quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het over Nena. Dat is lang geleden.![]()
Check de updates even... weet je gelijk hoe Nadia aan die enorme krassen op haar gezicht komt (Natasia)quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? Heb ik weer iets gemist vandaag?
Ja maar geef hem tijd...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
ja hij moet gewoon doorzetten maar het is het gewoon nog nét niet
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
hij moet ze geen kans geven om terug te slaan, zoals net met DURF je tegen lieke te kickboxen moet ie gewoon ja zeggen, ongeacht of ie wat met haar te maken heeft of vrouwen slaat of nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:01 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Ja maar geef hem tijd...
Jaap kwam ook langzaam op gang.
Dennis is voor Huub een hele gevaarlijke tegenstander.
Denk dat Dennis zich beter kan inhouden dan Bwian.
En net ook van Brian!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef schatje het volgende:
Huub is zo zwak nu. Hij probeert zelfs steun te krijgen van Natasia.
Made by Natasia:quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Made by Natasia:
[afbeelding]
En ze komt er wéér mee weg. Let maar op.![]()
het is een ontzettende kwal en dat is precies wat ie moet zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:02 schreef Day het volgende:
[..]
En net ook van Brian!![]()
Dennis is echt zwak, om op de 1 of andere manier weet hij Huub wel tot waanzin te drijven.
Volgens mij niet. Ik geloof dat mensen ook niet gebeld hebben en toch zware boetes kregenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat écht een regel, dat je moét bellen?
En weet Nadia dat???
Natuurlijk stuurt de redactie Natasia ook nu niet naar huis, maar ik ben toch wel benieuwd met wat voor een kutsmoes ze nú weer aan komen zetten.
Ik heb het filmpje van de ruzie gezien (op volquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Made by Natasia:
[afbeelding]
En ze komt er wéér mee weg. Let maar op.![]()
Huub durft best wel maar die zakkenwasser durft de uitdaging van Huub niet aan. Vandaar de vraag van Huub of hij het tegen Lieke wel durft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef maril het volgende:
Waarom verschuilt Huub zich ten opzichten van Lieke, en durft hij niet rechtstreeks de strijdt aan met Dennis.
Kijk je wel? Hij heeft inmiddels als 20x gevraagd op Dennis tegen hem wil kickboksen. Maar Dennis durft niet... Dennis durft ook niet tegen Lieke.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef maril het volgende:
Waarom verschuilt Huub zich ten opzichten van Lieke, en durft hij niet rechtstreeks de strijdt aan met Dennis.
Verstandig, want Lieke is waarschijnlijk sterker dan Huubquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Dennis durft ook niet tegen Lieke.
Vind ik ook een zwakte bod.... Huub kan beter LIeke Dennis laten afmaken. Dit is gewoon te gevaarlijk want je kan er op wachten dat Huub te ver gaat. Lieke kan zich zoveel beter beheersen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:05 schreef avonne het volgende:
Ik vind Huub niet sterk hoor
Nu weer spugen
Omdat Huub anders in zijn eten spuugt? Wat een gentleman is het toch en dan BAN trash noemenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
Hij gaat weer staand eten, ver van Huub af.
Waarom eet hij altijd apart?
Dat is idd het beroerde aan dit alles. Hij geeft Dennis een reden om in de villa te zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef tipsch het volgende:
waarom geeft Huub denniks in godsnaam een podium
cker van dennix word ik niet goed van,quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef Rudieh het volgende:
nou mensen...wees maar trots op jullie idool Huub...
Wees jij dan maar trots op balletje Dennisquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef Rudieh het volgende:
nou mensen...wees maar trots op jullie idool Huub...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef webextreme.nl het volgende:
hoop dat huub um zo op z'n bek slaat achter
Ja precies, geeft hij geen reaktie, dan heeft Dennis daar niets te zoeken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is idd het beroerde aan dit alles. Hij geeft Dennis een reden om in de villa te zijn.
Jij vindt Hub toch altijd walgelijk? Dus beetje overbodige opmerkingquote:
Dennis probeert het tenminste nog met woorden...hij hoeft niet zoals Huub in al het eten te spugen of er doorheen te schreeuwen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:09 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
cker van dennix word ik niet goed van,
Dat kunnen ze dus niet. Wat Natasja deed is vele malen erger, dus als Huub een boete krijgt dan heeft de redaktie een probleem, want dan moet Natasja er ook 1 krijgen, en dan is die automatisch exit. Dus de redaktie heeft een enorm probleem voor zichzelf gecreeerd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef schatje het volgende:
Geef Huub maar weer een boete.
ik niet, ik hoop dat hij denniks vanaf nu volledig zal negeren en dat hij lieke denniks laat aanpakken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef webextreme.nl het volgende:
hoop dat huub um zo op z'n bek slaat achter
preciesquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze dus niet. Wat Natasja deed is vele malen erger, dus als Huub een boete krijgt dan heeft de redaktie een probleem, want dan moet Natasja er ook 1 krijgen, en dan is die automatisch exit. Dus de redaktie heeft een enorm probleem voor zichzelf gecreeerd.
Niks aan de hand, ze krijgen een belerend vingertje, en mogen vanavond gewoon weer verder gaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
stom van huub om zich weer zo door dennix op te laten naaien
denk Huub niet, ok ik een boete voor dit, en Natas EXIT voor........quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Natasia denkt dat het duwen enzo alweer een boete is. Heeft ze wel door wat ze bij Nadia heeft gedaan? Vast niet.
mooi dat juist zij dat zegtquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt dat Nadia er meteen uitligt als ze een keer een schop geeft.
wat huub doet is zeker niet goed te praten, dat kleuterschoolgedrag, maar niet te vergelijken met ene Natasia die het gezicht van Nada openkrabt. Ik mag toch hopen dat dat ook een boete voor haar oplevert.quote:
Er was al 3 dagen geen TV gemaakt, dus iemand moet het toch doen hequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
stom van huub om zich weer zo door dennix op te laten naaien
wat is hij toch fantastisch ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:12 schreef CHAOS_ het volgende:
We weten allemaal dat Huub elke challenge aangaat, hij liep ook tegen Bart voor al zijn punten. Huub heeft een grote bek, maar daar laat hij zich ook op slaan, zoals we weten, omdat hij geen conflict uit de weg gaat. Alles voor het maken van tv en ons streamers ook wat te gunnen.
Bang voor zijn gezichtje....quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk je wel? Hij heeft inmiddels als 20x gevraagd op Dennis tegen hem wil kickboksen. Maar Dennis durft niet... Dennis durft ook niet tegen Lieke.
Scan, je weet toch hoe dat gaat inmiddels. Niks boete en geen exit voor Natasja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Dennis hebben nu absoluut niets gedaan wat ook maar een hele kleine boete rechtvaardigt. Of zijn de regel héél erg aangescherpt opeens?? Dan is het een boete voor Dennis en Huub en exit Natasia (want die krabben is lichamelijk letsel).
dat vind ik nog het meest irritante. Dat BAN nooit toegeeft dat ze zelf wel eens fout kunnen zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Natasia denkt dat het duwen enzo alweer een boete is. Heeft ze wel door wat ze bij Nadia heeft gedaan? Vast niet.
Boetes kan Natasia niet meer krijgen. Die zit met een waarschuwing. Dus als ze iets doet wat een waarschuwing waard is, is het exit Natasia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat huub doet is zeker niet goed te praten, dat kleuterschoolgedrag, maar niet te vergelijken met ene Natasia die het gezicht van Nada openkrabt. Ik mag toch hopen dat dat ook een boete voor haar oplevert.
Dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:12 schreef _martijn_ het volgende:
Jesus kan die Natasia niet ff een infectie krijgen en dood gaan of zo ?.............
En ik vermoed dat achter om aktie heeft gevraagd om zodoende de gepaste exits voor Tas en Loco te verdoezelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er was al 3 dagen geen TV gemaakt, dus iemand moet het toch doen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |