Wat was ik verbaasd toen bleek dat Timboektoe wél echt bestaat!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:08 schreef rudedeltadude het volgende:
Verweggistan
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat was ik verbaasd toen bleek dat Timboektoe wél echt bestaat!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Die is dubbel leuk omdat Thom Roep de hoofdredacteur van de DD is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:23 schreef IJsdansoorlog het volgende:
Antiekwinkel T. Roep
Die heeft toch ook de stripserie Van Nul tot Nu gemaakt? Samen met Co Loerakkerquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Die is dubbel leuk omdat Thom Roep de hoofdredacteur van de DD is.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die heeft toch ook de stripserie Van Nul tot Nu gemaakt? Samen met Co Loerakker
Goede meiden, Slechte meiden ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:05 schreef STING het volgende:
- Goede Eieren, Slechte Eieren
Douwe Dabbertquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
En ook enkele de scenario's voor Douwe Dabbert.
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef jakkop het volgende:
Vroem&Raceman.
Eienoord.
En natuurlijk, Klondike
en lutjebroekquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
En Eidols.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:12 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Het tv-programma 'Eigen huis in puin' is ook gebruikt
De schrijver van De Ontdekking van de Zemelquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:25 schreef Mone het volgende:
Harry Muesli.
Ik geloof nooit dat die gebruikt is.... Je hoeft ze niet zelf te verzinnen ofzo! De DD schrijvers doen méér dan hun best op dit gebied!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:41 schreef Zwoerd het volgende:
Aduck Hitler
Met zn beroemde boek 'De ontdekking van de zemel'quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:25 schreef Mone het volgende:
Harry Muesli.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:06 schreef Frollo het volgende:
Ik neem aan dat iedereen in dit topic bij het lezen van de TT meteen begreep waar het over ging?
Duckatti 313: de vet hipste auto ter wereldquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:36 schreef henkde_j het volgende:
duckatti
Nee, dan twee eenden met dezelfde achternaam.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:44 schreef NiteSpeed het volgende:
En ik snap sowieso niet waarom een paard en een koe seks met elkaar hebben. Waarom hebben die twee beesten een relatie. Het is gewoon goor.
Ze zijn in ieder geval niet related:quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, dan twee eenden met dezelfde achternaam.
Clarabella en Karel zijn leuk! De Duckies is zo'n vermoderniseerde bende waarin Kwik, Kwek en Kwak nog net geen WoW spelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:43 schreef Biancavia het volgende:
Hierbij wil ik trouwens even klagen dat de achterkantverhaaltjes van dit jaar helemaal niet leuk zijn. Karel Paardepoot en Clarabella Koe.
Ik wil de Duckies terug!![]()
Drie verschillende hoofden. Echt een toppunt van uitmelkerij zeg!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval niet related:
[afbeelding]
Met meester Warbolquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:43 schreef Biancavia het volgende:
Hierbij wil ik trouwens even klagen dat de achterkantverhaaltjes van dit jaar helemaal niet leuk zijn. Karel Paardepoot en Clarabella Koe.
Ook. Maar ook Finland.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee, Jaap van Zweten.
we hebben hier duidelijk met een kenner van doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Clarabella en Karel zijn leuk! De Duckies is zo'n vermoderniseerde bende waarin Kwik, Kwek en Kwak nog net geen WoW spelen.
Idd. Of dan heb je een verhaal uit, en dan vraag je je af waar het plot zatquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb de DD zelf niet meer, maar ik lees nog wel de pockets. Het vervelende daaraan vind ik alleen dat ze van wisselende kwaliteit zijn. Soms zijn het leuke verhalen, maar steeds vaker zijn het van die verhalen die veel te 'snel' gaan. Lastig uit te leggen maar de verhalen zijn steeds stukken minder.
Eens, hoewel de strip van Karel als leidinggevende wel briljant is!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:43 schreef Biancavia het volgende:
Heul niet, was Harry Snotter volgens mij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:25 schreef Mone het volgende:
Harry Muesli.
Vrij naar Harry Mulisch, cultuurbarbaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:23 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Heul niet, was Harry Snotter volgens mij.
Eens, kut Duckiesquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Eens, hoewel de strip van Karel als leidinggevende wel briljant is!
De Duckies zijn ook suf. Liever gewoon een stripje van oom Donald.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:46 schreef donroyco het volgende:
Willie en Lampje worden zonder pardon meegenomen in een privévliegtuig naar Afwezië... Tien uur later landen ze op het vliegveld van Ergenz, de hoofdstad...
Ik erg me ook wel beetje aan de verhalen van de laatste jaren. Vaak wordt er een verhaal gebruikt dat een paar jaar daarvoor ook al gebruikt was, en het wordt helemaal afgeraffeld. In plaats van dat er aandacht wordt besteedt aan het verhaal, dan is de tekenkwaliteit ook al minder storend. (ook al vind ik ook dat het veeel beter kanquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:00 schreef -Hahaha- het volgende:
De Amerikaanse verhalen zijn altijd meest vermakelijk, en qua tekenstijl blijven ze ook het beste, naast de Duitse tekeningen
Maar omdat de Nederlandse redactie ook werk wou bieden aan hun eigen tekenaars, is het drastisch achteruitgegaan met DD weekblad. Gelukkig valt Donald Duck Extra niet onder dezelfde redactie.
Een tip, zodat je een Donald Duck-verhaal alvast kan overslaan: in het 1e plaatje, ergens onderin staat een code. Begint die code met H (wat voor Holland staat), dan is het verhaallijn van beroerde kwaliteit, en die kun je dan ook gerust overslaan. W staat voor de Verenigde Staten.
Echt doodzonde. 10 jaar geleden was het nog een top weekblad, maar is nu helemaal verneukt door die Nederlandse tekenaars.
jaaa er was toch paar jaar geleden één van de beste Nederlandse Donald Duck tekenaren opgepakt vanwege chatten met minderjarige meisjes? (ik heb er ook nog mee gechat samen met een paar gozers toen we bezopen waren,terwijl we ons voordeden als een meisje, prachtig was datquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:25 schreef Frollo het volgende:
Is het verder nog iemand opgevallen dat er sinds een paar jaar een wel heel slechte tekenaar rondloopt? De Ducks zelf zijn matig tot nog best redelijk, maar alle bijfiguren lijken op elkaar en zijn buitengewoon belabberd getekend.
Eerste voorbeeld dat me te binnen schiet is die Michiel de Ruyter in het openingsverhaal van een week of twee geleden, echt bar en boos was dat.
"Dankzij dit nummer loop ik BINNEN!"quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef PuzzleBox het volgende:
En als Donald een radiootje inslikt komt het nummer "Binnen":
"Als ik niet buiten ben, dan ben ik BINNEN!"
"Ik kan wel niet zingen, maar ik ben wel BINNEN!"
"Als het regent, dan ben ik liever BINNEN"
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:42 schreef WurM het volgende:
[..]
"Dankzij dit nummer loop ik BINNEN!"
Ik herinner me ook nog een verhaal waarin ze naar Griekenland gingen (Donald en Dagobert) en daar de gebroeders Tandezittellos ontmoetten. Aimun, Oeimun en Aumun.
Als het met een een D begint komen ze uit denemarken. Don Rosa vind ik nog de beste tekenaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:00 schreef -Hahaha- het volgende:
De Amerikaanse verhalen zijn altijd meest vermakelijk, en qua tekenstijl blijven ze ook het beste, naast de Duitse tekeningen
Maar omdat de Nederlandse redactie ook werk wou bieden aan hun eigen tekenaars, is het drastisch achteruitgegaan met DD weekblad. Gelukkig valt Donald Duck Extra niet onder dezelfde redactie.
Een tip, zodat je een Donald Duck-verhaal alvast kan overslaan: in het 1e plaatje, ergens onderin staat een code. Begint die code met H (wat voor Holland staat), dan is het verhaallijn van beroerde kwaliteit, en die kun je dan ook gerust overslaan. W staat voor de Verenigde Staten.
Echt doodzonde. 10 jaar geleden was het nog een top weekblad, maar is nu helemaal verneukt door die Nederlandse tekenaars.
In dat vlees boekje waar zoveel commotie om is, zit dat stripje ook in. Echt geweldig jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:46 schreef PuzzleBox het volgende:
Ik weet niet of het echt ontopic is, maar ik herinner me ook een stripje waarin Donald boodschappen moet halen voor Katrien, en absoluut de suiker niet moet vergeten. Hij gaat dan een liedje verzinnen:
"Niet vergeten suiker halen, hi ha ho!"
En iedereen gaat dan meezingen en polonaise lopen enzoen vergeet Donald uiteindelijk nog de suiker
Die had ik laatst nog gelezen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:46 schreef PuzzleBox het volgende:
Ik weet niet of het echt ontopic is, maar ik herinner me ook een stripje waarin Donald boodschappen moet halen voor Katrien, en absoluut de suiker niet moet vergeten. Hij gaat dan een liedje verzinnen:
"Niet vergeten suiker halen, hi ha ho!"
En iedereen gaat dan meezingen en polonaise lopen enzoen vergeet Donald uiteindelijk nog de suiker
Oja...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:39 schreef DuranK het volgende:
[..]
In dat vlees boekje waar zoveel commotie om is, zit dat stripje ook in. Echt geweldig ja![]()
![]()
Suiker wel vervangen door het woord ham![]()
het was dus oorspronkelijk suiker (vijf jaar geleden ofzo), wel een beetje jammer dat ze strips recyclenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:39 schreef DuranK het volgende:
[..]
In dat vlees boekje waar zoveel commotie om is, zit dat stripje ook in. Echt geweldig ja![]()
![]()
Suiker wel vervangen door het woord ham![]()
Friet van Piet bestaat ook echt. In Groningen. Ergens achter het conservatorium/De Oosterpoort, geloof ik.quote:
En in Chersonissosquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Friet van Piet bestaat ook echt. In Groningen. Ergens achter het conservatorium/De Oosterpoort, geloof ik.
Die in Grunn ben ik wel eens geweest, in Alanya is er ook eenquote:
En de P.U.I.K.B.U.I.K.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:09 schreef NiteSpeed het volgende:
De grote K.L.E.T.S.M.A.J.O.O.R.
Hij klopt niet oma duck staat er niet opquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
[afbeelding]
pardon? in de nederlandse versie dan??quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef nicoo het volgende:
o oma staat er wel op maar op de foute plaats oma is de zus van dagobert
soms recyclen ze zelfs voorkantjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef mrbomb het volgende:
[..]
het was dus oorspronkelijk suiker (vijf jaar geleden ofzo), wel een beetje jammer dat ze strips recyclen![]()
Staat er wel op, alleen in de Nederlandse versie is zij inderdaad de zus van Dagobertquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:10 schreef nicoo het volgende:
[..]
Hij klopt niet oma duck staat er niet op![]()
Pas dan is je carriere geslaagd, anders niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:58 schreef Kadoc het volgende:
Lijkt me wel geweldig om als bekende Nederlander mijn naam terug te vinden in de DD.
echt...briljantquote:Op maandag 9 juli 2007 20:54 schreef knnth het volgende:
Deze week:
Lauwstralie
Sint Gietersberg
Schaakkampioen Kaspaardov
Energiepillen van Goofy's oma Anna Booltjes
Het tv-programma Snel Sell. Met als ondertitel: Rijker door de kijker
Wat jij bromt, makker!quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef NJ het volgende:
Geweldig topic dit!
die komen niet uit de DD!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:19 schreef Pietklaaso het volgende:
Karel Anker
Kim Onthaar
Samir Waffelen
AAh leuk als je dan post krijg
K. Anker
K. Onthaar
S. Wafflenkut topic + kut bijdrage
Soms? De laatste tijd gebeurd dat niet zo vaak meer, maar ik heb oude DD's liggen waar er gewoon 4 dezelfde van zijn, alleen andere kleuren.quote:
Omg, hoe slecht kun je onthouden. Het is Tour de Gans. Tour de Duck is toch niet grappigquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef valek het volgende:
Tour de Duck ivp Tour de France.
Nee preciesquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Omg, hoe slecht kun je onthouden. Het is Tour de Gans. Tour de Duck is toch niet grappig
Dat is gewoon iets voor volwassenen en niet voor de kleine lezersquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:41 schreef --Davidoff-- het volgende:
W.A. Ootjes - Werkvoorziening (werk op maat)
Echt heel veel van die grappen. Ook in de pockets en in de reisverhalen van Dagobert Duck (vooral in de Don Rosa-verhalen). Ik vraag me echt serieus af wat kinderen leuk vinden aan DD, maar ik vind 't hilarischquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat is gewoon iets voor volwassenen en niet voor de kleine lezers![]()
Preciesquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:37 schreef knnth het volgende:
[..]
Echt heel veel van die grappen. Ook in de pockets en in de reisverhalen van Dagobert Duck (vooral in de Don Rosa-verhalen). Ik vraag me echt serieus af wat kinderen leuk vinden aan DD, maar ik vind 't hilarisch
Vroem en Reesman ook wel eens gezien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:05 schreef Biancavia het volgende:
Warenhuis Droom & Vreesman.
Snap ik ook niet en die katrien is maar een kutwijf een beetje van 2 walletjes eten en boos worden om niks ze denkt ook dat ze geweldig is ... gewoon een kutwijf zij is donald niet waardquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:14 schreef MaxMark het volgende:
Waarom staat in de DD van deze week dat Katrien de verloofde van Donald is? Dat is toch nooit het geval geweest
En ze gaat nog wel steeds naar die kut gans van een guus geluk... die helemaal geen geluk heeft anders had hij katrien wel voor zich gewonnenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:30 schreef Luco het volgende:
Katrien is al een tijdje de verloofde van Donald hoor
Zover ik weet zijn ze altijd gewoon vriend/vriendin geweest.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:30 schreef Luco het volgende:
Katrien is al een tijdje de verloofde van Donald hoor
Dat verhaal is fantastisch. Prachtig einde waarin ze weglopen van dat huis.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:10 schreef Pikhoofd het volgende:
Mooi topic. Helaas heb ik weinig meer toe te voegen.
Wel: Dikke Van Dale -- Dunne Barbaren. Uit een briljant verhaal van een jaar of 10 (?) geleden waarin Kwik Kwek &Kwak opweg gaan om de schrijver van het WoudlopersHandboek op te sporen.
Niet zelf verzinnenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:23 schreef SkunkfireJoe het volgende:
barba burka
Die weet ik nogquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:35 schreef Lathund het volgende:Nadat ze van de ene mafketel naar de andere waren gelopen om te kijken waar al dat papier nou voor gebruikt werd.
Kunnen mensen zich ook dat verhaal herinneren waarin Donald en Bolderbast beginnen met watermeloenen naar elkaars hoofd te gooien en vervolgens allerlei vredespogingen van de neefjes (praten via blikjes, een lange buis, papegaaien) misbruikt worden door Donald en Bolderbast? Uiteindelijk gaan ze weer verder met watermeloenen naar elkaar toegooien, maar dan hebben de neefjes zoiets van 'laat maar, is wel relatief rustig.'
Is toch dat ze eerst niet kunnen slapen van het lawaai, maar dat ze het achteraf toch zo rustig vondenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:35 schreef Lathund het volgende:Nadat ze van de ene mafketel naar de andere waren gelopen om te kijken waar al dat papier nou voor gebruikt werd.
Kunnen mensen zich ook dat verhaal herinneren waarin Donald en Bolderbast beginnen met watermeloenen naar elkaars hoofd te gooien en vervolgens allerlei vredespogingen van de neefjes (praten via blikjes, een lange buis, papegaaien) misbruikt worden door Donald en Bolderbast? Uiteindelijk gaan ze weer verder met watermeloenen naar elkaar toegooien, maar dan hebben de neefjes zoiets van 'laat maar, is wel relatief rustig.'
Dat is het stripje met de Mato Grosso, de zeldzaamste postzegel ter wereld.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef Biancavia het volgende:
Weten jullie dat stripje nog waarin Dagobert om een paar oliebronnen ofzoiets te ruilen voor een sjeik een bepaald soort tempelkussens moest halen? Gingen ze helemaal naar een raar land, heel gedoe om in een tempel die tempelkussens te gaan vinden.
Kwamen ze terug, bleek er van het papiertje een hoekje te zijn afgescheurd en bleek het om stempelkussens te gaan!
Meh, ik vond dat verhaal anders wel een hoop toevoegen aan de psyche van Scrooge McDuck. Hij zegt ook niets voor niets Kitty (ROSEBUD!!!) als hij zogenaamd dood gaat in de laatste comic van de reeksquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:13 schreef knnth het volgende:
De strips zelf zjin helemaal de moeite waard
Veel van zijn verhalen zijn echt prachtig, hoewel over dat laatste verhaal (Prisoner of White Agony Creek) nogal wat ophef was ... dat verhaal had voor mij ook niet gehoeven ...
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:35 schreef Lathund het volgende:
Misschien een wijze les voor Israel en Palestinaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:59 schreef Gitanki het volgende:
[..]
leuke is dat inderdaad, alle vredespogingen lopen uit in een nog grotere oorlog, tot ze weer besluiten meloenen te gaan smijten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:35 schreef Lathund het volgende:Nadat ze van de ene mafketel naar de andere waren gelopen om te kijken waar al dat papier nou voor gebruikt werd.
Deze kwam daadwerkelijk een keer voor in de DD onder de naam : Marco Sorbatoquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:46 schreef Maxzter het volgende:
marco tornado
Och, als je dit allemaal niet weet is de Donald Duck een heel leuk weekblad.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:47 schreef knnth het volgende:
Pirsoner of White Agony Creek: origineel versus vertaling:
Schaamteloze cross-forum post
[afbeelding]
Dat stukje "te jong" zit er niet bij in de Nederlandse versie.
[afbeelding]
Between the legsIn de Nederlandse versie: "Goed! En nu onder de mammoet door!" met als reactie "Hoe bedoel je?"
[afbeelding]
In de Nederlandse versie zegt de rechter dat ze niet gered wil worden. En in het vierde plaatje is de opgaande zon bedekt door een tekst die impliceert dat er niets bijzonders gebeurt, terwijl die zon juist duidelijk maakt dat er een nacht voorbij gegaan is ... waarin iets is gebeurd wat niet verboden is -- thank gosh!
Kortom, nogal wat 18+ hints, terwijl in de Nederlandse versie [i]toevallig[/] die dingen "verdwenen" zijn
Idd jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:09 schreef Jeff89 het volgende:
Goede meiden slechte meiden onderweg naar goudkust of iets van die strekking... Iig 3 soaps in 1 naam
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:03 schreef Biancavia het volgende:
Uit de Duckstadkrant, 38e jaargang, nummer 4 - 2007
ONDERZOEKEN DEUGEN NIET
-knip-
Tis dat jij het zo leuk vindquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:16 schreef Bizznitch het volgende:
strippo's ipv flippo's
Het gaat er niet om of het leuk is achterlijke mongool.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Tis dat jij het zo leuk vind![]()
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het leuk is brutale vlegel
mooi mooiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:38 schreef domiz het volgende:
begrafenisonderneming Heyn Mager & DePijpUyt
slogan: laat u niet kisten!![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:43 schreef SpecialK het volgende:
Ik las de TT ik moest meteen denken aan de donald duck.
Marco Tornado is ook een keer echt langsgekomen hoor..quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Deze kwam daadwerkelijk een keer voor in de DD onder de naam : Marco Sorbato
Die heb ik net gevonden, zal 'm zo ff uploadenquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een strip met Willy Wortel in de hoofdrol![]()
Er was eens een meisje, dat heette Barbara. Barbara had een groentenwinkel en verkocht rabarber. Daarom noemden alle mensen het meisje: Rabarber-Barbara. Later begon Barbara een café met een bar. Op het raam stond: Rabarber-Barbara-bar. Daar kwamen wilde mannen op bezoek, echte barbaren: de Rabarber-Barbara-bar-barbaren. O, wat hadden die mannen lange baarden! Die baarden noemden ze: Rabarber-Barbara-bar-barbaren-baarden. En de barbier die die lange baarden moest knippen was de: Rabarber-Barbara-bar-barbaren-baarden-barbier
Dus guus geluk is een hybridquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die heb ik net gevonden, zal 'm zo ff uploaden
Ook eens Marco Corsetto (en waarschijnlijk nog 100 andere versies)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:11 schreef Roolio het volgende:
[..]
Marco Tornado is ook een keer echt langsgekomen hoor..
Ik ook!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb het geluksdubbeltje gewonnen!![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |