Krijg jij ook wel is van die berichten van... "Je mag niet 2x in een korte tijd een posting doen". Die krijg ik somsquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik mijn best doe ben ik sneller dan fok! aankan![]()
Maar dan krijg ik weer op mijn flikker van APK...![]()
Regelmatig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Krijg jij ook wel is van die berichten van... "Je mag niet 2x in een korte tijd een posting doen". Die krijg ik somsEn dan weet ik dat ik rustig aan moet doen.
Misschien om 5 uur 's nachts ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
Weetje het zou pas lachen zijn als je 1 heel topic in je eentje zou vol lullen. BEn heel nieuwsgierig of je dat zou lukken![]()
2x Snel op backspace en dat probleem is omzeiltquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Het vuile is, dat je dan terug gestuurd wordt naar pagina 1.
En dan moet je scrollen als een bezeten debiel.
Het is overigens iemand ooit bijna gelukt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
Weetje het zou pas lachen zijn als je 1 heel topic in je eentje zou vol lullen. BEn heel nieuwsgierig of je dat zou lukken![]()
Tof!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
2x Snel op backspace en dat probleem is omzeilt![]()
Gaat je dus niet lukkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien om 5 uur 's nachts ofzo.
Maar dan heb je ook van die AT toeristen die komen kutten.![]()
Ik wil een rijtje van 10 meest gebruikte smileys bij het snel post vakjequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind trouwens dat het duimpje tussen de standaard smileys moet.
Dat is een goed idee!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil een rijtje van 10 meest gebruikte smileys bij het snel post vakje![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet als de vriendelijke en hulpvaardige personen die we zijn
Tyfus, dat is ECHT een goed idee!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil een rijtje van 10 meest gebruikte smileys bij het snel post vakje![]()
Preciesquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
Dat is een goed idee!!
Dat is vast wel aan te passen op de user
Deze niet goed genoeg:quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
En ik wil een troost smiley. ik kan hem natuurlijk jatten van een ander fora. Maar dat is zoveel werk.
Doet ie af en toe.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies![]()
Fok logt mij vanzelf uit (nu net)![]()
Waarom is dat nou weer![]()
Fok kon het ff niet handelen dat ze zelf nog niet aan die persoonlijke emoticon top 10 bij het quick reply vakje hadden gedachtquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies![]()
Fok logt mij vanzelf uit (nu net)![]()
Waarom is dat nou weer![]()
Euh?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zo iets: [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fok kon het ff niet handelen dat ze zelf nog niet aan die persoonlijke emoticon top 10 bij het quick reply vakje hadden gedacht![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
Fok kon het ff niet handelen dat ze zelf nog niet aan die persoonlijke emoticon top 10 bij het quick reply vakje hadden gedacht![]()
Die is leuk voor Gert!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
Er zitten wel leuke bij trouwens.... deze zou zo maar eens in de FB kunnen opduiken![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Pas op of ik sla je eenquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Pas op of ik sla je een [afbeelding]
Ja en dan ben je natuurlijk heel [afbeelding]
En vervolgens krijg je een goed [afbeelding]
En maak je er zelf effe 1 en schiet je een [afbeelding] van een totaal overdonderde veulen.
Hoop penny-meisjes actief daar he. Dan krijg je datquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
Er zitten wel leuke bij trouwens.... deze zou zo maar eens in de FB kunnen opduiken![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Truste liefquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Deze met een lachende smiley erachter zou tof zijn als sneaky grinniken.
Die kan jij toch even maken, zo iets doe je vastquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Deze met een lachende smiley erachter zou tof zijn als sneaky grinniken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |