http://www.buienradar.nl/quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Zwolle en Amsterdam en hier niet?? Gaat het via de Polder ofzo?? Afslag Emmeloord?![]()
Ik in 020quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
edit: lamaar, verkeerd begrepen.
Woon jij zover weg?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
N.H.N heeftafgelopig middag dat natuurgeweld over haar heen gekregen.
miscast nixquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef F04 het volgende:
Wie is die gast die buiten naar Jaap loopt?
Ah, niet gezien. Ik mag haar ook nog niet zo, maar als haar toenadering tot Lieke oprecht is, zou ze nog mee kunnen vallen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef Desii het volgende:
[..]
welterusten... deed ze gisteren ook al
Maar volgens mij zit ze stiekum achter Huub aan... gisteren in de tuin, gaf ze al aan ri. Dennis dat Huub eventueel Lieke wel zou laten vallen, als tie een ander neukpoppetje vond.
En Huub vind alle vrouwen leuk, dus die gaat er wel lekker in mee
Ik mag haar totaal niet..... (Nada dan) das een snieky one... let maar op mijn woorden![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
KZ zit in 020, en daar ook onweer, en Pavement zit in 010 (Rotterdam) en daar nog een strakke lucht...
Laat KZ nu net een Feyenoord-fan zijn... vandaar die![]()
Volgens mijn tandarts is 5 min per keer voldoende.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:47 schreef patist het volgende:
nada poetst al een kwartier haar tanden?
Je hebt wel een puntquote:
Hier ook 020 en droog.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
KZ zit in 020, en daar ook onweer, en Pavement zit in 010 (Rotterdam) en daar nog een strakke lucht...
Laat KZ nu net een Feyenoord-fan zijn... vandaar die![]()
Wacht maar eens als ze zich straks gaat demakeuppen....quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:47 schreef patist het volgende:
nee geen voetbal ..... voetbal sucks....quote:
De nieuwe Lieskequote:Op woensdag 4 juli 2007 00:47 schreef patist het volgende:
Zit je binnen ?quote:
010 (schiedam) is ook droog.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
038 is inmiddels weer droog...
Lekker offtopic allemaal, maar wel gezellig.
Ja, maar buiten is het ook droog...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
Zit je binnen ?
Dat zou wel erg oke zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:51 schreef Flabberguest het volgende:
Yessssssssss Nadia u ff Brian op zijn bek pakken plsssssssssssssss
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt
Ik val op mannen uit 010
maar dat staat los van het weer![]()
Ik vind trouwens dat Adam, als hoofdstad zijnde, eigenlijk 010 had moeten zijn. Maar goed...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt
Ik val op mannen uit 010
maar dat staat los van het weer![]()
038 hier nog onweerquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Maar wel een beetje langdurige weerberichten inmiddels .......quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat Adam, als hoofdstad zijnde, eigenlijk 010 had moeten zijn. Maar goed...
Die nummering is gewoon niet logischquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat Adam, als hoofdstad zijnde, eigenlijk 010 had moeten zijn. Maar goed...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Amanda vraagt of ze even kan praten met Brian, maar Brian zegt dat hij even met Nadia in gesprek is. Dat gaat goed
Nadia in een seks scene met Jaap lijkt me echt het hoogtepunt van DGK tot nu toe.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
nadia een zwak voor jaapdat wordt nog spannend
Geweldig ditquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:54 schreef heracles het volgende:
Amandel gedist
Niet alleen voor DGK, ook voor Jaap zal dat het hoogtepunt van zijn leven zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nadia in een seks scene met Jaap lijkt me echt het hoogtepunt van DGK tot nu toe.
en zeker als Denix er photos van maakt!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nadia in een seks scene met Jaap lijkt me echt het hoogtepunt van DGK tot nu toe.
Ultieme terror in de kooi...quote:
Idd een geweldig stukje, maar updates is een te serieus topic voor zo'n stukje humor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, maar jammer dat je het daar hebt neergezet.
uhmmmm ja, en wij kijken...............................quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
dit is echt te grappig allemaal, die mensen zijn zo dom
Dan wordt het weer net even te ranzig en dan keurt die Astma het niet goed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:57 schreef Villalux het volgende:
[..]
en zeker als Denix er photos van maakt!
Ik vond 't toch wel noemenswaardig. Maar voor de duidelijkheid heb ik 't ook maar even hier neergezet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, maar jammer dat je het daar hebt neergezet.
Dan kan Jaap de rest van z'n leven bewijzen dat ie het met een lekker wijf heeft gedaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:57 schreef Villalux het volgende:
[..]
en zeker als Denix er photos van maakt!
Och, de verkleutering is toch al op meerdere fronten toe aan het slaan...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd een geweldig stukje, maar updates is een te serieus topic voor zo'n stukje humor.
dat is toch leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:58 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
uhmmmm ja, en wij kijken...............................![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:58 schreef Pavement het volgende:
Ik wil naar mn bed, maar zit onweer in de lucht.
waar pavement wacht op een ware terror nacht tussen amanda en nadia
lol brian zegt anaalyseren
Kan ie dan niet beter een goeie hoer inhuren á 1000 voor een hele avond en dan foto's maken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan Jaap de rest van z'n leven bewijzen dat ie het met een lekker wijf heeft gedaan
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Nadia gaan echt een seks relatie krijgen
tuurlijk is t leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
dat is toch leuk
ik studeer psychologie man, goeie oefening dit
Een keer een geintje moet m.i. kunnen daar, maar ik heb wel even de PI veranderd in eenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd een geweldig stukje, maar updates is een te serieus topic voor zo'n stukje humor.
Die psychologie studie gaat je nog zwaar vallen danquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
mannn wat is die brian lang van stof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |