http://www.nieuwnieuws.nl(...)aat_gouden_kooi.html linkiequote:
en daar walg ik dus zo van. Van die uitspraken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Dennis: "Wat een vies kind. Laat je vieze kutje voorlopig volneuken."
Ik kan het bijna niet aanhoren. Wat een vreselijk ordinair schepsel zeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
ben je een broertje of zusje van Dennis?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef CoT het volgende:
Waarom bemoeit die Lieke zich er weer mee
Ga naar huis, neukslet
Zn moederquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:46 schreef riri het volgende:
[..]
ben je een broertje of zusje van Dennis?
Dat weet je nu toch, degene die niet populair bij de streamers zijn worden geliefd gemaakt bij het personeelquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef akveor het volgende:
Elly hou je rotbek... Dennis is geen moordgozer...
Dat is een item van een maand geledenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)aat_gouden_kooi.html linkie
kan iemand me ff bij brengen zonder de opmerking lees ff cossen terug(kort is goed)
Had je toen nog streams?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een item van een maand geleden![]()
Ze had een aanvaring met Nadia. Nadia heeft nu de krassen van Natasja's nepnagels in haar gezicht staan. Aangezien ze al een officiele waarschuwing heeft gehad en het advies niet meer over de schreef te gaan, kan de redactie haar er nu gewoon uitkieperen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)aat_gouden_kooi.html linkie
kan iemand me ff bij brengen zonder de opmerking lees ff cossen terug(kort is goed)
dat is toch juist mooi, gewoon die mensen gek maken want dat kan ie bestquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:48 schreef akveor het volgende:
ER is maaar 1 manier gewoon negeren die Dennis... dan zal de toneelhaak z'n werk doen.. wat een ergernis die gast. Zit totaal niks bij.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een item van een maand geleden![]()
Dit is precies wat de redactie wil volgens mij... haantjes gedrag. Met dit zal er dus nog laaaang geen toneelhaak komen .quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:48 schreef akveor het volgende:
ER is maaar 1 manier gewoon negeren die Dennis... dan zal de toneelhaak z'n werk doen.. wat een ergernis die gast. Zit totaal niks bij.
bedanktquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze had een aanvaring met Nadia. Nadia heeft nu de krassen van Natasja's nepnagels in haar gezicht staan. Aangezien ze al een officiele waarschuwing heeft gehad en het advies niet meer over de schreef te gaan, kan de redactie haar er nu gewoon uitkieperen.
Oooooh, jij wordt gewoon een BAN-fan!quote:
en de aandacht afleiden van natasjaquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dit is precies wat de redactie wil volgens mij... haantjes gedrag. Met dit zal er dus nog laaaang geen toneelhaak komen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |