Later, misschien, ooit, over nadenken is het enige wat ik hoor, en wat ik al 2 weken hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
het kan erger!! hij kan nu ook wel gelijk toezeggen maar dan laat ie huub de boel delegeren zoals ie zelf zegt en dat wil ie niet
das waar, maar als ie het waar maakt zoals met poker maakt dat niet uit, hij zou het alleen veel vaker moeten doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Later, misschien, ooit, over nadenken is het enige wat ik hoor, en wat ik al 2 weken hoor.
is dat zoquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt dat dat sarcastisch was.
Die anderen bemoeien zich ook altijd met Lieke en dan met zijn allen tegelijk . ook die grote neukslet van een amandelquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef CoT het volgende:
Waarom bemoeit die Lieke zich er weer mee
Ga naar huis, neukslet
De Josti band is gevestigd in Zwammerdam, en dat dorp grenst weer aan het dorp waar Pinky Winky Gebaxje woont, dus....quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
*gooit triangeltje naar Dennis z'n hoofd* Kom op, jongen! Laat zien hoe muzikaal je bent!!![]()
Ik ook. is veel te oninteressantquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
Ik haat hem niet. Ik vind hem een lullo'tje.
[afbeelding]
maar je blijft het volgen. Ik ken hetquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:34 schreef akveor het volgende:
Ik haat de Gouden Kooi steeds meer. Ik wil normale gesprekken tussen normale volwassen mensen. Die daarnaast een spel durven spelen. Zielige kleuters zijn het stuk voor stuk.
Hier ook mute....... dat slapple geneuzel van die paspop wordt me teveel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:34 schreef petraa het volgende:
ik heb Dennix op mute nu wat een misselijke arrogante kwal en dan zeggen dat Huub een groot EGO heeft.
Huub begrijpt het nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
Ik bepaal mn eigen challenge Ik bepaal mn eigen challenge Ik bepaal mn eigen challenge Ik bepaal mn eigen challenge Ik bepaal mn eigen challenge Ik bepaal mn eigen challenge Ik bepaal mn eigen challenge Ik bepaal mn eigen challenge
ik word helemaal para van die dennis..wist niet dat ik zoveel agressie in me hadquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:36 schreef milk-shake het volgende:
ow wat een eikel ...die Dennix
Ik hoop dat je Nix bedoelt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:36 schreef akveor het volgende:
Zeg nou gewoon nee zielige klootzak....
ja dit ruzietje ook om de aandacht af te leiden? Brian heeft ook al geholpen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:37 schreef henkmobiel het volgende:
Nou kan iedereen wel proberen de aandacht van de straf van Natasia af te leiden, maar dat gaat niet lukken! Elke keer waarschuwen, geldstraffen en een officiele waarschuwing voor de gehele tijd in DGK. Het mag allemaal niet baten.
Natasia naar huis !
Dat is de enige juiste maatregel. Als die niet genomen wordt gaat het van kwaad naar VEEL erger en dat past niet in het voornemen van RTL.
Nu handelen is straks voorkomen. Of is TIEN behalve een illusie ook z'n ballen kwijt?
zij is precies wat hij nodig heeftquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Net de ruzie tussen Nadia en Natasia gezien. Leukste was het einde, waar Jaap Nadia meeneemt naar buiten. Jaap en Nadia... leuk stel
of micadoquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:37 schreef akveor het volgende:
Dennis wil de challenge bepalen.... het zal wel AH zegeltjes plakken dan....
Ik ben dus niet de enige waar die arrogante kwal veel agressie oproept. Loopt overal voor weg en achteraf achterbaks vertellen hoe goed ie zelf wel niet is. Ik walg van die gast.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:37 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ik word helemaal para van die dennis..wist niet dat ik zoveel agressie in me had![]()
![]()
Laat Nix hier maar even meelezen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Dennis zegt dat iedereen Lieke uitlacht. In het huis misschien. Let maar op de volgende poll Dennis.
Ligt eraan, Nix wil de regels en de challange bepalen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Durft Dennis niet te kickboksen tegen Huub?
ik wil een stressbal ....NUquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige waar die arrogante kwal veel agressie oproept. Loopt overal voor weg en achteraf achterbaks vertellen hoe goed ie zelf wel niet is. Ik walg van die gast.
Het is gewoon een schele miet.quote:
Hij durft gewoon neit normaal nee te zeggen. Daar is niks mis mee... maar meneer is bang dat z'n ego (Welk ego?) aangetast wordt. Als ie gewoon slim is bedenkt ie zelf iets. Maar dat zal wel eerst in overleg met Jaap moeten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Huub is helemaal geen ster in kickboxen, maar hij veegt nou met Dennis verbaal zo de vloer aan dat dennis de uitdaging niet eens durft aan te nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
had eigenlijk deze week moeten zijn maar ze wachten tot ze het zielige jaap verhaal kunnen uitzenden neem ik aan. Anders had Huub 50 % en meer gehadquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:41 schreef Donnie29 het volgende:
Wanneer kunnen we weer stemmen op de popo??
We kunnen alleen maar hopen....quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:41 schreef Pavement het volgende:
Ik lees net op GS dat natasia weggat, klopt dit ?
Het komt vast door het weer vandaag...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou er staat vast nog wel wat op het programma vanavond!
![]()
Begint goed... demo, zeg je? Kan aardig worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
nieuwe een poging
[[url=http://i19.tinypic.com/4vnrdqr.jpg]afbeelding][/url]
Demo
Dat is fair maar waarom zegt ie dat niet op een normale manier. Ik wil bepalen wat er gebeurt. Dat is toch prima?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ligt eraan, Nix wil de regels en de challange bepalen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Ja het enige wat hij kan zeggen is je neukt met huub voor back upquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
Dennis is de nieuwste langspeelplaat geworden in de kooi.
hehehehquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
nieuwe een poging
Demo
http://www.nieuwnieuws.nl(...)aat_gouden_kooi.html linkiequote:
en daar walg ik dus zo van. Van die uitspraken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Dennis: "Wat een vies kind. Laat je vieze kutje voorlopig volneuken."
Ik kan het bijna niet aanhoren. Wat een vreselijk ordinair schepsel zeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
ben je een broertje of zusje van Dennis?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef CoT het volgende:
Waarom bemoeit die Lieke zich er weer mee
Ga naar huis, neukslet
Zn moederquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:46 schreef riri het volgende:
[..]
ben je een broertje of zusje van Dennis?
Dat weet je nu toch, degene die niet populair bij de streamers zijn worden geliefd gemaakt bij het personeelquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef akveor het volgende:
Elly hou je rotbek... Dennis is geen moordgozer...
Dat is een item van een maand geledenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)aat_gouden_kooi.html linkie
kan iemand me ff bij brengen zonder de opmerking lees ff cossen terug(kort is goed)
Had je toen nog streams?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een item van een maand geleden![]()
Ze had een aanvaring met Nadia. Nadia heeft nu de krassen van Natasja's nepnagels in haar gezicht staan. Aangezien ze al een officiele waarschuwing heeft gehad en het advies niet meer over de schreef te gaan, kan de redactie haar er nu gewoon uitkieperen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)aat_gouden_kooi.html linkie
kan iemand me ff bij brengen zonder de opmerking lees ff cossen terug(kort is goed)
dat is toch juist mooi, gewoon die mensen gek maken want dat kan ie bestquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:48 schreef akveor het volgende:
ER is maaar 1 manier gewoon negeren die Dennis... dan zal de toneelhaak z'n werk doen.. wat een ergernis die gast. Zit totaal niks bij.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een item van een maand geleden![]()
Dit is precies wat de redactie wil volgens mij... haantjes gedrag. Met dit zal er dus nog laaaang geen toneelhaak komen .quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:48 schreef akveor het volgende:
ER is maaar 1 manier gewoon negeren die Dennis... dan zal de toneelhaak z'n werk doen.. wat een ergernis die gast. Zit totaal niks bij.
bedanktquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze had een aanvaring met Nadia. Nadia heeft nu de krassen van Natasja's nepnagels in haar gezicht staan. Aangezien ze al een officiele waarschuwing heeft gehad en het advies niet meer over de schreef te gaan, kan de redactie haar er nu gewoon uitkieperen.
Oooooh, jij wordt gewoon een BAN-fan!quote:
en de aandacht afleiden van natasjaquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dit is precies wat de redactie wil volgens mij... haantjes gedrag. Met dit zal er dus nog laaaang geen toneelhaak komen .
het vermoeden is dat niemand 10.000 betaald heeft. Er wordt altijd wat raars over gezegd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:47 schreef SvenM het volgende:
De moeder van een collega van mij heeft samen gewerkt met de moeder van Dennis. Die wist haar te vertellen dat Dennis helemaal die 10000 euro niet heeft ingelegd, en dan hij van Talpa gewoon zijn loon dat hij had bij zijn vorige baan krijgt doorbetaald.
Is die inleg geschrapt?
Die snap ik dan weer nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:49 schreef milk-shake het volgende:
nou hoeveel mensen moeten er vanavond weg??? ojeee
Om op te vreten, zo lief en lekker..quote:
In een ronde van 2 minuten laat Lieke die lul de vloer kussen.quote:
Er komt geen brief.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:46 schreef agter het volgende:
is er eigenlijk al een brief voor natasia geland?
neem aan dat er op het minst voor haar een brief komt?
en dat walgeijke gezang. Levensliedquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:53 schreef noekje het volgende:
Zelfs het loopje is niks!
Nee hoor, dat kost haar alleen maar geld waar ze toch niks om geeft want ze gaat niet voor de hoofdprijs.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:53 schreef Anderkeertje het volgende:
er werd toch gezegd alleen woorden en anders boetes? als ze dat doorvoeren moet natasja echt naar huis![]()
Die nagelsquote:
Jij zit toch zo dicht bij de bron. Vraag het daar. Elke keer die zelfde shit vraag...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:47 schreef SvenM het volgende:
De moeder van een collega van mij heeft samen gewerkt met de moeder van Dennis. Die wist haar te vertellen dat Dennis helemaal die 10000 euro niet heeft ingelegd, en dan hij van Talpa gewoon zijn loon dat hij had bij zijn vorige baan krijgt doorbetaald.
Is die inleg geschrapt?
Pracht cap Scanquote:
Hij zei net dat hij met zijn handen in zijn zakken aan zijn kersjes voelde.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gelukkig, Dennis heeft zijn handen weer in zijn zakken. Ik was even bang dat hij zich niet zo lekker voelde.
Uhhh, dan pas ik ook...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Dennis durft zelfs niet te kickboksen tegen Lieke
Slim bekeken trouwens, want dat gaat hij zwaar klop krijgen
Heel kort? het ene haantje heeft andere haantje uitgedaagd om te kickboxen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:52 schreef avonne het volgende:
Ik realiseer me net dat ik zelfs niet naar Dennis luister als hij ruzie maakt.
Waar gaat het eigenlijk over? Kleine samenvatting?
Ik ben benieuwd naar het vervolg Kweetniets! Dit klinkt beslist naar meer!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
nieuwe een poging
Demo
ja hij moet gewoon doorzetten maar het is het gewoon nog nét nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:56 schreef Sambal_HOT het volgende:
Hahaha Huub the crazy Frog.
Eindelijk iemand in de kooi waar ik mij mee kan identificeren.
Geef Dennis een paar weken want hij komt eraan.
Hij gaat Huub helemaal para maken.
Huub wordt the Para crazy Frog!
GO DENNIS!!!
Nadia en Dennis
Is dat écht een regel, dat je moét bellen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub zegt dat je er een melding moet van maken . Dus de redactie verwijdert Natasia niet, Nadia heeft niet gebelt...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef SHE het volgende:
Hoe laat zijn de exits meestal?
Ik ga er toch echt vanuit dat DGK zichzelf niet weer voor lul zet door dit in de reeds bezoedelde doofpot te proppen?
Dus:quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:56 schreef Sambal_HOT het volgende:
Eindelijk iemand in de kooi waar ik mij mee kan identificeren.
Die naam zegt ie iedere dag nog altijd wel een keer...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het over Nena. Dat is lang geleden.![]()
Wat? Heb ik weer iets gemist vandaag?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef SHE het volgende:
Hoe laat zijn de exits meestal?
Ik ga er toch echt vanuit dat DGK zichzelf niet weer voor lul zet door dit in de reeds bezoedelde doofpot te proppen?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het over Nena. Dat is lang geleden.![]()
Check de updates even... weet je gelijk hoe Nadia aan die enorme krassen op haar gezicht komt (Natasia)quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? Heb ik weer iets gemist vandaag?
Ja maar geef hem tijd...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
ja hij moet gewoon doorzetten maar het is het gewoon nog nét niet
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
hij moet ze geen kans geven om terug te slaan, zoals net met DURF je tegen lieke te kickboxen moet ie gewoon ja zeggen, ongeacht of ie wat met haar te maken heeft of vrouwen slaat of nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:01 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Ja maar geef hem tijd...
Jaap kwam ook langzaam op gang.
Dennis is voor Huub een hele gevaarlijke tegenstander.
Denk dat Dennis zich beter kan inhouden dan Bwian.
En net ook van Brian!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef schatje het volgende:
Huub is zo zwak nu. Hij probeert zelfs steun te krijgen van Natasia.
Made by Natasia:quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Made by Natasia:
[afbeelding]
En ze komt er wéér mee weg. Let maar op.![]()
het is een ontzettende kwal en dat is precies wat ie moet zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:02 schreef Day het volgende:
[..]
En net ook van Brian!![]()
Dennis is echt zwak, om op de 1 of andere manier weet hij Huub wel tot waanzin te drijven.
Volgens mij niet. Ik geloof dat mensen ook niet gebeld hebben en toch zware boetes kregenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat écht een regel, dat je moét bellen?
En weet Nadia dat???
Natuurlijk stuurt de redactie Natasia ook nu niet naar huis, maar ik ben toch wel benieuwd met wat voor een kutsmoes ze nú weer aan komen zetten.
Ik heb het filmpje van de ruzie gezien (op volquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Made by Natasia:
[afbeelding]
En ze komt er wéér mee weg. Let maar op.![]()
Huub durft best wel maar die zakkenwasser durft de uitdaging van Huub niet aan. Vandaar de vraag van Huub of hij het tegen Lieke wel durft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef maril het volgende:
Waarom verschuilt Huub zich ten opzichten van Lieke, en durft hij niet rechtstreeks de strijdt aan met Dennis.
Kijk je wel? Hij heeft inmiddels als 20x gevraagd op Dennis tegen hem wil kickboksen. Maar Dennis durft niet... Dennis durft ook niet tegen Lieke.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef maril het volgende:
Waarom verschuilt Huub zich ten opzichten van Lieke, en durft hij niet rechtstreeks de strijdt aan met Dennis.
Verstandig, want Lieke is waarschijnlijk sterker dan Huubquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Dennis durft ook niet tegen Lieke.
Vind ik ook een zwakte bod.... Huub kan beter LIeke Dennis laten afmaken. Dit is gewoon te gevaarlijk want je kan er op wachten dat Huub te ver gaat. Lieke kan zich zoveel beter beheersen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:05 schreef avonne het volgende:
Ik vind Huub niet sterk hoor
Nu weer spugen
Omdat Huub anders in zijn eten spuugt? Wat een gentleman is het toch en dan BAN trash noemenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
Hij gaat weer staand eten, ver van Huub af.
Waarom eet hij altijd apart?
Dat is idd het beroerde aan dit alles. Hij geeft Dennis een reden om in de villa te zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef tipsch het volgende:
waarom geeft Huub denniks in godsnaam een podium
cker van dennix word ik niet goed van,quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef Rudieh het volgende:
nou mensen...wees maar trots op jullie idool Huub...
Wees jij dan maar trots op balletje Dennisquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef Rudieh het volgende:
nou mensen...wees maar trots op jullie idool Huub...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef webextreme.nl het volgende:
hoop dat huub um zo op z'n bek slaat achter
Ja precies, geeft hij geen reaktie, dan heeft Dennis daar niets te zoeken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is idd het beroerde aan dit alles. Hij geeft Dennis een reden om in de villa te zijn.
Jij vindt Hub toch altijd walgelijk? Dus beetje overbodige opmerkingquote:
Dennis probeert het tenminste nog met woorden...hij hoeft niet zoals Huub in al het eten te spugen of er doorheen te schreeuwen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:09 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
cker van dennix word ik niet goed van,
Dat kunnen ze dus niet. Wat Natasja deed is vele malen erger, dus als Huub een boete krijgt dan heeft de redaktie een probleem, want dan moet Natasja er ook 1 krijgen, en dan is die automatisch exit. Dus de redaktie heeft een enorm probleem voor zichzelf gecreeerd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef schatje het volgende:
Geef Huub maar weer een boete.
ik niet, ik hoop dat hij denniks vanaf nu volledig zal negeren en dat hij lieke denniks laat aanpakken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef webextreme.nl het volgende:
hoop dat huub um zo op z'n bek slaat achter
preciesquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze dus niet. Wat Natasja deed is vele malen erger, dus als Huub een boete krijgt dan heeft de redaktie een probleem, want dan moet Natasja er ook 1 krijgen, en dan is die automatisch exit. Dus de redaktie heeft een enorm probleem voor zichzelf gecreeerd.
Niks aan de hand, ze krijgen een belerend vingertje, en mogen vanavond gewoon weer verder gaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
stom van huub om zich weer zo door dennix op te laten naaien
denk Huub niet, ok ik een boete voor dit, en Natas EXIT voor........quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Natasia denkt dat het duwen enzo alweer een boete is. Heeft ze wel door wat ze bij Nadia heeft gedaan? Vast niet.
mooi dat juist zij dat zegtquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt dat Nadia er meteen uitligt als ze een keer een schop geeft.
wat huub doet is zeker niet goed te praten, dat kleuterschoolgedrag, maar niet te vergelijken met ene Natasia die het gezicht van Nada openkrabt. Ik mag toch hopen dat dat ook een boete voor haar oplevert.quote:
Er was al 3 dagen geen TV gemaakt, dus iemand moet het toch doen hequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
stom van huub om zich weer zo door dennix op te laten naaien
wat is hij toch fantastisch ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:12 schreef CHAOS_ het volgende:
We weten allemaal dat Huub elke challenge aangaat, hij liep ook tegen Bart voor al zijn punten. Huub heeft een grote bek, maar daar laat hij zich ook op slaan, zoals we weten, omdat hij geen conflict uit de weg gaat. Alles voor het maken van tv en ons streamers ook wat te gunnen.
Bang voor zijn gezichtje....quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk je wel? Hij heeft inmiddels als 20x gevraagd op Dennis tegen hem wil kickboksen. Maar Dennis durft niet... Dennis durft ook niet tegen Lieke.
Scan, je weet toch hoe dat gaat inmiddels. Niks boete en geen exit voor Natasja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Dennis hebben nu absoluut niets gedaan wat ook maar een hele kleine boete rechtvaardigt. Of zijn de regel héél erg aangescherpt opeens?? Dan is het een boete voor Dennis en Huub en exit Natasia (want die krabben is lichamelijk letsel).
dat vind ik nog het meest irritante. Dat BAN nooit toegeeft dat ze zelf wel eens fout kunnen zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Natasia denkt dat het duwen enzo alweer een boete is. Heeft ze wel door wat ze bij Nadia heeft gedaan? Vast niet.
Boetes kan Natasia niet meer krijgen. Die zit met een waarschuwing. Dus als ze iets doet wat een waarschuwing waard is, is het exit Natasia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat huub doet is zeker niet goed te praten, dat kleuterschoolgedrag, maar niet te vergelijken met ene Natasia die het gezicht van Nada openkrabt. Ik mag toch hopen dat dat ook een boete voor haar oplevert.
Dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:12 schreef _martijn_ het volgende:
Jesus kan die Natasia niet ff een infectie krijgen en dood gaan of zo ?.............
En ik vermoed dat achter om aktie heeft gevraagd om zodoende de gepaste exits voor Tas en Loco te verdoezelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er was al 3 dagen geen TV gemaakt, dus iemand moet het toch doen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |