Aflikken en foto's graag!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:55 schreef Elounda het volgende:
[..]
En bedankt. Rijst zit nu tegen het beeldscherm.
Je hebt gewoon geen smaakquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:52 schreef De_Moester het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen wat er aantrekkelijk aan het uiterlijk van Dennis is? Ik zie alleen maar een te dikke kop, inclu onderkin. Verder is er niks sprankelends aan zijn blik, eerder dom; snap er niks van dat hij als een player gezien wordt, of is dat iets wat hij alleen zelf vindt?
Nee hoor, laat jij alles maar lekker lopen....quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:56 schreef milk-shake het volgende:
[..]
hoezo ..is het erg als ik het gewoon laat lopen![]()
Huub heeft geen zin dat Amanda en Brian uitzendtijd krijgen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Elly vond die duw tegen Amanda niet goed...
Daar werd overheen gepraat.
Huub: Dat is iets tussen Amanda en Brian
ben je toch liefquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee hoor, laat jij alles maar lekker lopen....![]()
Jaap is eerder aan een buikwandcorrectie toe dan Tas.quote:
ja ...das amanda................wie had ook al weer medelijden met haarquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda tegen Elly: Heb je celluitis?
Elly: Nee
Amanda: Mooi, dan ben je mooier dan Nadia
oh dan is dat het!quote:
Bij Brian werkt het zo.: hij voelt langzaam zijn woede opkomen...en probeert kalm te blijven..maar soms kookt hij over en hij weet dat hij dan iets stuk gaat maken...en terwijl Amanda en Natasia tegen hem zeiken weet hij al."" ..shiiiit..het lukt niet..ik kan niet meer kalm blijven"".. en terwijl hij ontploft..roept hij waar hij bang voor is...ik ga hier alles stuk maken..niet dat hij dat echt wil maar hij weet dat het vanzelf gaat...Brian heeft een ernstig agressieprobleem..daar lijd hij zelf onder maar zijn slachtoffers altijd nog meer...quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nou, niet expres? Juist wel! Hij kondigde vooraf al aan dat hij dingen kapot ging maken. Het was een bewuste acte. Vandaar ook, dat hij zelf niet schrok van die stukke deur, maar gewoon doorliep naar buiten. Dit ging niet per ongeluk, maar wel per ongeluk expres.
Nee Natasia citeren mag wel dus ga je gang...quote:
kwa agressiviteit passen Huub en Amanda ook prima in dat lijstjequote:Op woensdag 4 juli 2007 20:00 schreef FdW het volgende:
Als 10 Kubatz en Tas erin laat is het niet de vraag of er gewonden gaan vallen, maar wanneer.
Wat dat betreft, mogelijkheden genoeg om te schelden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee Natasia citeren mag wel dus ga je gang...
Je moeder...baarmoederloze kuthoer..je stinkt uit je kut....ga je kut verkopen voor een tientje, etc.
aanvullingen zijn welkom
dat valt dan weer mee![]()
Vrouwen kunnen er heeel goed in zijn om het bloed onder iemands nagels vandaan te halen. Als je dan al dagen catfights om je heen hebt en je maanden bent opgesloten kan ik me goed voorstellen dat je pissed wordt!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Mijn god Brian had meer dan de recht om zo fockin opgefokt te worden door die 2 bitches!
Dus je snapt de dubbelzinnigheid?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dat betreft, mogelijkheden genoeg om te schelden.![]()
hahaha na een uur knijpen moest ik inderdaad net rennen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee dat is om het plasgevoel op te wekken voor de streamers
anders vergeten ze naar de wc te gaan![]()
maar ze gedraagt zich als een BRULAAP...of vindt jij van niet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dat betreft, mogelijkheden genoeg om te schelden.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je moeder...baarmoederloze kuthoer..je stinkt uit je kut....ga je kut verkopen voor een tientje, je hoerenmoeder is verkracht door een hiv junk en heeft jou gekregen, hiv baby!, jammer hoor dat je moeder dood is, echt jammer...fijn he dat je moeder dood is?, En wat doet God?? Opa dood!, Jouw vader is weggelopen toen hij jou zag....
Snap je nou waarom ze nooit in de "toerek" heeft mogen rijden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je moeder...baarmoederloze kuthoer..je stinkt uit je kut....ga je kut verkopen voor een tientje, etc.
aanvullingen zijn welkom
dat valt dan weer mee![]()
Daar zal ene kaat wel over gemaild hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Snap je nou waarom ze nooit in de "toerek" heeft mogen rijden.![]()
6quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke dus wij zijn nu met zijn vijfen?![]()
![]()
Ik ook voor het eerst. Wat een irritant wijf. Ze weet niet wat ze wil en is zo tegenstrijdig als de pest
IMHO zullen de gevolgen niet zo ingrijpend zijn wanneer deze 2 uit hun dak gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
kwa agressiviteit passen Huub en Amanda ook prima in dat lijstje![]()
Nee daar snap ik niks van, maar ik snap wel meer niet....quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Snap je nou waarom ze nooit in de "toerek" heeft mogen rijden.![]()
Tuurlijk, maar het is nu eenmaal een COSregel, daar kan ik niets aan veranderen.quote:
Psies. Maar het niet onder controle hebben van de eigen agressie, is nooit een excuus. Als je van jezelf weet dat je een probleem hebt om je agressie te bedwingen, dan is het ook de eigen verantwoordelijkheid om daar hulp in te zoeken. Maar het is nooit een excuus voor het moment dat je die agressie niet onder controle hebt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:01 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Bij Brian werkt het zo.: hij voelt langzaam zijn woede opkomen...en probeert kalm te blijven..maar soms kookt hij over en hij weet dat hij dan iets stuk gaat maken...en terwijl Amanda en Natasia tegen hem zeiken weet hij al."" ..shiiiit..het lukt niet..ik kan niet meer kalm blijven"".. en terwijl hij ontploft..roept hij waar hij bang voor is...ik ga hier alles stuk maken..niet dat hij dat echt wil maar hij weet dat het vanzelf gaat...Brian heeft een ernstig agressieprobleem..daar lijd hij zelf onder maar zijn slachtoffers altijd nog meer...![]()
Echt hé! Maar ja laten we niet vergeten wat Amanda niet is: slim!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:06 schreef _-inge-_ het volgende:
Amanda neemt het Brian kwalijk dat hij heeft zitten babbelen met Nadia omdat zij Amanda een ordinaire hoer genoemd zou hebben.
Sorry hoor, maar moet je kijken hoe ze nu met Huub zit. Wat die Brian allemaal wel niet genoemd en geflikt heeft......
nee ..ik snap jou ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee daar snap ik niks van, maar ik snap wel meer niet....
*IK SNAP MEZELLUF NIET*
Morgen toch maar eens schone sokken aandoen.quote:
Dat is zijn vierde persoonlijkheid, hij hoort stemmen die hem doen veranderen....quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:08 schreef milk-shake het volgende:
brain is weer para...in zijn umpie...te lachen
Hehhe Amanda die eingelijk gaat vertellen dat ze 32 is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Elly: Je denkt dat ik 19 ben, maar.......![]()
ze is 24quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Elly: Je denkt dat ik 19 ben, maar.......![]()
Ik durf er zelfs ceepees op te zetten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:10 schreef schatje het volgende:
Ik verwacht nog wel ruzie vanavond.
Ohohoh niet zo van stapel gaan, ze is wel enigszins grappig, ok, meer niet! Maar ze is ook aangeschoten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:08 schreef CoT het volgende:
Bij Huub vind ik amanda wel leuk
die zin snap ik nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wa snap je niet of wil je niet snappen?![]()
Nou ik schatte haar altijd meer dan 25 toen ze Nena bezocht.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:10 schreef schatje het volgende:
Ik verwacht nog wel ruzie vanavond.
Nou daar is geen woord Frans bijquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Mijn god Brian had meer dan de recht om zo fockin opgefokt te worden door die 2 bitches!
Als ze nou met z'n allen ff die villa kort en klein slaan dan hoeft RTL zich er ook geen zorgen meer over te maken dat het niveau omhoog moet..... gewoon slopen die villa, einde verhaal.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Huub - dennix
Natasja - Nadia
Amanda - Nadia- Lieke - Brian
Na 5 zinnen is het over en kauwt hij zij ijs. Wat een lamlul.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Nix zegt niks... dumbass!
Kreeg Nena ook niet een keer een videoboodschap van een paar vriendinnen over Brian. Daar zat Amanda ook tussen en toen zei mijn vriendje al; Waarom zit er in dat vriendinnen groepje van Nena een vrouw van 32? Volgens mij was dat toen Amanda.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:12 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou ik schatte haar altijd meer dan 25 toen ze Nena bezocht.
nou er moet toch wel iets bij zitten.....ik hoop de 2 de rijquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Huub - dennix
Natasja - Nadia
Amanda - Nadia- Lieke - Brian
mag van mij...maak het maar af deze avondquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze nou met z'n allen ff die villa kort en klein slaan dan hoeft RTL zich er ook geen zorgen meer over te maken dat het niveau omhoog moet..... gewoon slopen die villa, einde verhaal.
Eindelijk weer mijn leven terug.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
mag van mij...maak het maar af deze avond![]()
RTL Boulevard is vorige week al met zomerstop gegaan dus als ze een beetje mee willen doen met de "echte" programma's is dit een mooi moment lijkt mequote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
mag van mij...maak het maar af deze avond![]()
Ik vind het ook belachelijk dat Huub tegen skinheads isquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:16 schreef noekje het volgende:
Dennis: jij hebt iets tegen Marokkanen, Turken, skinheads...doe je goed!!
Amanda: ik heb een soort band met kokosnoten
Huub: ik ook!
Nou... Eigenlijk moet er een ja-knikkende smiley komen met het mondje naar beneden, want ik word er niet vrolijk van.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze nou met z'n allen ff die villa kort en klein slaan dan hoeft RTL zich er ook geen zorgen meer over te maken dat het niveau omhoog moet..... gewoon slopen die villa, einde verhaal.
Inclusief een Jaap die Fons en John onder water houdt in het zwembad ofzo??quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:18 schreef itsme het volgende:
Nee ruzie tussen de bewoners en de febo omdat Natasja weg moet.![]()
Helemaal waar, maar Brian is zich zeer bewust van zijn agressie en doet er erg veel aan om deze te reguleren. Hij loopt weg bij hoge spanning, lukt dat niet meer dan leeft hij zich uit op spullen in plaats van mensen etc. Ik vind dat hij dat bewonderenswaardig goed doet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Psies. Maar het niet onder controle hebben van de eigen agressie, is nooit een excuus. Als je van jezelf weet dat je een probleem hebt om je agressie te bedwingen, dan is het ook de eigen verantwoordelijkheid om daar hulp in te zoeken. Maar het is nooit een excuus voor het moment dat je die agressie niet onder controle hebt.
De gevangenissen zitten vol met mensen die hun agressie niet konden bedwingen.
echt niet .............de kwalquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:20 schreef Houtspeer het volgende:
Als Huub en Dennis gaan vechten, ben ik voor Dennis. Dat wel.
Nix ook niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:23 schreef De_Moester het volgende:
huub kan volgens mij niet kickboksen toch?
Laat er eerst maar eens een popipoll komen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:22 schreef riri het volgende:
dennix wordt op elk forum uitgejouwd...hij moest eens weten....ben zo benieuwd naar dat gezicht als die popoll bekend wordt
Het schijnt toch echt een mooiboy te zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:24 schreef yvonne het volgende:
Wat is die knul eik scheel zeg, raar hoofd.
Op welk blindeninstituut hebben ze die conclusie getrokken??quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het schijnt toch echt een mooiboy te zijn![]()
Ja! Stond in de telegraaf dus dan is dat zo!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het schijnt toch echt een mooiboy te zijn![]()
Wie kan nou niet boxen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:23 schreef De_Moester het volgende:
huub kan volgens mij niet kickboksen toch?
Vergis je niet in de gemiddelde tv kijker...ineens stond Brian ook hoog genoteerd..quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat er eerst maar eens een popipoll komen...
Dat zal wel de week nadat Nadia op TV ook in beeld is geweest worden
Volgens mij betekent mooiboy gewoon 'kereltje dat op zichzelf kickt'. Anders kan ik het ook niet verklaren... Dennis is totaal onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja! Stond in de telegraaf dus dan is dat zo!
hij beweerde net dat Huub scheel was...zou blijken als Huub in de spiegel keek...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:24 schreef yvonne het volgende:
Wat is die knul eik scheel zeg, raar hoofd.
Als er iemand een belachelijk groot ego heeft, wat werkelijk nergens op is gebaseerd..... dat is toch echt Dennix.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:26 schreef beequeen het volgende:
Nix: Zijn ego is zo groot dat hij elke challange moet aannemen, anders gaat hij af t.o. iedereen, ook de streamers.
Hij bepaalt wanneer en welke challange.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op welk blindeninstituut hebben ze die conclusie getrokken??![]()
Wat geweldig dat mijn vraag direct beantwoord wordtquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja! Stond in de telegraaf dus dan is dat zo!
Jij ziet niet dat Dennis hier zwaar voor schut staat?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hij laat niet over zich heen lopen en danst niet naar de pijpen van huub en dat is goed. Het maakt hem heus niet uit om te kickboxen maar het gaat om het principe
Diezelfde tienermeisjes die hem nu al dagen op TV hebben zien rondlopen maar geen van allen fanmail durfden te sturen??quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vergis je niet in de gemiddelde tv kijker...ineens stond Brian ook hoog genoteerd..![]()
zal mij niks verbazen als de tienermeisjes massaal sms'en voor Dennis
Dat is maar ten dele waar. Als iemand zijn agressie in al zijn destructiviteit loslaat op materiële zaken, dan is het slechts een wachten op het moment waarop diezlefde destructieve agressie tot uitbarsting komt op een levend wezen. Daarbij is het niet zo dat Brian zijn agressie enkel richt op materie. Hij heeft Amanda ook al geslagen en bespuugd. Huub heeft een gebroken vinger overgehouden aan het "duwen en trekken" van Brian (de andere gebroken vinger komt op Nix zijn conto).quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:21 schreef voyeur het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar Brian is zich zeer bewust van zijn agressie en doet er erg veel aan om deze te reguleren. Hij loopt weg bij hoge spanning, lukt dat niet meer dan leeft hij zich uit op spullen in plaats van mensen etc. Ik vind dat hij dat bewonderenswaardig goed doet.
Wat hem 'eng' maakt is niet zijn agressie, maar zijn kracht. Huub is veel agressiever en beteugelt dit juist niet, maar angst dat er doden vallen is in zijn geval niet echt aan de orde...
het kan erger!! hij kan nu ook wel gelijk toezeggen maar dan laat ie huub de boel delegeren zoals ie zelf zegt en dat wil ie nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij ziet niet dat Dennis hier zwaar voor schut staat?
welke briefquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:28 schreef blomst het volgende:
Kom op met de brief, Huub en Dennix heb ik nu wel gezien.
ja me mond viel openquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:29 schreef blomst het volgende:
Brian is niet zo agresief dat hij iets stuk zou maken zegt Amanda![]()
Ik dacht echt even dat ze sarcastisch wasquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:29 schreef blomst het volgende:
Brian is niet zo agresief dat hij iets stuk zou maken zegt Amanda![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |