Ze kappen ermee op BBC2, ik schakel om, wat zie ik, reclamequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:29 schreef Ambrosius het volgende:
Godver, nu verplichten ze ons om RTL te kijken.
Ik wilde net zeggen. Echt vreselijk irritant.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ik moet zeggen, leuk tennis bij Kuznetsova en Williams. Alleen dat gegil van Williams is niet om aan te horen.
Haha, ja nog 1 game!quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:38 schreef Norrage het volgende:
Djoko heeft nu al bijna net zo veel games gewonnen als in hun vorige ontmoeting
Is ze weer zo goed (stoomt ze naar de finalequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:40 schreef Ambrosius het volgende:
Eerste set Venus: 6-3.
Ik vind die Venus maar niksquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is ze weer zo goed (stoomt ze naar de finale)?
Ik vind het juist andersom zo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef Daklem het volgende:
Djokovic is een goede speler, maar ik vind zijn spel enorm saai om naar te kijken. van Hewitt daarentegen is stukken leuker
Ze is wel beter ja, ze zal de finale wel halen verwacht ik als ze zo blijft spelen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is ze weer zo goed (stoomt ze naar de finale)?
Djokovic zijn spel saai om naar te kijken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef Daklem het volgende:
Djokovic is een goede speler, maar ik vind zijn spel enorm saai om naar te kijken. van Hewitt daarentegen is stukken leuker
Ja, dat vind ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Djokovic zijn spel saai om naar te kijken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |