aan moet doen.
Misschien om 5 uur 's nachts ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
Weetje het zou pas lachen zijn als je 1 heel topic in je eentje zou vol lullen. BEn heel nieuwsgierig of je dat zou lukken![]()
2x Snel op backspace en dat probleem is omzeiltquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Het vuile is, dat je dan terug gestuurd wordt naar pagina 1.
En dan moet je scrollen als een bezeten debiel.
Het is overigens iemand ooit bijna gelukt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
Weetje het zou pas lachen zijn als je 1 heel topic in je eentje zou vol lullen. BEn heel nieuwsgierig of je dat zou lukken![]()
Tof!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
2x Snel op backspace en dat probleem is omzeilt![]()
Gaat je dus niet lukkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien om 5 uur 's nachts ofzo.
Maar dan heb je ook van die AT toeristen die komen kutten.![]()
Ik wil een rijtje van 10 meest gebruikte smileys bij het snel post vakjequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind trouwens dat het duimpje tussen de standaard smileys moet.
Dat is een goed idee!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil een rijtje van 10 meest gebruikte smileys bij het snel post vakje![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet als de vriendelijke en hulpvaardige personen die we zijn
Tyfus, dat is ECHT een goed idee!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil een rijtje van 10 meest gebruikte smileys bij het snel post vakje![]()
Preciesquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
Dat is een goed idee!!
Dat is vast wel aan te passen op de user
Deze niet goed genoeg:quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
En ik wil een troost smiley. ik kan hem natuurlijk jatten van een ander fora. Maar dat is zoveel werk.
Doet ie af en toe.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies![]()
Fok logt mij vanzelf uit (nu net)![]()
Waarom is dat nou weer![]()
Fok kon het ff niet handelen dat ze zelf nog niet aan die persoonlijke emoticon top 10 bij het quick reply vakje hadden gedachtquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies![]()
Fok logt mij vanzelf uit (nu net)![]()
Waarom is dat nou weer![]()
Euh?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zo iets: [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fok kon het ff niet handelen dat ze zelf nog niet aan die persoonlijke emoticon top 10 bij het quick reply vakje hadden gedacht![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
Fok kon het ff niet handelen dat ze zelf nog niet aan die persoonlijke emoticon top 10 bij het quick reply vakje hadden gedacht![]()
Die is leuk voor Gert!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
Er zitten wel leuke bij trouwens.... deze zou zo maar eens in de FB kunnen opduiken![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Pas op of ik sla je eenquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Pas op of ik sla je een [afbeelding]
Ja en dan ben je natuurlijk heel [afbeelding]
En vervolgens krijg je een goed [afbeelding]
En maak je er zelf effe 1 en schiet je een [afbeelding] van een totaal overdonderde veulen.
Hoop penny-meisjes actief daar he. Dan krijg je datquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
Er zitten wel leuke bij trouwens.... deze zou zo maar eens in de FB kunnen opduiken![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Truste liefquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Deze met een lachende smiley erachter zou tof zijn als sneaky grinniken.
Die kan jij toch even maken, zo iets doe je vastquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Deze met een lachende smiley erachter zou tof zijn als sneaky grinniken.
Hell no.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die kan jij toch even maken, zo iets doe je vast [afbeelding]
Die is al 2 dagen zoek. Gisteren dacht ik nog dat jullie met z'n 2 een meisje hadden geschaakt voor een trio.quote:
Wie dan!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die is al 2 dagen zoek. Gisteren dacht ik nog dat jullie met z'n 2 een meisje hadden geschaakt voor een trio.
Ik zou het niet weten... is er iemand afwezig?? "Computerproblemen" ofzo??quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie dan!?![]()
Die heeft Eendt voor zichzelf gehouden blijkbaar...![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten... is er iemand afwezig?? "Computerproblemen" ofzo??![]()
Ah en dat verklaart ook waarom ie nog niet terug is. Hij heeft wat moeite om de keukentafel te beklimmenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie dan!?![]()
Die heeft Eendt voor zichzelf gehouden blijkbaar...![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Thera en Eendt...
Wie had dat verwacht...
Naja die eend heeft het wel goed voor mekaar danquote:
Wat heeft Eendt dat ik niet heb!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Naja die eend heeft het wel goed voor mekaar dan![]()
*geeft Ian stoffer en blik*quote:
Nein!quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
*geeft Ian stoffer en blik*
Ruim je het zelf even op![]()
Heequote:
Ik ben nu even kwetsbaar ja!quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee![]()
Doe jij gvd eens ff normaal met die SC deur![]()
En zorg dat er asap een nieuwe in komt, god weet wie er anders allemaal binnen komen zeilen zo zonder deur![]()
Ik bén hier toch thuis!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het niet bevalt........ Dan ga je maar naar huis![]()
Huilen is voor mietjes. Opruimen en snel wat of ik sluit je op in de COSquote:
WAT!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Huilen is voor mietjes. Opruimen en snel wat of ik sluit je op in de COS![]()
Welcome to the fucking kutesceequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WAT!?
ZO GENADELOOS KÁN JE NIET ZIJN!
quote:
Mehehe.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
Heeft Ian de trekker overgehaald??
Ohnee, Ohnee... ECHT WEL.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ohnee, Ohnee... ECHT WEL.
En als je je niet heel rap gaat gedragen en de boel gaat opruimen, bel ik Disana om op je te passen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig... toch niet... ik was al ff bang dat we zelf die scherven moesten opruimen![]()
Welnee, genoeg vrouwen hier voor hem om weer verliefd op te worden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
Heeft Ian de trekker overgehaald??
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welnee, genoeg vrouwen hier voor hem om weer verliefd op te worden.
Ah... toch goed opgelet toen speltip # 13 uitgelegd werdquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook, ook...
Ik spreid mijn winkansen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... toch goed opgelet toen speltip # 13 uitgelegd werd![]()
Kun je niet iets met pillen ofzo doen? Dat geeft een stuk minder rommel.quote:
Maar wat als ik dan moetquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kun je niet iets met pillen ofzo doen? Dat geeft een stuk minder rommel.
Spammertquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
En wéér een plekje omhoog in de Top500!
Niet zeiken, als Jaap zijn eigen kots weer kan oplikken dan kun jij dat ook...quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zeiken, als Jaap zijn eigen kots weer kan oplikken dan kun jij dat ook...
Het is niet alsof je je daarna nog moet schamen voor de rest van de wereld ofzo![]()
Ik STOND op 1.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Spammert![]()
Ik sta niet eens in de top 100 van dit subforum.
Ik doe tegenwoordig sowieso wat rustiger aan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik STOND op 1.
Maar daar staat Beequeen nu...![]()
Ik doe helemaal niet rustig aan en toch kom ik niet eens in de buurt van de top 100quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik doe tegenwoordig sowieso wat rustiger aan.
Strak plan... ga ik ook doen... in m'n bedquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig sowieso wat rustiger aan.
Goei avond, ik bedoel nacht, luisteraar. Snapte je wat ik bedoelde of heb je meer info nodig?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Lobasca, kom er maar in.
Leg eensch uit wat je precies hebt zitten veranderen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goei avond, ik bedoel nacht, luisteraar. Snapte je wat ik bedoelde of heb je meer info nodig?
Trustequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Strak plan... ga ik ook doen... in m'n bed
Truste![]()
![]()
Een wat?quote:
verzekering en bliksemquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een wat?
Ik ga er van uit dat er niks gebeurt hier als de onweer inslaat.
En als er wat gebeurt dan hoop ik dat alleen de computer er aangaat en niet me aquarium enzo (of ik *bibber*)
Afgelopen nacht onweerde het echt met denderende klappen hier. Daar word ik altijd een tikkeltje nerveus van.quote:
Dat is het probleem, ik weet niet wat ik waar gedaan heb.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leg eensch uit wat je precies hebt zitten veranderen.
Jammer dat je niet precies weet wat je veranderd hebt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik weet niet wat ik waar gedaan heb.
Ik heb iets op de lap qua instelling gewijzigd, nu laad 'ie sneller, maar heb ik geen beeld meer op de streams bij VOL. Servette hapert bij mij, en ik heb daar ook altijd last dat ik al die v ier schermen in beeld heb, kan klikken wat ik wil, veranderd niet.
Dus... kijk ik lievert via VOL.
Aardlekschakelaar niet genoeg?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
verzekering en bliksem
Als de bliksem inslaat en je hebt zo'n stekkerdoos met fuse, dan gaat je stekkerdoos kapot maar je PC niet.
Stekkerdoos met fuse = 10 euro
Pc = iets duurder.![]()
Als het te lang dichtbij blijft, word ik ook wel wat bangig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Afgelopen nacht onweerde het echt met denderende klappen hier. Daar word ik altijd een tikkeltje nerveus van.![]()
Ik neem liever het zekere voor het onzekere.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Aardlekschakelaar niet genoeg?
Overigens staat hier nog geen km vandaan een heel hoge metalen brug, en iets verder nog een zendmast en straat hier achter een flat. Dus hoe groot is de kans dat de bliksem zin heeft om hier in te slaan?
Hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Btw, Lobasca...
Als het kut blijft kan je altijd nog een systeemherstel doen naar een dag of 2 terug.![]()
Ik niet, dus dat scheeltquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik neem liever het zekere voor het onzekere.
Heb nogal wat geld in mijn pc gestopt.![]()
Daar zou ik dan ook zo'n ding aan hangen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik niet, dus dat scheeltIk zou wel balen als er wat met me aquarium zou gebeuren. Die hangt natuurlijk ook met wat draadjes verbonden aan de stoppenkast.
Zit opzich een verlengsnoer van een euro of 30 tussen dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Daar zou ik dan ook zo'n ding aan hangen.
Succes!quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zit opzich een verlengsnoer van een euro of 30 tussen dus.
Mare ik ga even dweilen (want het regent hier heel hard en dan loopt er op 1 plek water binnen) Misschien tot later![]()
Klikt op ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[POLL] Ian_nick&ava/Wie wint er/en meer!![]()
Ik zit steeds tegen dat halve wijf aan te kijken... En dat past niet bij me beeld van Ian (met of zonder drank)quote:
Kan deze motivatie in het daarvoor bestemde topic?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit steeds tegen dat halve wijf aan te kijken... En dat past niet bij me beeld van Ian (met of zonder drank)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |