Preciesquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:37 schreef knnth het volgende:
[..]
Echt heel veel van die grappen. Ook in de pockets en in de reisverhalen van Dagobert Duck (vooral in de Don Rosa-verhalen). Ik vraag me echt serieus af wat kinderen leuk vinden aan DD, maar ik vind 't hilarisch
Vroem en Reesman ook wel eens gezien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:05 schreef Biancavia het volgende:
Warenhuis Droom & Vreesman.
Snap ik ook niet en die katrien is maar een kutwijf een beetje van 2 walletjes eten en boos worden om niks ze denkt ook dat ze geweldig is ... gewoon een kutwijf zij is donald niet waardquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:14 schreef MaxMark het volgende:
Waarom staat in de DD van deze week dat Katrien de verloofde van Donald is? Dat is toch nooit het geval geweest
En ze gaat nog wel steeds naar die kut gans van een guus geluk... die helemaal geen geluk heeft anders had hij katrien wel voor zich gewonnenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:30 schreef Luco het volgende:
Katrien is al een tijdje de verloofde van Donald hoor
Zover ik weet zijn ze altijd gewoon vriend/vriendin geweest.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:30 schreef Luco het volgende:
Katrien is al een tijdje de verloofde van Donald hoor
Dat verhaal is fantastisch. Prachtig einde waarin ze weglopen van dat huis.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:10 schreef Pikhoofd het volgende:
Mooi topic. Helaas heb ik weinig meer toe te voegen.
Wel: Dikke Van Dale -- Dunne Barbaren. Uit een briljant verhaal van een jaar of 10 (?) geleden waarin Kwik Kwek &Kwak opweg gaan om de schrijver van het WoudlopersHandboek op te sporen.
Niet zelf verzinnenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:23 schreef SkunkfireJoe het volgende:
barba burka
Die weet ik nogquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:35 schreef Lathund het volgende:Nadat ze van de ene mafketel naar de andere waren gelopen om te kijken waar al dat papier nou voor gebruikt werd.
Kunnen mensen zich ook dat verhaal herinneren waarin Donald en Bolderbast beginnen met watermeloenen naar elkaars hoofd te gooien en vervolgens allerlei vredespogingen van de neefjes (praten via blikjes, een lange buis, papegaaien) misbruikt worden door Donald en Bolderbast? Uiteindelijk gaan ze weer verder met watermeloenen naar elkaar toegooien, maar dan hebben de neefjes zoiets van 'laat maar, is wel relatief rustig.'
Is toch dat ze eerst niet kunnen slapen van het lawaai, maar dat ze het achteraf toch zo rustig vondenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:35 schreef Lathund het volgende:Nadat ze van de ene mafketel naar de andere waren gelopen om te kijken waar al dat papier nou voor gebruikt werd.
Kunnen mensen zich ook dat verhaal herinneren waarin Donald en Bolderbast beginnen met watermeloenen naar elkaars hoofd te gooien en vervolgens allerlei vredespogingen van de neefjes (praten via blikjes, een lange buis, papegaaien) misbruikt worden door Donald en Bolderbast? Uiteindelijk gaan ze weer verder met watermeloenen naar elkaar toegooien, maar dan hebben de neefjes zoiets van 'laat maar, is wel relatief rustig.'
Dat is het stripje met de Mato Grosso, de zeldzaamste postzegel ter wereld.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef Biancavia het volgende:
Weten jullie dat stripje nog waarin Dagobert om een paar oliebronnen ofzoiets te ruilen voor een sjeik een bepaald soort tempelkussens moest halen? Gingen ze helemaal naar een raar land, heel gedoe om in een tempel die tempelkussens te gaan vinden.
Kwamen ze terug, bleek er van het papiertje een hoekje te zijn afgescheurd en bleek het om stempelkussens te gaan!
Meh, ik vond dat verhaal anders wel een hoop toevoegen aan de psyche van Scrooge McDuck. Hij zegt ook niets voor niets Kitty (ROSEBUD!!!) als hij zogenaamd dood gaat in de laatste comic van de reeksquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:13 schreef knnth het volgende:
De strips zelf zjin helemaal de moeite waard
Veel van zijn verhalen zijn echt prachtig, hoewel over dat laatste verhaal (Prisoner of White Agony Creek) nogal wat ophef was ... dat verhaal had voor mij ook niet gehoeven ...
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:35 schreef Lathund het volgende:
Misschien een wijze les voor Israel en Palestinaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:59 schreef Gitanki het volgende:
[..]
leuke is dat inderdaad, alle vredespogingen lopen uit in een nog grotere oorlog, tot ze weer besluiten meloenen te gaan smijten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:35 schreef Lathund het volgende:Nadat ze van de ene mafketel naar de andere waren gelopen om te kijken waar al dat papier nou voor gebruikt werd.
Deze kwam daadwerkelijk een keer voor in de DD onder de naam : Marco Sorbatoquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:46 schreef Maxzter het volgende:
marco tornado
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |