Echt niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
Goed dan... Wat een complete ruk nep zooi !!! Mag hier als ik het in de COS zeg word ik afgeslacht![]()
Genau.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:12 schreef Soury het volgende:
Er stonden foto's daar (COS) van (ik denk Nadia) maar dat doet er niet toe, die een paar regelrechte verwondingen han in haar gezicht en nek... Niet normaal. Mazzel met die kutzooi. Hou daar niet zo van.. Hier is ut leuker
Als ik zou willen stoken zou ik zeggen... Zeg dat is in de COSquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:12 schreef Soury het volgende:
Er stonden foto's daar (COS) van (ik denk Nadia) maar dat doet er niet toe, die een paar regelrechte verwondingen had in haar gezicht en nek... Niet normaal. Mazzel met die kutzooi. Hou daar niet zo van.. Hier is ut leuker
Ja ik had um in zijn gezicht en nek gekrabtquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had um in zijn gezicht en nek gekrabt![]()
Ik kom daar nooit meer, en ben tamelijk pissigquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ik zou willen stoken zou ik zeggen... Zeg dat is in de COS![]()
Wie is het? En belangrijker... Is het een man of een vrouw?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:18 schreef Soury het volgende:
Ik kom daar nooit meer, en ben tamelijk pissig
Goftedomme...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wie is het? En belangrijker... Is het een man of een vrouw?![]()
Ja, regel jij even wat met je vrienden in het rood/blauwquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Tyfus, wat is de COS weer een heerlijke bende.
Ja en dan die naieve kutwijven over me heen ... Dank !!!hoofdstuk COS is dichtquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ik zou willen stoken zou ik zeggen... Zeg dat is in de COS![]()
Precies... Slaat nergens op deze puinbak.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies... Slaat nergens op deze puinbak.
Afslachten die handel...
Censuur...
Vooral van lelijke kras caps.
Daar ben ik nou juist zo boos over.... En hak iig de knoop door. Dan KAN en MAG niet .quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies... Slaat nergens op deze puinbak.
Afslachten die handel...
Censuur...
Vooral van lelijke kras caps.
Hup naar de FB om het te regelen Ianquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Hou die bende nou eensch strak verdomme!
Niet editten maar WISSEN die kutposts!
Idd... wrom??quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn FOBO is helemaal LEEG.
Alles word anders zodra ze bij RTL zitten johquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
Daar ben ik nou juist zo boos over.... En hak iig de knoop door. Dan KAN en MAG niet .
Ben het eecht spuug zat.. de druppel was eigenlijk al dat Jaap aan Liekes juk stond te sjorren maar dat kan nog
(script) spel zijn maar deze foto's duwen me een andere kant op. Kappen met de kut zooi...![]()
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alles word anders zodra ze bij RTL zitten joh![]()
Ik heb geen chips meer![]()
Dat zag ik al aan je avatar...quote:
Ik heb anders al om 5 uur gegeten en nu heb ik honger en wil ik chips en er is niks meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:34 schreef Soury het volgende:
Lekker belangrijk
Krijg de griepquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zag ik al aan je avatar...
Je bent nu een nog niet uit de kast gay uit Shrek in far far away in the closet land??![]()
Ik ben voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ian blauw + Überstormbahnführer tagje = saubere COS.![]()
Sterkte en all yoursquote:
Zit je ermee?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
EN NOU WEET IK GVD NOG NIET WIE HET IS![]()
![]()
Dit dus volgens mij:quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
EN NOU WEET IK GVD NOG NIET WIE HET IS![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent nu een nog niet uit de kast gay uit Shrek in far far away in the closet land??![]()
Doe jij dan ook weer een gewone avatar ipv een poppetje uit Shrek in far far away in the closet landquote:
Dat is het heul niet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe jij dan ook weer een gewone avatar ipv een poppetje uit Shrek in far far away in the closet land![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt wel... je moet niet alleen het script lezen maar ook de plaatjes kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |