Geweldigquote:
Ik erger me behoorlijk aan zijn neurotische trekjes op de baan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ja hoor...vóór het toernooi dacht geloof ik bijna iedereen hier dat Nadal amper de eerste ronde door zou komen. Hij staat toch alwer in de 4e ronde. En het is helemaal niet gezegd dat hij niet weer gewoon de finale haalt. Prima als mensen hem niet mogen Maar het is voor veel mensen blijkbaar moeilijk om de waarheid onder ogen te zien dat Nadal gewoon op alle baansoort en dus ook op gras goed kan spelen.
Ja, eens. Maar het moet een keer afgelopen zijn met dat tijd nemen tussen punten. Je hebt 25 seconden, hij neemt ongeveer het dubbele. Het is natuurlijk niet echt aan Soderling om daar wat van te 'zeggen', maar na 3 dagen tijdrekken kan ik de reactie begrijpen. Het is aan de umpires om dit gedrag HARD aan te pakken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik erger me behoorlijk aan zijn neurotische trekjes op de baan.
Maar zie ook echt wel dat het een goede speler is en heb zeker waardering voor zijn spel.
Ik vind Nadal een schitterende speler en heb voor de rest niks tegen hem, maar het is gewoon belachelijk hoeveel tijd hij rekt. Het werd toch echt wel tijd dat iemand het lef had om hem daar op te wijzen. Uiteindelijk deed Soderling gewoon wat elke tegenspeler van Nadal denkt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
En dan zo'n filmpje geniaal noemen. Vroeger heette zoiets grappig (al vond ik het flauw en niet nodig) maar nu heet het geniaal.
één zwaluw maakt nog geen zomer. Twee ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ja hoor...vóór het toernooi dacht geloof ik bijna iedereen hier dat Nadal amper de eerste ronde door zou komen. Hij staat toch alwer in de 4e ronde. En het is helemaal niet gezegd dat hij niet weer gewoon de finale haalt. Prima als mensen hem niet mogen Maar het is voor veel mensen blijkbaar moeilijk om de waarheid onder ogen te zien dat Nadal gewoon op alle baansoort en dus ook op gras goed kan spelen.
Omdat Nadal het toch zou weglachen als ze het na de wedstrijd pas zeggen. Daar zou hij geen oren naar hebben. Nu is hij inderdaad te kijken gezet voor een vol center court, misschien dat hij nu toch eens zal nadenken over dat tijdrekken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
@ Heero87. Dat ben ik niet met je eens. Nadal weet natuurlijk ook dat hij veel tijd neemt tussen punten. Waarom zou Söderling dat niet even na de wedstrijd kunnen zeggen ofzo. In plaats van te proberen Nadal belachelijk te maken op een vol center court. Niet echt tactvol vind ik. Volgens mij is dat eigenlijk de eerste keer dat ik dat ooit heb gezien Dat Djokovic spelers imiteert, vin dik wel leuk. Maar die doet het buiten de baan en op een niet-aanvallende manier.
Een career gs misschien over 5 jaar voor Nadal als Federer minder goed zal zijn...voorlopig is Roger de koning van gras en hardcourt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:47 schreef Vaud het volgende:
Ik had al gezegd dat Nadal mogelijk een career gs kan halen. En zolang federer zich niet genoeg voorbereid op rg zal Nadal misschien de volgende zijn die een gs haalt. Wel blijf ik nadal verdacht vinden en deze gedachte blijft voorlopig totdat spanje die lijst eens vrijgeeft![]()
Het gaat niet om goed spelen maar om toernooien winnen. En dat doet hij te weinig vind ik op hardcourt en gras. Ik snap dat niet. Hij heeft snelheid, goede slagen en een redelijke service. Daar moet je toch echt wel kunnen presteren op HC en gras. Of is het een mentale kwestie?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
@ AssyriskaFF: Ik wil niet zeggen dat Nadal veel toernooien op hardcourt wint. Maar wel dat hij ook daarop goed kan spelen. Hij heeft ook al twee keer van Federer op hardcourt gewonnen. Hij ziet er bepaaldniet uit alsof hij zich ongemakkelijk voelt op welke ondergrond dan ook.
Nee, jij wilt dat constante tijdrekken van Nadal 'tactvol' noemenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
@ Heero87. Dat ben ik niet met je eens. Nadal weet natuurlijk ook dat hij veel tijd neemt tussen punten. Waarom zou Söderling dat niet even na de wedstrijd kunnen zeggen ofzo. In plaats van te proberen Nadal belachelijk te maken op een vol center court. Niet echt tactvol vind ik. Volgens mij is dat eigenlijk de eerste keer dat ik dat ooit heb gezien Dat Djokovic spelers imiteert, vin dik wel leuk. Maar die doet het buiten de baan en op een niet-aanvallende manier.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
Programma van morgen is bekend: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule11.html
Nu op alle banen weer starten om 12.00. Ik kijk vooral uit naar Hewitt-Djokovic, maar ook Youzhny-Nadal op Court 2. Hopelijk krijgen we twee of drie verschillende partijen op de verschillende kanalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |