Och, als je dit allemaal niet weet is de Donald Duck een heel leuk weekblad.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:47 schreef knnth het volgende:
Pirsoner of White Agony Creek: origineel versus vertaling:
Schaamteloze cross-forum post
[afbeelding]
Dat stukje "te jong" zit er niet bij in de Nederlandse versie.
[afbeelding]
Between the legsIn de Nederlandse versie: "Goed! En nu onder de mammoet door!" met als reactie "Hoe bedoel je?"
[afbeelding]
In de Nederlandse versie zegt de rechter dat ze niet gered wil worden. En in het vierde plaatje is de opgaande zon bedekt door een tekst die impliceert dat er niets bijzonders gebeurt, terwijl die zon juist duidelijk maakt dat er een nacht voorbij gegaan is ... waarin iets is gebeurd wat niet verboden is -- thank gosh!
Kortom, nogal wat 18+ hints, terwijl in de Nederlandse versie [i]toevallig[/] die dingen "verdwenen" zijn
Idd jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:09 schreef Jeff89 het volgende:
Goede meiden slechte meiden onderweg naar goudkust of iets van die strekking... Iig 3 soaps in 1 naam
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:03 schreef Biancavia het volgende:
Uit de Duckstadkrant, 38e jaargang, nummer 4 - 2007
ONDERZOEKEN DEUGEN NIET
-knip-
Tis dat jij het zo leuk vindquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:16 schreef Bizznitch het volgende:
strippo's ipv flippo's
Het gaat er niet om of het leuk is achterlijke mongool.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Tis dat jij het zo leuk vind![]()
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het leuk is brutale vlegel
mooi mooiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:38 schreef domiz het volgende:
begrafenisonderneming Heyn Mager & DePijpUyt
slogan: laat u niet kisten!![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:43 schreef SpecialK het volgende:
Ik las de TT ik moest meteen denken aan de donald duck.
Marco Tornado is ook een keer echt langsgekomen hoor..quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Deze kwam daadwerkelijk een keer voor in de DD onder de naam : Marco Sorbato
Die heb ik net gevonden, zal 'm zo ff uploadenquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een strip met Willy Wortel in de hoofdrol![]()
Er was eens een meisje, dat heette Barbara. Barbara had een groentenwinkel en verkocht rabarber. Daarom noemden alle mensen het meisje: Rabarber-Barbara. Later begon Barbara een café met een bar. Op het raam stond: Rabarber-Barbara-bar. Daar kwamen wilde mannen op bezoek, echte barbaren: de Rabarber-Barbara-bar-barbaren. O, wat hadden die mannen lange baarden! Die baarden noemden ze: Rabarber-Barbara-bar-barbaren-baarden. En de barbier die die lange baarden moest knippen was de: Rabarber-Barbara-bar-barbaren-baarden-barbier
Dus guus geluk is een hybridquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval niet related:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die heb ik net gevonden, zal 'm zo ff uploaden
Ook eens Marco Corsetto (en waarschijnlijk nog 100 andere versies)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:11 schreef Roolio het volgende:
[..]
Marco Tornado is ook een keer echt langsgekomen hoor..
Ik ook!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb het geluksdubbeltje gewonnen!![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |