Ik heb malaria (gehad). Kan tenminste zeggen dat ik écht in Afrika ben geweestquote:Op zondag 1 juli 2007 16:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Malaria is ook een virus waar je nooit meer vanaf komt. Maar of dat nou een positieve kwalificatie is...?
twee Supra's hebben en er niet in durven rijdenquote:Op maandag 2 juli 2007 05:44 schreef StefanP het volgende:
Tof verhaal
Als het nou een echte auto was, dan was zoveel aandacht misschien gerechtvaardigd.... maar een dertien in een dozijn alfa van 6000 eurootjes?
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 juli 2007 09:58 schreef Pekeltje het volgende:
Wat zo'n stukje tekst (met n knipoog) niet teweeg kan brengen. Lachen. Blijkbaar herkennen veel mensen zich hierin, ik in ieder geval wel. Hilarische in mijn geval is dat mijn vriendin mij juist in een Alfa heeft gepraat en zichzelf daar nu regelmatig om vervloekt.
Ik moet er wel bij zeggen dat het lid zijn van een Club mafkezen een groot aandeel heeft in die verslaving.
Ik heb een auto waarvan er nog 14 in NL zijn voor dagelijks gebruikquote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef tevebe het volgende:
Als jij zo'n auto zou hebben waar er 24 van gemaakt zjin zou je er ook niet vaak in rijden en al helemaal niet mee gaan racen.
Ontopic: Alfa is mooi. Ik zou best een gtv willen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt, ik trek meer bekijks, en heb geen drol betaald.
Liever besmet met het Alfa-virus dan een willekeurige soa van een 14 jarig breezahsletje.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:22 schreef Dromer het volgende:
Ik heb al een tijdje een 156, maar heb helaas geen last van dat virus.
Vast imuun of zo.
sjesus, het is een fucking stuk metaal, niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:57 schreef boegschroef het volgende:
Ik herken mezelf ook wel redelijk in het verhaal. De keuze stellen zou bij mij geen goed plan zijn
![]()
gaat het dan. Met een verwijzing naar de deur.
Het zijn wel mooie auto's om te zien, maar verder heb ik niks met alfa en zou ik er ook nooit 1 kopen. Maar een auto kan belangrijk zijn voor een mens![]()
Het is maar hoe je het ziet..... Met die instelling: Een mens is ook maar een stuk vlees. Productie tijd is slechts 9 maanden en het maken doen de meeste ook met plezier.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:10 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
sjesus, het is een fucking stuk metaal, niet meer en niet minder.
ik word altijd een beetje gniffelig van die lui die volslagen doorslaan in een hobby of passie en dat middels allerlei superlativen goedpraten (autoliefhebbers, voetbalsupporters)
stel je niet aan. als je je overgeeft aan dit soort praktijken ben je een mentale dwerg.
Liefhebberij moet je ook hebben, anders is het leven maar saai. Dat je zo bent als uit de OP is overdreven, maar wat jij zegt is ook totaal onzin. Dan kun je moord nog goedpraten om de redenen die Boegschroef al aanhaalt: "Je hebt er toch in 9 maanden weer een gemaakt, en het is maar vlees."quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:10 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
sjesus, het is een fucking stuk metaal, niet meer en niet minder.
ik word altijd een beetje gniffelig van die lui die volslagen doorslaan in een hobby of passie en dat middels allerlei superlativen goedpraten (autoliefhebbers, voetbalsupporters)
stel je niet aan. als je je overgeeft aan dit soort praktijken ben je een mentale dwerg.
Tja..dat jij daar tussen kan kiezen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Liever besmet met het Alfa-virus dan een willekeurige soa van een 14 jarig breezahsletje.
Je rijdt nu toch volvo 340?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:08 schreef PeuRac het volgende:
Alfa viruslekker boeiend, mn vriendin klaagt niet hoor
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:01 schreef lipje het volgende:
[..]
twee Supra's hebben en er niet in durven rijden
[afbeelding]
Ik dacht dat je ze beide verkocht hadquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:40 schreef StefanP het volgende:
[..]
Heb je enig idee waarom ik die single gekocht heb? Hmm?
Dagelijks wel ja, keb er een Alfa bij, maar met 1 op 7 tegenover 1 op 16 is t makkelijk kiezen, zeker als je bekijkt dat de koppeling van de Alfa loeizwaar is, en de Volvo een automaatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |