wenkbrauw shampoo, kam om de 3 meter een spiegel. Dubbel gevoerde zakken en je hebt een stuk vlees genaamd dennis. O ja en niet bang zijn en een kudt lach hebbenquote:
En minstens 5x per uur 'huub' of 'huubje' zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
wenkbrauw shampoo, kam om de 3 meter een spiegel. Dubbel gevoerde zakken en je hebt een stuk vlees genaamd dennis. O ja en niet bang zijn en een kudt lach hebben
Ik denk dat zij in het huis is gezet voor het verloop van het spel. Ze rent binnen een paar weken huilend naar huis.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:22 schreef firecow het volgende:
damn wat is die nadia een muts zeg
Jep.. en de winnaar staat al vast.. dus spannend is het ook niet eens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:23 schreef F04 het volgende:
Helaas is de terror voor vandaag zeer beperkt wegens de overname van TIEN naar RTL.![]()
Nu moeten ze van de FEBO een spelletje Twister spelen.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
Heeft Huub al zoveel op? Hij kijkt behoorlijk lodderig.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. en de winnaar staat al vast.. dus spannend is het ook niet eens.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben je nou ook al verliefd op Huub?
Topquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:29 schreef kleinzusje het volgende:
FO4: wil je mijn super cap in je op zetten![]()
yup hij kent z n prioriteitenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
heeft huub het altijd zo vaak over de streamers?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:34 schreef firecow het volgende:
stoer een onderwatercam die wist ik nog niet !![]()
Brian vindt dat ze agressief kan uithalen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:34 schreef Lobasca het volgende:
Amanda wil met Brian praten.
Hij mag er in hoor, ik claim geen copyrightquote:
Ben ik mooi op tijd dus...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:34 schreef Lobasca het volgende:
Amanda wil met Brian praten.
Wil je geen deel van de winst?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij mag er in hoor, ik claim geen copyright
Jaap?quote:
Yeps, je voelde het goed aankomen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:35 schreef Sug4r het volgende:
Ja hoor dat dacht ik al...ruzie tussen Amanda en Brian![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Damn... keiharde knallen hier door die onweer. Wat een weer
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:38 schreef wolferl het volgende:
Kan iemand Denniks het water in gooien, of loopt dan zijn mascara uit?
Kijk, zo kennen we Brian weer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:36 schreef SIRA het volgende:
B tegen A: je moet niet zo zeiken kutkop
gezellig..
Hier nog een strakke lucht,quote:
Ook zo'n 020 deerne.quote:
Die gozer kan ook niks zelf verzinnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Dennis begint te rappen: "Het was mn eigen Cora. Achter mn rug om bedroog ze Talpa"
Daar hoop ik ook op en dan nog eens Nadia en Lieke met hun geplande terrorquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Yeps, je voelde het goed aankomen.Hoop dat het nu echt knallende ruzie wordt.
Hier in t midden van het land nog niet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook zo'n 020 deerne.![]()
Heel NL schijnt er dus last van te hebben.
Komt eraanquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier in t midden van het land nog niet?![]()
Behalve onweer plenst het hier ook echt de lucht uit. Al een aardig tijdje trouwens.quote:
Hier nog niksquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zwoel, licht accentje, maar echt een meid van de wereldquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je met je gitaar kunt vluchten, nu nog leren spelen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Brian trekt z'n kleren weer aan en vlucht weg met z'n gitaar .......
Niet gezien, maar ik denk dat het Dennis is want die is ook buiten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef F04 het volgende:
Wie is die gast die buiten naar Jaap loopt?
welterusten... deed ze gisteren ook alquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
Nadia gaf Huub een zoen?!?
KZ zit in 020, en daar ook onweer, en Pavement zit in 010 (Rotterdam) en daar nog een strakke lucht...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Excht? Is Adam 010? Damn, ik dacht echt 020.![]()
Wegens wegwerkzaamheden kan er vertraging optredenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Zwolle en Amsterdam en hier niet?? Gaat het via de Polder ofzo?? Afslag Emmeloord?![]()
N.H.N heeftafgelopig middag dat natuurgeweld over haar heen gekregen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve onweer plenst het hier ook echt de lucht uit. Al een aardig tijdje trouwens.
Was inderdaad dennis.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ik denk dat het Dennis is want die is ook buiten.
http://www.buienradar.nl/quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Zwolle en Amsterdam en hier niet?? Gaat het via de Polder ofzo?? Afslag Emmeloord?![]()
Ik in 020quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
edit: lamaar, verkeerd begrepen.
Woon jij zover weg?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
N.H.N heeftafgelopig middag dat natuurgeweld over haar heen gekregen.
miscast nixquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef F04 het volgende:
Wie is die gast die buiten naar Jaap loopt?
Ah, niet gezien. Ik mag haar ook nog niet zo, maar als haar toenadering tot Lieke oprecht is, zou ze nog mee kunnen vallen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef Desii het volgende:
[..]
welterusten... deed ze gisteren ook al
Maar volgens mij zit ze stiekum achter Huub aan... gisteren in de tuin, gaf ze al aan ri. Dennis dat Huub eventueel Lieke wel zou laten vallen, als tie een ander neukpoppetje vond.
En Huub vind alle vrouwen leuk, dus die gaat er wel lekker in mee
Ik mag haar totaal niet..... (Nada dan) das een snieky one... let maar op mijn woorden![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
KZ zit in 020, en daar ook onweer, en Pavement zit in 010 (Rotterdam) en daar nog een strakke lucht...
Laat KZ nu net een Feyenoord-fan zijn... vandaar die![]()
Volgens mijn tandarts is 5 min per keer voldoende.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:47 schreef patist het volgende:
nada poetst al een kwartier haar tanden?
Je hebt wel een puntquote:
Hier ook 020 en droog.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
KZ zit in 020, en daar ook onweer, en Pavement zit in 010 (Rotterdam) en daar nog een strakke lucht...
Laat KZ nu net een Feyenoord-fan zijn... vandaar die![]()
Wacht maar eens als ze zich straks gaat demakeuppen....quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:47 schreef patist het volgende:
nee geen voetbal ..... voetbal sucks....quote:
De nieuwe Lieskequote:Op woensdag 4 juli 2007 00:47 schreef patist het volgende:
Zit je binnen ?quote:
010 (schiedam) is ook droog.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
038 is inmiddels weer droog...
Lekker offtopic allemaal, maar wel gezellig.
Ja, maar buiten is het ook droog...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
Zit je binnen ?
Dat zou wel erg oke zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:51 schreef Flabberguest het volgende:
Yessssssssss Nadia u ff Brian op zijn bek pakken plsssssssssssssss
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt
Ik val op mannen uit 010
maar dat staat los van het weer![]()
Ik vind trouwens dat Adam, als hoofdstad zijnde, eigenlijk 010 had moeten zijn. Maar goed...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt
Ik val op mannen uit 010
maar dat staat los van het weer![]()
038 hier nog onweerquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Maar wel een beetje langdurige weerberichten inmiddels .......quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat Adam, als hoofdstad zijnde, eigenlijk 010 had moeten zijn. Maar goed...
Die nummering is gewoon niet logischquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat Adam, als hoofdstad zijnde, eigenlijk 010 had moeten zijn. Maar goed...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Amanda vraagt of ze even kan praten met Brian, maar Brian zegt dat hij even met Nadia in gesprek is. Dat gaat goed
Nadia in een seks scene met Jaap lijkt me echt het hoogtepunt van DGK tot nu toe.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
nadia een zwak voor jaapdat wordt nog spannend
Geweldig ditquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:54 schreef heracles het volgende:
Amandel gedist
Niet alleen voor DGK, ook voor Jaap zal dat het hoogtepunt van zijn leven zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nadia in een seks scene met Jaap lijkt me echt het hoogtepunt van DGK tot nu toe.
en zeker als Denix er photos van maakt!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nadia in een seks scene met Jaap lijkt me echt het hoogtepunt van DGK tot nu toe.
Ultieme terror in de kooi...quote:
Idd een geweldig stukje, maar updates is een te serieus topic voor zo'n stukje humor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, maar jammer dat je het daar hebt neergezet.
uhmmmm ja, en wij kijken...............................quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
dit is echt te grappig allemaal, die mensen zijn zo dom
Dan wordt het weer net even te ranzig en dan keurt die Astma het niet goed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:57 schreef Villalux het volgende:
[..]
en zeker als Denix er photos van maakt!
Ik vond 't toch wel noemenswaardig. Maar voor de duidelijkheid heb ik 't ook maar even hier neergezet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, maar jammer dat je het daar hebt neergezet.
Dan kan Jaap de rest van z'n leven bewijzen dat ie het met een lekker wijf heeft gedaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:57 schreef Villalux het volgende:
[..]
en zeker als Denix er photos van maakt!
Och, de verkleutering is toch al op meerdere fronten toe aan het slaan...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd een geweldig stukje, maar updates is een te serieus topic voor zo'n stukje humor.
dat is toch leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:58 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
uhmmmm ja, en wij kijken...............................![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:58 schreef Pavement het volgende:
Ik wil naar mn bed, maar zit onweer in de lucht.
waar pavement wacht op een ware terror nacht tussen amanda en nadia
lol brian zegt anaalyseren
Kan ie dan niet beter een goeie hoer inhuren á 1000 voor een hele avond en dan foto's maken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan Jaap de rest van z'n leven bewijzen dat ie het met een lekker wijf heeft gedaan
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Nadia gaan echt een seks relatie krijgen
tuurlijk is t leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
dat is toch leuk
ik studeer psychologie man, goeie oefening dit
Een keer een geintje moet m.i. kunnen daar, maar ik heb wel even de PI veranderd in eenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd een geweldig stukje, maar updates is een te serieus topic voor zo'n stukje humor.
Die psychologie studie gaat je nog zwaar vallen danquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
mannn wat is die brian lang van stof
Dat is niet echt een leuk signaal naar de mensen die serieus moeite en tijd in de Updates steken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Een keer een geintje moet m.i. kunnen, maar ik heb wel even de PI veranderd in een![]()
Als het goed is, gaan Lieke en Nadia straks nog "los" op Amanda, maar Lieke doet momenteel erg cosy met Amanda.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:03 schreef patist het volgende:
amanda heeft zin in terror op nadia
een hoax dus ? ben niet zo'n hele fanatieke volger dus ... enlighten mequote:Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
Ik lig trouwens in een deuk als dat stukje van Frasier voor waar wordt genomen
Jij vraagt je 24 uur aan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet echt een leuk signaal naar de mensen die serieus moeite en tijd in de Updates steken.
Jij kijkt voor het eerst?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
hij wacht op nadia bij het zwembad, als een gehoorzaam puppiequote:Op woensdag 4 juli 2007 01:06 schreef farceman het volgende:
Wat zei Deniks?
Nasty is echt mismaakt uit die boobjob gekomen, die rechtertiet is nog altijd gewoon een volle cupmaat groter dan de linker!quote:
Ik weet ook nog niet wat het wordt, Nadia of Amanda?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het goed is, gaan Lieke en Nadia straks nog "los" op Amanda, maar Lieke doet momenteel erg cosy met Amanda.
Lieke is echt 100% BI volgens mij. Die ziet een trio met Amanda en Huub wel zittenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het goed is, gaan Lieke en Nadia straks nog "los" op Amanda, maar Lieke doet momenteel erg cosy met Amanda.
ja ik heb sinds een uurtje streamquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij kijkt voor het eerst?
Het kan nog veeeeeeeeeeel langer en onbegrijpelijker!![]()
Yep... ik had het plaatje al op pagina 1 van deze COS gepost met daarbij de text "het is maar ketchup kijkbuiskindertjes"quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:06 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
een hoax dus ? ben niet zo'n hele fanatieke volger dus ... enlighten me
waarvoor nog dank trouwens...ik had de visite van Sylvia gemist.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet echt een leuk signaal naar de mensen die serieus moeite en tijd in de Updates steken.
Nadia gebruikt haar deal met Lieke heel slim.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zit te sjansen met Huub en Lieke, terwijl Brian aan het bonden is met Nadia
Graag gedaan, juist daar is Updates voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:07 schreef Sebi het volgende:
[..]
waarvoor nog dank trouwens...ik had de visite van Sylvia gemist.![]()
Dus een extra reden voor Natasia om wat langer te blijven...quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nasty is echt mismaakt uit die boobjob gekomen, die rechtertiet is nog altijd gewoon een volle cupmaat groter dan de linker!
Dat is een tekst waarvan je een jaar geleden vast niet vermoed had dat je die ooit zou schrijvenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... ik had het plaatje al op pagina 1 van deze COS gepost met daarbij de text "het is maar ketchup kijkbuiskindertjes"
Huub heeft ketchup over Jaap heengespoten omdat Jaap onder Lieke d'r rokje probeerde te kijken tijdens twister.
Daar heb je niets aan gemist. Wat een sneu persoon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:07 schreef Sebi het volgende:
[..]
waarvoor nog dank trouwens...ik had de visite van Sylvia gemist.![]()
Lieke maakt nu Nadia lekker zwart bij Natasia. Gaat lekker. Nadia gaat ten onder volgens mij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nadia gebruikt haar deal met Lieke heel slim.
Jammer genoeg wordt er alleen alles tegengehoudenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:10 schreef farceman het volgende:
Mooi er staat vanalles te gebeuren
Ze mogen dus niks met vanillevla doen....... Lieke en Amanda hebben 'ineens' geen trek meer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
Ik hoop toch niet dat dit serieus is, wat betreft het treiteren van Nadia.
Waarschijnlijk niet, maar ik zou niet beweerd hebben dat ik m nooit zou schrijvenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat is een tekst waarvan je een jaar geleden vast niet vermoed had dat je die ooit zou schrijven
Of een gegronde reden om deze antireclame voor de Bergmankliniek en dokter Laban snel van de buis af te halenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:08 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus een extra reden voor Natasia om wat langer te blijven...![]()
Die lieke is echt een zwak persoon. Die lult met iedereen mee en lult achter iedereen zijn rug om. Echt een neukslaaf van huub.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke maakt nu Nadia lekker zwart bij Natasia. Gaat lekker. Nadia gaat ten onder volgens mij.
Scherp! Haar stem is ineens weer normaal!quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:10 schreef Mokum020 het volgende:
Nasty is boos op Nadia en ineens heeft ze geen pijn in haar keel meer...
![]()
LOL.... Ja, denk ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die lieke is echt een zwak persoon. Die lult met iedereen mee en lult achter iedereen zijn rug om. Echt een neukslaaf van huub.
Jij snapt het !quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die lieke is echt een zwak persoon. Die lult met iedereen mee en lult achter iedereen zijn rug om. Echt een neukslaaf van huub.
Dat kan ook nog ja..............quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Of een gegronde reden om deze antireclame voor de Bergmankliniek en dokter Laban snel van de buis af te halen![]()
Of zou ze het spel spelen...... is maar een wilde gok hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Het zou me erg van haar tegenvallen als ze dit serieus doet, na het gesprek van vanmiddag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke maakt nu Nadia lekker zwart bij Natasia. Gaat lekker. Nadia gaat ten onder volgens mij.
Wel leuk eigenlijk....quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:12 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia zit al een tijdje met Brian te praten....
Amanda komt binnen voor Brian....
Dennix komt binnen voor Nadia..
Natas komt boos binnen voor Nadia..
volgende !
Ze vloog slim onder Amanda's radar om onder Brian's huid te raken. Lijkt me slim en daar gaat ze nog wel plezier van hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het deze keer niet erg, kan niet lang genoeg duren dit gesprekquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Misschien wel, maar ze pikt iedere open deur mee. Dat is toch het spel spelen? Juist dat kon ze niet, volgens een flink aantal fokkers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou me erg van haar tegenvallen als ze dit serieus doet, na het gesprek van vanmiddag.
Nou... liefst niet zo lang dat Nadia hem gelijk uitkotst... alhoewel, Nadia kan wel wat hebben, die heeft ook al 3 avonden gezemel van Dennis aangehoord.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vind het deze keer niet erg, kan niet lang genoeg duren dit gesprek![]()
![]()
Twister?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Of zou ze het spel spelen...... is maar een wilde gok hoor.![]()
Amanda en Lieke mogen niet eens met vanillevla klooien...... ik bedoel...... dat is toch heel mild vergeleken met wat Jaap gebruikt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:17 schreef patist het volgende:
even terug komen op de terror... ik denk dat niemand in die kooi nog terror gaat krijgen/plegen ik denk dat de hele kooi de streamers/kijkers gaan wegpesten door te RTL-iseren, zodat ze het programma kunnen opdoeken.
Gebruikt heeft... in het pre-RTL tijdperkquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda en Lieke mogen niet eens met vanillevla klooien...... ik bedoel...... dat is toch heel mild vergeleken met wat Jaap gebruikt.
Dat zou nog best eens kunnen meevallen. Ik denk dat DGK juist vanwege al die terror en het zeer hoge tokkiegehalte al fink in kijkcijfers heeft moeten inboeten. BB is altijd goed bekeken geweest, en was altijd reuze braaf.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:17 schreef patist het volgende:
even terug komen op de terror... ik denk dat niemand in die kooi nog terror gaat krijgen/plegen ik denk dat de hele kooi de streamers/kijkers gaan wegpesten door te RTL-iseren, zodat ze het programma kunnen opdoeken.
Nee dat ook weer niet maar net lang genoeg om Amanda flink jaloers en bang te maken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... liefst niet zo lang dat Nadia hem gelijk uitkotst... alhoewel, Nadia kan wel wat hebben, die heeft ook al 3 avonden gezemel van Dennis aangehoord.
Maar het is leuker als Nadia een beetje kan stoken tussen Brian en Amanda, dus dan moet hij niet zo langdradig zijn dat ze daar al geen zin meer in heeft
Brian en Nadia hebben raakvlakken...allebei opgevoed door een alleenstaande moeder..quote:
De kijkcijfers doen anders juist het tegenovergestelde vermoeden .......quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:19 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat zou nog best eens kunnen meevallen. Ik denk dat DGK juist vanwege al die terror en het zeer hoge tokkiegehalte al fink in kijkcijfers heeft moeten inboeten. BB is altijd goed bekeken geweest, en was altijd reuze braaf.
Linkerarm op geel en linkerbeen op groen....je kan hetquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit niet onder mijn rokje te gluren...![]()
Komen ze vanzelf wel achter, dan gaat het programma naar 23:00 en mag alles.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:22 schreef patist het volgende:
het is gewoon hoe meer terror... hoe meer kijkers
Daar hoeft Natasia niet eens voor weg te gaan, als Brian Amanda laat vallen dan heeft Natasia haar handen al op haar rug hoor... die houdt haar dan echt niet binnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet maar net lang genoeg om Amanda flink jaloers en bang te maken.
Wanneer Natasia weg gaat en Brian laat haar vallen voor Nadia, heeft ze helemaal niemand meer. Ze had Eric en die heeft ze ook weggestemd. Dus ze heeft alleen Brian die haar alleen gebruikt wanneer hij geil is. Nadia is meer zijn type en zal haar zo laten vallen.
Ja, als het om je favorieten gaat kun je elke valse aktie wel als "spel spelen" gaan typeren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ze pikt iedere open deur mee. Dat is toch het spel spelen? Juist dat kon ze niet, volgens een flink aantal fokkers.
Daar haalt hij zijn handen niet voor uit zijn zakken..quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar hoeft Natasia niet eens voor weg te gaan, als Brian Amanda laat vallen dan heeft Natasia haar handen al op haar rug hoor... die houdt haar dan echt niet binnen.
De enige die nog dwars kan liggen in deze is Dennis, maar volgens mij is ze zelfs te hoerig voor Dennis.
hahahaha zou die druppel er nog staan denk jequote:Op woensdag 4 juli 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
Zal iemand nog bij de rand van het zwembad staan?
Komt omdat er de laatste tijd juist zo'n ophef over wordt gemaakt (ook ivm de overname door RTL) in de media, en in de 2e kamer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De kijkcijfers doen anders juist het tegenovergestelde vermoeden .......
Alsof je het over de duivel hebt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
Wel grappig dit gesprekje van H, L en J. Ze gaan alle mensen even langs, Dennis komt niet eens in hen op.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:27 schreef Gert het volgende:
Volgt iemand het gesprek van Brian en Nadia?
Brian vertelt voor de 80e keer het verhaal over Brian, de heilige Brian, slachtoffer van valse Huub.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:28 schreef Tweek het volgende:
Brian zei net dat hij hoopt dat als mensen kijken dat ze dan zien dat er nog een normale leerzame jongen in zit, die een goed voorbeeld is voor jonge gevoelige kinderen.
Ja hij had het over zichzelf.
Niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:27 schreef Gert het volgende:
ZzzzZZZzzzz huh?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:27 schreef Gert het volgende:
Nee joh, Lieke speelt een briljánt spel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:28 schreef farceman het volgende:
Lieke vergeet een ding dit komt straks allemaal uit en dan is ze weer ! de sigaar
Yepquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:27 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |