abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51148067
Heb het al op Youtube gevonden. Geniaal!
pi_51148160
Inderdaad Geniaal. Heb zo'n hekel aan Nadal. Maar het is wel een goede tennisser op gravel.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:09:49 #28
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51148276
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:05 schreef Heero87 het volgende:
Geweldig .
Wie het laatst lacht....... Soderling.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_51148301
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:05 schreef Heero87 het volgende:
Dank je.
Ik had hem gemist.

Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_51148440
Ja, ik ook op Nadal. Zo misselijk ventje.

Jammer dat Söderling het niet kon afmaken. Maar hij zal het wel afleggen tegen Youzhny, en anders Berdych sowieso.

Wel geweldig van Robin, thx voor het vinden.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:19:20 #31
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_51148615
Ja hoor...vóór het toernooi dacht geloof ik bijna iedereen hier dat Nadal amper de eerste ronde door zou komen. Hij staat toch alwer in de 4e ronde. En het is helemaal niet gezegd dat hij niet weer gewoon de finale haalt. Prima als mensen hem niet mogen Maar het is voor veel mensen blijkbaar moeilijk om de waarheid onder ogen te zien dat Nadal gewoon op alle baansoort en dus ook op gras goed kan spelen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_51148809
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ja hoor...vóór het toernooi dacht geloof ik bijna iedereen hier dat Nadal amper de eerste ronde door zou komen. Hij staat toch alwer in de 4e ronde. En het is helemaal niet gezegd dat hij niet weer gewoon de finale haalt. Prima als mensen hem niet mogen Maar het is voor veel mensen blijkbaar moeilijk om de waarheid onder ogen te zien dat Nadal gewoon op alle baansoort en dus ook op gras goed kan spelen.
Ik erger me behoorlijk aan zijn neurotische trekjes op de baan.
Maar zie ook echt wel dat het een goede speler is en heb zeker waardering voor zijn spel.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:23:57 #33
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_51148814
En dan zo'n filmpje geniaal noemen. Vroeger heette zoiets grappig (al vond ik het flauw en niet nodig) maar nu heet het geniaal.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_51148885
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Ik erger me behoorlijk aan zijn neurotische trekjes op de baan.
Maar zie ook echt wel dat het een goede speler is en heb zeker waardering voor zijn spel.
Ja, eens. Maar het moet een keer afgelopen zijn met dat tijd nemen tussen punten. Je hebt 25 seconden, hij neemt ongeveer het dubbele. Het is natuurlijk niet echt aan Soderling om daar wat van te 'zeggen', maar na 3 dagen tijdrekken kan ik de reactie begrijpen. Het is aan de umpires om dit gedrag HARD aan te pakken.
sig verwijderd door FA
pi_51149087
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
En dan zo'n filmpje geniaal noemen. Vroeger heette zoiets grappig (al vond ik het flauw en niet nodig) maar nu heet het geniaal.
Ik vind Nadal een schitterende speler en heb voor de rest niks tegen hem, maar het is gewoon belachelijk hoeveel tijd hij rekt. Het werd toch echt wel tijd dat iemand het lef had om hem daar op te wijzen. Uiteindelijk deed Soderling gewoon wat elke tegenspeler van Nadal denkt.
pi_51149183
En nu pas is de laatste partij gestopt , hier is het ongeveer donker .

Eltingh en Haarhuis zijn iig door, R. Krajicek niet.
sig verwijderd door FA
pi_51149288
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
één zwaluw maakt nog geen zomer. Twee ook niet .
Zijn toernooiwinsten op hardcourt zijn op één hand te tellen. Hij is er nog niet. Maar hij is nog jong dus het kan nog komen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:35:52 #38
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_51149351
@ Heero87. Dat ben ik niet met je eens. Nadal weet natuurlijk ook dat hij veel tijd neemt tussen punten. Waarom zou Söderling dat niet even na de wedstrijd kunnen zeggen ofzo. In plaats van te proberen Nadal belachelijk te maken op een vol center court. Niet echt tactvol vind ik. Volgens mij is dat eigenlijk de eerste keer dat ik dat ooit heb gezien Dat Djokovic spelers imiteert, vin dik wel leuk. Maar die doet het buiten de baan en op een niet-aanvallende manier.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:37:31 #39
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_51149428
@ AssyriskaFF: Ik wil niet zeggen dat Nadal veel toernooien op hardcourt wint. Maar wel dat hij ook daarop goed kan spelen. Hij heeft ook al twee keer van Federer op hardcourt gewonnen. Hij ziet er bepaaldniet uit alsof hij zich ongemakkelijk voelt op welke ondergrond dan ook.
pi_51149844
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
@ Heero87. Dat ben ik niet met je eens. Nadal weet natuurlijk ook dat hij veel tijd neemt tussen punten. Waarom zou Söderling dat niet even na de wedstrijd kunnen zeggen ofzo. In plaats van te proberen Nadal belachelijk te maken op een vol center court. Niet echt tactvol vind ik. Volgens mij is dat eigenlijk de eerste keer dat ik dat ooit heb gezien Dat Djokovic spelers imiteert, vin dik wel leuk. Maar die doet het buiten de baan en op een niet-aanvallende manier.
Omdat Nadal het toch zou weglachen als ze het na de wedstrijd pas zeggen. Daar zou hij geen oren naar hebben. Nu is hij inderdaad te kijken gezet voor een vol center court, misschien dat hij nu toch eens zal nadenken over dat tijdrekken.

Maar het belangrijkste is natuurlijk, zoals al gezegd, dat de umpires zélf eens gaan nadenken over dit soort toestanden...
pi_51149880
Ik had al gezegd dat Nadal mogelijk een career gs kan halen. En zolang federer zich niet genoeg voorbereid op rg zal Nadal misschien de volgende zijn die een gs haalt. Wel blijf ik nadal verdacht vinden en deze gedachte blijft voorlopig totdat spanje die lijst eens vrijgeeft
pi_51149937
Beetje laat, maar nog even over Mischa. Prachtig resultaat, maar denk dat ik haar nog nooit zo slecht heb zien spelen als set 2 en 3. Zenuwen? Backhand liep niet meer, 1e service niet meer in. Ze had d'r makkelijk kunnen pakken..maar helaas.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_51150011
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:47 schreef Vaud het volgende:
Ik had al gezegd dat Nadal mogelijk een career gs kan halen. En zolang federer zich niet genoeg voorbereid op rg zal Nadal misschien de volgende zijn die een gs haalt. Wel blijf ik nadal verdacht vinden en deze gedachte blijft voorlopig totdat spanje die lijst eens vrijgeeft
Een career gs misschien over 5 jaar voor Nadal als Federer minder goed zal zijn...voorlopig is Roger de koning van gras en hardcourt.

Nadal vind ik een prachtige speler qua techniek en vechtlust. Ik vind hem wel onbeschoft en hoop dat hij een keer wordt aangepakt door de scheidsrechters met zijn tijdrekken en dergelijke.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:57:26 #44
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51150275
TVamosP Rafa!
pi_51150297
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
@ AssyriskaFF: Ik wil niet zeggen dat Nadal veel toernooien op hardcourt wint. Maar wel dat hij ook daarop goed kan spelen. Hij heeft ook al twee keer van Federer op hardcourt gewonnen. Hij ziet er bepaaldniet uit alsof hij zich ongemakkelijk voelt op welke ondergrond dan ook.
Het gaat niet om goed spelen maar om toernooien winnen. En dat doet hij te weinig vind ik op hardcourt en gras. Ik snap dat niet. Hij heeft snelheid, goede slagen en een redelijke service. Daar moet je toch echt wel kunnen presteren op HC en gras. Of is het een mentale kwestie?
pi_51151508
Programma van morgen is bekend: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule11.html

Nu op alle banen weer starten om 12.00. Ik kijk vooral uit naar Hewitt-Djokovic, maar ook Youzhny-Nadal op Court 2. Hopelijk krijgen we twee of drie verschillende partijen op de verschillende kanalen.
sig verwijderd door FA
pi_51151877
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, jij wilt dat constante tijdrekken van Nadal 'tactvol' noemen Nadal is gewoon godsgruwelijk irritant en dat moet hij maar eens afleren. Het wordt hoog tijd dat er eens tegen opgetreden wordt, want het is gewoon niet grappig meer. Totaal respectloos naar elke tegenstander dan ook.

Overigens, wat ook afgelopen moet zijn, is dat gekreun van de dames Sharapova en de beide Williamsen. Het wordt tegenwoordig meer een partijtje tegen elkaar schreeuwen dan tennissen. Het is volstrekt belachelijk dat je die drie speelsters constant aan de andere kant van het park ook moet horen. Niets ten nadele van de tenniskwaliteiten, maar dit is gewoonweg te debiel voor woorden.
pi_51152173
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
Programma van morgen is bekend: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule11.html

Nu op alle banen weer starten om 12.00. Ik kijk vooral uit naar Hewitt-Djokovic, maar ook Youzhny-Nadal op Court 2. Hopelijk krijgen we twee of drie verschillende partijen op de verschillende kanalen.

ff voor mn IQ
is Finale Nadal - Andy mogelijk ?

edit: is mogelijk, als Andy Federer er uit mept

[ Bericht 12% gewijzigd door kleinzusje op 05-07-2007 00:01:39 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  donderdag 5 juli 2007 @ 00:22:02 #49
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51153164
Tatiana Golovin die Barbie Girl zingt.

http://nl.youtube.com/watch?v=noiTOAzhwME
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 5 juli 2007 @ 00:45:27 #50
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51153792
World domination is my middle name.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')