Dat is niet echt een leuk signaal naar de mensen die serieus moeite en tijd in de Updates steken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Een keer een geintje moet m.i. kunnen, maar ik heb wel even de PI veranderd in een![]()

Als het goed is, gaan Lieke en Nadia straks nog "los" op Amanda, maar Lieke doet momenteel erg cosy met Amanda.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:03 schreef patist het volgende:
amanda heeft zin in terror op nadia

een hoax dus ? ben niet zo'n hele fanatieke volger dus ... enlighten mequote:Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
Ik lig trouwens in een deuk als dat stukje van Frasier voor waar wordt genomen

Jij vraagt je 24 uur aan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet echt een leuk signaal naar de mensen die serieus moeite en tijd in de Updates steken.

Jij kijkt voor het eerst?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
mannn wat is die brian lang van stof

hij wacht op nadia bij het zwembad, als een gehoorzaam puppiequote:Op woensdag 4 juli 2007 01:06 schreef farceman het volgende:
Wat zei Deniks?

Nasty is echt mismaakt uit die boobjob gekomen, die rechtertiet is nog altijd gewoon een volle cupmaat groter dan de linker!quote:

Ik weet ook nog niet wat het wordt, Nadia of Amanda?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het goed is, gaan Lieke en Nadia straks nog "los" op Amanda, maar Lieke doet momenteel erg cosy met Amanda.

Lieke is echt 100% BI volgens mij. Die ziet een trio met Amanda en Huub wel zittenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het goed is, gaan Lieke en Nadia straks nog "los" op Amanda, maar Lieke doet momenteel erg cosy met Amanda.

ja ik heb sinds een uurtje streamquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij kijkt voor het eerst?
Het kan nog veeeeeeeeeeel langer en onbegrijpelijker!![]()

Yep... ik had het plaatje al op pagina 1 van deze COS gepost met daarbij de text "het is maar ketchup kijkbuiskindertjes"quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:06 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
een hoax dus ? ben niet zo'n hele fanatieke volger dus ... enlighten me

waarvoor nog dank trouwens...ik had de visite van Sylvia gemist.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet echt een leuk signaal naar de mensen die serieus moeite en tijd in de Updates steken.

Nadia gebruikt haar deal met Lieke heel slim.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zit te sjansen met Huub en Lieke, terwijl Brian aan het bonden is met Nadia

Graag gedaan, juist daar is Updates voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:07 schreef Sebi het volgende:
[..]
waarvoor nog dank trouwens...ik had de visite van Sylvia gemist.![]()

Dus een extra reden voor Natasia om wat langer te blijven...quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nasty is echt mismaakt uit die boobjob gekomen, die rechtertiet is nog altijd gewoon een volle cupmaat groter dan de linker!

Dat is een tekst waarvan je een jaar geleden vast niet vermoed had dat je die ooit zou schrijvenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... ik had het plaatje al op pagina 1 van deze COS gepost met daarbij de text "het is maar ketchup kijkbuiskindertjes"
Huub heeft ketchup over Jaap heengespoten omdat Jaap onder Lieke d'r rokje probeerde te kijken tijdens twister.

Daar heb je niets aan gemist. Wat een sneu persoon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:07 schreef Sebi het volgende:
[..]
waarvoor nog dank trouwens...ik had de visite van Sylvia gemist.![]()

Lieke maakt nu Nadia lekker zwart bij Natasia. Gaat lekker. Nadia gaat ten onder volgens mij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nadia gebruikt haar deal met Lieke heel slim.

Jammer genoeg wordt er alleen alles tegengehoudenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:10 schreef farceman het volgende:
Mooi er staat vanalles te gebeuren

Ze mogen dus niks met vanillevla doen....... Lieke en Amanda hebben 'ineens' geen trek meer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
Ik hoop toch niet dat dit serieus is, wat betreft het treiteren van Nadia.

Waarschijnlijk niet, maar ik zou niet beweerd hebben dat ik m nooit zou schrijvenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat is een tekst waarvan je een jaar geleden vast niet vermoed had dat je die ooit zou schrijven

Of een gegronde reden om deze antireclame voor de Bergmankliniek en dokter Laban snel van de buis af te halenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:08 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus een extra reden voor Natasia om wat langer te blijven...![]()

Die lieke is echt een zwak persoon. Die lult met iedereen mee en lult achter iedereen zijn rug om. Echt een neukslaaf van huub.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke maakt nu Nadia lekker zwart bij Natasia. Gaat lekker. Nadia gaat ten onder volgens mij.

Scherp! Haar stem is ineens weer normaal!quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:10 schreef Mokum020 het volgende:
Nasty is boos op Nadia en ineens heeft ze geen pijn in haar keel meer...
![]()

LOL.... Ja, denk ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die lieke is echt een zwak persoon. Die lult met iedereen mee en lult achter iedereen zijn rug om. Echt een neukslaaf van huub.

Jij snapt het !quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die lieke is echt een zwak persoon. Die lult met iedereen mee en lult achter iedereen zijn rug om. Echt een neukslaaf van huub.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |