quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm is een koning, hij heeft weer gelijk
300D , die is nu van Alex al een tijdje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:50 schreef ook_gek het volgende:
Hey BoJo jij had toch een Eos 350D camera?
Mooie cameras als je er ook werkelijk wat mee doet. Als je af en toe een kiekje maakt kan je beter zo'n kleine kopen die je gewoon in je zak stopt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:02 schreef ook_gek het volgende:
aha. Ik zit te twijfelen om een Eos 350 te halen
ik maak heel veel foto's maar ik wil er meer mee doen. Daarom een eos 350.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mooie cameras als je er ook werkelijk wat mee doet. Als je af en toe een kiekje maakt kan je beter zo'n kleine kopen die je gewoon in je zak stopt.
ik ookquote:
die hele price watch klopt van geen kant. Want 90% is nooit op voorraad bij die bedrijvenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:07 schreef roflcopter het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/107109/Canon-EOS-350D-(8.0MP).html
Heb je aandelen in die zaak?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:12 schreef D-Devil het volgende:
Digitalstreet.nl
Prima zaak, scherpe prijs, meestal geen tien euro meer dan de goedkoopste in nederland en enorm snelle levering.
Haha nee, maar wel al redelijk wat besteldquote:
Mn volgende word een Nikon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:02 schreef ook_gek het volgende:
aha. Ik zit te twijfelen om een Eos 350 te halen
pics?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Reebruine ogen, gitzwarte harenDat zijn echte Jana's
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga je accu laden, rekel!
Er zat gister de hele terugweg een zwarte megane station aan mn kont te klevenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zit nog op kantoor enzo
hoi schoonmaakster die meeleest...
dawasiknie toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zat gister de hele terugweg een zwarte megane station aan mn kont te kleven
Ik ga altijd een stukje rijden als ik me verveel. Maar daar is met Alfa's blijkbaar niks aan, aangezien Bo zich ook altijd verveeltquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:19 schreef Alfisti het volgende:
Ik verveel me
Mn Nürburgringsticker was je wleopgevallen. Bovendien zou jij nooit over Beetgumermolen rijden naar ik aanneem.quote:
sja............... een stuk waar jij anderhalf uur over doet zijn wij met 10 minuten mee klaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga altijd een stukje rijden als ik me verveel. Maar daar is met Alfa's blijkbaar niks aan, aangezien Bo zich ook altijd verveelt
Klopt. Ik doe er anderhalf uur over om in Amsterdam te komen. Bo 10 minuten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
sja............... een stuk waar jij anderhalf uur over doet zijn wij met 10 minuten mee klaar
En ik kleef niet als het onnodig isquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn Nürburgringsticker was je wleopgevallen. Bovendien zou jij nooit over Beetgumermolen rijden naar ik aanneem.
hoe heetten die andere MX5 pipos btw die bij de ring waren? zet ik nu ff op BBquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En ik kleef niet als het onnodig is
Vanaf zaterdag of maandag mag je op een lichtblauwe Accord letten trouwens
De blauwe NA was Frans van ringracing.nl, Lipje's kameraad zijn naam weet ik zo niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe heetten die andere MX5 pipos btw die bij de ring waren? zet ik nu ff op BB
Eric mya, dat was hetquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Erik of zo toch?
Nou ja, of ie het leuk vind of niet, vanaf nu heet ie Erik iig!
Mn lenzen? 3 canon kitlenzenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarom?
Heb je niet zoveel meer aan je lenzen.
Kijk je ook naar een D200?
ik heb een Tamron 18-200 opzich een redelijke lens, maar de Nikon VR is wel een stuk beter.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn lenzen? 3 canon kitlenzenMn Tamron 55-200 zal ik wle missen ja, maar ik wil een Tamron 18-200 er bij.
Ik ben een Nikon fanboy dus ik kan geen objectief antwoord gevenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef Paladijn het volgende:
Wat is er eigenlijk beter aan de Nikon DSLR's? Voor een leek zijn ze verhoudingsgewijs duurder dan de vergelijkbare EOS camera's.
Groter bedieningsgemak. En waar de Canon vooral met mooi weer goede fotos oplevert, is de Nikon meer een allrounder.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef Paladijn het volgende:
Wat is er eigenlijk beter aan de Nikon DSLR's? Voor een leek zijn ze verhoudingsgewijs duurder dan de vergelijkbare EOS camera's.
Ik heb permanent een powergrip er aan hangenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ben een Nikon fanboy dus ik kan geen objectief antwoord geven
maar ik vind de EOS 350 persoonlijk te klein en "ligt" daarom niet lekker in de hand.
1ste ben ik met je eens..quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Groter bedieningsgemak. En waar de Canon vooral met mooi weer goede fotos oplevert, is de Nikon meer een allrounder.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ben een Nikon fanboy dus ik kan geen objectief antwoord geven
maar ik vind de EOS 350 persoonlijk te klein en "ligt" daarom niet lekker in de hand.
Toen ik mn Tamron kocht had hij allen maar met Nikon fitting liggen, heeft een Canon voor me besteld voor hetzelfde bedrag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]Maar niet iets als andere keuze qua lenzen e.d. Is dezelfde lens voor canon bv. even duur als voor nikon?
Rest lijkt me inderdaad redelijk subjectief, alleen viel het me laatst op dat nikon DSLR's verhoudingsgewijs duurder zijn. Ik vroeg me af of het verschil voortkwam uit functionaliteit (opties zullen toch vrijwel identiek zijn, no?) of bv. duurzaamheid.
Nikon is gewoon het best.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]Maar niet iets als andere keuze qua lenzen e.d. Is dezelfde lens voor canon bv. even duur als voor nikon?
Rest lijkt me inderdaad redelijk subjectief, alleen viel het me laatst op dat nikon DSLR's verhoudingsgewijs duurder zijn. Ik vroeg me af of het verschil voortkwam uit functionaliteit (opties zullen toch vrijwel identiek zijn, no?) of bv. duurzaamheid.
Wees eens wat specifiekerquote:
Pro's gebruiken dan ook niet een 350/400D en nogal wat duurdere lenzen. Hoewel de menselijke factor natuurlijk het belangrijkste blijft, beter materiaal maakt het voornamelijk makkelijker.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
De meeste pro's in NL gebruiken trouwens Canon's maar dat komt hoofdzakelijk omdat de importeur (INCA) in NL van Nikon een hondelul is die slechte service verleent.
Gelukkig is dat verleden tijden regelt Nikon hun zaakjes nu zelf
Service is voor pro's het belangrijkst.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Pro's gebruiken dan ook niet een 350/400D en nogal wat duurdere lenzen. Hoewel de menselijke factor natuurlijk het belangrijkste blijft, beter materiaal maakt het voornamelijk makkelijker.
Dat is zeker waar, maar 'wij' zitten nog in de consumer-level waar het belangrijker is om met weinig moeite de gewenste fraaie foto te maken. Hoewel je met de D200 natuurlijk wel aardig richting de pro kant gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Service is voor pro's het belangrijkst.
Als het defect is om wat voor reden dan ook moet er direct een nieuwe zijn, en dat hebben ze bij Canon goed voorelkaar.
Nu Nikon het hier zelf doet in NL schijnt dat ook beter te zijn.
Eric heet iequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Erik of zo toch?
Nou ja, of ie het leuk vind of niet, vanaf nu heet ie Erik iig!
Wanneer komt de Niksan?quote:
Dat dacht ik eerst ook, maar m'n D50 heb ik bijna altijd bij me, zo storend groot is zo'n device niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor mij voldoet mijn S80 momenteel nog prima en ook in de toekomst zal ik daar nog mee rondzeulen als de 'compact' die je altijd meeneemt, terwijl de DSLR dan af en toe meegaat om toch net wat fraaiere foto's te maken.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef Paladijn het volgende:
Alfa Romeo is een virus, waar je nooit vanaf komt
Rijdt peu echt rond in een gare 340?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Volvo 340 had en dr weer een ga kopen
Inclusief rollator en rolstoelquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef Paladijn het volgende:
Alfa Romeo is een virus, waar je nooit vanaf komt
Rijdt peu echt rond in een gare 340?
een 340 automaat gebruikt 8,5 liter op de 100 km en een Alfa 75 2.0 TS 8,4quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:43 schreef lipje het volgende:
tja volgens mij doelde ie daar op de Alfa (mits niet sportief bereden)
Nog dode mensen zien optreden?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef BoJo het volgende:
zo... weer terug van dineetje met de klant. Was gezellig![]()
![]()
kan ik begrijpen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb net James Brown eruit getrapt, stond een beetje op de koffietafel de dansen, rare vogel.
heb je nog spierpijn van het Yankeelachjequote:Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef BoJo het volgende:
zo... weer terug van dineetje met de klant. Was gezellig![]()
![]()
waarom overstappen van canon naar een nikon?quote:
Goed om te horen! Al iets op de agenda staan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
we kunnen binnenkort ff het circuit op, want de 325 loopt eindelijk![]()
![]()
Nikonquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom overstappen van canon naar een nikon?
ik krijg m'n kaken idd niet meer opelkaar ->quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:08 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je nog spierpijn van het Yankeelachje
Ik dacht dat je rammeltjes al wegwarenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn dashboard rammels boeien me totaal niet, die hoor ik niet eens. Maar funny
FF de stekker van het TID (Triple Info Display) nakijken, is geen veelvoorkomende storing, als de stroom eraf is geweest reset ie zich, dus daar moet ergens het euvel zittenquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:58 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb gisterenavond ook eens de schroevendraaier erbij gehaald en het dashboard uit de Corsa gesloopt.Datum en tijd computertje reset zich elke 2 dagen naar het jaar 1992 .
Datum en tijd computertje heeft een defect lampje, dus is half verlicht .
Datum en tijd computertje gaat soms uit, maar met stadsverlichting aanzetten altijd weer aan .
Binnenlucht Circulatie klep lijkt vast te zitten . (gelukkig op de buitenstand)
Dashboardkastje heeft een defecte lamp .
Maar jeetje wat zijn die ijzeren draden aan de achterkant van al die knoppen een kutkarwei om los te krijgen!
Ze zitten geklemt om een palletje aan de achterkant van de knop en gaan via een hard plasticen geleiderstang ergens het dashbaord in, en bedienen allemaal scharnieren en kleppen en weerstanden (voor de verwarming)
Hopelijk kan ik er zo'n ding voor 2 tientjes uitslopen op de sloop zaterdag.
Thanks, had de TID al nagekeken, de stekker lijkt wel redelijk goed te zijn, het is eerder de ingang van de stekker op de TID zelf, die zal na 14 jaar rammelen wel gaar zijn. Dus een slopel van een jaartje of 5 jonger lijkt me een goede optie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
FF de stekker van het TID (Triple Info Display) nakijken, is geen veelvoorkomende storing, als de stroom eraf is geweest reset ie zich, dus daar moet ergens het euvel zitten![]()
Achterop de TID zitten 2 lampjes in de behuizing gedraaid, zijn die dingen die al voorgemonteerd in een fittinkje zitten, supereasy te vervangen, misschien zijn witte LED's een optie ???
Luchtciculatie werkt met een vacuumslangetje vanuit de motorruimte, die willen nog wel eens losgaan, FF checken..
Dashkast lampie kan je inclusief behuizing zo uit het kastje wippen, is een 5 watt buislampje![]()
Als je in zo'n hok rijdt als dat je naam doet vermoeden verbaast me dat nietsquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:00 schreef 2cv het volgende:
Mijn rug doet auw.
Helaas rijd ik niet in een 2cv maar in een BX. Goed alternatief. Maar de rugpijn kwam gister om ca. 16:30uur op zetten, een half uur vor einde werktijd. En nee, vor m'n werk rijd ik niet in m'n Eend, BX of andere auto. Gewoon een spier verkloot door in een rare houding te werken gok ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:44 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als je in zo'n hok rijdt als dat je naam doet vermoeden verbaast me dat niets.
Proefgeschoten met Nikonquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom overstappen van canon naar een nikon?
Als je het niet erg vind ruzie te maken met taxi-'rijders', ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moet morgen Tineke en haar vriend van Schiphol halen, is er vlak bij de hoofdingang of zo ergens een plek waar ik passagiers met hun bagage kan laden/lossen? Is al weer een jaar of 9 geleden dat ik voor t laatst op schiphol was met de auto.
Ontwijk je de 190d's met tulbanden achter't stuur?quote:
Neuh rijden doe ik daar nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ontwijk je de 190d's met tulbanden achter't stuur?
Dit volk met spijkers in de auto enzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
Neuh rijden doe ik daar nietKrjig 2x per maand vliegtickets
auto kost geld, londen is al duur genoegquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dit volk met spijkers in de auto enzo
[afbeelding]
Als je in London zelf zit heb je aan het OV op zich genoeg... tenzij je een Volvo 340 automaat hebt natuurlijk.
Moet je je huisje daar ook betalen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
auto kost geld, londen is al duur genoeg
Beetje pints drinken op leicester square enzo
Engels bier sucked.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
auto kost geld, londen is al duur genoeg
Beetje pints drinken op leicester square enzo
Neuh, gratis wonen en krijg 50 euro per dag extra vergoeding. Als ik me reiskosten er ook nog bij reken verdien ik iets van 4k per maand als ik in londen zitquote:
GEEN automaatquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je in London zelf zit heb je aan het OV op zich genoeg... tenzij je een Volvo 340 automaat hebt natuurlijk.
ach die bommen, daar gebeurt tenminste watquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Engels bier sucked.
En kroegen sluiten veel te vroeg, tenzij je tijdig bij een 'besloten club' naar binnen gaat. Er staat me bij dat ze wel van plan zijn die sluitingstijden aan te passen though
Aanrader is om 'een keer' bij een indisch restaurant langs te gaan trouwens, redelijk goedkoop en heerlijk eten.
En ik doelde met de merc met tulbanden op de autobommen van vorige week
das een leuk startersinkomen, maar vergeet niet dat je daar ponden uitgeeft als euro's, dus alles is ca 1,5 keer zo duurquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
Neuh, gratis wonen en krijg 50 euro per dag extra vergoeding. Als ik me reiskosten er ook nog bij reken verdien ik iets van 4k per maand als ik in londen zit
ik ga morgen kijken voor of een nikon of een canonquote:
TID zelf kan je idd zó overzetten van een andere, met witte LED's erachter worden de cijfers en ,letters gewoon kraakhelder wit, en overdag een stuk beter afleesbaar, ik heb ze ook, maar ik heb ook een HU met een hoofdzakelijk wit display, dus stond wel leuk, beter als autostyle look blauw iig, en LED's gaan nooit meer kapot, ik heb ze bijna overal in zitten...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:07 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Thanks, had de TID al nagekeken, de stekker lijkt wel redelijk goed te zijn, het is eerder de ingang van de stekker op de TID zelf, die zal na 14 jaar rammelen wel gaar zijn. Dus een slopel van een jaartje of 5 jonger lijkt me een goede optie.
Die lampjes zijn van Osram, maar als ik die hele unit vervang heb ik ook andere lampjes, witte leds lijkt me gaar, bij de kleur van dat display overigens (geel oranje letters)
Die slang kan ik volgen tot aan een klep die bedient wordt net links naaste het dashboardkastje, de lamp daarvan moet vervangen worden, dus ik neem de hele kast eruit om wat meer ruimte te hebben en te zien waar het uitkomt en vervang dan oo het lampje. Die vacuumslang die richting motorruimte zit neem ik aan achter de klep die bedient word? Want de slang die achter de console zit zit een ijzeren draad in, en die slang is beslist nog niet vacuum.
Thanks voor de geheugensteuntjes, kom er wel uit denk ik.
als'ie dat maar niet op je gezicht doet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:30 schreef ook_gek het volgende:
zit je dan he. Te wachten op een monteur die elk moment van de dag kan komen
Toyotaquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
auto pôt ????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:30 schreef ook_gek het volgende:
zit je dan he. Te wachten op een monteur die elk moment van de dag kan komen
scherpquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als'ie dat maar niet op je gezicht doet.
Ok danquote:
En je handdoeken meuren nu gigantisch?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:13 schreef ook_gek het volgende:
Zo de beste man is geweest
binnen 2sec was de deur open
handgreep was van binnen gescheurt waar door hij niet goed uit zijn slot kon komen.
Slot vervangen deurtje dicht en hij zegt zo dat was het let maar op. Gaat de deur niet open
Moest hij de scharnier ook nog verranderen van de deur![]()
maar aan het eind van het verhaal doet hij het perfect
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok danZover volg ik het ook niet hier
![]()
nee ze ruiken erg schoon hahahquote:
En duur.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:47 schreef Game_Error het volgende:
snel stuk?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:47 schreef Game_Error het volgende:
Heeft iemand ervaring met de alfa romeo 156, ik wil die namelijk wel graag hebben als eerste auto, maar hoe zit het verder met die auto? rijdt hij een beetje comfortabel? gaat ie snel stuk?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef Tjabbo het volgende:
OH hier nog niet gemeld geloof ik...Tjabs wordt paps
is het zo erg met die dingen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef D-Devil het volgende:
Je kunt nog beter een lot voor de loterij kopen en hopen op de Jackpot dan dat je denkt dat je 156 niet snel stuk gaat.
Kinderzitje in de Suupquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef Tjabbo het volgende:
op naar het volgende avontuurquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:50 schreef Paladijn het volgende:
EnMark, je wasmachineperikelen zijn tenminste over...
Hoe staat het met je DSLR zoektocht?quote:
ik ga zo de stad in en dan ga ik eens kijken nar de D40 of de 350Dquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe staat het met je DSLR zoektocht?
Zat zelf ook ff wat rond te kijken en een D40 met kitlens en 90 euro cashback voor ~515 is best ok
Ik zou de D50 wel boven de D40 verkiezenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga zo de stad in en dan ga ik eens kijken nar de D40 of de 350D
Gefeli kerelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef Tjabbo het volgende:
je hebt gemorstquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef Tjabbo het volgende:
daar speelt een auto geen enkele rol in bij mijquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:08 schreef D-Devil het volgende:
Ik wil geen kinderen
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:55 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt gemorst![]()
gefeliciteerd man![]()
op naar de multipla
![]()
Whahaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gefeli kerel![]()
Wel rijkelijk laat met melden he![]()
Ik moet een sparco kinderstoeltje voor in de suupquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:31 schreef D-Devil het volgende:
Of een RS4, daar passen de kids makkelijk in.
ik hoop dattie dan nog wat lag heeftquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien groeit het wel Toerbo style, dan zou ik maar zorgen dat de kinderkamer halverwege november klaar is![]()
Niet zo goed als de N22A2 uiteraardquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:43 schreef t0n het volgende:
Oh, ik heb nog een nieuwe auto btw.
VW Polo TDI, 3 pitter.
Loopt best goed.
wordt er niet meer gewerkt tegenwoordig?quote:
lipje kun je hier meer over vertellen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:02 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
Vraag maar aan Lipje, die is de gelukkige eigenaar van een 156![]()
je zat er echt op te wachten he?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:32 schreef Game_Error het volgende:
[..]
lipje kun je hier meer over vertellen?
registreren op www.alfaromeo156club.nl/forumquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:32 schreef Game_Error het volgende:
[..]
lipje kun je hier meer over vertellen?
heb jij geen vakantie?quote:
nee, ik werk wel tussen het fokken door deze weekquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:36 schreef lipje het volgende:
[..]
heb jij geen vakantie?
Ik heb deze week teveel gedaan, en zodoende mag ik eerder naar huis
Jij hebt er ook in geredenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:02 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
Vraag maar aan Lipje, die is de gelukkige eigenaar van een 156![]()
Tja tjabs verkiest toch een reno scenic boven een multivlaai, alhoewel de nieuwe multivlaai beter te pruimen is dan de oudequote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:18 schreef D-Devil het volgende:
Tjabs, sorry man.
Lekker doorposten over de multivlaai, maar gefeliciflapstaart.
Waarom spaar je dan niet door en haal je een fatsoenlijke MX-5quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:08 schreef Game_Error het volgende:
Zo net mn eerste kilometer gemaakt in mn pa's cabrio, nu alleen het weer nog
Niet zo piepen, ik moet elke ochtend 30+ minuten en elke middag 20+ minuten omrijden omdat die fucking Grinsers leeuwarden nadoen en een compleet dorp afsluiten voor twee fucking maanden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
En weer wat file ervaring rijkerrandstad
groningen heb ik morgen Harry Potter Marathon, en ik ben minderjarigentaxiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet zo piepen, ik moet elke ochtend 30+ minuten en elke middag 20+ minuten omrijden omdat die fucking Grinsers leeuwarden nadoen en een compleet dorp afsluiten voor twee fucking maanden.
omda tik de komende jaren ga studeren, en studeren en sparen is geen goede combi, en bovendien wil mn vader een normale auto best betalen, echter geen sportwagenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom spaar je dan niet door en haal je een fatsoenlijke MX-5Verwacht je koters de eerstkomende paar jaar ofzo?
breezar sletjes vervoeren, in ruil voor seksuele handelingenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
groningen heb ik morgen Harry Potter Marathon, en ik ben minderjarigentaxi![]()
het is bij iemand thuisquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:28 schreef Paladijn het volgende:
RB-kloon?
En lexxx, stad-in lukt nog wel. Denk je wel om je hoofd in Pathe?![]()
Harry Potter
, maar je moet wat over hebben voor minderjarige dames! ofzo.
Nee. zijn btw een dame en een heer die ik ga taxi-en.. En waarom zou ik die door de regen laten fieten als ik ze ook ff mee kan nemen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:30 schreef lipje het volgende:
[..]
breezar sletjes vervoeren, in ruil voor seksuele handelingen
Druk op't werk?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:39 schreef BoJo het volgende:
ik wil alleen nog maar slapen...
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:44 schreef lipje het volgende:
Wanneer zat je ook al weer op een festival?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:48 schreef lipje het volgende:
ah toch dit weekeinde:')
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:55 schreef Paladijn het volgende:
Oh ja, waldrock dit weekendKomt er uberhaupt nog wat boeiends?
Jawel Bol heeft mquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Nieuwe cd van Autumn is kut
Ik moet Summers End weer hebben btw, die heeft Sandramaar nergens meer te krijgen natuurlijk
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:20 schreef Alfisti het volgende:
Dat en zieken en ons data center/command center is live gegaan, allemaal nieuwe (onduidelijke, niet werkende) processen. Veel stress. etc. etc.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:55 schreef Paladijn het volgende:
Bo: veel mensen op vakantie die jij moet vervangen zeker?
quote:Alex zegt:
amsterdam![]()
Stop m in de wasmachinequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:57 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
hmmm wie weet moet ik het wel schonmaken![]()
Toch maar de EOS?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:57 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
hmmm wie weet moet ik het wel schonmaken![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moest langskomen
Heyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt.
ChipsZak. is tof. Einde mededeling
Extreem knap.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
HeyEn sexy dan?
![]()
Oh, ik heb het niet zo op auto's behalve als het hippiebusjes of oldtimers zijn. Dus ik ben hier half op mn plek.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:
En vroeger, vond ik ooit de zwarte Alfa spider mooi![]()
![]()
Ik denk dat je vakantie hebt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
HeyEn sexy dan?
![]()
Oh, ik heb het niet zo op auto's behalve als het hippiebusjes of oldtimers zijn. Dus ik ben hier half op mn plek.
En vroeger, vond ik ooit de zwarte Alfa spider mooi![]()
![]()
Heb je nu al genoeg van het reizen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:11 schreef Fugie het volgende:
lekker 2,5 uur karren van amersfoort naar middelburg
Al die paupers die weer voor file zorgden
De wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik denk dat je vakantie hebt?
Dan heb je 2 maanden de tijd om autoweek.nl uit je hoofd te leren.
Overhoring is over 2 maanden![]()
Hey heyquote:
magnat!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:51 schreef D-Devil het volgende:
Ik wil ook weer een AMP + SUB in de auto. Het is er nu al erg lang weer uit, en tja als ze het willen jatten doen ze het toch, maar reed laatst weer in een fatsoenlijke klinkende vierwieler mee qua audio en dan jeukt het toch wel weer
. Fuug nog tips?
Blauwe vito?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:52 schreef M5 het volgende:
Grrr. afgelopen woensdag van achteren aangereden door 'n mercedes busje terwijl ik stilstond voor 'n verkeerslicht.schade valt gelukkig mee, maar wel weer een hoop gekloot er om heen.
Ik had al een hekel aan alles wat op grijskenteken rijdt.. en nu helemaal
Maar gelukkig is het weekend
Dat komt er echt niet in, vind 99% van wat ze hebben echt ondermaats werk.quote:
Nu ja, vezekering vergoed alles, 't is niet mijn schuld, auto rijdt nog, en 2 aug. is ie weer als nieuwquote:
budget ??? en wat luister je voor muziek ???quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:57 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat komt er echt niet in, vind 99% van wat ze hebben echt ondermaats werk.
Audison, Soundstream, Rockford, Kicker. Budget? Geen idee, moet eigenlijk gewoon 2e hands denk ik omdat ze me er al een keer alles uit hebben gejat en het zonde vind van het geld als ik er alleen al aan denk dat er weer een of andere kankermongool in mijn auto inbreekt. Heb een Alpine 9812RB head unit nog steeds. En ik luister graag naar wat harde muziek, techno trance met een flinke beat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Roep eens merken dan ??? en een budget ??? en wat luister je voor muziek ???![]()
Dat ding in je spiegel aan zien komen, horen dat er geen ABS op die Vito zit en geen kant op kunnen.. ja dat is best kut ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:16 schreef BoJo het volgende:
dat is kut joost
hij is niet scheef.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:07 schreef D-Devil het volgende:
Oh dat was een kut opmerking, sorry. Maar goed, mijn corsa heeft ook ooit eens een tikje gehad, weliswaar op het rechtervoorwiel maar die is iig niet 100% recht meer.
Je kunt zo in gesprek met Lip om ervaringen te delenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat ding in je spiegel aan zien komen, horen dat er geen ABS op die Vito zit en geen kant op kunnen.. ja dat is best kut ja.
ik heb zelf nergens last van gelukkigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je kunt zo in gesprek met Lip om ervaringen te delen
Gelukkig alleen materiele schade en aardig schrikken neem ik aan.
Weer een ervaring rijker in ieder gevalquote:
Ik weet nog 2 10 inch JL audio's in een custom kistje, is dat niks ??? lekker compact, en ik denk dat het ook wel aardig speelt met de juiste versterkerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:28 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Audison, Soundstream, Rockford, Kicker. Budget? Geen idee, moet eigenlijk gewoon 2e hands denk ik omdat ze me er al een keer alles uit hebben gejat en het zonde vind van het geld als ik er alleen al aan denk dat er weer een of andere kankermongool in mijn auto inbreekt. Heb een Alpine 9812RB head unit nog steeds. En ik luister graag naar wat harde muziek, techno trance met een flinke beat.
ik keek niet in de spiegel..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je kunt zo in gesprek met Lip om ervaringen te delen
Gelukkig alleen materiele schade en aardig schrikken neem ik aan.
ik ga pas weer in septemberquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:56 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn auto heeft muziekmet een irritante piep er doorheen
dus luister ik er nog niet naar
.
Gisteren wilde ik trouwens ook de metertjes inbouwen, doet die van de oliedruk 't niet meer.
Kan ik een nieuwe bestellen voor 60 euro.
Wanneer gaan we weer naar de Ring?
ga je dan zelf ook een rondje rijden?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
Oke. Als jullie gaan, Alex? Mail mij dan even
![]()
?
Ik denk niet dat ik dan weer met de CRX meega. Dus nee. Want ik ga niet in andermans auto de Ring overquote:
Dat kwam ook een beetje door't zand op de weg denk ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:10 schreef lipje het volgende:
[..]
ik keek niet in de spiegel..
kwam wel een aardig wolk van je banden af
Vraag t aan Bo, die heeft al een heel tijdje met irritante rammeltjes en een flink gebrom rondgeredenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat kwam ook een beetje door't zand op de weg denk ik
Maar goed, toonde wel aan dat mijn remmen (en/of banden) gewoon kut zijn, zelfs op droog wegdek. Dat is na het spruitstuk (die brom is leuk als je wegrijdt/flink gasgeeft, maar na een tijdje... snap niet hoe sjonnies dat uithouden) de eerstvolgende aanpassing
aardlusjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:56 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn auto heeft muziekmet een irritante piep er doorheen
dus luister ik er nog niet naar
.
Gisteren wilde ik trouwens ook de metertjes inbouwen, doet die van de oliedruk 't niet meer.
Kan ik een nieuwe bestellen voor 60 euro.
Wanneer gaan we weer naar de Ring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |