Okee dat zegt genoeg het is japans.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Balthier#Balthier
Stelletje stommerdts!
Niet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee dat zegt genoeg het is japans.
Dan is het een dwerg utje.
1 of ander modje vond dat je z'n subfora niet mocht vervuilenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Goftedomme, wie heeft mijn compleet nutteloze en volledig offtopic post in het topic van Thera weggehaald!
Mijn tvp, wat doe je!?
Wat nou niet?quote:
Ik heb de engelse versie!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat nou niet?
Het is japans, dus klein en dus onzijdig![]()
[DIG]quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
1 of ander modje vond dat je z'n subfora niet mocht vervuilen![]()
Die link helpt mij niet echt van het idee af dat het een poppetje uit Shrek in far far away in the closet land is, of je het nou "Final Fantasy" noemt of niet... hij kan zo meespelen in Shrek in far far away in the closet land.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Balthier#Balthier
Stelletje stommerdts!
Hij staat gewoon nog in nieuwe topic's ukkie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[DIG]![]()
Nou moet ik het topic steeds zoeken!![]()
Wordt jij gesponsordt door die de makerdts van die rodt film ofzeaux!?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die link helpt mij niet echt van het idee af dat het een poppetje uit Shrek in far far away in the closet land is, of je het nou "final fantasy" noemt of niet... hij kan zo meespelen in Shrek in far far away in the closet land.
Er is gewoon een bookmark knop hé?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij staat gewoon nog in nieuwe topic's ukkie.
Mare ik vind een abonneer knop ook wel wat voor fok.
Of je bookmarkt het topic ff met deze knop:quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[DIG]![]()
Nou moet ik het topic steeds zoeken!![]()
Spuit 11quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je bookmarkt het topic ff met deze knop: [afbeelding]
Nee..... jij wel door FF??quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wordt jij gesponsordt door die de makerdts van die rodt film ofzeaux!?![]()
Ja dat zag ik ookquote:
Ja, zo leer je nog is wat. Ik kwam er laatst ook achter dat er een meld knop wasquote:
Kek hè, nsb-knopjes!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, zo leer je nog is wat. Ik kwam er laatst ook achter dat er een meld knop was![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zag ik al aan je avatar...
Je bent nu een nog niet uit de kast gay uit Shrek in far far away in the closet land??![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe jij dan ook weer een gewone avatar ipv een poppetje uit Shrek in far far away in the closet land![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die link helpt mij niet echt van het idee af dat het een poppetje uit Shrek in far far away in the closet land is, of je het nou "Final Fantasy" noemt of niet... hij kan zo meespelen in Shrek in far far away in the closet land.
Heel kekquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Kek hè, nsb-knopjes!
Vertel eens?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Enig idee hoevaak ik daarop zit te rammen?![]()
Ik heb peukenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vertel eens?
Ik nog nooit... Hoewel ik me maar een paar x net heb kunnen beheersen.![]()
Ik heb bonbons, ze zijn alleen niet zo lekker![]()
Niet, sterker nog, ik had de naam niet moeten laten vallen want voor je het weet komt er nu een of andere ranzige gay Shrek versie met die naam, waarbij ik dan mooi naar de centen voor het bedenken van de titel kan fluitenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze kunnen trots op je zijn.
Hoeveel krijg je per name-drop?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet, sterker nog, ik had de naam niet moeten laten vallen want voor je het weet komt er nu een of andere razige gay Shrek versie met die naam, waarbij ik dan mooi naar de centen voor het bedenken van de titel kan fluiten![]()
Oeh... bonbons.... daar heb ik eigenlijk nooit trek in, maar nu zou ik dat wel lekker vinden (en natuurlijk heb ik ze niet in huisquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vertel eens?
Ik nog nooit... Hoewel ik me maar een paar x net heb kunnen beheersen.![]()
Ik heb bonbons, ze zijn alleen niet zo lekker![]()
Neuh... dan komen er edit-lines in m'n posts...... en als er iets is waar ik een hekel aan heb...quote:
Dat stilt met hongertrek niet. Voordat iemand voorstelt dat ik dan maar een boterham moet nemen (nee dat wil ik niet)quote:
Vaker niet dan wel heb ik ontdekt. Die edit lijnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
Neuh... dan komen er edit-lines in m'n post...... en als er iets is waar ik een hekel aan heb...
Als je binnen 5 minuten edit dan idd niet...... na 5 minuten welquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vaker niet dan wel heb ik ontdekt. Die edit lijnen.
Ik had vorige week een doosje leonidas bonbons gekocht voor iemand. Toen kreeg ik gratis een doosje met 12 gratis kleine bonbonnetjes... Die had ik niet af gegeven (foei veulen). Maar nog niet opgegeten. En ik moet zeggen dat ze me echt heel erg tegen vallen, maar ja ik hou ook niet van bonbons met vruchtenvullingquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
Oeh... bonbons.... daar heb ik eigenlijk nooit trek in, maar nu zou ik dat wel lekker vinden (en natuurlijk heb ik ze niet in huis)
Oh is dat hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
Als je binnen 5 minuten edit dan idd niet...... na 5 minuten wel
En geloof me.... ik edit wat af binnen 5 minuten![]()
Hebben Leandra en ik niet ooit bijna een eigen Newbie-hulp topic gehad?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh is dat het![]()
Ik leer wat vanavond zeg.
Wel een eigen SC trouwens.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hebben Leandra en ik niet ooit bijna een eigen Newbie-hulp topic gehad?![]()
Je bent zelf nog een newbyquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk das dan wel weer gaaf...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel een eigen SC trouwens.
Van Prospera...
![]()
Prospera kwaad maken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk das dan wel weer gaaf...
Ik wil ook een eigen topic reeks![]()
Idd... we zijn vriendelijk en hulpvaardig als dat nodig is en toch staan we niet als zodanig bekend....quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe staan we bekend dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... we zijn vriendelijk en hulpvaardig als dat nodig is en toch staan we niet als zodanig bekend....
Hoe kan dat nou??![]()
Gek toch dat je dat niet vaker lukt...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Op de eerste pagina van het Liesssseks topic.
Als ik mijn best doe ben ik sneller dan fok! aankanquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gek toch dat je dat niet vaker lukt...
*Kijkt eens naar de eerste blz van het topic*
*Kijkt vervolgens eens naar boven*
Nee gebeurt haast nooit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |