Als er iemand een belachelijk groot ego heeft, wat werkelijk nergens op is gebaseerd..... dat is toch echt Dennix.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:26 schreef beequeen het volgende:
Nix: Zijn ego is zo groot dat hij elke challange moet aannemen, anders gaat hij af t.o. iedereen, ook de streamers.
Hij bepaalt wanneer en welke challange.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op welk blindeninstituut hebben ze die conclusie getrokken??![]()
Wat geweldig dat mijn vraag direct beantwoord wordtquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja! Stond in de telegraaf dus dan is dat zo!
Jij ziet niet dat Dennis hier zwaar voor schut staat?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hij laat niet over zich heen lopen en danst niet naar de pijpen van huub en dat is goed. Het maakt hem heus niet uit om te kickboxen maar het gaat om het principe
Diezelfde tienermeisjes die hem nu al dagen op TV hebben zien rondlopen maar geen van allen fanmail durfden te sturen??quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vergis je niet in de gemiddelde tv kijker...ineens stond Brian ook hoog genoteerd..![]()
zal mij niks verbazen als de tienermeisjes massaal sms'en voor Dennis
Dat is maar ten dele waar. Als iemand zijn agressie in al zijn destructiviteit loslaat op materiële zaken, dan is het slechts een wachten op het moment waarop diezlefde destructieve agressie tot uitbarsting komt op een levend wezen. Daarbij is het niet zo dat Brian zijn agressie enkel richt op materie. Hij heeft Amanda ook al geslagen en bespuugd. Huub heeft een gebroken vinger overgehouden aan het "duwen en trekken" van Brian (de andere gebroken vinger komt op Nix zijn conto).quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:21 schreef voyeur het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar Brian is zich zeer bewust van zijn agressie en doet er erg veel aan om deze te reguleren. Hij loopt weg bij hoge spanning, lukt dat niet meer dan leeft hij zich uit op spullen in plaats van mensen etc. Ik vind dat hij dat bewonderenswaardig goed doet.
Wat hem 'eng' maakt is niet zijn agressie, maar zijn kracht. Huub is veel agressiever en beteugelt dit juist niet, maar angst dat er doden vallen is in zijn geval niet echt aan de orde...
het kan erger!! hij kan nu ook wel gelijk toezeggen maar dan laat ie huub de boel delegeren zoals ie zelf zegt en dat wil ie nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij ziet niet dat Dennis hier zwaar voor schut staat?
welke briefquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:28 schreef blomst het volgende:
Kom op met de brief, Huub en Dennix heb ik nu wel gezien.
ja me mond viel openquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:29 schreef blomst het volgende:
Brian is niet zo agresief dat hij iets stuk zou maken zegt Amanda![]()
Ik dacht echt even dat ze sarcastisch wasquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:29 schreef blomst het volgende:
Brian is niet zo agresief dat hij iets stuk zou maken zegt Amanda![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |