er is welgeteld 2 aarlek punten 1 voor de CV en en voor de koelkast and thats itquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:26 schreef Sebasser het volgende:
Geen aardlek ofzo?
Wat is een APC??quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:26 schreef soylent het volgende:
In mijn ervaring wordt schade door onweer meestal niet gedekt. Bekijk je polis voor meer informatie.
Ook ik heb 2 pc's verloren aan een stroomstoring een paar jaar terug. Sindsdien hang ik al mijn vitale apparaten achter een APC.
Heb je een inboedelverzekering? Neem contact op met de verzekeraarquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:14 schreef hierissiedan het volgende:
Vanacht is er bij de buren de bliksem ingeslagen.
Het resultaat is dat mijn computer en die van mijn broer zijn overleden, ook is er een tv stuk en is diverse bedrading doorgebrand.
Mijn broers computer van net 3 weken oud de mijne 4 jaar. Maar mijn vraag is word er uitgekeerd en wat krijg ik dan nog terug voor mijn computer?
Een merk UPS.quote:
Ik moest gewoon een lijstje maken met prijzen van de onderdelen die ik vervangen had en dat doormailen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:26 schreef hierissiedan het volgende:
de verzekeringsman komt om 12 uur om alles door te nemen. Ik kan de rekening van mijn computer nu niet vinden, dus ik moet de computershop bellen. Kan ik aan hun vragen een rekening te maken voor een computer, eventueel met een datum van die tijd. En die dan indienen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |