Hij zei net dat hij met zijn handen in zijn zakken aan zijn kersjes voelde.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gelukkig, Dennis heeft zijn handen weer in zijn zakken. Ik was even bang dat hij zich niet zo lekker voelde.
Uhhh, dan pas ik ook...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Dennis durft zelfs niet te kickboksen tegen Lieke
Slim bekeken trouwens, want dat gaat hij zwaar klop krijgen
Heel kort? het ene haantje heeft andere haantje uitgedaagd om te kickboxen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:52 schreef avonne het volgende:
Ik realiseer me net dat ik zelfs niet naar Dennis luister als hij ruzie maakt.
Waar gaat het eigenlijk over? Kleine samenvatting?
Ik ben benieuwd naar het vervolg Kweetniets! Dit klinkt beslist naar meer!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
nieuwe een poging
[[url=http://i19.tinypic.com/4vnrdqr.jpg]afbeelding][/url]
Demo
ja hij moet gewoon doorzetten maar het is het gewoon nog nét nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:56 schreef Sambal_HOT het volgende:
Hahaha Huub the crazy Frog.
Eindelijk iemand in de kooi waar ik mij mee kan identificeren.
Geef Dennis een paar weken want hij komt eraan.
Hij gaat Huub helemaal para maken.
Huub wordt the Para crazy Frog!
GO DENNIS!!!
Nadia en Dennis
Is dat écht een regel, dat je moét bellen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub zegt dat je er een melding moet van maken . Dus de redactie verwijdert Natasia niet, Nadia heeft niet gebelt...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef SHE het volgende:
Hoe laat zijn de exits meestal?
Ik ga er toch echt vanuit dat DGK zichzelf niet weer voor lul zet door dit in de reeds bezoedelde doofpot te proppen?
Dus:quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:56 schreef Sambal_HOT het volgende:
Eindelijk iemand in de kooi waar ik mij mee kan identificeren.
Die naam zegt ie iedere dag nog altijd wel een keer...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het over Nena. Dat is lang geleden.![]()
Wat? Heb ik weer iets gemist vandaag?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef SHE het volgende:
Hoe laat zijn de exits meestal?
Ik ga er toch echt vanuit dat DGK zichzelf niet weer voor lul zet door dit in de reeds bezoedelde doofpot te proppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |