Kun je niet iets met pillen ofzo doen? Dat geeft een stuk minder rommel.quote:
Maar wat als ik dan moetquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kun je niet iets met pillen ofzo doen? Dat geeft een stuk minder rommel.
Spammertquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
En wéér een plekje omhoog in de Top500!
Niet zeiken, als Jaap zijn eigen kots weer kan oplikken dan kun jij dat ook...quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zeiken, als Jaap zijn eigen kots weer kan oplikken dan kun jij dat ook...
Het is niet alsof je je daarna nog moet schamen voor de rest van de wereld ofzo![]()
Ik STOND op 1.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Spammert![]()
Ik sta niet eens in de top 100 van dit subforum.
Ik doe tegenwoordig sowieso wat rustiger aan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik STOND op 1.
Maar daar staat Beequeen nu...![]()
Ik doe helemaal niet rustig aan en toch kom ik niet eens in de buurt van de top 100quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik doe tegenwoordig sowieso wat rustiger aan.
Strak plan... ga ik ook doen... in m'n bedquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig sowieso wat rustiger aan.
Goei avond, ik bedoel nacht, luisteraar. Snapte je wat ik bedoelde of heb je meer info nodig?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Lobasca, kom er maar in.
Leg eensch uit wat je precies hebt zitten veranderen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goei avond, ik bedoel nacht, luisteraar. Snapte je wat ik bedoelde of heb je meer info nodig?
Trustequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Strak plan... ga ik ook doen... in m'n bed
Truste![]()
![]()
Een wat?quote:
verzekering en bliksemquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een wat?
Ik ga er van uit dat er niks gebeurt hier als de onweer inslaat.
En als er wat gebeurt dan hoop ik dat alleen de computer er aangaat en niet me aquarium enzo (of ik *bibber*)
Afgelopen nacht onweerde het echt met denderende klappen hier. Daar word ik altijd een tikkeltje nerveus van.quote:
Dat is het probleem, ik weet niet wat ik waar gedaan heb.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leg eensch uit wat je precies hebt zitten veranderen.
Jammer dat je niet precies weet wat je veranderd hebt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik weet niet wat ik waar gedaan heb.
Ik heb iets op de lap qua instelling gewijzigd, nu laad 'ie sneller, maar heb ik geen beeld meer op de streams bij VOL. Servette hapert bij mij, en ik heb daar ook altijd last dat ik al die v ier schermen in beeld heb, kan klikken wat ik wil, veranderd niet.
Dus... kijk ik lievert via VOL.
Aardlekschakelaar niet genoeg?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
verzekering en bliksem
Als de bliksem inslaat en je hebt zo'n stekkerdoos met fuse, dan gaat je stekkerdoos kapot maar je PC niet.
Stekkerdoos met fuse = 10 euro
Pc = iets duurder.![]()
Als het te lang dichtbij blijft, word ik ook wel wat bangig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Afgelopen nacht onweerde het echt met denderende klappen hier. Daar word ik altijd een tikkeltje nerveus van.![]()
Ik neem liever het zekere voor het onzekere.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Aardlekschakelaar niet genoeg?
Overigens staat hier nog geen km vandaan een heel hoge metalen brug, en iets verder nog een zendmast en straat hier achter een flat. Dus hoe groot is de kans dat de bliksem zin heeft om hier in te slaan?
Hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Btw, Lobasca...
Als het kut blijft kan je altijd nog een systeemherstel doen naar een dag of 2 terug.![]()
Ik niet, dus dat scheeltquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik neem liever het zekere voor het onzekere.
Heb nogal wat geld in mijn pc gestopt.![]()
Daar zou ik dan ook zo'n ding aan hangen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik niet, dus dat scheeltIk zou wel balen als er wat met me aquarium zou gebeuren. Die hangt natuurlijk ook met wat draadjes verbonden aan de stoppenkast.
Zit opzich een verlengsnoer van een euro of 30 tussen dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Daar zou ik dan ook zo'n ding aan hangen.
Succes!quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zit opzich een verlengsnoer van een euro of 30 tussen dus.
Mare ik ga even dweilen (want het regent hier heel hard en dan loopt er op 1 plek water binnen) Misschien tot later![]()
Klikt op ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[POLL] Ian_nick&ava/Wie wint er/en meer!![]()
Ik zit steeds tegen dat halve wijf aan te kijken... En dat past niet bij me beeld van Ian (met of zonder drank)quote:
Kan deze motivatie in het daarvoor bestemde topic?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit steeds tegen dat halve wijf aan te kijken... En dat past niet bij me beeld van Ian (met of zonder drank)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |