"Dankzij dit nummer loop ik BINNEN!"quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef PuzzleBox het volgende:
En als Donald een radiootje inslikt komt het nummer "Binnen":
"Als ik niet buiten ben, dan ben ik BINNEN!"
"Ik kan wel niet zingen, maar ik ben wel BINNEN!"
"Als het regent, dan ben ik liever BINNEN"
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:42 schreef WurM het volgende:
[..]
"Dankzij dit nummer loop ik BINNEN!"
Ik herinner me ook nog een verhaal waarin ze naar Griekenland gingen (Donald en Dagobert) en daar de gebroeders Tandezittellos ontmoetten. Aimun, Oeimun en Aumun.
Als het met een een D begint komen ze uit denemarken. Don Rosa vind ik nog de beste tekenaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:00 schreef -Hahaha- het volgende:
De Amerikaanse verhalen zijn altijd meest vermakelijk, en qua tekenstijl blijven ze ook het beste, naast de Duitse tekeningen
Maar omdat de Nederlandse redactie ook werk wou bieden aan hun eigen tekenaars, is het drastisch achteruitgegaan met DD weekblad. Gelukkig valt Donald Duck Extra niet onder dezelfde redactie.
Een tip, zodat je een Donald Duck-verhaal alvast kan overslaan: in het 1e plaatje, ergens onderin staat een code. Begint die code met H (wat voor Holland staat), dan is het verhaallijn van beroerde kwaliteit, en die kun je dan ook gerust overslaan. W staat voor de Verenigde Staten.
Echt doodzonde. 10 jaar geleden was het nog een top weekblad, maar is nu helemaal verneukt door die Nederlandse tekenaars.
In dat vlees boekje waar zoveel commotie om is, zit dat stripje ook in. Echt geweldig jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:46 schreef PuzzleBox het volgende:
Ik weet niet of het echt ontopic is, maar ik herinner me ook een stripje waarin Donald boodschappen moet halen voor Katrien, en absoluut de suiker niet moet vergeten. Hij gaat dan een liedje verzinnen:
"Niet vergeten suiker halen, hi ha ho!"
En iedereen gaat dan meezingen en polonaise lopen enzoen vergeet Donald uiteindelijk nog de suiker
Die had ik laatst nog gelezen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:46 schreef PuzzleBox het volgende:
Ik weet niet of het echt ontopic is, maar ik herinner me ook een stripje waarin Donald boodschappen moet halen voor Katrien, en absoluut de suiker niet moet vergeten. Hij gaat dan een liedje verzinnen:
"Niet vergeten suiker halen, hi ha ho!"
En iedereen gaat dan meezingen en polonaise lopen enzoen vergeet Donald uiteindelijk nog de suiker
Oja...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:39 schreef DuranK het volgende:
[..]
In dat vlees boekje waar zoveel commotie om is, zit dat stripje ook in. Echt geweldig ja![]()
![]()
Suiker wel vervangen door het woord ham![]()
het was dus oorspronkelijk suiker (vijf jaar geleden ofzo), wel een beetje jammer dat ze strips recyclenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:39 schreef DuranK het volgende:
[..]
In dat vlees boekje waar zoveel commotie om is, zit dat stripje ook in. Echt geweldig ja![]()
![]()
Suiker wel vervangen door het woord ham![]()
Friet van Piet bestaat ook echt. In Groningen. Ergens achter het conservatorium/De Oosterpoort, geloof ik.quote:
En in Chersonissosquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Friet van Piet bestaat ook echt. In Groningen. Ergens achter het conservatorium/De Oosterpoort, geloof ik.
Die in Grunn ben ik wel eens geweest, in Alanya is er ook eenquote:
En de P.U.I.K.B.U.I.K.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:09 schreef NiteSpeed het volgende:
De grote K.L.E.T.S.M.A.J.O.O.R.
Hij klopt niet oma duck staat er niet opquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval niet related:
[afbeelding]
pardon? in de nederlandse versie dan??quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef nicoo het volgende:
o oma staat er wel op maar op de foute plaats oma is de zus van dagobert
soms recyclen ze zelfs voorkantjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef mrbomb het volgende:
[..]
het was dus oorspronkelijk suiker (vijf jaar geleden ofzo), wel een beetje jammer dat ze strips recyclen![]()
Staat er wel op, alleen in de Nederlandse versie is zij inderdaad de zus van Dagobertquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:10 schreef nicoo het volgende:
[..]
Hij klopt niet oma duck staat er niet op![]()
Pas dan is je carriere geslaagd, anders niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:58 schreef Kadoc het volgende:
Lijkt me wel geweldig om als bekende Nederlander mijn naam terug te vinden in de DD.
echt...briljantquote:Op maandag 9 juli 2007 20:54 schreef knnth het volgende:
Deze week:
Lauwstralie
Sint Gietersberg
Schaakkampioen Kaspaardov
Energiepillen van Goofy's oma Anna Booltjes
Het tv-programma Snel Sell. Met als ondertitel: Rijker door de kijker
Wat jij bromt, makker!quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef NJ het volgende:
Geweldig topic dit!
die komen niet uit de DD!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:19 schreef Pietklaaso het volgende:
Karel Anker
Kim Onthaar
Samir Waffelen
AAh leuk als je dan post krijg
K. Anker
K. Onthaar
S. Wafflenkut topic + kut bijdrage
Soms? De laatste tijd gebeurd dat niet zo vaak meer, maar ik heb oude DD's liggen waar er gewoon 4 dezelfde van zijn, alleen andere kleuren.quote:
Omg, hoe slecht kun je onthouden. Het is Tour de Gans. Tour de Duck is toch niet grappigquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef valek het volgende:
Tour de Duck ivp Tour de France.
Nee preciesquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Omg, hoe slecht kun je onthouden. Het is Tour de Gans. Tour de Duck is toch niet grappig
Dat is gewoon iets voor volwassenen en niet voor de kleine lezersquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:41 schreef --Davidoff-- het volgende:
W.A. Ootjes - Werkvoorziening (werk op maat)
Echt heel veel van die grappen. Ook in de pockets en in de reisverhalen van Dagobert Duck (vooral in de Don Rosa-verhalen). Ik vraag me echt serieus af wat kinderen leuk vinden aan DD, maar ik vind 't hilarischquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat is gewoon iets voor volwassenen en niet voor de kleine lezers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |