abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51146136
De beste tennissers van de wereld, gras, regen, aardbeien met room, the queue, Henmania.

Dit zijn een aantal ingredienten die we ook in 2007 hebben vanaf "The all England lawn tennis club." Op 25 Juni is het circus losgebarsten om op 8 Juli te eindigen met ongetwijfeld Roger Federer als de grote winnaar.

Roger Federer

De grote favoriet uit Zwitserland gaat proberen om zijn vijfde titel (op rij) te behalen. Dit is na Bjorn Borg nog niemand gelukt, maar wie twijfelt eraan dat Federer de eerste gaat worden?

Rafael Nadal
Dat moet dan zijn grootste uitdager Rafael Nadal zelf zijn. De heerser van het gravel haalde vorig jaar al enigzins verassend de finale en liet daarmee zien op gras niet alleen goed te kunnen voetballen. Dit jaar zal Nadal er dus alles aan gelegen zijn om Federer te verslaan. Maar het is maar zeer de vraag of de meester het zover laat komen.

Outsiders
Het rijtje outsiders wordt aangevoerd door voormalig winnaar Lleyton Hewitt. Voor de hegemonie van Roger Federer was hij de beste. Maar sindsdien is Hewitt eigenlijk nooit meer zo goed geweest. Nu lijkt hij bezig met een comeback naar de absolute wereldtop, maar het is nog wat te vroeg om van hem te verwachten dat hij het Federer echt lastig gaat maken.

Verder hebben mannen als Mario Ancic, David Nalbandian, Jonas Bjorkman, Marcos Baghdatis, Novak Djokovic, Big Dick Norman en Andy Roddick het in zich om ver te komen. Maar de finale lijkt (in ieder geval voor de helft) op voorhand al in gevuld.

Nederlanders?
De Wimbledon successen van Sjeng Schalken en met name Richard Krajicek liggen alweer ver achter ons en nieuw Nederlands geluk moet gaan komen van Michaela Krajicek bij de dames. Kan zij voor een verrassing zorgen en ver reiken in het toernooi, waarin zij voor het eerst een geplaatste speelster is? Tweede troef is het jonge talent Thiemo de Bakker. Dankzij een wildcard van de Wimbledonorganisatie, wegens zijn winst in het juniorentoernooi vorig jaar, staat ook hij in het hoofdtoernooi en maakt hij zijn debuut op een grand slam.

Wimbledon 2007: veel plezier!

voor kleinzusje

en voor de mannen:

voor Mirri:

Roger Featherer, Andy Rodduck, Boris Beaker en John Quackenroe:

en voor alle fans van Babs, haar legendarische comment op 01-07 :

en voor alle Ana fans:

en voor het sporten altijd eerst goed rekken:

Voorgaande delen:
[Tennis] Wimbledon 2007
[Tennis] Wimbledon 2007 #2: Hopen op goed weer!
Wimbledon #3: Federer naar ronde 2.
Wimbledon #4 Morgen einde partij van Misa en Henman
Wimbledon #5 Misa door, Tim op 12-11, hup Carlos
Wimbledon #6 Valt het doek voor De Bakker?
Wimbledon #7, Gasquet plays with his Racquet
Wimbledon #8 bagel voor Mischa
Wimbledon #9 - Hup Micha - Hup zon!
Wimbledon #10: Waar luiers Misa misschien helpen
Wimbledon # 11 Met een winnende Kraai
Wimbledon #12: Misa, laat je haar groeien!
Wimbledon #13 - '96: Krajicek, '07: Krajicek!
Wimbledon # 14 Misa alweer gewonnen!
Wimbledon #15: Met Kleine Kraai vandaag.
Wimbledon #16 - Wimbledon vs. De Regen
Wimbledon #17 - Mischa op weg naar de kwartfinale!
Wimbledon #18 - Met een natte Hantuchova.
Wimbledon #19: Met Krajicek in de kwartfinale!
Wimbledon #20 Misa tegen Janko ???
Wimbledon #21 Ook op dinsdag regent het
Wimbledon #22 - Die organisatie daar ook bij Wimbledon :r
Wimbledon #23 Met marathontennis op baan zestien
Wimbledon #24: tijd voor Kraai
Wimbledon #22 - Die organisatie daar ook bij Wimbledon :r
Wimbledon # 23 Misa over 10 minuutjes
Wimbledon #24: tijd voor Kraai
Wimbledon #25: Kraai op weg naar de halve finale
Wimbledon #26: with extra large showers
Wimbledon #27 Hup Misa!
Wimbledon #28: Kraai 1/4finale goede prestatie _O_

Handige links:
Livescore Wimbledon
Livestreams wedstrijden
RTLZstreams
RTLsport

Andere tennistopics:
Martin Verkerk, deel 4.
Misa Krajicek #12: op naar Grand Slams
Thiemo de Bakker (deel 1) - De toekomst?
Het Grote Roger Federer Topic Deel 2: Legendarisch
Vaaaamos hier voor Rafael Nadal
Barbra Barend

[Tournament] De Fok!-spt tennisgame
[Tannas] Gok mee en red Juan z'n tennismanager #14
[Tennis] Recreatief Tennis Topic Deel 9
[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXI

De OP vind je hier

GAME ON!
pi_51146189
Krajicek ook uit de mixed dubbel.
sig verwijderd door FA
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:21:14 #3
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_51146204
Misa en Damm hebben verloren, 2-6 7-6 (tiebreak 9-7) 4-6.
pi_51146247
Weet iemand hoe dat muziekje heet dat ze bij RTL net aan het einde van de uitzending draaiden?
pi_51146274
Bryan en Raymond hebben verloren (waren eerste geplaatst), overwinning volledig voor rekening van South .
sig verwijderd door FA
pi_51146333
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Krajicek ook uit de mixed dubbel.
Ach, dat boeit toch niet.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:27:10 #7
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_51146456
Wat is trouwens die mega-partij geworden?
Waar het in de 5e set 26-26 stond?
pi_51146485
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Bryan en Raymond hebben verloren (waren eerste geplaatst), overwinning volledig voor rekening van South .
Hoe is dat nou mogelijk
Briljant dubbelpaar tegen 2 Britse WC's?

Heb niets van de partij gezien, zat Krajicek/Damm - Melo/Paszek te kijken.
Conclusie: Misa was vermoeid na haar Bartolipartij, haar service was niet meer dezelfde als vanmiddag. In tegenstelling tot Krajicek was er bij Melo (na de 28-26 5-setter!) niets van vermoeidheid te zien. Wat een topper zeg, paar ontiegelijk mooie punten van die Braziliaan. Paszek was behoorlijk onzichtbaar, buiten haar eigen service sloeg ze amper een bal. Damm was goed maar maakte ook enkele (cruciale) foutjes.

Jammer, maar dit was geen Wimbledon-winnend mixed-duo.
BVO
Ben benieuwd hoe ver Paszek/Melo komt.
pi_51146487
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef snowwie2 het volgende:
41-39
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:28:08 #10
75556 erkel
back from Dagestan
pi_51146494
tvp
Weisst
pi_51146499
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef snowwie2 het volgende:
28-26 voor de Brazilianen Sa en Melo.

Ze liepen trouwens geen 107, maar 177 partijen achter.
sig verwijderd door FA
pi_51146610
Tussenstanden Nederland:

6 Gentlemen's Inv. Doubles
Pat Cash (AUS)/ Richard Krajicek (NED) v. Goran Ivanisevic (CRO)/Cedric Pioline (FRA)

3-6, 0-0.

5 Gentlemen's Inv. Doubles
Michael Chang (USA)/T-J Middleton (USA) v. Jacco Eltingh (NED)/Paul Haarhuis (NED)

3-1.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 juli 2007 @ 21:38:44 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51146929
hup ouwe kraai
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51147130
John McEnroe op de BBC - "Justine Henin is The Roger Federer in Wonan Tennis"
John is al heel lang één van haar grootste fans, wel leuk om te horen.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_51147166
Michael Chang staat ook te ballen , en nog wel tegen Eltingh/Haarhuis.
sig verwijderd door FA
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:47:14 #17
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_51147274
Hij is ook niet echt veranderd. Toch al 18 jaar geleden sinds hij RG won.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_51147319
Kijk ook even naar de naam op baan 14: Kalashnikova .
sig verwijderd door FA
pi_51147389
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:38 schreef borisz het volgende:
hup ouwe kraai
80% van de vrouwen in vrouwenstennis zijn vette varkens
Best knap dat dat het eerste is wat in je opkomt bij Kraai, na de wimbledon overwinning uiteraard
pi_51147596
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:

[..]

80% van de vrouwen in vrouwenstennis zijn vette varkens
Best knap dat dat het eerste is wat in je opkomt bij Kraai, na de wimbledon overwinning uiteraard
En dan verslaat zo'n vet varken zijn zusje.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:55:59 #21
75556 erkel
back from Dagestan
pi_51147659
Haha goede imitatie die Soderling deed van Nadal midden in de 5e set Vond Nadal niet zo leuk.
Weisst
pi_51147662
Eindelijk een speler die wat zegt van het eindeloze kutgedrag van Nadal tussen de punten door. En Mac is het een keertje met me eens. Ben benieuwd of de scheidsrechters in hun ochtendvergadering er ook eens serieus werk van gaan maken en de tijd bijhouden.
pi_51147753
Zijn er beelden van de Richard, Paul of Jacco ?
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_51147903
tvp
pi_51147922
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Eindelijk een speler die wat zegt van het eindeloze kutgedrag van Nadal tussen de punten door. En Mac is het een keertje met me eens. Ben benieuwd of de scheidsrechters in hun ochtendvergadering er ook eens serieus werk van gaan maken en de tijd bijhouden.
Wat gebeurde er eigenlijk, want heb net dat stukje gemist.
pi_51148067
Heb het al op Youtube gevonden. Geniaal!
pi_51148160
Inderdaad Geniaal. Heb zo'n hekel aan Nadal. Maar het is wel een goede tennisser op gravel.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:09:49 #28
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51148276
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:05 schreef Heero87 het volgende:
Geweldig .
Wie het laatst lacht....... Soderling.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_51148301
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:05 schreef Heero87 het volgende:
Dank je.
Ik had hem gemist.

pi_51148440
Ja, ik ook op Nadal. Zo misselijk ventje.

Jammer dat Söderling het niet kon afmaken. Maar hij zal het wel afleggen tegen Youzhny, en anders Berdych sowieso.

Wel geweldig van Robin, thx voor het vinden.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:19:20 #31
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_51148615
Ja hoor...vóór het toernooi dacht geloof ik bijna iedereen hier dat Nadal amper de eerste ronde door zou komen. Hij staat toch alwer in de 4e ronde. En het is helemaal niet gezegd dat hij niet weer gewoon de finale haalt. Prima als mensen hem niet mogen Maar het is voor veel mensen blijkbaar moeilijk om de waarheid onder ogen te zien dat Nadal gewoon op alle baansoort en dus ook op gras goed kan spelen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_51148809
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ja hoor...vóór het toernooi dacht geloof ik bijna iedereen hier dat Nadal amper de eerste ronde door zou komen. Hij staat toch alwer in de 4e ronde. En het is helemaal niet gezegd dat hij niet weer gewoon de finale haalt. Prima als mensen hem niet mogen Maar het is voor veel mensen blijkbaar moeilijk om de waarheid onder ogen te zien dat Nadal gewoon op alle baansoort en dus ook op gras goed kan spelen.
Ik erger me behoorlijk aan zijn neurotische trekjes op de baan.
Maar zie ook echt wel dat het een goede speler is en heb zeker waardering voor zijn spel.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:23:57 #33
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_51148814
En dan zo'n filmpje geniaal noemen. Vroeger heette zoiets grappig (al vond ik het flauw en niet nodig) maar nu heet het geniaal.
pi_51148885
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Ik erger me behoorlijk aan zijn neurotische trekjes op de baan.
Maar zie ook echt wel dat het een goede speler is en heb zeker waardering voor zijn spel.
Ja, eens. Maar het moet een keer afgelopen zijn met dat tijd nemen tussen punten. Je hebt 25 seconden, hij neemt ongeveer het dubbele. Het is natuurlijk niet echt aan Soderling om daar wat van te 'zeggen', maar na 3 dagen tijdrekken kan ik de reactie begrijpen. Het is aan de umpires om dit gedrag HARD aan te pakken.
sig verwijderd door FA
pi_51149087
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
En dan zo'n filmpje geniaal noemen. Vroeger heette zoiets grappig (al vond ik het flauw en niet nodig) maar nu heet het geniaal.
Ik vind Nadal een schitterende speler en heb voor de rest niks tegen hem, maar het is gewoon belachelijk hoeveel tijd hij rekt. Het werd toch echt wel tijd dat iemand het lef had om hem daar op te wijzen. Uiteindelijk deed Soderling gewoon wat elke tegenspeler van Nadal denkt.
pi_51149183
En nu pas is de laatste partij gestopt , hier is het ongeveer donker .

Eltingh en Haarhuis zijn iig door, R. Krajicek niet.
sig verwijderd door FA
pi_51149288
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
één zwaluw maakt nog geen zomer. Twee ook niet .
Zijn toernooiwinsten op hardcourt zijn op één hand te tellen. Hij is er nog niet. Maar hij is nog jong dus het kan nog komen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:35:52 #38
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_51149351
@ Heero87. Dat ben ik niet met je eens. Nadal weet natuurlijk ook dat hij veel tijd neemt tussen punten. Waarom zou Söderling dat niet even na de wedstrijd kunnen zeggen ofzo. In plaats van te proberen Nadal belachelijk te maken op een vol center court. Niet echt tactvol vind ik. Volgens mij is dat eigenlijk de eerste keer dat ik dat ooit heb gezien Dat Djokovic spelers imiteert, vin dik wel leuk. Maar die doet het buiten de baan en op een niet-aanvallende manier.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:37:31 #39
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_51149428
@ AssyriskaFF: Ik wil niet zeggen dat Nadal veel toernooien op hardcourt wint. Maar wel dat hij ook daarop goed kan spelen. Hij heeft ook al twee keer van Federer op hardcourt gewonnen. Hij ziet er bepaaldniet uit alsof hij zich ongemakkelijk voelt op welke ondergrond dan ook.
pi_51149844
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
@ Heero87. Dat ben ik niet met je eens. Nadal weet natuurlijk ook dat hij veel tijd neemt tussen punten. Waarom zou Söderling dat niet even na de wedstrijd kunnen zeggen ofzo. In plaats van te proberen Nadal belachelijk te maken op een vol center court. Niet echt tactvol vind ik. Volgens mij is dat eigenlijk de eerste keer dat ik dat ooit heb gezien Dat Djokovic spelers imiteert, vin dik wel leuk. Maar die doet het buiten de baan en op een niet-aanvallende manier.
Omdat Nadal het toch zou weglachen als ze het na de wedstrijd pas zeggen. Daar zou hij geen oren naar hebben. Nu is hij inderdaad te kijken gezet voor een vol center court, misschien dat hij nu toch eens zal nadenken over dat tijdrekken.

Maar het belangrijkste is natuurlijk, zoals al gezegd, dat de umpires zélf eens gaan nadenken over dit soort toestanden...
pi_51149880
Ik had al gezegd dat Nadal mogelijk een career gs kan halen. En zolang federer zich niet genoeg voorbereid op rg zal Nadal misschien de volgende zijn die een gs haalt. Wel blijf ik nadal verdacht vinden en deze gedachte blijft voorlopig totdat spanje die lijst eens vrijgeeft
pi_51149937
Beetje laat, maar nog even over Mischa. Prachtig resultaat, maar denk dat ik haar nog nooit zo slecht heb zien spelen als set 2 en 3. Zenuwen? Backhand liep niet meer, 1e service niet meer in. Ze had d'r makkelijk kunnen pakken..maar helaas.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_51150011
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:47 schreef Vaud het volgende:
Ik had al gezegd dat Nadal mogelijk een career gs kan halen. En zolang federer zich niet genoeg voorbereid op rg zal Nadal misschien de volgende zijn die een gs haalt. Wel blijf ik nadal verdacht vinden en deze gedachte blijft voorlopig totdat spanje die lijst eens vrijgeeft
Een career gs misschien over 5 jaar voor Nadal als Federer minder goed zal zijn...voorlopig is Roger de koning van gras en hardcourt.

Nadal vind ik een prachtige speler qua techniek en vechtlust. Ik vind hem wel onbeschoft en hoop dat hij een keer wordt aangepakt door de scheidsrechters met zijn tijdrekken en dergelijke.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:57:26 #44
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51150275
TVamosP Rafa!
pi_51150297
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
@ AssyriskaFF: Ik wil niet zeggen dat Nadal veel toernooien op hardcourt wint. Maar wel dat hij ook daarop goed kan spelen. Hij heeft ook al twee keer van Federer op hardcourt gewonnen. Hij ziet er bepaaldniet uit alsof hij zich ongemakkelijk voelt op welke ondergrond dan ook.
Het gaat niet om goed spelen maar om toernooien winnen. En dat doet hij te weinig vind ik op hardcourt en gras. Ik snap dat niet. Hij heeft snelheid, goede slagen en een redelijke service. Daar moet je toch echt wel kunnen presteren op HC en gras. Of is het een mentale kwestie?
pi_51151508
Programma van morgen is bekend: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule11.html

Nu op alle banen weer starten om 12.00. Ik kijk vooral uit naar Hewitt-Djokovic, maar ook Youzhny-Nadal op Court 2. Hopelijk krijgen we twee of drie verschillende partijen op de verschillende kanalen.
sig verwijderd door FA
pi_51151877
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, jij wilt dat constante tijdrekken van Nadal 'tactvol' noemen Nadal is gewoon godsgruwelijk irritant en dat moet hij maar eens afleren. Het wordt hoog tijd dat er eens tegen opgetreden wordt, want het is gewoon niet grappig meer. Totaal respectloos naar elke tegenstander dan ook.

Overigens, wat ook afgelopen moet zijn, is dat gekreun van de dames Sharapova en de beide Williamsen. Het wordt tegenwoordig meer een partijtje tegen elkaar schreeuwen dan tennissen. Het is volstrekt belachelijk dat je die drie speelsters constant aan de andere kant van het park ook moet horen. Niets ten nadele van de tenniskwaliteiten, maar dit is gewoonweg te debiel voor woorden.
pi_51152173
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
Programma van morgen is bekend: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule11.html

Nu op alle banen weer starten om 12.00. Ik kijk vooral uit naar Hewitt-Djokovic, maar ook Youzhny-Nadal op Court 2. Hopelijk krijgen we twee of drie verschillende partijen op de verschillende kanalen.

ff voor mn IQ
is Finale Nadal - Andy mogelijk ?

edit: is mogelijk, als Andy Federer er uit mept

[ Bericht 12% gewijzigd door kleinzusje op 05-07-2007 00:01:39 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  donderdag 5 juli 2007 @ 00:22:02 #49
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51153164
Tatiana Golovin die Barbie Girl zingt.

http://nl.youtube.com/watch?v=noiTOAzhwME
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 5 juli 2007 @ 00:45:27 #50
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51153792
World domination is my middle name.
pi_51154111
quote:
Strikt genomen is 'Sjarapova' nochtans de enige correcte Nederlandse vertaling uit het Russisch/Cyrillisch alfabet. Maar quasi iedereen gebruikt inderdaad Sharapova omdat dat de Engelse vertaling is en die ook op televisie etcetera gebruikt wordt.

Hetzelfde heb je met Andriy Sjevtsjenko bijvoorbeeld. Die wordt ook steeds Shevchenko genoemd.
pi_51154142
Trouwens op de BBC hadden ze het er net nog over: Nadal heeft tussen twee punten telkens zo'n 45 (!) seconden nodig, terwijl reglementair slechts 25 seconden zijn toegestaan. En geen enkele umpire die daar ook maar iets van zegt!
pi_51154587
quote:
Serena Williams is voor de tweede keer in korte tijd geklopt door Justine Henin. Toch kan dat het ego van Williams niet aantasten.

"Zonder blessure had ik hier gewonnen", zei de Amerikaanse. Williams had niet alleen last van haar been, ze had ook last van een duimblessure.

"Ik was natuurlijk geen honderd procent fit, maar 40 of 50. Als ik 100 procent was geweest, had ik gewonnen. Dat staat als een paal boven water."
Vreemd dat ze dit keer de racistische lijnrechters er niet bij betrekt.
  donderdag 5 juli 2007 @ 05:49:58 #54
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51156670
Morgen moet het dan maar JCF dag worden
En natuurlijk gewoon te hopen dat Youzhny Nadal naar huis mept, leuk zo'n vierde ronde maar niet echt een wereldprestatie dan.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_51158463
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:58 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Het gaat niet om goed spelen maar om toernooien winnen. En dat doet hij te weinig vind ik op hardcourt en gras. Ik snap dat niet. Hij heeft snelheid, goede slagen en een redelijke service. Daar moet je toch echt wel kunnen presteren op HC en gras. Of is het een mentale kwestie?
Uuh...Afgelopen jaar was zijn hardcourt seizoen misschien wat minder, maar zo'n dipje heeft iedereen wel in zijn carriere...maar dat jaar daarvoor won hij het ene toernooi na het andere, haalde hij 3 TMS finales op hardcourt en won hij er 2. Bovendien kwamen daar nog 3 kleinere titels bij.
En nu dit jaar wint hij Indian Wells zonder setverlies. Hij heeft de állerbeste resultaten buiten gravel om, na Fed...(op Djokovic na die nu net ongeveer is doorgebroken dan misschien)

Ik denk dat hij deze zomer gewoon weer orde op zaken stelt. Nadal is een held
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:22:06 #56
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_51159191
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:48 schreef Norrage het volgende:

Ik denk dat hij deze zomer gewoon weer orde op zaken stelt. Nadal is een held

en Soderling flauw. Dat schijnheilige gedrag bij dat interview, dat hij nooit zoals Nadal in een interview je tegenstander belachelijk zou maken. Nee, hij doet het zelfs en plein public op de baan
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_51159579
We beginnen dus zo met:

Kuznetsova - V Williams
Hewitt - Djokovic
Youzhny - Nadal

De BBC zal Nadal wel uitzenden, hoop dat RTL Hewitt uitzendt .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_51159656
weird, de als 3e geplaatste (roddick) zit in de zelfde helft als de als 1e geplaatste (fed)
ik dacht dat de als 2e en als 3e geplaatste bij elkaar in 1 helft zaten
pi_51159687
Nadal
pi_51159817
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Vreemd dat ze dit keer de racistische lijnrechters er niet bij betrekt.
De BBC had megaveel hate-mails ontvangen na haar partij tegen Hantuchova. Ze vonden dat ze haar blessure overdreef, dat ze langer dan 3 minuten werd behandeld, dat het een trut was met haar plaspauze....die vader die ook nog even gaan roepen. Het is gewoon een onbeschofte familie, maar daarom winnen ze wel.

Venus speelde fantastisch en ik denk dat Henin Venus niet kan pakken als ze deze vorm vasthoudt.

Ik vind Henin prachtig spelen maar dat hoofd van Henin is wel zo lelijk..een soort combi tussen een alien en een brandwondenslachtoffer. Gelukkig heeft ze haar herpes-lip onder controle gekregen.
pi_51159894
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Henin prachtig spelen
En waar gaat 't nou om tijdens Wimbledon , die spinbackhand daar smelt je van ondanks een alienkop .
pi_51159995
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

En waar gaat 't nou om tijdens Wimbledon , die spinbackhand daar smelt je van ondanks een alienkop .
Probleem met Henin vind ik vooral dat ik haar niet zo sympathiek vind. Let maar op als ze een wedstrijd verliest komt ze opeens met een blessure, zo van "Jah ze heeft verdient gewonnne ondanks mijn ontstoken teen" ofzo. Zeg gewoon dat de ander beter was.
pi_51160037
Thursday:

Headline:
Mainly dry at first, but some rain spreading in later.

Today:
Mainly dry with sunny intervals and only isolated light showers likely during the morning. Cloud will increase during the afternoon with outbreaks of rain spreading from the southwest during the late afternoon and early evening. Maximum temperature 20 deg C (68 deg F).

Tonight:
Rather cloudy with some outbreaks of mainly light rain or drizzle at times, with the west to southwest winds increasing to fresh to strong. Minimum temperature 13 deg C (55 deg F).

Het ziet er dus wel aardig uit. Waarschijnlijk hebben ze daarom ook zoveel wedstrijden om 11 uur al gepland.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:55:23 #64
106690 MiLalaa
pi_51160111
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:51 schreef LoveProfusion het volgende:

Probleem met Henin vind ik vooral dat ik haar niet zo sympathiek vind. Let maar op als ze een wedstrijd verliest komt ze opeens met een blessure, zo van "Jah ze heeft verdient gewonnne ondanks mijn ontstoken teen" ofzo. Zeg gewoon dat de ander beter was.
Maar ze wint gewoon. Want ja, zij heeft die briefjes tijdens de finale die haar erdoorheen slepen.
pi_51160474
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:53 schreef TheGeneral het volgende:
Thursday:

Headline:
Mainly dry at first, but some rain spreading in later.

Today:
Mainly dry with sunny intervals and only isolated light showers likely during the morning. Cloud will increase during the afternoon with outbreaks of rain spreading from the southwest during the late afternoon and early evening. Maximum temperature 20 deg C (68 deg F).

Tonight:
Rather cloudy with some outbreaks of mainly light rain or drizzle at times, with the west to southwest winds increasing to fresh to strong. Minimum temperature 13 deg C (55 deg F).

Het ziet er dus wel aardig uit. Waarschijnlijk hebben ze daarom ook zoveel wedstrijden om 11 uur al gepland.
Zou er eindelijk eens een redelijk normaal programma gespeeld kunnen worden
pi_51160528
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:51 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Serena dan Die zou 100% zeker gewonnen hebben als ze wel fit was geweest...Nou, wees dan verdomme gewoon een keertje fit
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_51161104

Hantuchova en nog iemand

Hantuchova in te klein sportbroekje
pi_51161390
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:26 schreef TubewayDigital het volgende:
[afbeelding]
Hantuchova en nog iemand

[afbeelding]

Hantuchova in te klein sportbroekje
whehe, en die blik

Leuke partijen vandaag
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:43:18 #69
106690 MiLalaa
pi_51161566
nou, die eerste foto lijkt me eerder Sharapova
pi_51161597
Wat een lesbisch mens die Maria
pi_51161750
Eigenlijk vind ik Sharapova zo lelijk
pi_51161797
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:49 schreef Norrage het volgende:
Eigenlijk vind ik Sharapova zo lelijk
Ik vind haar stiekem de mooiste vrouw die bestaat . En ja die "chagrijnige bek" vind ik nou eenmaal retestoer .
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:00:42 #73
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51162137
Die chagrijnige kop staat me toch niet zo aan eigenlijk haha. En die néus!! Wel erg geestig, de manier waarop ze naar dat broekje kijkt.
pi_51162153
RTL gaat Hewitt - Djokovic uitzenden .
sig verwijderd door FA
pi_51162200
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
Lijkt me een leuke partij ja.
pi_51162206
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
dat zal weer veel studeren worden vanmiddag
pi_51162213
RTL
pi_51162266
Babs, het is Peschke!! Niet Peschk
pi_51162314
Straks maar even een lange lunchpauze inlassen
pi_51162336
Tot 16.00 slechts 10% kans op regen.
sig verwijderd door FA
pi_51162372
Kuznetsova - Venus op BBC1, Djokovic - Hewitt op BBC2. Sporza begint pas om 13.00.
sig verwijderd door FA
pi_51162383
Hewitt zonder reclame kijken kan zeer binnenkort op BBC2 . Ik schakel in en zag nog net een blik van de "big-smile" weervrouw .
pi_51162525
Vamos Mikhail!
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:12:51 #84
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51162550
Aaaaah waarom zenden ze de partij van Rafa nou weer nergens uit? iemand een live-stream?
pi_51162600
Succes allen
Ik ga genieten
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_51162603
Misa is begonnen op baan 11 .
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:16:07 #87
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51162653
Ohja, dubbelspel cool, ben benieuwd!

Weet iemand hoe laat de match van Rafa begint?
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:16:28 #88
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51162661
Davydenko - Baghdatis maar kijken in een nabeschouwing of zo.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_51162686
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:16 schreef morgane het volgende:
Ohja, dubbelspel cool, ben benieuwd!

NU .

Alle vierde rondepartijen zijn om 12.00 begonnen.
sig verwijderd door FA
pi_51162688
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:16 schreef morgane het volgende:
Al begonnen, 0-0 30-0 baan 2
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:19:15 #91
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51162739
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:12 schreef TheGeneral het volgende:
Vamos Mikhail!
Joehoe, hij heeft zijn servicegame behouden

History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:19:59 #92
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51162758
Ah, ik heb eindelijk de livescores gevonden op de Wimbledon site Rafa staat al een game achter
pi_51162767
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef BettyR het volgende:

[..]

Joehoe, hij heeft zijn servicegame behouden

Dit had ik al gezet voordat de wedstrijd begon hoor.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:20:52 #94
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51162785
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef morgane het volgende:
Ah, ik heb eindelijk de livescores gevonden op de Wimbledon site Rafa staat al een game achter
Het staat 1-0 in games en Youzhny is begonnen met serveren. Niets om je zorgen over te maken dus.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_51162798
Djoko begint warm te draaien, nice .
pi_51162812
Baghdatis heeft Davydenko gebroken: 2-1.
pi_51162813
Baghdatis heeft Davydenko nu al gebroken.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:22:26 #98
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51162840
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:20 schreef BettyR het volgende:

[..]

Het staat 1-0 in games en Youzhny is begonnen met serveren. Niets om je zorgen over te maken dus.
ah, ik kan niet zien wie er serveert ennnn 1-1 Vamos Rafa!
pi_51162879
Nole drie love game op zijn eigen service op rij
pi_51162885
Wat speelt Djokovic bizar goed , nog geen punt tegen op z'n service en wat een punten zeg!

Venus breekt Kuznetsova.
sig verwijderd door FA
pi_51162992
Nikolay direct teruggebroken.
pi_51163014
Godver, nu verplichten ze ons om RTL te kijken.

Berdych al een break voor, Baghdatis is teruggebroken.
sig verwijderd door FA
pi_51163034
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:29 schreef Ambrosius het volgende:
Godver, nu verplichten ze ons om RTL te kijken.
Ze kappen ermee op BBC2, ik schakel om, wat zie ik, reclame .
pi_51163043
En weer een love game voor Nole
pi_51163162
Ik moet zeggen, leuk tennis bij Kuznetsova en Williams. Alleen dat gegil van Williams is niet om aan te horen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:34:21 #106
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51163202
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ik moet zeggen, leuk tennis bij Kuznetsova en Williams. Alleen dat gegil van Williams is niet om aan te horen.
Ik wilde net zeggen. Echt vreselijk irritant.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:34:53 #107
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51163223
Dat gegil ja, jemig! M'n tv staat aan de andere kant van 't huis (en zachtjes) en ik word nog gek van dat gebrul toch maar wat zachter zetten.

Nadal - Youzhny 3-3!
pi_51163287
1e punt Hewitt in de servicegame van Djoko. Na 4 games.
pi_51163332
kraai 2-5
pi_51163334
Djoko heeft nu al bijna net zo veel games gewonnen als in hun vorige ontmoeting
pi_51163339
Krajicek 5-2 achter, Baghdatis teruggebroken door Davydenko.
pi_51163372
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:38 schreef Norrage het volgende:
Djoko heeft nu al bijna net zo veel games gewonnen als in hun vorige ontmoeting
Haha, ja nog 1 game!
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:39:23 #113
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51163376
Ik hoop dat Nadal langer bezig is dan Hewitt en dat ze dan overschakelen, anders kan ik er nog niks van zien. jammer dat Sporza pas zo laat begint!
pi_51163416
Eerste set Venus: 6-3.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:42:12 #115
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51163481
Djokovic is een goede speler, maar ik vind zijn spel enorm saai om naar te kijken. van Hewitt daarentegen is stukken leuker
pi_51163500
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:40 schreef Ambrosius het volgende:
Eerste set Venus: 6-3.
Is ze weer zo goed (stoomt ze naar de finale )?
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:43:29 #117
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51163535
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik vind die Venus maar niks
pi_51163538
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef Daklem het volgende:
Djokovic is een goede speler, maar ik vind zijn spel enorm saai om naar te kijken. van Hewitt daarentegen is stukken leuker
Ik vind het juist andersom zo.
pi_51163550
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ze is wel beter ja, ze zal de finale wel halen verwacht ik als ze zo blijft spelen.
sig verwijderd door FA
pi_51163573
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef Daklem het volgende:
Djokovic zijn spel saai om naar te kijken?
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:45:30 #121
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51163612
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:44 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Djokovic zijn spel saai om naar te kijken?
Ja, dat vind ik.
pi_51163643
Djokovic speelt mooi tennis hoor. Hewitt speelt juist saai tennis. Met zijn lelijke groundstrokes.
pi_51163661
2 bp voor Hewit
pi_51163664
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:45 schreef Daklem het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik.
Hij heeft toch al wat leuke winners geslagen.

Venus al 4 BP gemist.
sig verwijderd door FA
pi_51163667
Kraai 2-6 verloren, tegenstander serveert in 1e game 2e set
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:47:51 #126
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51163713
Djokovic maakt het toch prima af op die manier
pi_51163754
Nole
pi_51163781
Venus ondertussen al 7 BP gemist in de eerste game van de tweede set.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:50:21 #129
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51163785
wat een slechte volley van Hewitt
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:51:01 #130
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51163801
Ouch Hewitt!

Dat is niet slim!
pi_51163837
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:51 schreef Daklem het volgende:
Ouch Hewitt!

Dat is niet slim!
2e mooie punten om het goed te maken
pi_51163865
SET Youzhny met 6-4 .
sig verwijderd door FA
pi_51163874
JAJAJAJJAJA!! Eerste set 6-4 voor Youzhny!!
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:52:54 #134
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51163876
eerste set voor Youhzny binnen met 6-4. Rafa komt weer eens langzaam op gang!
pi_51163891
Youzhny
pi_51163900
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:52 schreef morgane het volgende:
eerste set voor Youhzny binnen met 6-4. Rafa komt weer eens langzaam op gang!
Als er één iemand niet langzaam op gang komt, is het Nadal, hij wint bijna standaard de eerste set.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:54:28 #137
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51163928
het was gister ook al, dat hij langzaam op gang kwam toen ze de match af moesten maken.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:54:31 #138
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51163930
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Als er één iemand niet langzaam op gang komt, is het Nadal, hij wint bijna standaard de eerste set.
Idd, en Youzhny speelt echt heel erg goed nu.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:54:36 #139
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51163932
wauw!

wat een fantastische rally
pi_51163935
Wat een rally's, het lijkt wel graveltennis .
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:55:00 #141
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51163946
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef morgane het volgende:
het was gister ook al, dat hij langzaam op gang kwam toen ze de match af moesten maken.
Helemaal niet Hij had het vlot voor mekaar.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:55:34 #142
32015 suus21
Andre rocks!
pi_51163967
welke wedstrijd kijken jullie nou? Nadal is nergens te zien toch..?
fijn!
pi_51163973
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Helemaal niet Hij had het vlot voor mekaar.
Wat hij zegt.
pi_51163976
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef suus21 het volgende:
hewitt - djoko
pi_51163983
quote:
Hewitt - Djoko
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:56:17 #146
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51163996
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rally's, het lijkt wel graveltennis .
Het is wel een fantastische partij hoor tussen 2 super goede spelers.
pi_51163998
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Hij wint natuurlijk ook wel bijna al de sets die hij speelt.
Maar na de regenonderbrekingen tegen Soderling was het toch meestal niet Nadal die als sterkste uit de startblokken kwam.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:56:26 #148
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51164000
De commentator zei het zelf! Het kan ook de match van eergister zijn geweest, dat het minder ging. Begint verwarrend te worden met al die afgekapte wedstrijden
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:56:29 #149
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51164002
quote:
Sport 1.3
pi_51164020
Eerste set Berdych met 6-4.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:57:04 #151
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51164021
grmpf, dát heb ik dan weer niet
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:57:28 #152
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51164031
sow, die Djokovic heeft een mooie verstelling in zijn forehand zitten
pi_51164051
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:56 schreef morgane het volgende:
De commentator zei het zelf! Het kan ook de match van eergister zijn geweest, dat het minder ging. Begint verwarrend te worden met al die afgekapte wedstrijden
Niet altijd geloven wat de commentator zegt.

Maar het klopt dat Soderling na die onderbrekingen sterker begon, maar het begin van een partij is anders natuurlijk.
sig verwijderd door FA
pi_51164054
Hewitt de koning van het geduld, kan wachten tot kerstmis .
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:58:57 #155
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51164089
SP Baghdatis na 2 UE's van Davydenko
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:59:00 #156
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51164092
Ik ga toch maar weer eens voor de tv zitten denk ik, Hewitt-Djoko is ook nog wel vermakelijk.
pi_51164106
Baghdatis wint de tie-break met 7-5, nadat 'ie 3-5 achterstond.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:59:31 #158
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51164117
En weer een UE, Baghdatis wint de TB, het lijkt wel voetbalpubliek daar
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:59:51 #159
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51164126
We love you Marcos we do, oooooooooooooh Marcos we love you haha.
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:00:30 #160
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51164148
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:58 schreef Ambrosius het volgende:

[..]
Maar het klopt dat Soderling na die onderbrekingen sterker begon, maar het begin van een partij is anders natuurlijk.
ik bedoelde eigenlijk het eerste half uur van een wedstrijd ongeacht of het nou de 1e 2e of 3e keer is dat ze spelen
pi_51164176
Wat een rally, en dat op gras .
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:01:27 #162
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51164177
Iemand onderuit in het publiek bij Nadal, wordt niet meer gespeeld nu
pi_51164181
wat een rally, wat een spelers, wat een partij, wat een tiebreak

6dubbel respect voor beide
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:02:00 #164
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51164200
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef Mindlight het volgende:
Iemand onderuit in het publiek bij Nadal, wordt niet meer gespeeld nu
Maar van de scheids moet het nu wel door.
pi_51164203
denk dat ik de studieboeken maar eens aan de kant leg
pi_51164209
Sporza zendt helaas ook Venus uit.
sig verwijderd door FA
pi_51164255
Wat een partij zeg, Djoko .

Break Berdych in de eerste game.
sig verwijderd door FA
pi_51164300
kom op hewitt
pi_51164333
BP Youzhny!
pi_51164335
SP djoko nadat ie er 2 voor hewitt weggeslagen heeft, wat een partij
pi_51164345
Break Venus: *3-2 voor, lijkt me een gelopen zaak.

Nadal heeft meteen weer problemen om z'n service te houden .
sig verwijderd door FA
pi_51164349
en 7-7
pi_51164370
Youzhny breakt!! 2-0
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:06:47 #174
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51164372
Youzhny speelt weergaloos, alweer een break voor in tweede set, 2-0
pi_51164373
Break Youzhny! *2-0.
sig verwijderd door FA
pi_51164407
Ace op SP tegen van djoko, 8-8
pi_51164408
Leuke set dit zeg. goddomme!!
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:07:52 #178
30919 mitt
Michael Corleone
pi_51164415
Zo'n wedstrijd zegt genoeg over het langzame gras.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_51164426
Djoko op de BBC, liggen voor op RTL.
sig verwijderd door FA
pi_51164427
en nu weer SP djoko
pi_51164436
SET Djoko !
sig verwijderd door FA
pi_51164439
djoko is een held, set
pi_51164441
JAAAAAAAAAAAAAAA! Set naar Nole
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:08:55 #184
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51164447
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef Ambrosius het volgende:
SET Djoko !
YES!
pi_51164454
kut
pi_51164455
en nu ga ik studeren .
pi_51164463
Dubbele break Berdych, hij veegt Bjorkman compleet.
sig verwijderd door FA
pi_51164475
Waarom dat RTLZ en nieuws niet op RTL 5?? Daar is niks bezig.
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:09:54 #189
32015 suus21
Andre rocks!
pi_51164493
wat n fout van hewitt. Forehandhoek lag helemaal open...
fijn!
pi_51164526
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom dat RTLZ en nieuws niet op RTL 5?? Daar is niks bezig.
BBC is overgeschakeld naar Djoko!

Voor Venus kunnen we terecht op Sporza.
sig verwijderd door FA
pi_51164568
Djoko viel me een beetje tegen aan het begin van het toernooi, maar nu speelt hij fantastisch!
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:11:45 #192
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51164572
Go Djoko! gaat echt gelijk op dit, spannend!
pi_51164595
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:10 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

BBC is overgeschakeld naar Djoko!

Voor Venus kunnen we terecht op Sporza.
BBC 1 gaat weer weg
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:12:28 #194
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51164598
Break Baghdatis! 3-1 in tweede set.
pi_51164607
Grrrrr. Ik wil ook kijken.
Was ik nog maar student.
pi_51164619
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:12 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

BBC 1 gaat weer weg
Fuck, ik zie het ja.

Break Baghdatis, die gaat ook zonder problemen lijkt het.
sig verwijderd door FA
pi_51164656
Rebreak Kuznetsova: 3-3.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:15:25 #198
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51164717
Davydenko breakt terug, 3-2
pi_51164751
Nole breakt direct
pi_51164762
Break Djokovic, Hewitt is het even kwijt.

Break Berdych: *5-0 .
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:16:49 #201
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51164771
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:16 schreef TheArt het volgende:
Nole breakt direct
Ff pure nieuwsgierigheid, waar komt de naam Nole vandaan?
Djoko is toch meest gebruikt of heb ik wat gemist?
pi_51164775
Break op love van Venus, zal nu wel klaar zijn.
sig verwijderd door FA
pi_51164779
Venus breakt Kuznetsova weer.
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:17:06 #204
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51164781
Youzhny - Nadal 3-1 in de 2e set.
pi_51164788
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:16 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Ze worden allebei gebruikt. Hier gebruiken we Djoko wat vaker.
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:17:51 #206
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51164805
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:17 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Ze worden allebei gebruikt. Hier gebruiken we Djoko wat vaker.
Ok thnx, ik had tot Wimbledon nog nooit Nole gehoord, vandaar
pi_51164826
Kan ik Federer hopleijk ook weer eens zien. Die heeft sinds vrijdag niet meer gespeeld. 6 dagen dus... En dat tijdens een grand slam..
pi_51164831
Break Baghdatis opnieuw: 2-4*.

Kraai en Radwanska een break voor.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:18:51 #209
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51164832
Weer een break voor Baghdatis
pi_51164848
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:16 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Nole is de bijnaam van Djokovic. Waar die bijnaam vandaan komt, geen idee
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:19:24 #211
30919 mitt
Michael Corleone
pi_51164860
Hewitt zou dit moeten winnen, vind hem toch beter spelen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_51164870
Youzhny 4-1
pi_51164879
6-0 Berdych, 2-0 voor.
sig verwijderd door FA
pi_51164894
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:19 schreef mitt het volgende:
Hewitt zou dit moeten winnen, vind hem toch beter spelen.
Op dit moment niet vind ik. Hewitt speelde in de tiebreak in principe beter. Maar de rest van de set vond ik Djoko toch de betere.
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:20:32 #215
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51164895
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:19 schreef TheGeneral het volgende:
Youzhny 4-1
ai
pi_51164947
Mooi .
pi_51164967
Weer de rebreak van Davydenko .

Nadal weer problemen op z'n service.
sig verwijderd door FA
pi_51165111
Rebreak Hewitt, vast weer een tie-break straks.
sig verwijderd door FA
pi_51165113
Nole Hou die concentratie er bij!
pi_51165116
Wat een bikkelwedstrijd zeg. Djoko - Hewitt.
pi_51165126
Nadal overleeft weer een BP. 4-2 nu.
pi_51165185
Wat een topwedstrijd Hewitt - Djoko...maar ik moet studeren

En dat terwijl Nadal compleet geveegd wordt
pi_51165186
Arantxa Rus straks live op sport1!
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:29:26 #224
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51165223
En 5-2 Youzhny, weer geen problemen op eigen service.
pi_51165241
Davydenko serveert de tweede set .

Venus voor de partij.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:32:23 #226
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51165306
En Baghdatis breakt weer, 6 breaks deze set al
pi_51165312
BP Kuznetsova. 2 MP's gemist door Venus.
pi_51165316
En Baghdatis breakt juist op dat moment terug
pi_51165328
Venus mist 3 MP op rij.
sig verwijderd door FA
pi_51165358
Misa en Aga hebben gebroken en serveren nu voor de set.
pi_51165381
Jeetje wat wordt Rafa geveegd...Jamme Rafa maar Youzhny...
pi_51165385
En ook MP#4 weg.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:35:32 #233
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51165415
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:34 schreef Norrage het volgende:
Jeetje wat wordt Rafa geveegd...Jamme Rafa maar Youzhny...
Idd wat staat hij heerlijk te spelen.
pi_51165439
GSM Venus 6-3 6-4. Hopelijk gaat de BBC voorlopig naar Djoko nu.
sig verwijderd door FA
pi_51165444
GSM Williams.
pi_51165463
Kom op Youzhny. Pak die 2e set!
pi_51165482
Nadal werkt 2 SPs weg
pi_51165498
Misa en Aga winnen de tweede set met 7-5 van Peschke en Stubbs.
pi_51165502
Krajicek/Rad naar een derde set.

Youzhny-Rafa op Sporza!
sig verwijderd door FA
pi_51165536
SET Youzhny 6-3, maakt 2-0 en Rafa voor een hele moeilijke opgave.
sig verwijderd door FA
pi_51165539
Tweede set 6-3 voor Youzhny
pi_51165562
JAAA Youzhy!!!!
pi_51165591
Maar ik juich nog niet. Wel een beetje dan. Met Nadal weet je het nooit.
pi_51165633
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Ambrosius het volgende:
SET Youzhny 6-3, maakt 2-0 en Rafa voor een hele moeilijke opgave.
Nou eens kijken wat Nadal waard is.
Knappe prestatie als hij dit nog gaat redden.
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:41:39 #245
106690 MiLalaa
pi_51165669
Hup Nadal

wat een ellende. Ik kan nog niks zien ook
pi_51165676
Misa en Aga breaken meteen in de derde set.
pi_51165745
heet ze Aga of Agatha?
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:45:55 #248
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51165808
Nikolay.
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:46:46 #249
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51165840
Break Nadal
pi_51165849
Nadal breakt voor de eerste maal in deze wedstrijd door een dubbele fout van Mikhail
pi_51165869
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:44 schreef LoveProfusion het volgende:
heet ze Aga of Agatha?
Aga = Agnieszka
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:47:40 #252
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51165875
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:44 schreef LoveProfusion het volgende:
heet ze Aga of Agatha?
Agnieszka.
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:49:07 #253
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51165924
Davydenko toch. Wat is het met hem en op de belangrijke momenten de punten maken.
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:49:22 #254
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51165933
Baghdatis wint ook de tweede set
pi_51165945
Weer de tie-break voor Baghdatis: 2-0.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:50:15 #256
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51165970
Game Djokovic!
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:50:39 #257
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51165985
Vaidisova breakt Ivanovic
pi_51165993
Vaidi breekt Ana in de eerste game.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:52:00 #259
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51166031
RTL: Djokovic - Hewitt
Sporza: Nadal - Youzhny
BBC: Nadal - Youzhny

Ik wil ook beelden van Davydenko - Baghdatis en Vaidisova - Ivanovic zien.
pi_51166049
BBC zal zo wel weer met een tweede kanaal komen.

Nadal heeft iig een tandje bijgezet.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:53:00 #261
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51166066
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:52 schreef Ambrosius het volgende:
BBC zal zo wel weer met een tweede kanaal komen.

Nadal heeft iig een tandje bijgezet.
Ja en Youzhny zakt vooral wat in.
pi_51166126
heeft hewitt al die 2e set?
pi_51166153
Break Baghdatis in de eerste game.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:56:46 #264
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51166199
Davydenko is gezien.
pi_51166200
KOM OP ANA
pi_51166203
Op naar deel 30!!
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:57:02 #267
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51166210
Is de M.Chang op court 7 de M.Chang die ik hoop dat het is?
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:57:55 #268
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51166248
Nadal vecht knap terug van 0-30.
pi_51166265
Hoe was Venus? Speelde ze sterk? Of stelde Kuznetsova niet veel voor?
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:58:40 #270
159022 AminBen
El Maestro
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:59:41 #271
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51166313
Melo/Sa zijn weer goed op weg om een marathonpartij te spelen.
pi_51166338
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:58 schreef Heero87 het volgende:
Hoe was Venus? Speelde ze sterk? Of stelde Kuznetsova niet veel voor?
Goed, vooral de service weer. Kuznetsova had wel vaak problemen met haar service.
sig verwijderd door FA
pi_51166374
Dubbele break Rafa: *5-1.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:02:06 #274
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51166390
Weer een break voor Nadal. Dan maar afmaken in de 4e.
pi_51166416
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:00 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Goed, vooral de service weer. Kuznetsova had wel vaak problemen met haar service.
Wordt nog een heel taaie klant voor Henin. Lastiger dan Serena vermoed ik...
pi_51166433
Laat deze set maar gaan Youzhny, dan begin je de volgende met serveren.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:03:36 #277
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51166435
De achtste tie-break van alle wedstrijden vandaag nu bij Berdych - Bjorkman.
pi_51166480
Set Rafa: 6-1.

Krajicek/Rad van een break voor naar een break achter in de derde set.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:05:07 #279
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51166491
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
De achtste tie-break van alle wedstrijden vandaag nu bij Berdych - Bjorkman.
En de 7e die Berdych speelt.
pi_51166510
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:05 schreef Mindlight het volgende:

[..]

En de 7e die Berdych speelt.
Tot nu toe 0 verloren .

Ook bij Djokovic - Hewitt weer een TB.
sig verwijderd door FA
pi_51166529
De tiebreak kunnen we niet laten schieten, dan maar niet studeren .
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:07:50 #282
106690 MiLalaa
pi_51166576
woeii gelukkig is Nadal weer wat op dreef zie ik. Ik hoop dat het weer een 5-setter wordt
pi_51166584
BBC ook met Djoko!
sig verwijderd door FA
pi_51166586
die youzhny denkt dat hij er al is
pi_51166636
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:08 schreef TubewayDigital het volgende:
die youzhny denkt dat hij er al is
Dat heeft hij jou gezegd?
pi_51166656
Krajicek kan terug naar huis, maar mooi toernooi geweest.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:10:42 #287
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51166659
Krajicek / Radwanska uitgeschakeld door Peschke / Stubbs
pi_51166689
Set Djokovic: 2-0.
sig verwijderd door FA
pi_51166702
JAAAAAAAAA! Ook set twee naar Nole
pi_51166704
Berdych verliest een tie-break!
sig verwijderd door FA
pi_51166739
pi_51166934
Hewitt.

Hoezo dom wegleggen.
That's all folks!
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:19:40 #293
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51166957
Ook Marcelo Melo bezig aan zijn 7de tie-break samen met zijn dubbelpartner Sa.
pi_51166991
Youzhny heeft het niet bepaald makkelijk, Nadal wint nog denk ik.

Break Berdych: *2-0.

Regen .
sig verwijderd door FA
pi_51167000
En het regent.
That's all folks!
pi_51167006
Regen
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:21:16 #297
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51167007
Regen
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51167021
Wat een ongelofelijk lokaal buitje moet dit zijn :

http://www.meteox.nl/gmap.aspx?soort=beeld&date=2007-07-05&tijd=11:45:00&zoom=5&lat=52.9089020477703&lon=-1.845703125
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:22:18 #299
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51167049
MP Baghdatis weggewerkt
pi_51167065
MP Baghdatis.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:22:55 #301
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51167073
Dit is kut, regen had nu goed geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: