Was inderdaad dennis.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ik denk dat het Dennis is want die is ook buiten.
http://www.buienradar.nl/quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Zwolle en Amsterdam en hier niet?? Gaat het via de Polder ofzo?? Afslag Emmeloord?![]()
Ik in 020quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
edit: lamaar, verkeerd begrepen.
Woon jij zover weg?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
N.H.N heeftafgelopig middag dat natuurgeweld over haar heen gekregen.
miscast nixquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef F04 het volgende:
Wie is die gast die buiten naar Jaap loopt?
Ah, niet gezien. Ik mag haar ook nog niet zo, maar als haar toenadering tot Lieke oprecht is, zou ze nog mee kunnen vallen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef Desii het volgende:
[..]
welterusten... deed ze gisteren ook al
Maar volgens mij zit ze stiekum achter Huub aan... gisteren in de tuin, gaf ze al aan ri. Dennis dat Huub eventueel Lieke wel zou laten vallen, als tie een ander neukpoppetje vond.
En Huub vind alle vrouwen leuk, dus die gaat er wel lekker in mee
Ik mag haar totaal niet..... (Nada dan) das een snieky one... let maar op mijn woorden![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
KZ zit in 020, en daar ook onweer, en Pavement zit in 010 (Rotterdam) en daar nog een strakke lucht...
Laat KZ nu net een Feyenoord-fan zijn... vandaar die![]()
Volgens mijn tandarts is 5 min per keer voldoende.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:47 schreef patist het volgende:
nada poetst al een kwartier haar tanden?
Je hebt wel een puntquote:
Hier ook 020 en droog.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
KZ zit in 020, en daar ook onweer, en Pavement zit in 010 (Rotterdam) en daar nog een strakke lucht...
Laat KZ nu net een Feyenoord-fan zijn... vandaar die![]()
Wacht maar eens als ze zich straks gaat demakeuppen....quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:47 schreef patist het volgende:
nada poetst al een kwartier haar tanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |