quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het over Nena. Dat is lang geleden.![]()
Check de updates even... weet je gelijk hoe Nadia aan die enorme krassen op haar gezicht komt (Natasia)quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? Heb ik weer iets gemist vandaag?
Ja maar geef hem tijd...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
ja hij moet gewoon doorzetten maar het is het gewoon nog nét niet
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
hij moet ze geen kans geven om terug te slaan, zoals net met DURF je tegen lieke te kickboxen moet ie gewoon ja zeggen, ongeacht of ie wat met haar te maken heeft of vrouwen slaat of nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:01 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Ja maar geef hem tijd...
Jaap kwam ook langzaam op gang.
Dennis is voor Huub een hele gevaarlijke tegenstander.
Denk dat Dennis zich beter kan inhouden dan Bwian.
En net ook van Brian!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef schatje het volgende:
Huub is zo zwak nu. Hij probeert zelfs steun te krijgen van Natasia.
Made by Natasia:quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Made by Natasia:
[afbeelding]
En ze komt er wéér mee weg. Let maar op.![]()
het is een ontzettende kwal en dat is precies wat ie moet zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:02 schreef Day het volgende:
[..]
En net ook van Brian!![]()
Dennis is echt zwak, om op de 1 of andere manier weet hij Huub wel tot waanzin te drijven.
Volgens mij niet. Ik geloof dat mensen ook niet gebeld hebben en toch zware boetes kregenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat écht een regel, dat je moét bellen?
En weet Nadia dat???
Natuurlijk stuurt de redactie Natasia ook nu niet naar huis, maar ik ben toch wel benieuwd met wat voor een kutsmoes ze nú weer aan komen zetten.
Ik heb het filmpje van de ruzie gezien (op volquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Made by Natasia:
[afbeelding]
En ze komt er wéér mee weg. Let maar op.![]()
Huub durft best wel maar die zakkenwasser durft de uitdaging van Huub niet aan. Vandaar de vraag van Huub of hij het tegen Lieke wel durft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef maril het volgende:
Waarom verschuilt Huub zich ten opzichten van Lieke, en durft hij niet rechtstreeks de strijdt aan met Dennis.
Kijk je wel? Hij heeft inmiddels als 20x gevraagd op Dennis tegen hem wil kickboksen. Maar Dennis durft niet... Dennis durft ook niet tegen Lieke.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef maril het volgende:
Waarom verschuilt Huub zich ten opzichten van Lieke, en durft hij niet rechtstreeks de strijdt aan met Dennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |