Later, misschien, ooit, over nadenken is het enige wat ik hoor, en wat ik al 2 weken hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
het kan erger!! hij kan nu ook wel gelijk toezeggen maar dan laat ie huub de boel delegeren zoals ie zelf zegt en dat wil ie niet
das waar, maar als ie het waar maakt zoals met poker maakt dat niet uit, hij zou het alleen veel vaker moeten doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Later, misschien, ooit, over nadenken is het enige wat ik hoor, en wat ik al 2 weken hoor.
is dat zoquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt dat dat sarcastisch was.
Die anderen bemoeien zich ook altijd met Lieke en dan met zijn allen tegelijk . ook die grote neukslet van een amandelquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef CoT het volgende:
Waarom bemoeit die Lieke zich er weer mee
Ga naar huis, neukslet
De Josti band is gevestigd in Zwammerdam, en dat dorp grenst weer aan het dorp waar Pinky Winky Gebaxje woont, dus....quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
*gooit triangeltje naar Dennis z'n hoofd* Kom op, jongen! Laat zien hoe muzikaal je bent!!![]()
Ik ook. is veel te oninteressantquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
Ik haat hem niet. Ik vind hem een lullo'tje.
[afbeelding]
maar je blijft het volgen. Ik ken hetquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:34 schreef akveor het volgende:
Ik haat de Gouden Kooi steeds meer. Ik wil normale gesprekken tussen normale volwassen mensen. Die daarnaast een spel durven spelen. Zielige kleuters zijn het stuk voor stuk.
Hier ook mute....... dat slapple geneuzel van die paspop wordt me teveel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:34 schreef petraa het volgende:
ik heb Dennix op mute nu wat een misselijke arrogante kwal en dan zeggen dat Huub een groot EGO heeft.
Huub begrijpt het nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
Ik bepaal mn eigen challenge Ik bepaal mn eigen challenge Ik bepaal mn eigen challenge Ik bepaal mn eigen challenge Ik bepaal mn eigen challenge Ik bepaal mn eigen challenge Ik bepaal mn eigen challenge Ik bepaal mn eigen challenge
ik word helemaal para van die dennis..wist niet dat ik zoveel agressie in me hadquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:36 schreef milk-shake het volgende:
ow wat een eikel ...die Dennix
Ik hoop dat je Nix bedoelt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:36 schreef akveor het volgende:
Zeg nou gewoon nee zielige klootzak....
ja dit ruzietje ook om de aandacht af te leiden? Brian heeft ook al geholpen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:37 schreef henkmobiel het volgende:
Nou kan iedereen wel proberen de aandacht van de straf van Natasia af te leiden, maar dat gaat niet lukken! Elke keer waarschuwen, geldstraffen en een officiele waarschuwing voor de gehele tijd in DGK. Het mag allemaal niet baten.
Natasia naar huis !
Dat is de enige juiste maatregel. Als die niet genomen wordt gaat het van kwaad naar VEEL erger en dat past niet in het voornemen van RTL.
Nu handelen is straks voorkomen. Of is TIEN behalve een illusie ook z'n ballen kwijt?
zij is precies wat hij nodig heeftquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Net de ruzie tussen Nadia en Natasia gezien. Leukste was het einde, waar Jaap Nadia meeneemt naar buiten. Jaap en Nadia... leuk stel
of micadoquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:37 schreef akveor het volgende:
Dennis wil de challenge bepalen.... het zal wel AH zegeltjes plakken dan....
Ik ben dus niet de enige waar die arrogante kwal veel agressie oproept. Loopt overal voor weg en achteraf achterbaks vertellen hoe goed ie zelf wel niet is. Ik walg van die gast.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:37 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ik word helemaal para van die dennis..wist niet dat ik zoveel agressie in me had![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |