Ach, dat boeit toch niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Krajicek ook uit de mixed dubbel.
Hoe is dat nou mogelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Bryan en Raymond hebben verloren (waren eerste geplaatst), overwinning volledig voor rekening van South.
41-39quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef snowwie2 het volgende:
Wat is trouwens die mega-partij geworden?
Waar het in de 5e set 26-26 stond?
28-26 voor de Brazilianen Sa en Melo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef snowwie2 het volgende:
Wat is trouwens die mega-partij geworden?
Waar het in de 5e set 26-26 stond?
80% van de vrouwen in vrouwenstennis zijn vette varkensquote:
En dan verslaat zo'n vet varken zijn zusje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
80% van de vrouwen in vrouwenstennis zijn vette varkens![]()
Best knap dat dat het eerste is wat in je opkomt bij Kraai, na de wimbledon overwinning uiteraard![]()
Wat gebeurde er eigenlijk, want heb net dat stukje gemist.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Eindelijk een speler die wat zegt van het eindeloze kutgedrag van Nadal tussen de punten door. En Mac is het een keertje met me eens. Ben benieuwd of de scheidsrechters in hun ochtendvergadering er ook eens serieus werk van gaan maken en de tijd bijhouden.
Geweldigquote:
Ik erger me behoorlijk aan zijn neurotische trekjes op de baan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ja hoor...vóór het toernooi dacht geloof ik bijna iedereen hier dat Nadal amper de eerste ronde door zou komen. Hij staat toch alwer in de 4e ronde. En het is helemaal niet gezegd dat hij niet weer gewoon de finale haalt. Prima als mensen hem niet mogen Maar het is voor veel mensen blijkbaar moeilijk om de waarheid onder ogen te zien dat Nadal gewoon op alle baansoort en dus ook op gras goed kan spelen.
Ja, eens. Maar het moet een keer afgelopen zijn met dat tijd nemen tussen punten. Je hebt 25 seconden, hij neemt ongeveer het dubbele. Het is natuurlijk niet echt aan Soderling om daar wat van te 'zeggen', maar na 3 dagen tijdrekken kan ik de reactie begrijpen. Het is aan de umpires om dit gedrag HARD aan te pakken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik erger me behoorlijk aan zijn neurotische trekjes op de baan.
Maar zie ook echt wel dat het een goede speler is en heb zeker waardering voor zijn spel.
Ik vind Nadal een schitterende speler en heb voor de rest niks tegen hem, maar het is gewoon belachelijk hoeveel tijd hij rekt. Het werd toch echt wel tijd dat iemand het lef had om hem daar op te wijzen. Uiteindelijk deed Soderling gewoon wat elke tegenspeler van Nadal denkt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
En dan zo'n filmpje geniaal noemen. Vroeger heette zoiets grappig (al vond ik het flauw en niet nodig) maar nu heet het geniaal.
één zwaluw maakt nog geen zomer. Twee ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ja hoor...vóór het toernooi dacht geloof ik bijna iedereen hier dat Nadal amper de eerste ronde door zou komen. Hij staat toch alwer in de 4e ronde. En het is helemaal niet gezegd dat hij niet weer gewoon de finale haalt. Prima als mensen hem niet mogen Maar het is voor veel mensen blijkbaar moeilijk om de waarheid onder ogen te zien dat Nadal gewoon op alle baansoort en dus ook op gras goed kan spelen.
Omdat Nadal het toch zou weglachen als ze het na de wedstrijd pas zeggen. Daar zou hij geen oren naar hebben. Nu is hij inderdaad te kijken gezet voor een vol center court, misschien dat hij nu toch eens zal nadenken over dat tijdrekken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
@ Heero87. Dat ben ik niet met je eens. Nadal weet natuurlijk ook dat hij veel tijd neemt tussen punten. Waarom zou Söderling dat niet even na de wedstrijd kunnen zeggen ofzo. In plaats van te proberen Nadal belachelijk te maken op een vol center court. Niet echt tactvol vind ik. Volgens mij is dat eigenlijk de eerste keer dat ik dat ooit heb gezien Dat Djokovic spelers imiteert, vin dik wel leuk. Maar die doet het buiten de baan en op een niet-aanvallende manier.
Een career gs misschien over 5 jaar voor Nadal als Federer minder goed zal zijn...voorlopig is Roger de koning van gras en hardcourt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:47 schreef Vaud het volgende:
Ik had al gezegd dat Nadal mogelijk een career gs kan halen. En zolang federer zich niet genoeg voorbereid op rg zal Nadal misschien de volgende zijn die een gs haalt. Wel blijf ik nadal verdacht vinden en deze gedachte blijft voorlopig totdat spanje die lijst eens vrijgeeft![]()
Het gaat niet om goed spelen maar om toernooien winnen. En dat doet hij te weinig vind ik op hardcourt en gras. Ik snap dat niet. Hij heeft snelheid, goede slagen en een redelijke service. Daar moet je toch echt wel kunnen presteren op HC en gras. Of is het een mentale kwestie?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
@ AssyriskaFF: Ik wil niet zeggen dat Nadal veel toernooien op hardcourt wint. Maar wel dat hij ook daarop goed kan spelen. Hij heeft ook al twee keer van Federer op hardcourt gewonnen. Hij ziet er bepaaldniet uit alsof hij zich ongemakkelijk voelt op welke ondergrond dan ook.
Nee, jij wilt dat constante tijdrekken van Nadal 'tactvol' noemenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
@ Heero87. Dat ben ik niet met je eens. Nadal weet natuurlijk ook dat hij veel tijd neemt tussen punten. Waarom zou Söderling dat niet even na de wedstrijd kunnen zeggen ofzo. In plaats van te proberen Nadal belachelijk te maken op een vol center court. Niet echt tactvol vind ik. Volgens mij is dat eigenlijk de eerste keer dat ik dat ooit heb gezien Dat Djokovic spelers imiteert, vin dik wel leuk. Maar die doet het buiten de baan en op een niet-aanvallende manier.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
Programma van morgen is bekend: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule11.html
Nu op alle banen weer starten om 12.00. Ik kijk vooral uit naar Hewitt-Djokovic, maar ook Youzhny-Nadal op Court 2. Hopelijk krijgen we twee of drie verschillende partijen op de verschillende kanalen.
Strikt genomen is 'Sjarapova' nochtans de enige correcte Nederlandse vertaling uit het Russisch/Cyrillisch alfabet. Maar quasi iedereen gebruikt inderdaad Sharapova omdat dat de Engelse vertaling is en die ook op televisie etcetera gebruikt wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:45 schreef Daklem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)apova_uit?source=rss
Sjarapova!
Vreemd dat ze dit keer de racistische lijnrechters er niet bij betrekt.quote:Serena Williams is voor de tweede keer in korte tijd geklopt door Justine Henin. Toch kan dat het ego van Williams niet aantasten.
"Zonder blessure had ik hier gewonnen", zei de Amerikaanse. Williams had niet alleen last van haar been, ze had ook last van een duimblessure.
"Ik was natuurlijk geen honderd procent fit, maar 40 of 50. Als ik 100 procent was geweest, had ik gewonnen. Dat staat als een paal boven water."
Uuh...Afgelopen jaar was zijn hardcourt seizoen misschien wat minder, maar zo'n dipje heeft iedereen wel in zijn carriere...maar dat jaar daarvoor won hij het ene toernooi na het andere, haalde hij 3 TMS finales op hardcourt en won hij er 2. Bovendien kwamen daar nog 3 kleinere titels bij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:58 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Het gaat niet om goed spelen maar om toernooien winnen. En dat doet hij te weinig vind ik op hardcourt en gras. Ik snap dat niet. Hij heeft snelheid, goede slagen en een redelijke service. Daar moet je toch echt wel kunnen presteren op HC en gras. Of is het een mentale kwestie?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:48 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat hij deze zomer gewoon weer orde op zaken stelt. Nadal is een held
De BBC had megaveel hate-mails ontvangen na haar partij tegen Hantuchova. Ze vonden dat ze haar blessure overdreef, dat ze langer dan 3 minuten werd behandeld, dat het een trut was met haar plaspauze....die vader die ook nog even gaan roepen. Het is gewoon een onbeschofte familie, maar daarom winnen ze wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dit keer de racistische lijnrechters er niet bij betrekt.![]()
En waar gaat 't nou om tijdens Wimbledonquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Henin prachtig spelen
Probleem met Henin vind ik vooral dat ik haar niet zo sympathiek vind. Let maar op als ze een wedstrijd verliest komt ze opeens met een blessure, zo van "Jah ze heeft verdient gewonnne ondanks mijn ontstoken teen" ofzo. Zeg gewoon dat de ander beter was.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En waar gaat 't nou om tijdens Wimbledon, die spinbackhand daar smelt je van ondanks een alienkop
.
Maar ze wint gewoon. Want ja, zij heeft die briefjes tijdens de finale die haar erdoorheen slepen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Probleem met Henin vind ik vooral dat ik haar niet zo sympathiek vind. Let maar op als ze een wedstrijd verliest komt ze opeens met een blessure, zo van "Jah ze heeft verdient gewonnne ondanks mijn ontstoken teen" ofzo. Zeg gewoon dat de ander beter was.
Zou er eindelijk eens een redelijk normaal programma gespeeld kunnen wordenquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:53 schreef TheGeneral het volgende:
Thursday:
Headline:
Mainly dry at first, but some rain spreading in later.
Today:
Mainly dry with sunny intervals and only isolated light showers likely during the morning. Cloud will increase during the afternoon with outbreaks of rain spreading from the southwest during the late afternoon and early evening. Maximum temperature 20 deg C (68 deg F).
Tonight:
Rather cloudy with some outbreaks of mainly light rain or drizzle at times, with the west to southwest winds increasing to fresh to strong. Minimum temperature 13 deg C (55 deg F).
Het ziet er dus wel aardig uit. Waarschijnlijk hebben ze daarom ook zoveel wedstrijden om 11 uur al gepland.
Serena danquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:51 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Probleem met Henin vind ik vooral dat ik haar niet zo sympathiek vind. Let maar op als ze een wedstrijd verliest komt ze opeens met een blessure, zo van "Jah ze heeft verdient gewonnne ondanks mijn ontstoken teen" ofzo. Zeg gewoon dat de ander beter was.
whehe, en die blikquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:26 schreef TubewayDigital het volgende:
[afbeelding]
Hantuchova en nog iemand
[afbeelding]
Hantuchova in te klein sportbroekje
Ik vind haar stiekem de mooiste vrouw die bestaatquote:
Lijkt me een leuke partij ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
RTL gaat Hewitt - Djokovic uitzenden.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
RTL gaat Hewitt - Djokovic uitzenden.
NUquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:16 schreef morgane het volgende:
Ohja, dubbelspelcool, ben benieuwd!
Weet iemand hoe laat de match van Rafa begint?
Al begonnen, 0-0 30-0 baan 2quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:16 schreef morgane het volgende:
Weet iemand hoe laat de match van Rafa begint?
Joehoe, hij heeft zijn servicegame behoudenquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:12 schreef TheGeneral het volgende:
Vamos Mikhail!
Dit had ik al gezet voordat de wedstrijd begon hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef BettyR het volgende:
[..]
Joehoe, hij heeft zijn servicegame behouden
![]()
Het staat 1-0 in games en Youzhny is begonnen met serveren. Niets om je zorgen over te maken dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef morgane het volgende:
Ah, ik heb eindelijk de livescores gevonden op de Wimbledon siteRafa staat al een game achter
![]()
ah, ik kan niet zien wie er serveertquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:20 schreef BettyR het volgende:
[..]
Het staat 1-0 in games en Youzhny is begonnen met serveren. Niets om je zorgen over te maken dus.
Ze kappen ermee op BBC2, ik schakel om, wat zie ik, reclamequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:29 schreef Ambrosius het volgende:
Godver, nu verplichten ze ons om RTL te kijken.
Ik wilde net zeggen. Echt vreselijk irritant.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ik moet zeggen, leuk tennis bij Kuznetsova en Williams. Alleen dat gegil van Williams is niet om aan te horen.
Haha, ja nog 1 game!quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:38 schreef Norrage het volgende:
Djoko heeft nu al bijna net zo veel games gewonnen als in hun vorige ontmoeting
Is ze weer zo goed (stoomt ze naar de finalequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:40 schreef Ambrosius het volgende:
Eerste set Venus: 6-3.
Ik vind die Venus maar niksquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is ze weer zo goed (stoomt ze naar de finale)?
Ik vind het juist andersom zo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef Daklem het volgende:
Djokovic is een goede speler, maar ik vind zijn spel enorm saai om naar te kijken. van Hewitt daarentegen is stukken leuker
Ze is wel beter ja, ze zal de finale wel halen verwacht ik als ze zo blijft spelen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is ze weer zo goed (stoomt ze naar de finale)?
Djokovic zijn spel saai om naar te kijken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef Daklem het volgende:
Djokovic is een goede speler, maar ik vind zijn spel enorm saai om naar te kijken. van Hewitt daarentegen is stukken leuker
Ja, dat vind ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Djokovic zijn spel saai om naar te kijken?![]()
2e mooie punten om het goed te makenquote:
Als er één iemand niet langzaam op gang komt, is het Nadal, hij wint bijna standaard de eerste set.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:52 schreef morgane het volgende:
eerste set voor Youhzny binnen met 6-4. Rafa komt weer eens langzaam op gang!
Idd, en Youzhny speelt echt heel erg goed nu.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als er één iemand niet langzaam op gang komt, is het Nadal, hij wint bijna standaard de eerste set.
Helemaal nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef morgane het volgende:
het was gister ook al, dat hij langzaam op gang kwam toen ze de match af moesten maken.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Helemaal nietHij had het vlot voor mekaar.
hewitt - djokoquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef suus21 het volgende:
welke wedstrijd kijken jullie nou? Nadal is nergens te zien toch..?
Hewitt - Djokoquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef suus21 het volgende:
Het is wel een fantastische partij hoor tussen 2 super goede spelers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rally's, het lijkt wel graveltennis.
Hij wint natuurlijk ook wel bijna al de sets die hij speelt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als er één iemand niet langzaam op gang komt, is het Nadal, hij wint bijna standaard de eerste set.
Sport 1.3quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef suus21 het volgende:
Niet altijd geloven wat de commentator zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:56 schreef morgane het volgende:
De commentator zei het zelf! Het kan ook de match van eergister zijn geweest, dat het minder ging. Begint verwarrend te worden met al die afgekapte wedstrijden
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar het klopt dat Soderling na die onderbrekingen sterker begon, maar het begin van een partij is anders natuurlijk.
Maar van de scheids moet het nu wel door.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef Mindlight het volgende:
Iemand onderuit in het publiek bij Nadal, wordt niet meer gespeeld nu
YES!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef Ambrosius het volgende:
SET Djoko !
BBC is overgeschakeld naar Djoko!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom dat RTLZ en nieuws niet op RTL 5?? Daar is niks bezig.
BBC 1 gaat weer wegquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
BBC is overgeschakeld naar Djoko!
Voor Venus kunnen we terecht op Sporza.
Fuck, ik zie het ja.quote:
Ff pure nieuwsgierigheid, waar komt de naam Nole vandaan?quote:
Ze worden allebei gebruikt. Hier gebruiken we Djoko wat vaker.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ff pure nieuwsgierigheid, waar komt de naam Nole vandaan?
Djoko is toch meest gebruikt of heb ik wat gemist?
Ok thnx, ik had tot Wimbledon nog nooit Nole gehoord, vandaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze worden allebei gebruikt. Hier gebruiken we Djoko wat vaker.
Nole is de bijnaam van Djokovic. Waar die bijnaam vandaan komt, geen ideequote:Op donderdag 5 juli 2007 13:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ff pure nieuwsgierigheid, waar komt de naam Nole vandaan?
Djoko is toch meest gebruikt of heb ik wat gemist?
Op dit moment niet vind ik. Hewitt speelde in de tiebreak in principe beter. Maar de rest van de set vond ik Djoko toch de betere.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:19 schreef mitt het volgende:
Hewitt zou dit moeten winnen, vind hem toch beter spelen.
Idd wat staat hij heerlijk te spelen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:34 schreef Norrage het volgende:
Jeetje wat wordt Rafa geveegd...Jamme Rafa maarYouzhny...
Nou eens kijken wat Nadal waard is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Ambrosius het volgende:
SET Youzhny 6-3, maakt 2-0 en Rafa voor een hele moeilijke opgave.
Aga = Agnieszkaquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:44 schreef LoveProfusion het volgende:
heet ze Aga of Agatha?
Agnieszka.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:44 schreef LoveProfusion het volgende:
heet ze Aga of Agatha?
Ja en Youzhny zakt vooral wat in.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:52 schreef Ambrosius het volgende:
BBC zal zo wel weer met een tweede kanaal komen.
Nadal heeft iig een tandje bijgezet.
Goed, vooral de service weer. Kuznetsova had wel vaak problemen met haar service.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:58 schreef Heero87 het volgende:
Hoe was Venus? Speelde ze sterk? Of stelde Kuznetsova niet veel voor?
Wordt nog een heel taaie klant voor Henin. Lastiger dan Serena vermoed ik...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goed, vooral de service weer. Kuznetsova had wel vaak problemen met haar service.
En de 7e die Berdych speelt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
De achtste tie-break van alle wedstrijden vandaag nu bij Berdych - Bjorkman.
Dat heeft hij jou gezegd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:08 schreef TubewayDigital het volgende:
die youzhny denkt dat hij er al is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |