Dat is voor hem een makkelijke keusquote:Op zondag 1 juli 2007 13:54 schreef fathank het volgende:
Als ik haar was zou ik hem voor de keuze stellen:
Of de auto eruit, of jij eruit. Wat een mafketel zeg.
Heb daar ook in gezeten, maar niet mee gereden. Niet echt bijzonder nee. Kan me overigens wel voorstellen dat die lekker rijd. Heb namelijk in een 147 gereden, rijdt best wel soepel. Maar ook niet zo heel bijzonder.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb wel eens in een 156 gezeten, maar zo bijzonder vond ik het niet. En het uiterlijk is natuurlijk allang overklast door de 159. Dat is pas sex op wielen.
Verkoos je de Passat voor dat kleine beetje koppel meer? Kan weinig saaier dan de eenheidsworst Volkswagenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:51 schreef M5 het volgende:
[..]
Maar spectaculair is het niet. te weinig koppel (iets van 220 Nm) Als je je oren dicht doet had het net zo goed een stevig 2.0 viercilinder kunnen zijn.
'k heb 'n half uurtje proefgereden in zo'n 156 2.5 V6, maar echt overtuigend was het niet, en daarnaast nog een krappe bedoening aanboord ook.
Als je 'n snelle alfa wilt moet je 'n 3.2 GTA halen.
Ik heb toen de overstap van een 1.8 naar 2.5v6 overwogen maar na proefrijden niet gedaan. Zo'n ding mist gewoon de punch .. en volgens mij is ie ook topzwaar voorinquote:Op zondag 1 juli 2007 12:30 schreef yup het volgende:
[..]
Een 2.5 V6 156 heeft 190 pk, meer dan genoeg power me think?
De Passat 2.8 V6 4Motion die ik heb heeft merkbaar meer trekracht, is ruimer, (flink) zuiniger, heeft standaard AWD (wat ook nog eens een Audi quattro-systeem is), fabrieks-xenon, nieuwer, lagere km stand, stiller, comfortabeler, betrouwbaarder, meer waardevast, betere stoelen, cruise-control, boordcomputer, een alarm, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Plus dat hij niet veel duurder was (normaal gesproken wel, maar ik kon m'n Passat voor een mooie prijs krijgen).quote:Op zondag 1 juli 2007 17:39 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Verkoos je de Passat voor dat kleine beetje koppel meer? Kan weinig saaier dan de eenheidsworst Volkswagen![]()
![]()
Moet je eens opletten hoe snel je dan de deur uitgezet wordtquote:Op zondag 1 juli 2007 19:39 schreef thaduck het volgende:
Simpel.
Zolang hij zo doet, geen sex meer. Kijken wat hem dierbaarder is
Dat noem ik nu eens een degelijk onderbouwde mening!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:34 schreef Yankee_One het volgende:
Alfa 156 is lelijk
Ervaring mee ?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:21 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Moet je eens opletten hoe snel je dan de deur uitgezet wordt![]()
Klopt. Ook genoeg gekken op het Saabforum die op een of andere manier vergelijkbaar zijn met deze dwaas.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:03 schreef Sjaeck het volgende:
Net of zulke verhalen niet bij ieder (enigszins karakteristiek) automerk voorkomen..
stoerquote:Op maandag 2 juli 2007 06:02 schreef MaxTheDog het volgende:
lekker hoog op toeren rijden en elke k gti ver achter je laten.
Misschien dat jij dat stoer vindt, het gaat om het Alfa gevoel. Je hoeft niet altijd te blazen maar als je gaat blazen.... Laatmaar, je hebt vast nooit Alfa gereden.quote:
Zal best mooi rijden maar wat de fuck interesseert mij t nou of je sneller bent dan GTI-tjes...quote:Op maandag 2 juli 2007 06:39 schreef MaxTheDog het volgende:
[..]
Misschien dat jij dat stoer vindt, het gaat om het Alfa gevoel. Je hoeft niet altijd te blazen maar als je gaat blazen.... Laatmaar, je hebt vast nooit Alfa gereden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |