quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm is een koning, hij heeft weer gelijk
300D , die is nu van Alex al een tijdje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:50 schreef ook_gek het volgende:
Hey BoJo jij had toch een Eos 350D camera?
Mooie cameras als je er ook werkelijk wat mee doet. Als je af en toe een kiekje maakt kan je beter zo'n kleine kopen die je gewoon in je zak stopt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:02 schreef ook_gek het volgende:
aha. Ik zit te twijfelen om een Eos 350 te halen
ik maak heel veel foto's maar ik wil er meer mee doen. Daarom een eos 350.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mooie cameras als je er ook werkelijk wat mee doet. Als je af en toe een kiekje maakt kan je beter zo'n kleine kopen die je gewoon in je zak stopt.
ik ookquote:
die hele price watch klopt van geen kant. Want 90% is nooit op voorraad bij die bedrijvenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:07 schreef roflcopter het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/107109/Canon-EOS-350D-(8.0MP).html
Heb je aandelen in die zaak?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:12 schreef D-Devil het volgende:
Digitalstreet.nl
Prima zaak, scherpe prijs, meestal geen tien euro meer dan de goedkoopste in nederland en enorm snelle levering.
Haha nee, maar wel al redelijk wat besteldquote:
Mn volgende word een Nikon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:02 schreef ook_gek het volgende:
aha. Ik zit te twijfelen om een Eos 350 te halen
pics?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Reebruine ogen, gitzwarte harenDat zijn echte Jana's
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga je accu laden, rekel!
Er zat gister de hele terugweg een zwarte megane station aan mn kont te klevenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zit nog op kantoor enzo
hoi schoonmaakster die meeleest...
dawasiknie toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zat gister de hele terugweg een zwarte megane station aan mn kont te kleven
Ik ga altijd een stukje rijden als ik me verveel. Maar daar is met Alfa's blijkbaar niks aan, aangezien Bo zich ook altijd verveeltquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:19 schreef Alfisti het volgende:
Ik verveel me
Mn Nürburgringsticker was je wleopgevallen. Bovendien zou jij nooit over Beetgumermolen rijden naar ik aanneem.quote:
sja............... een stuk waar jij anderhalf uur over doet zijn wij met 10 minuten mee klaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga altijd een stukje rijden als ik me verveel. Maar daar is met Alfa's blijkbaar niks aan, aangezien Bo zich ook altijd verveelt
Klopt. Ik doe er anderhalf uur over om in Amsterdam te komen. Bo 10 minuten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
sja............... een stuk waar jij anderhalf uur over doet zijn wij met 10 minuten mee klaar
En ik kleef niet als het onnodig isquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn Nürburgringsticker was je wleopgevallen. Bovendien zou jij nooit over Beetgumermolen rijden naar ik aanneem.
hoe heetten die andere MX5 pipos btw die bij de ring waren? zet ik nu ff op BBquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En ik kleef niet als het onnodig is
Vanaf zaterdag of maandag mag je op een lichtblauwe Accord letten trouwens
De blauwe NA was Frans van ringracing.nl, Lipje's kameraad zijn naam weet ik zo niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe heetten die andere MX5 pipos btw die bij de ring waren? zet ik nu ff op BB
Eric mya, dat was hetquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Erik of zo toch?
Nou ja, of ie het leuk vind of niet, vanaf nu heet ie Erik iig!
Mn lenzen? 3 canon kitlenzenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarom?
Heb je niet zoveel meer aan je lenzen.
Kijk je ook naar een D200?
ik heb een Tamron 18-200 opzich een redelijke lens, maar de Nikon VR is wel een stuk beter.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn lenzen? 3 canon kitlenzenMn Tamron 55-200 zal ik wle missen ja, maar ik wil een Tamron 18-200 er bij.
Ik ben een Nikon fanboy dus ik kan geen objectief antwoord gevenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef Paladijn het volgende:
Wat is er eigenlijk beter aan de Nikon DSLR's? Voor een leek zijn ze verhoudingsgewijs duurder dan de vergelijkbare EOS camera's.
Groter bedieningsgemak. En waar de Canon vooral met mooi weer goede fotos oplevert, is de Nikon meer een allrounder.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef Paladijn het volgende:
Wat is er eigenlijk beter aan de Nikon DSLR's? Voor een leek zijn ze verhoudingsgewijs duurder dan de vergelijkbare EOS camera's.
Ik heb permanent een powergrip er aan hangenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ben een Nikon fanboy dus ik kan geen objectief antwoord geven
maar ik vind de EOS 350 persoonlijk te klein en "ligt" daarom niet lekker in de hand.
1ste ben ik met je eens..quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Groter bedieningsgemak. En waar de Canon vooral met mooi weer goede fotos oplevert, is de Nikon meer een allrounder.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ben een Nikon fanboy dus ik kan geen objectief antwoord geven
maar ik vind de EOS 350 persoonlijk te klein en "ligt" daarom niet lekker in de hand.
Toen ik mn Tamron kocht had hij allen maar met Nikon fitting liggen, heeft een Canon voor me besteld voor hetzelfde bedrag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]Maar niet iets als andere keuze qua lenzen e.d. Is dezelfde lens voor canon bv. even duur als voor nikon?
Rest lijkt me inderdaad redelijk subjectief, alleen viel het me laatst op dat nikon DSLR's verhoudingsgewijs duurder zijn. Ik vroeg me af of het verschil voortkwam uit functionaliteit (opties zullen toch vrijwel identiek zijn, no?) of bv. duurzaamheid.
Nikon is gewoon het best.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]Maar niet iets als andere keuze qua lenzen e.d. Is dezelfde lens voor canon bv. even duur als voor nikon?
Rest lijkt me inderdaad redelijk subjectief, alleen viel het me laatst op dat nikon DSLR's verhoudingsgewijs duurder zijn. Ik vroeg me af of het verschil voortkwam uit functionaliteit (opties zullen toch vrijwel identiek zijn, no?) of bv. duurzaamheid.
Wees eens wat specifiekerquote:
Pro's gebruiken dan ook niet een 350/400D en nogal wat duurdere lenzen. Hoewel de menselijke factor natuurlijk het belangrijkste blijft, beter materiaal maakt het voornamelijk makkelijker.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
De meeste pro's in NL gebruiken trouwens Canon's maar dat komt hoofdzakelijk omdat de importeur (INCA) in NL van Nikon een hondelul is die slechte service verleent.
Gelukkig is dat verleden tijden regelt Nikon hun zaakjes nu zelf
Service is voor pro's het belangrijkst.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Pro's gebruiken dan ook niet een 350/400D en nogal wat duurdere lenzen. Hoewel de menselijke factor natuurlijk het belangrijkste blijft, beter materiaal maakt het voornamelijk makkelijker.
Dat is zeker waar, maar 'wij' zitten nog in de consumer-level waar het belangrijker is om met weinig moeite de gewenste fraaie foto te maken. Hoewel je met de D200 natuurlijk wel aardig richting de pro kant gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Service is voor pro's het belangrijkst.
Als het defect is om wat voor reden dan ook moet er direct een nieuwe zijn, en dat hebben ze bij Canon goed voorelkaar.
Nu Nikon het hier zelf doet in NL schijnt dat ook beter te zijn.
Eric heet iequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Erik of zo toch?
Nou ja, of ie het leuk vind of niet, vanaf nu heet ie Erik iig!
Wanneer komt de Niksan?quote:
Dat dacht ik eerst ook, maar m'n D50 heb ik bijna altijd bij me, zo storend groot is zo'n device niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor mij voldoet mijn S80 momenteel nog prima en ook in de toekomst zal ik daar nog mee rondzeulen als de 'compact' die je altijd meeneemt, terwijl de DSLR dan af en toe meegaat om toch net wat fraaiere foto's te maken.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef Paladijn het volgende:
Alfa Romeo is een virus, waar je nooit vanaf komt
Rijdt peu echt rond in een gare 340?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Volvo 340 had en dr weer een ga kopen
Inclusief rollator en rolstoelquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef Paladijn het volgende:
Alfa Romeo is een virus, waar je nooit vanaf komt
Rijdt peu echt rond in een gare 340?
een 340 automaat gebruikt 8,5 liter op de 100 km en een Alfa 75 2.0 TS 8,4quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:43 schreef lipje het volgende:
tja volgens mij doelde ie daar op de Alfa (mits niet sportief bereden)
Nog dode mensen zien optreden?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef BoJo het volgende:
zo... weer terug van dineetje met de klant. Was gezellig![]()
![]()
kan ik begrijpen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb net James Brown eruit getrapt, stond een beetje op de koffietafel de dansen, rare vogel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |