uhmmmm ja, en wij kijken...............................quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
dit is echt te grappig allemaal, die mensen zijn zo dom
Dan wordt het weer net even te ranzig en dan keurt die Astma het niet goed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:57 schreef Villalux het volgende:
[..]
en zeker als Denix er photos van maakt!
Ik vond 't toch wel noemenswaardig. Maar voor de duidelijkheid heb ik 't ook maar even hier neergezet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, maar jammer dat je het daar hebt neergezet.
Dan kan Jaap de rest van z'n leven bewijzen dat ie het met een lekker wijf heeft gedaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:57 schreef Villalux het volgende:
[..]
en zeker als Denix er photos van maakt!
Och, de verkleutering is toch al op meerdere fronten toe aan het slaan...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd een geweldig stukje, maar updates is een te serieus topic voor zo'n stukje humor.
dat is toch leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:58 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
uhmmmm ja, en wij kijken...............................![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:58 schreef Pavement het volgende:
Ik wil naar mn bed, maar zit onweer in de lucht.
waar pavement wacht op een ware terror nacht tussen amanda en nadia
lol brian zegt anaalyseren
Kan ie dan niet beter een goeie hoer inhuren á 1000 voor een hele avond en dan foto's maken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan Jaap de rest van z'n leven bewijzen dat ie het met een lekker wijf heeft gedaan
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Nadia gaan echt een seks relatie krijgen
tuurlijk is t leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
dat is toch leuk
ik studeer psychologie man, goeie oefening dit
Een keer een geintje moet m.i. kunnen daar, maar ik heb wel even de PI veranderd in eenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd een geweldig stukje, maar updates is een te serieus topic voor zo'n stukje humor.
Die psychologie studie gaat je nog zwaar vallen danquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
mannn wat is die brian lang van stof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |