NUquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:16 schreef morgane het volgende:
Ohja, dubbelspelcool, ben benieuwd!
Weet iemand hoe laat de match van Rafa begint?
Al begonnen, 0-0 30-0 baan 2quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:16 schreef morgane het volgende:
Weet iemand hoe laat de match van Rafa begint?
Joehoe, hij heeft zijn servicegame behoudenquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:12 schreef TheGeneral het volgende:
Vamos Mikhail!
Dit had ik al gezet voordat de wedstrijd begon hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef BettyR het volgende:
[..]
Joehoe, hij heeft zijn servicegame behouden
![]()
Het staat 1-0 in games en Youzhny is begonnen met serveren. Niets om je zorgen over te maken dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef morgane het volgende:
Ah, ik heb eindelijk de livescores gevonden op de Wimbledon siteRafa staat al een game achter
![]()
ah, ik kan niet zien wie er serveertquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:20 schreef BettyR het volgende:
[..]
Het staat 1-0 in games en Youzhny is begonnen met serveren. Niets om je zorgen over te maken dus.
Ze kappen ermee op BBC2, ik schakel om, wat zie ik, reclamequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:29 schreef Ambrosius het volgende:
Godver, nu verplichten ze ons om RTL te kijken.
Ik wilde net zeggen. Echt vreselijk irritant.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ik moet zeggen, leuk tennis bij Kuznetsova en Williams. Alleen dat gegil van Williams is niet om aan te horen.
Haha, ja nog 1 game!quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:38 schreef Norrage het volgende:
Djoko heeft nu al bijna net zo veel games gewonnen als in hun vorige ontmoeting
Is ze weer zo goed (stoomt ze naar de finalequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:40 schreef Ambrosius het volgende:
Eerste set Venus: 6-3.
Ik vind die Venus maar niksquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is ze weer zo goed (stoomt ze naar de finale)?
Ik vind het juist andersom zo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef Daklem het volgende:
Djokovic is een goede speler, maar ik vind zijn spel enorm saai om naar te kijken. van Hewitt daarentegen is stukken leuker
Ze is wel beter ja, ze zal de finale wel halen verwacht ik als ze zo blijft spelen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is ze weer zo goed (stoomt ze naar de finale)?
Djokovic zijn spel saai om naar te kijken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef Daklem het volgende:
Djokovic is een goede speler, maar ik vind zijn spel enorm saai om naar te kijken. van Hewitt daarentegen is stukken leuker
Ja, dat vind ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Djokovic zijn spel saai om naar te kijken?![]()
2e mooie punten om het goed te makenquote:
Als er één iemand niet langzaam op gang komt, is het Nadal, hij wint bijna standaard de eerste set.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:52 schreef morgane het volgende:
eerste set voor Youhzny binnen met 6-4. Rafa komt weer eens langzaam op gang!
Idd, en Youzhny speelt echt heel erg goed nu.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als er één iemand niet langzaam op gang komt, is het Nadal, hij wint bijna standaard de eerste set.
Helemaal nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef morgane het volgende:
het was gister ook al, dat hij langzaam op gang kwam toen ze de match af moesten maken.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Helemaal nietHij had het vlot voor mekaar.
hewitt - djokoquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef suus21 het volgende:
welke wedstrijd kijken jullie nou? Nadal is nergens te zien toch..?
Hewitt - Djokoquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef suus21 het volgende:
Het is wel een fantastische partij hoor tussen 2 super goede spelers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rally's, het lijkt wel graveltennis.
Hij wint natuurlijk ook wel bijna al de sets die hij speelt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als er één iemand niet langzaam op gang komt, is het Nadal, hij wint bijna standaard de eerste set.
Sport 1.3quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef suus21 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |